Тақырыбы: «Адымда,
ойла»
Мақсаты: Балаларды спорттық ойындарға
деген бейімділігін, денсаулықтарын жаңғырту, спортқа деген
қызығушылықтарын арттырып, дене қозғалыстарын жетілдіру. Дене
шынықтыру жаттығуларымен өз бетінше шұғылдануға, этикалық және
эстетикалық тәрбие беру.
Көрнекілігі: доптар, шарлар, арқан,
кедергі, секіргіш жіп, ысқырық.
Өтілетін
орны: спорт
зал.
Болатын
күні:
1-жүргізуші: Сәлеметсіздер ме,
құрметті ұстаздар мен оқушылар! Бүгінгі «Адымда, ойла» атты
спорттық жарысымызға қош келдіңіздер! Бұл ойын эстафеталық жарыс
түрінде өтетін болады. Жарысқа 4 топ (1 сынып оқушылары) қатысып,
өз ептілігін көрсетпек.
2-жүргізуші:
Денсаулық-баға
жетпес қазына. Денсаулық адам өміріндегі ең жоғары бағалы дүние
болғандықтан, әр адам баласы өз денсаулығына көңіл бөле қарау
қажет. Бүгінгі өткізгелі отырған сайысымызды бастауға рұқсат
етіңіздер.
1-жүргізуші: Уа,
халқым назар аудар денсаулыққа!
Өмірде бақыттысың денің сау да.
Денсаулық терең бақыт деген сөзді
Құр айтпаған ұлы Абай данамыз да!
2-жүргізуші: Жарысқа
қатысатындарды шақырамыз
Әр таңды бақытпенен атырамыз
Өнерді ой көгінде бақылаңыз,
Сайысқа қатысуға енді ортаға
Үлгілі де өнегелі, жылдам да шапшаң
Топтарымызды шақырамыз.
1-жүргізуші: Ендеше командаларымызбен
таныс болайық.
1 топ: «Жалын»
тобы
2 топ: «Қыран»
тобы
3 топ: «Сұңқар»
тобы
4 топ:
«Бүркіт»
тобы
2-жүргізуші: Командаларымызбен сайыс
бағдарламасымен таныстырып өтейік.
1 кезең.
«Мергендер»
2 кезең.
«Мәреге кім
бұрын?»
3 кезең. «Кім
жылдам?»
4 кезең.
«Пингвин»
5 кезең. «Кім
күшті?»
6 кезең. «Допты
лақтыру»
1-жүргізуші: Бүгінгі сайысымызға төрелік ететін, әділ
бағасын беретін қазылар алқасымен таныс
болайық:
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
2-жүргізуші: Әр сайыс кезеңі «10», «8», «6», «4»
ұпайлармен бағаланады. Әр кезең соңында топтарға ұпай
қойылып, сайыс соңында жемімпаздарды анықтайтын
боламыз. Сайысқа қатысушыларымызға сәттілік тілей
отырып, сайысымызды бастаймыз.
1-жүргізуші: 1 кезеңіміз «Мергендер»,
сайысқа қатысушылар кедергілерді айналып барып, шарды жаруы керек.
Шарды жарғаннан соң қайта кедергілерді айналу арқылы мәреге
оралады.
2-жүргізуші: 2 кезең
«Мәреге кім
бұрын?», сайысқа қатысушылар допты
жерге ұрып жүгіру арқылы белгіленген межеге барып, қайтатын
болады.
1-жүргізуші: «Кім жылдам?» кезеңінде
сайысқа қатысушылар секіртпемен жүгіріп барып,белгіленген межені
айналып, қайта секіртпемен секіру арқылы келуі
қажет.
2-жүргізуші: 4 кезең «Пингвин» деп
аталады, сайысқа қатысушылар қапты аяқтарына киіп алу арқылы жүріп
межеге барып келуі керек.
1-жүргізуші: «Кім күшті» кезеңінде
сайысқа қатысушыларымыз топтық өнер көрсетеді. Жеребе тарту арқылы
қай топ бір-бірімен арқан тартысатын команданы
анықтаймыз.
2-жүргізуші: 6
кезеңіміз «Допты лақтыру», сайысқа
қатысушылар допты басынан жоғары лақтырып, қағып алып, мәреге дейін
жүріп барып, қайта келуі тиіс, қай топ мүшелері бірінші болып келсе
сол топ жеңімпаз болмақ.
1-жүргізуші: Жарыс
заңы ежелден -
Жеңімпазды анықтау
Жеңімпаз болу шарты сол -
Еңбектену, жалықпау
2-жүргізуші: Біреу
озса сайыста,
Біреу артта қалады.
Жеңілгендер ренжімей,
Тараса бізге жарады.
1-жүргізуші:
Әділ - қазы алқасы, сөз кезегі сіздерге
беріледі! Осымен «Адымда, ойла» атты эстафеталық сайысымыз өз
мәресіне жетті, әрбір топтың ұпайларын есептей келе, нәтижелерімен
бөліссеңіздер. Қорытынды
сөз.Марапаттау
рәсімі. Жеңімпаз топты
құттықтаймыз.
2-жүргізуші:
Бүгінгі «Адымда, ойла» атты
эстафеталық сайысымызға қатысқандарыңыз үшін әрбір топқа, төрелігін
көрсеткен әділ қазыларымызға, келген қонақтарға алғысымызды
білдіреміз! Еліміз аман, жұртымыз тыныш
болсын, сау саламатта
болыңыздар!
Жауапты мұғалім: Джилкайдарова
У