Аэробты және анаэробты ағзалар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аэробты және анаэробты ағзалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Microsoft Office Word (күнделікті — MS Word, WinWord немесе жай ғана Word) - Macintosh компьютерлерінде және Windows, DOS ортасында жұмыс істейтін, қазіргі кезде кең таралған, ең қуатты мәтіндік процессорлардың бірі. Құжаттарды даярлауға, түзетуге, қарап шығуға, баспаға шығаруға арналған Windows ортасының қолданбалы программасы. Оның соңғы нұсқалары шағын баспа жүйесі ретінде кітап, газет- журналдар шығаруда кеңінен қолданылады. Microsoft Office Word дегеніміз компьютерде құжаттар жасауға мүмкіндік беретін бағдарлама болып табылады. Суреттер немесе өң сияқты түрлі-түсті фотосуреттер немесе көрнекі суреттер пайдаланып әдемі мәтін жасау және карталар мен кестелер сияқты деректер қосу үшін Word бағдарламасын пайдалануыңызға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Сабақ тақырыбы

АТФ синтезі глюкозаның анаэробты және аэробты ыдырау кезеңдері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстыру

Сабақ мақсаттары

Анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстыру

АТФ синтезінің ағза үшін маңызын түсіну

Есептер шығаруды үйрену

Бағалау критерийлері

Анаэробты және аэробты тыныс алу барысындағы АТФ синтезін салыстыра алады

АТФ синтезінің ағза үшін маңызын түсінеді

Есептер шығаруды үйренеді

Тілдік мақсаттар


Терминология: Анаэробты тыныс алу, аэробты тыныс алу, гликолиз,глюкоза, оттегі, АТФ, көмірқышқыл газы

Диалог/ жазылым үшін қолданылатын тіркестер.

Тыныс алу дегеніміз не? Тыныс алудың қандай түрлері бар?

Тірі ағзалар не себепті тыныс алады?

Құндылықтарды дарыту



«Мәңгілік ел» жалпыұлттықидеясыныңқұндылықтарынабаулу

-Биология пәнін оқып үйрете отырып оқушылардың білімін арттырып, болашақта бәсекеге қабілетті, ойлау қабілеті жетілген жас ұрпақтың дамуына ықпал ету;

Ынтамақтастық

- құрметтеу: сыныптастарының идеяларын құрметтеу;

- жауапкершілік: сабақ кезінде өзін-өзі бағалау, өзара бағалау.

Пәнаралық байланыстар

Химия /химиялық реакция теңдеулерін жазу/

Математика /Пайдалы әсер коэффициентін есептеу/

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақтада презентация қойылады

Ноутбукты сабақ түсіндіру үшін пайдаланады

Quizlet қолданбасын пайдаланамын

Бастапқы білім


8-9 сынып бағдараламалары негізінде тыныс алудың типтерімен теориялық мазмұнда таныс болады.

Бастапқы білімді бүгінгі тақырыппен байланыстыру

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Сәлемдесу.

Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық ахуал туғызу

Quizlet live электронды ойынын пайдаланып сыныпты топқа бөлеміз

https://quizlet.com/457034020/live

ойын арқылы Үй тапсырмасын сұрау (Тест)

қалыптастырушы бағалау


Сабақтың ортасы








































Жаңа сабақ

ДЖИГСО әдісі

Сынып екі топқа бөлінеді.

1 – топ – Анаэробты тыныс алу

2- топ – Аэробты тыныс алу


1-топ &41 2-топ &42 – ні оқып постер жасайды.

Интернеттен видео немесе басқа ресурстарды пайдалана отырып, постерді қорғайды

Дескриптор:

  • Оқушылар анаэробты және аэробты тыныс алу үдерісін ажырата алады

  • Үдерістердің жүру механизмін талдай алады

  • Ағза үшін тыныс алудың маңызын біледі


Жаңа сабақты бекіту.

Есептер шығару

1 Авогадро заңы және газдардың молярлық көлемі туралы білімдеріңнің негізінде адам организмі 250г глюкозаны толық ыдырату үшін қанша литр оттек (қ.ж) қажет болатынын және мұнда қанша литр көмірқышқыл газы бөлінетінін анықтаңдар.


2. Егер 684 АТФ молекуласы түзілсе, глюкозаның қанша молекуласы толық ыдырауға ұшырайды?


3. 13 молекула глюкоза ыдыратылды, І глюкоза оттексіз ыдыраған кезде, ІІ оттекті ыдыраған кезде, ІІІ килораметрде толық ыдыраған кезде қанша АТФ кДж мен ккал энергия бөлінеді? Ол үшін бөлініп шығатын СО2 және сіңірілетін О2 молекулаларының мөлшері қанша?

Дескриптор:

  • Авагадро заңын пайдалана отырып есептер шығара алады


Сабақты қорыту.

Жұптық жұмыс


1. «Кластер әдісі» идеялар мен ақпараттар арасындағы байланыстарды жұптаса отырып жинақтайды.


Кезеңдер

Қайда өтеді

Химиялық айналу

Энергетикалық нәтижесі

1.Дайындық




2.Оттексіз (анаэробты)




3.Оттекті (аэробты)





Дескриптор:

  • Кестеге тыныс алу кезеңдерінің қайда өтетеінін жазады

  • Химиялық реакциялар циклін жазады

  • Энергетикалық нәтижесін жазады



Сабақтың соңы



Рефлексия


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


АКТ-ны тиімді пайдалануға бейімдеу, креативтілік танытуға (постер жасау барысында белсенділік көрсете алу) мүмкіндік беремін. Топтық және жұптық тапсырмалар орындауға мүмкіндік беремін.

Мадақтау мақсатында «Дөңгелек» конфетін тарату, ауызша мадақтау дескрипторлар бойынша бағалау

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2024
319
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі