Материалдар / Әдістемелік кеңес жоспары

Әдістемелік кеңес жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептің әдістемелік кеңесінің жұмыс жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қырқүйек 2024
81
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін ___________________________

Мектеп-лицей директоры










«№ 16 Ж.Қаражігітов атындағы мектеп-лицей» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

ғылыми-әдістемелік жұмыс жоспары
















2024-2025 оқу жылы




Әдістемелік жұмыс-бұл ғылым мен педагогикалық озат тәжірибе жетістіктеріне және оқу - тәрбие жұмысының нақтылы жағдайына сүйене жүргізілген, өзара байланысты іс - әрекеттер мен шаралар жүйесі, ол әрбір мұғалім мен тәрбиешінің біліктілігін, кәсіби шеберлігін жан - жақты арттыруға бағытталған (мұғалімдердің өз бетімен кәсіби білімін көтеруін, өзін - өзі тәрбиелеу, жетілдіру шараларын басқаруды қоса) шаралар, педагогикалық ұжымның ілімдік мүмкіндік шамасын дамыту және арттыру, сайып келгенде, оқу - тәрбие жұмысын жетілдіру, нақты оқушыны білім, тәрбие алу және даму деңгейіне жеткізу


Мектептің әдістемелік жұмыс тақырыбы: Цифрлық құзыреттер мен дағдыларды дамыту - табысты мектеп кепілі


Мақсаты:

  • Бағдарлама идеялары негізінде сыныпта тиімді оқу үдерісін ұйымдастыру жолдарын айқындау, оқушыларға қолдау көрсету, әдістерін зерделеу;

  • Әріптестермен мақсатты басқаруға және кәсіби тәжірибені жетілдіруге үздіксіз жұмысты қамтамасыз ету;

  • Кәсіби құзыреттілігін жетілдіре коучинг пен тәлімгерлік үдерісті іске асыру;

  • Мектеп өміріне мұғалімдерді өзгертуге бағытталған жұмыстарды анықтау;

  • Мұғалім- көшбасшылардың білімімен дағдыларының ауқымын кеңейтудегі қажеттіліктерін қанағаттандыру;

  • Мұғалімдерге оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің және дамытудың қағидалары мен әдістемелік тәсілдерін жүзеге асыруға көмек беру.



























Міндеттері:

  • Мұғалімдердің кәсіби қызметінің бірыңғай талаптары арқылы құзіреттілік деңгейлерін анықтау;

  • Мұғалімдер арасында сапалы және сенімді ынтымақтастық қарым- қатынас орната жұмыс жасауға бағытталған тәжірибемен ой бөлісу;

  • Мұғалімдер топтық жұмыстың тәсілдерін тиімді қолдана оқыту мен оқудағы инновациялық үдерістердің енгізілуіне қолдау көрсету;

  • Ынтымақтастық пен ықпалдастықты дамыта өзара сенімділікпен қолдауды таныту;

  • Мұғалімдерді педагогикалық бағыттағы шығармашылық ізденіске тарту;

  • Оқу жоспарлары мен бағдарламарын жетілдіру;

  • Оқу құралдарының мазмұнын дайындау және жаңарту;

  • Сабақтардың барлық түрлерінің өту тиімділігін, әдістемелік жағынан қамтамасыз етілуін жетілдіру;

  • Жаңа талаптарға сай жаңа оқулықтар мен оқу құралдарын дайындау;

  • Оқытудың әдіс- формаларын жетілдірудің тиімді жолдарын іздестіру;



Күтілетін нәтиже:



  • Мұғалімдер бағалау түрлерін ажыратады, қалыптастырушы және жиынтық бағалауды өз тәжірибесіне қолдана біледі.

  • Командалық жұмыс жолға қойылады, мұғалімдер өзара тәжірибе алмасу арқылы кәсіби дамиды.

  • Мұғалімдер кәсіби және желілік қоғамдастықта тәжірибесін формативті бағалау арқылы сыни сараптама жасай алады.

  • Оқушылар бағалаудың рөлін түсінеді, өзін-өзі және өзара бағалауды, кері байланыс жасауды тиімді қолданады.

  • Мұғалімдердің педагогикалық қызметін тиімді жоспарлау арқылы оқушылардың білім сапасын көтеруге қол жеткізеді.

  • Сыныптағы зерттеу сабақтары арқылы оқушылардың сыни ойлау дағдысын дамытады.

  • АКТ арқылы ұстаздардың кәсіби өсуін қамтамасыз ете отырып, білім сапасын бағалаудың тиімді механизмін қалыптастырады.

  • Желілік байланыстарды дамыту арқылы оқыту тәжірибесімен алмасудың тікелей тетігін қамтамасыз етеді.




Аналитикалық қызмет



Р/с

Іс-шара атауы

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Орындалу мерзімі

Жауапты

Аяқталу нысаны



1


Оқу жоспарларының үлгілік оқу жоспарларына сәйкестігін талдау


КТЖ-дың оқу бағдарламаларына сәйкестігін бағалау


Заңдарды және басқа да заңнама актілерін басшылыққа алады және оқыту процесінде нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады.


ДОЖЖ орынбасарлары


Оқу бағдарламалары

КТП

ҚМЖ




Әрбір пән бірлестігінің тамыздағы пәндік секциялар бойынша жаңашылдығын, ерекшеліктерін талдау


Бағдарлама идеялары негізінде сыныпта тиімді оқу үдерісін ұйымдастыру жолдарын айқындау, оқушыларға қолдау көрсету, әдістерін зерделеу

Мұғалімдердің педагогикалық қызметін тиімді жоспарлау арқылы оқушылардың білім сапасын көтеруге қол жеткізеді.


ДОЖЖ орынбасарлары

Бірлестік жетекшілері

Ұсынымдар

Жоспар



2


«0» -дік білім кесінділерінің нәтижесін талдау

Оқушылардың оқу жетістіктерін анықтау

Әр пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейі сараланады.


Мектеп

әкімшілігі

«О» білім кесінділері

Диаграмма

Мониторинг



3

1-5 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін талдау



Оқушылардың сенімділігін, мінез – құлық, эмоциялық сфера дағдысын психологиялық тұрғыдан қалыптастыру

Білім беру ортасын ыңғайлы, ерекше кеңістіктік және уақыттық ұйымдастыру қамтамасыз етіледі.


ДОЖЖ орынбасарлары

Бірлестік жетекшілері

Педагогика-психологиялық консилиум




4

Бейінді оқытудағы элективті курс пен таңдау пәндерінің үйлесімді ұйымдас -тырылуы

Оқушылардың өзіндік білім алу бағдарламаларын құру ; кәсіпке бағдарлау ; жоғары оқу орындарына дайындау

Әр түрлі маман иелерімен кездесу, ашық әдеп сабақтары, психология

лық трининг өткізу, презентация қорғау


Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Хаттама

Іс-шаралар



5

7-11 сынып оқушыларына мамандыққа бағыттау мақсатында ерте кәсіптік бағдар беру жұмыстарының жүргізілуін бақылау қорытындысы


Әлеуметтік ортадағы өзгерістерге тез бейімделуіне ықпал ету

Мамандықты жеке бас ерекшеліктерімен байланыстыра таңдауға көмектеседі.


·

Қараша

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары



Тест Мониторинг



6



PISA, ББЖМ дайындық жұмыстарының жүргізілу деңгейін, сынақ тестілерінің қорытындысын талдау


PISA, ББЖМ дайындық жұмыстарының деңгейін анықтау

Халықаралық зерттеуіне қатысатын оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындайды.

Апта сайын

ДОЖЖ орынбасарлары


Тест Мониторинг

Сараптама



7

Үйден оқытылатын оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдерінің сабақтарын талдау

Білім алуға құқығын қамтамасыз ету,

Блім алуға қажетті жағдайлар жасалады.

Ай сайын

ДОЖЖ орынбасарлары

Бірлестік жетекшілері

Рефлексиялық есеп



8

Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың құжаттарын реттеу, жұмыс барысын талдау


КТЖ -ның оқу пәндері бойынша жұмыс бағдарламаларына, жеке оқу бағдарламаларына сәйкестігін анықтау

Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар тұлғалар үшін білім берудің барлық деңгейлеріне қол жетімділікті қамтамасыз етіледі.

Тоқсан сайын

ДОЖЖО

Мектеп психологы

Оқу жұмыс жоспары, дәрігер құжаттамалары



9

Мектепішілік пәндер олимпиадасының қорытындысын талдау



Жеке адамның дарындылығын таныту

Дарынды балаларды қолдап, шабыттандырып ғылым жолына түсуге ниетті жастарды даярланады.

Қаңтар

Мамыр


ДОЖЖО

Л.Испусинова

Бірлестік жетекшілері

Хаттама

Бұйрық



10

Оқушының білім сапасына әсер ететін жеке басының ерекшеліктерін есепке алу, 1 сабақтан «3» немесе «4» алған оқушылармен жұмыс

Пән бойынша ғылыми зерттеушілік зерттеу жүргізу

Білім алушылардың білім сапасын көтеру және шешу жолдары анықталады.


Тоқсан сайын

ДОЖЖО

Л.Испусинова

Бірлестік жетекшілері

Анықтама

Сараптама



11

Білім алушылардың оқу жетістіктерінің бағаланылуын талдау


Оқушылардың оқуға мотивациясын көтеруге ықпал ететін жұмыс түрлерін жетілдіру

Әлеуметтенген жеке тұлға қалыптастыруда оқу-жоба-зерттеу іс-әрекет терін жетілдіреді.

Тоқсан сайын

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Мониторинг



12

Әдістемелік жұмыстың

І жартыжылдықта атқарылған жұмыстарды талдау

Әдістемелік бойынша

І жартыжылдықта атқарылған жұмыстарға есеп беру

Педагогтың талдау,жоспарлау,

ұйымдастыру,бақылау-бағалау бойынша біліктілігі артады.

І жарты жылдықтан кейін


ДОЖЖО

Л.Испусинова


Рефлексиялық есеп



13








«Зерде» ғылыми жобалар байқауының қорытындысы

(2-7 сынып)






Ұлттық және адамзат тық құндылық тар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағыттау


Оқушының білім күшін, ғылыми деректерді пайдалануын, мүмкіндігін, зерттеудің сапасын бағалайды.

Мерзімінде

Бірлестік жетекшілері

Мониторинг

Сараптама



14


Инновациялық бағыттағы жұмыс деңгейін жинақтау





Инновациялық жұмыстың дамуына түрткі болу


Жаңаша білім беру мазмұны мен оны жүзеге асыруда сапаға жету мақсатында іс-әрекетке басшылық жасау, үйлестіру,кеңес беру

Ай сайын

Бірлестік жетекшілері

Тренинг, конференция, семинар



15


Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстарды қорытындылау

( І жж.бойынша қорытындылау)

Тұлғаның жеке басының қажеттілік

теріне және мүдделері не жүгіне үйрену әрекеттері мен амалдарын айқындау,тұжырым

жасау

Проблемалар қайта қарастырылып, идеялар ұсынылады, болжамдар жасалынады.


Іжж. қорытындысы

нан кейін

Бірлестік жетекшілері

Мониторинг



16


Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру




Оқушылардың сабақтарға қатысуы және сыртқы келбетке қойылған талаптардың орындалысын бақылау

Рейдтің қорытындысы бойынша себепсіз қалған оқушы анықталады, түсінік жұмыстары жүргізіледі.

Апта сайын

 Мектеп әкімшілігі

Рейд

Анықтама



17


І жарты жылдық қорытындысы бойынша оқу- тәрбие жұмысының қорытындысы

Оқу-тәрбие жұмысын жаңарту шеңберінде мұғалім-көшбасшылы ғының рөлін таныту, білім алушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын жетіл діру,нәтижеге бағытталған жұмыс қорытындысын сараптау

Бағдарламалық міндеттерге бейімдеуде бірлескен жұмыс

жасалынады.Білім мазмұнын дағы өзгерістерге жүйелі іс-шаралар ұйымдастырылады.

Табысты жұмыс істеуге қажетті сараптамалық,

тұлғааралық ,ұйымдастырушы лық дағдылар жетілдіріледі.


ДОЖЖО

Л.Испусинова


Мониторинг



18


Қалалық пәндік олимпиада қорытындысы





Дарынды балаларды анықтау үшін қажетті жағдай тудыру

пәндер бойынша білім берудің деңгейі мен сапасын тексеру, сараптау

Олимпиаданың пәндік тапсырмаларының орындалуын бағалау критерийлері мен әдістемесін дайындайды

Мерзімінде

Бірлестік жетекшілері

Мониторинг

Анықтама



Ақпараттық қызмет



Р/с

Іс-шара атауы

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Орындалу мерзімі

Жауапты

Аяқталу нысаны

1

Білім беру стандарты, күнтізбелік жоспарды жасауға қолданылатын бірыңғай талаптар, 2024-2025 оқу жылының әдістемелік нұсқау хатпен, мектеп құжаттарын жүргізу жөніндегі нұсқаулық пен танысу

Әдістемелік нұсқау хатпен, мектеп құжаттарын жүргізу жөніндегі нұсқаулық пен таныстыру

Педагогтердің ақпараттық,

оқу-әдістемелік сұранысы қанағаттанады.

Тамыз

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Хаттама

Ұсынымдар


2

Барлық пәндер бойынша оқу бағдарламаларының толық қамтылуын қамтамасыз ету

Бағдарлама мазмұны ның тәрбиелік мәні, оқыту мазмұнының ғылымилығын ашу

Оқу материалының оқушылардың жас ерекшеліктеріне және білім дәрежесіне сай жасақталады.

Тамыз

ДОЖЖО

Л.Испусинова

Күнтізбелік жоспарлар;

авторлық оқу бағдарламалары

3

Үйірме, элективтік курс, таңдау пәні сабақтарының

ұйымдастырылуы

ҚРБЖҒМ 2013ж

03.04 № 115 бұйрығы

Білім алушы лардың қажет тіліктеріне сәйкес белгілі бір оқу пәндері бойынша тереңдету




Үйірме,злективті курс сабақтары жүйелі жүргізіледі.

Тамыз

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Жұмыс жоспарлары

Бұйрық

4

«БЖБ,ТЖБ тапсырмаларын әзірлеуде сараптама жасай алудың тиімділігі» тәжірибе алмасу

Оқушылардың оқу ынтасын көтеру мен

оқудағы кемшіліктерін жою жолдарын анықтау

Оқушы тұлғасының үйлесімді қолайлы білім беру ортасын құра сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытады

Мерзімінде

ДОЖЖО

Л.Испусинова

Дөңгелек үстел

5

Тоқсан қорытындысы бойынша білім стандарты талаптарының орындалысын бақылау, жіберілген кемшіліктерді жою шараларын алу

Мемлекеттік білім стандарттары, оқу бағдарламалары талаптарының жүзеге асырылуын саралау

Жүйелі әрекеттік ұстаным қалыптасады,жаңартылған білім мазмұнына сәйкес табысты нәтижеге қол жеткізіледі.

Тоқсан сайын

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Мониторинг

Сараптама

6

ҰБТ-ге дайындау барысы, өзара тәжірибе алмасу

Әдістемелік, психо- педагогикалық, технологиялық жағдай жасау арқылы ҰБТ өткізуге дайындық бағдарламаның іске асыру шараларын жүйелеу

Әдістемелік бағдар беру және әзірлемелерді іске асыруда тәжірибе алмасулар ұйымдастырыдады

Апта сайын

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Тренинг

Коучинг

7

Педагогикалық кадрлардың аттестациядан өтуін рәсімдеу



Педагог қызметкерлер дің кәсіптік біліктілігін көтеру, шығармашылық белсенділігін дамыту, әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ету

Педагогтерді аттестаттаудан өткізу үшін құжаттар қабылданады.

Мерзімінде

ДОЖЖО


Құжаттар

Бұйрық

Ұйымдастырушылық қызмет

Р/с

Іс-шара атауы

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Орындалу мерзімі

Жауапты

Аяқталу нысаны

1

ӘБ жетекшілерінің 2024-2025 оқу жылына арналған әдістемелік жұмыс жоспарын бекіту

Білім мазмұнына сәйкес кәсіби қызметке қолдау көрсету, жаңа бастамалар жасау

Мектептің басты мақсаттары мен даму бағыттары,құндылығы анықталады, іс-әрекет пен дамыту жоспары жасалынады.

Қыркүйек

ДОЖЖО

Л.Испусинова

Жұмыс жоспары

Бұйрық

2

Әкімшіліктің және мұғалімдердің мерзімді курстарға қатысуын ұйымдас тыру жоспарын құру


Тиісті білім беру деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында көзделген оқу пәндерінен білімін жетілдіру

Әкімшіліктің және мұғалімдердің мерзімді курстарға қатысуы тұрақталады.

Мерзімінде

ДОЖЖО


Курс

Семинар

3


Педагогикалық қызметкерлердің сапалық құрамы базасын даярлау


Мұғалімдер туралы жалпы мәлімет базасын жинақтау

Педагогикалық қызмет керлердің сапалық құрамы анықталады.


Қыркүйек

Қаңтар

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Бұйрық

Есепке алу журналы


4

Пән кабинеттерінің оқушылардың білімін арттырудағы рөлін анықтау, талапқа сай жабдықталуы

Жабдықты жүйелен -діру, кабинеттерді қолдану ұсынымдарын сақтау

Санитарлық-гигиеналық нормаларды және кабинет тік жүйе жағдайындағы ереженің сақталуы қадағаланады.

Ай сайын

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Анықтама

5


Бірлестік жетекшілерінің жұмыс жоспарларының талапқа сай жүргізілуі


Мұғалімдердің белсенділігін арттыру, топ мүшелері арасында сенімділік қарым-қатынасын орнату, атқаратын міндеттерін айқындау озық іс-тәжірибе алмасу

Кәсіби шеберлігін жетіл- дірудің үздіксіз үдерісін қамтамасыз етеді

Тоқсан сайын

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Рефлексиялық есеп


6


Зертханалық-сарамандық жұмыстар, бақылау жұмыстары ның кестесін алу, циклограммасын шығару

Ғылыми эксперимент терді жүргізу әдістерін, эксперименттік мәліметтерді жинақтап оны өңдей білу әдіс- теріне үйрету

Тәжірибе қою, эксперимент жасау, жаттығулар орындау барысында ойлау қабілеттерін белсендіреді

Мерзімінде

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Сабақ кестесі

Циклограмма


7







8


Серіктес мектептер жұмысын жетілдіру, мектепішілік желілік қоғамдастық жұмысын ұйымдастыру


Серіктес мектептер жұмысын жетілдіру

Кәсіптік өзін-өзі дамытудың шығармашы лық шеберханасын қалыптастырады

Мерзімінде

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Шебер сынып

Мұғалімдер іс-тәжірибесін тарату жұмыстарын ұйымдастыру



Мектеп қызметкер лерінің педагоги калық шеберлігін арттыру,үздік инновациялық педагогикалық тәжірибелерді жинақтап, тарату

Педагогтың өзіндік жұмыс тәжірибесін жинақтау арқылы рефлексиялық қабілеттері дамиды

Мерзімінде

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Жинақ кітапша

9

Курстан кейінгі қолдау


Мұғалімнің шығарма шылық әлеуетінің дамуына және  курстан кейінгі кезеңдегі оқыту мен оқу тәжірибесінің өзгеруіне ықпал ету

Курстан кейінгі іс-әрекет жұмыстың түрлі формалары арқылы жүзеге асады.

Мерзімінде

Бірлестік жетекшілері

Таныстырылым

10



Жаңа технологиямен жұмыс жасайтын мұғалімдердің жеке жетістіктері, оқушылар ының жетістіктерін жинақтау

Білім мазмұнына сәйкес кәсіби қызметке қолдау көрсету, жаңа бастамалар жасау

Білімге құштарлық пен қызығушылық мотивтерін жандандырады және мұғалім оқушылармен жақсы қарым-қатынасқа қол жеткізеді.

Ай сайын

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Құжаттары

11

Мұғалімдердің өзара сабақтастық байланысын ұйымдастыру



Педагогтердің ақпараттандыруаттық,

оқу-әдістемелік сұранысын қанағат тандыру

Жұмыстың тиімділігін қамтамасыз ететін жаңа түзету лер,жұмыс нысандары,әдіс-тәсілдері мен технологиялары қарастырылады

Тоқсан сайын

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Жоба сабақ

12


Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізілетін жұмыс тарын үйлестіру

Оқушының  білім, білік дағдысы мен үлгерімін арттыруға бағытталған жүйелі іс-шараларды қабылдау


Оқушының мектептегі проблемаларының себептерін және оқу- танымдылық іс-әрекеті мен жүріс-тұрысына тән ауытқулардың ерекшелік терін анықтайды.

Тоқсан сайын

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Тест, сұхбат, тренинг

13

Kundelik kz тексеру, бағалардың уақытылы енгізілуі мен толтырылуын қадағалау


Электрондық оқытуды енгізу бойынша жұмысты ұйымдастыру

Электрондық журналдың талапқа сай толтырылуы қадағаланады


Апта сайын

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Ұсынымдар, Пән бойынша мұғалімдер есебі

Күнделік кz


14


Қалалық педагогика лық оқуға мұғалім дерді қатыстыру

Педагогикалық шеберлігін көтеру жеке тұлғаны тәрбиелеу мен оқытудағы озық инно- вациялық педагогикалық тәжірибелерді жинақтап тарату

Жеке тұлғаның ұлттық және мен жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде қалыптасуы мен дамуына ықпал етеді.


Сәуір

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Педагогикалық оқу байқауы

15


Мектепішілік ғылыми жобалар өткізу (8-11 сынып)

Оқушылардың талдау, синтездеу, әрі логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, сабақ бойы ой еңбегімен шұғылдануын қамтамасыз ету


Оқушының өзіндік зерттеу әрекеті оның өзіндік талабын қанағат тандыруға ықпал етеді. Ғылыми және қосымша әдебиеттермен жұмыс жасауды үйренеді. Өзіндік ізденіске бағыт алады.


Ақпан

ДОЖЖ орынбасарлары

Л.Испусинова


Ғылыми жобалар

байқауы

16


Аралық және қорытынды аттестаттау

ҚР БЖҒМ 2008ж 18.03. №125 бұйрығы

Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылауды ұйымдас тыру мен өткізу

Тиісті білім беру деңгейі нің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында көзделген оқу пәндерінің көлемі, олардың меңгеру дәрежесі айқындалады.

Мерзімінде

Мектеп әкімшілігі

Сараптпма

Ақпараттық құжаттар

17



«Үздік аттестатқа» үміткер білім алушылар мен жүргізілетін жұмыс бағытының орындалысы

Пән мұғалімдерінің үміткер, дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстарын қадағалау



«Үздік аттестатқа» үміткер 9-11-сынып білім алушыларының шығармашылық әлеуетін дамытуға тиісті жағдай лар жасалады.

Желтоқсан

Мектеп әкімшілігі

Құжаттар

жинақтау

18


«Үздік әдістемелік бірлестік» байқауы



Әдістемелік қызметтегі ғылыми зерттеушілік, әдістемелік жұмыстар ды жандандыру

Әдістемелік қызметтегі озық тәжірибе жинақталады және таратылады.

Наурыз

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Байқау



2024-2025 оқу жылында ұйымдастырылатын мектепішілік онкүндіктер


1

Математика, физика,

информатика пәндері



Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді


қараша

Бірлестік жетекші


Шебер сынып

Танымдық шара

Рефлексиялық есеп


2

Ағылшын тілі пәні бірлестігі

Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді

қаңтар

Бірлестік жетекші

Оразғали Г

Шебер сынып

Танымдық шара

Рефлексиялық есеп

3

Орыс тілі мен әдебиеті пәні бірлестігі


Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді


Бірлестік жетекші

Есенгали Я


Шебер сынып

Танымдық шара

Рефлексиялық есеп

4

Тарих,құқық пәндері бірлестігі


Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді

ақпан

Бірлестік жетекші

Беккужиева А



Шебер сынып

Танымдық шара

Рефлексиялық есеп

5

Мемлекеттік тіл пәні бірлестігі


Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді

ақпан

Бірлестік жетекші

Сағандыкова Ж


Шебер сынып

Танымдық шара

Рефлексиялық есеп

6

Музыка, көркем

еңбек, АӘД, Дене тәрбиесі пәндері


Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді

наурыз

Бірлестік жетекші

Юсупова Ж


Шебер сынып

Рефлексиялық есеп

7

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестігі


Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді

сәуір

Бірлестік жетекші

Стамгазиева А


Шебер сынып

Танымдық шара

Рефлексиялық есеп


8

Химия-биология, география бірлестігі


Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді

сәуір

Бірлестік жетекші

Кунарова Г


Шебер сынып

Танымдық шара

Рефлексиялық есеп

9

Бастауыш сынып бірлестігі


Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, мұғалімдердің кәсіби дамуына жағдай жасау

Оқушылар арасында жаңа форматты сыныптан тыс шаралар жүргізіледі, мұғалімдер табысты оқытудың жаңа технологияларын тиімді қолдануды үйренеді


Бірлестік жетекші


Шебер сынып

Танымдық шара

Рефлексиялық есеп


2023-2024 оқу жылында ұйымдастырылатын кәсіби байқаулар

Кәсіби байқаулар

Ұйымдастыру мақсаты

Күтілетін нәтиже

мерзімі

Өткізуге жауапты

Аяқталу нысаны

1

Педагогикалық идеялар панорамасы

Оқытудағы үздік тәжірибені анықтау

Мұғалімдер өз тәжірибесін жетілдіруде цифрлық білім беру ресурсын тиімді қолдануды меңгереді

Қыркүйек, қазан

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Байқау хаттамалары

2


«Жаңашыл мектепке – жаңашыл ұстаз»

Жас мамандардың біліктілігін арттыру, педагогикалық тәжірибесін жетілдіру

Үздік жас мұғалім анықталады

Қазан

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Байқау хаттамалары

3



Педагогикалық оқулар

Мұғалімдерді шығармашылық және ғылыми-зерттеу жұмысына тарту

Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігі қалыптасады, үздік инновациялық тәжірибелерді таратылады

Қаңтар

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Байқау хаттамалары

4


Жыл мұғалімі-2025

Мұғалімдердің кәсіптік шеберлігін ынталандыру

Оқытуда жаңа технологияларды жүзеге асырушы, құзыретті мұғалімдер анықталады

Наурыз

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Байқау хаттамалары

5


«Үздік әдістемелік бірлестік» байқауы



Әдістемелік қызметтегі ғылыми зерттеушілік, әдістемелік жұмыстар ды жандандыру

Әдістемелік қызметтегі озық тәжірибе жинақталады және таратылады.

Сәуір

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Байқау хаттамалары

2024-2025 оқу жылында ұйымдастырылатын әдістемелік тақырыптар

Жобалар мазмұны

Күтілетін нәтиже

мерзімі

Жауапты

Аяқталу нысаны


1


STEM/ ЅТЕАМ технологияларына негізделген тәсіл сабақта да, сабақтан

тыс уақытта

Пән мұғалімдері жаратылыстану пәндерін оқытуда STEM/ ЅТЕАМ технологияларын тиімді қолдануға дағдыланады

Қазан

Бірлестік жетекшілері

Сабақ жоспары

Ақпараттық құжаттар


2

Білім берудің трендтері

Оқытудың интербелсенді әдістерін күнделікті сабақта қолданады

Қараша

Бірлестік жетекшілері

Сабақ жоспары

Ақпараттық құжаттар

3



Цифрлық білім берудің оң мүмкіндіктері

Жасанды интеллект арқылы табысты оқытудың мүмкіндіктері қарастырылады

Қаңтар

Бірлестік жетекшілері

Сабақ жоспары

Ақпараттық құжаттар

4

Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу

Оқушы біліміндегі олқылықты жоюға бағытталған зерттеу сабақтары жүргізіледі

Ақпан

Зерттеуші топ

Ақпараттық құжаттар


5

Оқу мақсатына сай тиімді таңдалған саралау әдістері

Оқытуда саралау тәсілдерін дұрыс таңдауға үйренеді

Сәуір

Бірлестік жетекшілері

Сабақ жоспары

Ақпараттық құжаттар


Кеңес беру (консультациялық) қызмет


Р/с

Іс-шара атауы

Мақсаты

Күтілетін нәтиже

Орындалу мерзімі

Жауапты

Аяқталу нысаны

1

Оқудағы кедергілерді анықтау. Оқушыларды ынталандыру жолдарын ұсыну


Әріптестердің жұмыс істеу икемділіктерін, кәсіби дағдысын үйлестіру.

Оқу-тәрбие жұмысын жаңарту шеңберінде нәтижеге бағытталған жұмыс ұйымдастырыла

ды.

Қараша

ДОЖЖО

Л.Испусинова


Коучинг

2

Сыныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару жолдары


Коммуникативтік әрекеттер мен дағдылар ды жүзеге асыратын оқу үдерісін жетілдіру

Мұғалім тәжірибесіне өзгеріс енгізуге және толықтыруға мүмкіндік береді.


Желтоқсан

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Шебер сынып


3

Сабақты тиімді жоспарлаудағы белсенді әдістер мен идеялдар


Педагогтың ақпараттық оқу-әдістемелік сұранысын қанағаттандыру

Заманауи білім беру идеяларының жүзеге асырылуын ұғынады, педагогтердің кәсіби шеберлігі артады

Қаңтар

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Семинар, Кәсіби сұқбат

4

Оқушылардың көшбасшылық қасиеттерін қалыптастырудағы мұғалімнің рөлі


Мұғалімнің инновациялық әрекетін білім алушылардың әлеуметтендіру қызметімен ұштастыру


Жауапкершілік танытып, көшбасшылар анықталып, жұмыс барысында басқарушылық қасиеттері мен дағдыларын көрсете алады.

Наурыз

Бейіндік оқыту

және ДҒӘЖЖ орынбасары


Танымдық шаралар

5

Ата-аналармен тәрбие жұмысын ұйымдастыру жолдары


Ата-ананың отбасын дағы ролін анықтау, өз балалары ның болашағы туралы пікірлерін тыңдау

Ата-ананың мектеппен байланысын нығайту; оқушылардың мектепте,үйде білім алудағы ата-аналардың рөлін арттыру арқылы оқушының оқу үлгерімін жетілдіруге ықпал ету

Сәуір

ДОЖЖО

Л.Испусинова

Коучинг

Анықтама

6

Оқытуда мұғалімдер дің тиімді кері байланыс беру тәжірибелерімен бөлісу



Оқыту мен оқу үдерісінде топтық жұмыс түрлерін тиімді қолдану арқылы жаңа әдіс -тәсілдерді енгізу және оқу кеңістігі қатысушыларының кері байланысын қамтамасыз ету

Бағалауды ұйымдастыруға мүмкіндік туғызады және оқушының оқу мақсатына жетуі туралы кері байланысын ұсынады.

Мамыр

ДОЖЖО

Л.Испусинова

Рефлексиялық есеп

Әдістемелік кеңес отырыстары

Жұмыс мазмұны

Мерзімдері

Жауаптылар

Әдістемелік кеңестің № 1 отырысы

1

  1. 2024-2025 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқаулық хатпен танысу

  2. Әдістемелік кеңес құрамы, бірлестік жетекшілерінің функционалдық міндеттемелерімен танысу

  3. 2024-2025 оқу жылына арналған әдістемелік кеңестің жұмыс жоспары жобасын талқылау: ұсыныстар негізінде өзгерістер енгізу, мұғалімдердің біліктілігін арттырудың және аттестациялануының песрпективалық жоспары, дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс.

  4. Өткен оқу жылы бойынша оқушы біліміндегі олқылықты анықтау жұмыстарының ұйымдастырылуы, алынатын іс-шаралар

тамыз


Әдістемелік кеңестің № 2 отырысы

2

  1. Мемлекеттік аттестацияға дайындық барысы:

  • педагог кадрлардың электронды портфолиосының жасақталуы;

  • 4 ,9-сынып оқушыларының білім жетістіктеріне мониторинг сараптамасы

  1. Мектепішілік пәндік олимпиадаға дайындық:

  • Олимпиада резервтерімен жұмыс;

  • Олимпиаданың өткізілу барысын кеңесу.

  1. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жайы


қазан


Әдістемелік кеңестің № 3 отырысы

3

  1. Мемлекеттік аттестация қорытындысы: олқылықтарды жою шараларын талқылау және қарастыру

  2. Ғылыми пәндер олимпиадасының қорытындысы: олқылықтарды түзету шаралары

  3. Пәндік онкүндіктердің ұйымдастырылу барысы

  4. Тақырыптық жобалардың жүргізілу жайы: : қол жеткізген нәтиже мен кедергілерді жою амалдары


қаңтар


Әдістемелік кеңестің № 4 отырысы

4

  1. Кәсіби конкурстардың көрсеткіштері: жетістіктер мен кедергілер

  2. Пәндік онкүндіктердің ұйымдастырылуы

  3. Тоқсандық жиынтық бағалау талдаулары

наурыз


Әдістемелік кеңестің № 5 отырысы

5

  1. Пәндік онкүндіктер мен тақырыптық жобалардың ұйымдастырылу барысы: қол жеткізген нәтиже мен кедергілерді жою амалдары

  2. Аралық және қорытынды аттестаттауға дайындық жайы

  3. Әдістемелік кеңестің оқу жылы ішінде атқарған жұмысына SWOT талдау

мамыр



Дайындаған Жаксиева Г.Б

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!