Материалдар / Әдістемелік құрал-"Математика әлемі". 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әдістемелік құрал-"Математика әлемі". 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні ұғалімдеріне көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Наурыз 2021
2440
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қарағанды қаласы білім бөлімі әдістемелік кабинет


Нухридинова Жумакуль Диханбаевна









«Математика әлемі»

3- сынып оқушыларына арналған

таңдау курсы бойынша

қызықты ойын есептер мен логикалық тапсырмалар жинағы.

/жұмыс дәптері /

















Қарағанды-2015



Алғы сөз

Бүгінгі Қазақ еліне сыни ойлай алатын, жылдым шешімдер қабылдай білетін, белсенді, шығармашыл оқушылар қажет. Сондықтан тек білімдік мақсаттарды шешіп қоймай, оқушылардың қырағылық, шапшаңдық қасиеттерін, тез ойлау, шапшаң қабылдау қабілеттерін дамытудың жолдарын қарастырған жөн.

Бүгінгі бастауыш сыныптарда оқу әрекетінде белсенді ойлап,шапшаң, қырағылықпен көре білетін епті, білгір оқушы қажет. Сондықтан сабақтарда оқушылар үнемі білімдік жаттығулар, типтес есептер шығарумен айналысады.

Яғни, мұндай жағдайда тиімді деуге болмайды. Балаға елеусіз болса да өз күшімен, өз ойымен, қиындықты жеңе отырып, жылдам шешім шығаруға көмектесу басты міндет. Ол үшін сабақтарда түрлі әдіс–тәсілдер мен технологияларды, қызықты ойын – есептер және логикалық тапсырмаларды қоладанудың маңызы зор.

Қызықты есептер мен логикалық тапсырмаларды шығару оқушылардың математикаға деген ынтасын арттырады. Математика пәніне және оны қолдану саласына деген белсенділік қызығушылығын оятады, шығармашылық тапсырмаларды терең игеруіне және өз білімін тереңдетуге әсер етеді, оқушылардың қабілетінің мейлінше кемелдене түсуіне мүмкіндік береді.

Бұл әдістемелік құралдың мақсаты:

Қызықты ойын есептер мен геометриялық фигуралармен берілген логикалық және ойды сергіту тапсырмаларын орындаудағы  мақсат – логикалық  жаттығуларды шапшаңдықпен шығару,  баланың  ақыл – ойын ,  қиялын, ой  ұшқырлығын  дамытудың  ең  ұтымды  тәсілі.


Бұл әдістемелік құралдың негізгі міндеттері

  • оқушылардың логикалық ойлауын тереңдету ,

  • шығармашылық қабілеттерін дамыту,

  • рухани байлықтарын дамытуға,

  • шапшаң белсенді ойлауға жағдай жасау,

  • танымдық деңгейін кеңейту.

Бұл әдістемелік құрал сабақтарға бөлініп, барлық тапсырамалардың жауаптары соңында берілген.








1-САБАҚ


1. Аттарын атамай аптаның бес күнін атап шық

2.Жаз мезгілінің екінші айы қалай аталады.

3. Адам несіз өмір сүре алмайды.

4.Кемпірқосақтың түсі нешеу?

5.Ең қысқа айды ата

Тапсырмалар

1. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай

лақтыру керек?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Сен автобустың жүргізушісісің, қалай ойлайсың жүргізушінің жасы нешеде ?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Дүкенде 4 әртүрлі қасық, 5 әртүрлі кесе, 3 әртүрлі тәрелке бар. Неше әдіспен 1тәрелке, 1 қасық және 1 кесені сатып алуға болады?

____________________________________________________________________________________________________________________________________


4.Бір килогарамм темір ауыр ма,әлде бір килограмм мақта ауыр ма?


5. Сараның әкесі 35 жаста. Сара әкесінен7 есе кіші,ағасынан 2есе кіші. Сонда Сараның ағасы нешеде?

____________________________________________________________________________________________________________________________________


6. Арман бір сан ойлады,ол санды 2-ге көбейтіп, 4-ті қосқанда 20 шықты. Ол қандай сан ойлады?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

7.7 таяқша арқылы 3 үшбұрышты және 2 шаршыны қалай құрастыруға болады.





































































































































2-САБАҚ

1 .Бір жұмыртқа 4минут қайнайды ал 5жұмыртқа неше минут қайнайды.

2.Тормен су әкелуге бола ма?

3.Сенбіден кейінгі бір күн өткенен кейінгі санды ата.

4. 1-ден жүзге дейінінгі қатарда неше бірлік бар.

5.Қандай сұраққа иа деп жауап беруге болмайды.

6.Тек сол қолмен не ұстауға болады?

ТАПСЫРМАЛАР

  1. 4жұмыртқа 4минут піседі .1жұмыртқа пісу үшін неше минут уақыт керек ?


2. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________


3.Айман мен Гүлзи апалы сіңлілі қыздар.Гүлзи өзінде 2 ағасы барын айтты. Айман өзінде 2 ағасы барын айтты. Сонда Гүлзи мен Айманның отбасында қанша бала бар? ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________


4.Сен және мен, біз сен екеуміз. Біз барлығы нешеуміз?

______________________________________________________________________

5.Екі таңбалы санның цифрлары ның қосындысы 10-ға тең .Егер осы саннан сол санның цифрларының орындарын ауыстырып жазып,шыққан санды азайтса,нәтиже 72-ге тең болады.Бұл қандай сан?

______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________

6 . Екі санын төрт цифрлары арқылы жазыңдар. Үш санын төрт цифрлары арқылы жазыңдар.

______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

7.Мына шаршыларды ішінде 1-20ға дейінгі цифрлар ретсіз жазылған

1

14

7

5

10

6

11

8

17

20

2

15

3

9

13

19

цифрлар 20, ал торкөз 16 .Көрсетілмеген 4 цифр қандай ? Тауып жазып шық .

9

4

7

6

10

13

2

16

15

5

1

19

3

12

8

20










3-САБАҚ

1 . Ең қысқа айды ата .

2. Столдың төрт бұрышы бар еді біреуін аралап тастағанда неше бұрыш қалады?

3. «Кел балалар оқылық» өлеңін кім жазған?

4. Көзді жұмғанда не көресің?

5. Сабақ соңында не естиміз?

6. Ең үлкен екі таңбалы санды ата


ТАПСЫРМАЛАР

1.Екі адам тоғызқұмалақты екі сағат ойнады.әрқайысы неше сағаттан ойнады._____________________________________________________________________________________________________________________________

2.Дорбадағы 10 асықты 10бала бірбірлеп алды.сонда бір асық дорбада қалды.Бұл қалай?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Түйе ,бота маң басқан ,төрт аяғын тең басқан.

Шұнақ құлақ бес ешкі ,қос лақты қос ешкі.

Төрт қозылы екі қой,бәрін бірге ойлап қой.Нешеу?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Екі артқы аяқпен тұрған иттің салмағы 3кг .4 аяқпен тұрғанда ше?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Қария 34 балмұздақ алды.ол өзіне 4 балмұздақ қалдырып ,әқайсысына 6 балмұздақтан келетіндей етіп немерелеріне бөліп берді. Қарияда қанша немере бар?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Бір санын төрт цифрлары арқылы жазыңдар.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

7. 3.Суретте барлығы неше үшбұрыш бар?

DrawObject1 DrawObject2

DrawObject3 DrawObject4

DrawObject5






DrawObject6




4-САБАҚ


1.5қосу 5 бөлу 5 неше болады.

2..Нота саны нешеу?

3.Қарындаш үшін ол пенал машина үшін ол не?

4Сағат 16.00 көрсетіп тұр. Неше минуттан кейін миуттық мезезір сағаттық мезірді қуып жетеді.

5.Күн мен түн немен аяқталады?


ТАПСЫРМАЛАР


1.Айгүл мен Айнұр апалы сіңілі. Олардың әрқайсының бауырлары бар. Жанұяда неше бала бар?_____________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

2.Менің атым – Маржан . Менің ағамның бір ғана қарындасы бар. Оның қарындасының аты кім?

____________________________________________________________________________________________________________________________________


3. Гүлзат Алмастан есепті тез шығарады. Ал Алмас Төлегеннен тез шығарады. Кім есепті тез шығарады?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

4. 7 ағайынды ұлдардың 1-ден қарындасы бар. Жанұяда барлығы неше бала бар._________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Ұлы әкесімен , әкесі ұлымен, атасы немересімен отыр. Барлығы неше адам отыр? ____________________________________________________________________________________________________________________________________


6DrawObject11 DrawObject9

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!