Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Әдістемелік құрал-"Математика әлемі". 5-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қарағанды қаласы білім
бөліміәдістемелік
кабинет
Нухридинова Жумакуль
Диханбаевна
«Математика әлемі»
3- сынып оқушыларына арналған
таңдау курсы
бойынша
қызықты ойын есептер мен
логикалық тапсырмалар жинағы.
/жұмыс дәптері /
Қарағанды-2015
Алғы сөз
Бүгінгі Қазақ еліне сыни ойлай
алатын, жылдым шешімдер қабылдай білетін, белсенді, шығармашыл
оқушылар қажет. Сондықтан тек білімдік мақсаттарды шешіп қоймай,
оқушылардың қырағылық, шапшаңдық қасиеттерін, тез ойлау, шапшаң
қабылдау қабілеттерін дамытудың жолдарын қарастырған
жөн.
Бүгінгі бастауыш сыныптарда
оқу әрекетінде белсенді ойлап,шапшаң, қырағылықпен көре білетін
епті, білгір оқушы қажет. Сондықтан сабақтарда оқушылар үнемі
білімдік жаттығулар, типтес есептер шығарумен
айналысады.
Яғни, мұндай жағдайда тиімді
деуге болмайды. Балаға елеусіз болса да өз күшімен, өз ойымен,
қиындықты жеңе отырып, жылдам шешім шығаруға көмектесу басты
міндет. Ол үшін сабақтарда түрлі әдіс–тәсілдер мен технологияларды,
қызықты ойын – есептер және логикалық тапсырмаларды қоладанудың
маңызы зор.
Қызықты есептер мен логикалық
тапсырмаларды шығару оқушылардың математикаға деген ынтасын
арттырады. Математика пәніне және оны қолдану саласына деген
белсенділік қызығушылығын оятады, шығармашылық тапсырмаларды терең
игеруіне және өз білімін тереңдетуге әсер етеді, оқушылардың
қабілетінің мейлінше кемелдене түсуіне мүмкіндік
береді.
Бұл әдістемелік құралдың
мақсаты:
Қызықты ойын есептер мен
геометриялық фигуралармен берілген логикалық және ойды сергіту
тапсырмаларынорындаудағы мақсат
– логикалық жаттығуларды шапшаңдықпен
шығару, баланың ақыл – ойын , қиялын, ой
ұшқырлығын дамытудың ең ұтымды
тәсілі.
Бұл әдістемелік құралдың негізгі
міндеттері
оқушылардың логикалық ойлауын
тереңдету ,
шығармашылық қабілеттерін дамыту,
рухани байлықтарын
дамытуға,
шапшаң белсенді ойлауға жағдай
жасау,
танымдық деңгейін кеңейту.
Бұл әдістемелік құрал
сабақтарға бөлініп, барлық тапсырамалардың жауаптары соңында
берілген.
1-САБАҚ
1. Аттарын атамай аптаның бес күнін атап
шық
2.Жаз мезгілінің екінші айы қалай
аталады.
3. Адам несіз өмір сүре алмайды.
4.Кемпірқосақтың түсі
нешеу?
5.Ең қысқа айды ата
Тапсырмалар
1. Допты лақтырғанда, доп сол
ізімен кері қайту үшін оны қалай
3.Айман мен Гүлзи апалы сіңлілі
қыздар.Гүлзи өзінде 2 ағасы барын айтты. Айман өзінде 2 ағасы барын
айтты. Сонда Гүлзи мен Айманның отбасында қанша бала бар?
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
4.Сен және мен, біз сен екеуміз.
Біз барлығы нешеуміз?
5.Екі таңбалы санның цифрлары
ның қосындысы 10-ға тең .Егер осы саннан сол санның цифрларының
орындарын ауыстырып жазып,шыққан санды азайтса,нәтиже 72-ге тең
болады.Бұл қандай сан?
7.Мына шаршыларды ішінде 1-20ға
дейінгі цифрлар ретсіз жазылған
1
14
7
5
10
6
11
8
17
20
2
15
3
9
13
19
цифрлар 20, ал торкөз 16 .Көрсетілмеген 4 цифр
қандай ? Тауып жазып шық .
9
4
7
6
10
13
2
16
15
5
1
19
3
12
8
20
3-САБАҚ
1 . Ең қысқа айды ата .
2. Столдың төрт бұрышы бар еді
біреуін аралап тастағанда неше бұрыш қалады?
3. «Кел балалар оқылық» өлеңін кім
жазған?
4. Көзді жұмғанда не
көресің?
5. Сабақ соңында не
естиміз?
6.Ең үлкен екі таңбалы
санды ата
ТАПСЫРМАЛАР
1.Екі адам тоғызқұмалақты екі
сағат ойнады.әрқайысы неше сағаттан
ойнады._____________________________________________________________________________________________________________________________
4. 7 ағайынды ұлдардың 1-ден
қарындасы бар. Жанұяда барлығы неше бала
бар._________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Ұлы
әкесімен , әкесі ұлымен, атасы немересімен отыр. Барлығы неше адам
отыр? ____________________________________________________________________________________________________________________________________
6 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз