8 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: Қазақстан тарихы пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 7 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 7 -сынып Қазақстан тарихы курсы бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: тест
|
Сынып |
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім, % |
|||
|
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||
|
8 А |
24 |
20 |
- |
5 |
12 |
7 |
79 % |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тақырыптар |
Қиындық туғызған мақсаттар: |
|
||||||
|
1. І бөлім. Қазақстанның XVIII ғасырдағы әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы 2. ІІ бөлім. ХІХғ. 1-жартысындағы Қазақстан 3. ІІІ бөлім. Қазақстанды Ресей империясына қосудың аяқталуы(ХІХғ. 40-60жж.) 4. IV бөлім. Қазақстанның ХІХ ғасырдың І жартысындағы мәдениеті
|
1. І бөлім. Қазақстанның XVIII ғасырдағы әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуы 2. ІІ бөлім. ХІХғ. 1-жартысындағы Қазақстан 3. ІІІ бөлім. Қазақстанды Ресей империясына қосудың аяқталуы(ХІХғ. 40-60жж.) 4. IV бөлім. Қазақстанның ХІХ ғасырдың І жартысындағы мәдениеті |
|||||||
1. Бақылау жұмысының нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті:
жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың Т. А. Ә. атап өтеміз)
|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
орташа (С): 64-84% (білім алушылардың Т. А. Ә. атап өтеміз)
|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
төмен (Н): 40-63% (білім алушылардың Т. А. Ә. атап өтеміз)
|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
Бақылау жұмысының қорытындысы бойынша білім сапасы:
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі Тақырыпты дұрыс меңгермеуі,уақытылы тапсырмалардың орындалмауынан қиындықтар туындап отырады.
3. Жоспарланған түзету жұмыстары: Оқушыларға тест жұмысы аяқталған соң түсіндіру, түзету жұмыстары жүргізілді. Алдағы уақытта қиындық тудыратын тақырыптармен алдын ала жұмыс жасау.
Күні : 05.09.2023жыл Педагогтің (Т.А.Ә.): Жанбекова Н
|
|
|
8 «Ә» сынып оқушыларының кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты: Қазақстан тарихы пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 7 сыныпта өткен тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің мазмұны 7 -сынып Қазақстан тарихы курсы бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының түрі: (тест, бақылау жұмысы)
|
Сынып |
Барлығы/ жазғандар |
Макс балл |
Бақылау жұмысының пайыздық мазмұны |
сапа, % |
үлгерім, % |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
0-39% |
40-63% |
64-84% |
85-100% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
8 Ә |
22 |
20 |
- |
6 |
8 |
8 |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
8 «А» сынып оқушыларының кіріспе бақылау
жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты:
Қазақстан тарихы
пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды
анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 7 сыныпта өткен
тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі
жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің
мазмұны 7 -сынып Қазақстан тарихы
курсы бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша
тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының
түрі: тест
Сынып
Барлығы/ жазғандар Макс балл Бақылау жұмысының пайыздық
мазмұны
сапа, % үлгерім, % 0-39% 40-63% 64-84% 85-100% 8
А 24 20 - 5 12 7 79 % 100% Тақырыптар Қиындық туғызған
мақсаттар: 1.
І бөлім. Қазақстанның XVIII
ғасырдағы әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени
дамуы 2.
ІІ бөлім. ХІХғ. 1-жартысындағы
Қазақстан 3.
ІІІ бөлім. Қазақстанды Ресей
империясына қосудың аяқталуы(ХІХғ.
40-60жж.) 4.
IV бөлім. Қазақстанның ХІХ
ғасырдың І жартысындағы мәдениеті
1.
І бөлім. Қазақстанның XVIII
ғасырдағы әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени
дамуы 2.
ІІ бөлім. ХІХғ. 1-жартысындағы
Қазақстан 3.
ІІІ бөлім. Қазақстанды Ресей
империясына қосудың аяқталуы(ХІХғ.
40-60жж.) 4.
IV бөлім. Қазақстанның ХІХ
ғасырдың І жартысындағы мәдениеті 1. Бақылау жұмысының
нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін
көрсетті: жоғары
(В): 85-100%, (білім алушылардың Т. А. Ә.
атап өтеміз) 1 2 3 4 5 6 7 орташа
(С): 64-84% (білім алушылардың Т. А. Ә.
атап өтеміз) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 төмен
(Н): 40-63% (білім алушылардың Т. А. Ә.
атап өтеміз) 1 2 3 4 5 Бақылау жұмысының
қорытындысы бойынша білім сапасы: 2. Тапсырмаларды орындау
кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар
тізбесі Тақырыпты дұрыс
меңгермеуі,уақытылы тапсырмалардың орындалмауынан қиындықтар
туындап отырады. 3. Жоспарланған түзету
жұмыстары: Оқушыларға тест жұмысы
аяқталған соң түсіндіру, түзету жұмыстары жүргізілді. Алдағы
уақытта қиындық тудыратын тақырыптармен алдын ала жұмыс
жасау. Күні : 05.09.2023жыл
Педагогтің (Т.А.Ә.): Жанбекова Н
8 «Ә» сынып оқушыларының кіріспе бақылау
жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Бақылау жұмысының мақсаты:
Қазақстан тарихы
пәні бойынша білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды
анықтау, оқу жетістіктерінің деңгейін білу, 7 сыныпта өткен
тақырыптар бойынша олқылықтардың орнын толтыру бойынша одан әрі
жұмысты жоспарлау.
Бақылау бөлімінің
мазмұны 7 -сынып Қазақстан тарихы
курсы бағдарламасының барлық бөлімдері бойынша
тапсырмаларды қамтыды.
Бақылау жұмысының
түрі: (тест, бақылау
жұмысы)
Сынып
Барлығы/ жазғандар Макс
балл Бақылау жұмысының пайыздық
мазмұны
сапа, % үлгерім, % 0-39% 40-63% 64-84% 85-100% 8
Ә 22 20 - 6 8 8 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













