Басы
|
Топтарға
бөлу (Слайд Алтыншоқы
табиғаты)
— Балалар, күзде табиғатта
қандай өзгерістер болады? (…Ағаштардың
сарғайған жапырақтары жерге түсіп, жерге алтын түстес
кілем төселгендей
болады)
— Дәл қазір сол бір керемет
табиғат аясында жүргендей сезініп, барлығымыз
жерге
түскен жапырақтарды теріп
алайықшы. Балалар, жердегі өздеріңе
ұнаған
жапырақты теріп алыңдаршы.
Олай болса, біз осы жапырақтардың түрлеріне
қарай
топтарға
бөлінеміз.
І
топ— Үйеңкі
ІІ
топ- Терек
топтары болып бөлініп,
орындарына жайғасады.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Көңіл-күй»
жаттығуы
Орнымыздан тұрайық
!!!
1.Көңіл-күйлерің қалай ?
(Бес)
2.Сабаққа дайындықтарың қалай?
(тамаша)
3.Ынталарың
ше? (Ға-жа-п)
Ал ендеше, сабағымызды
бастайық!(ООО)
Отыра қойыңдар
!!!
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
|
.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсіру тапсырмалары.
|
|
Ортасы
|
(Сабақ
басында:
* Үй тапсырмасын
сұрау. Жапырақтарды жинап,
кептіріп әкелу.
1.Ал сендер жапырақтарды
жинағанда
қандай ережелерді ұстандыңдар?
Табиғи материалдарды
қоршаған ортаға зиян келтірмей жинау
қажет.
Табиғи матералдарды
жанағаннан кейін оларды шаң-тозаңнан тазартып, арнайы
қорапшаларға салу
керек.
Оларды жинап болған соң
қолыңды жууды
ұмытпа.
2.Табиғи материалдарға тағы нелер
жатады? Олар қаншалықты
көп? Олар өте қөп: жапырақтар, өсімдік
сабақтары, ағаштың бұтағы, тамыры, қабығы, және
тағы басқалары.
3.
Жапырақтар күзде қандай
түстерге боялады?
Жапырақтары ерекше қандай
ағаш түрлерін білесіңдер?
Жауап.Үйеңкі, талшын, емен,
қайың, шаған.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалар
|
ҚБ:«Сиқырлы ағаш»ойыны арқылы
бағаланады.
|
|
|
|
Жаңа
сабақ
Сонымен бүгінгі
сабақтың тақырыбы «Ағаш жапырақтарынан пішін
жапсырмалау» Тақтамен
жұмыс.Біз бүгін табиғи материалдар,
яғни кептірілген жапырақтардан түрлі пішіндер
жапсырмалаймыз. Олар мынадай үлгіде болуы мүмкін.
(тақтадағы түрлі пішіндер
көрсетіледі)
Қалай ойлайсыңдар, бізге қандай құрал-саймандар
және материалдар қажет
болады? (қатырма қағаз, қарындаш, қайшы, желім,
түрлі жапырақтар, )
Сарамандық
жұмыс
* Жұмыс ретін
түсіндіру.
-
Алдымен қажетті қатырма
қағазымызды таңдап
аламыз.
-
Жапырақтар топтамасын таңдап,
жинақтаймыз.
-
Қатырма қағаздың бетінде пішіннің орналасатын
орнын қарындашпен белгілеу.
-
Жапырақтарға желім жағып, қағаз бетіне
жапсырамыз.
-
Пішіндердің көздері мен ауыздарын фломастермен
саламыз.
* Қауіпсіздік ережелерін
еске түсіру (Бірнеше баланы тұрғызып
сұраймын)
Қайшымен жұмыс:
-
1. Қайшыны арнаулы қобдишада
сақтау керек.
2. Қайшыны жолдасына үшкір ұшымен берме.
3. Қайшыны ашық қалдыруға болмайды.
4. Жолдасың қайшымен жұмыс істеп жатқан кезде көңілін бөлуге
болмайды
5. Қайшының ұшын жоғары көтерме
желіммен жұмыс жасау кезінде –
-
Желіммен жұмыс
-
-
1. Желім жұмыс жасаған
уақытында қажет жағдайда қылқаламды пайдалан.
-
2. Желімді керек мөлшерде
ғана ал.
-
3. Артық желімді жұмсақ
матамен алып таста.
-
4.Жұмыстан кейін қылқаламды
жақсылап сабынмен жу.
-
5.Желімді
иіскеуге болмайды.
— Ал, іске сәт! («Жапырақ»
әнін қосып
қоямын)
Балалар олай болса, бойымызды
сергітіп алайық
* Сергіту
сәті:
Оңға, оңға түзу
тұр.
Солға,солға түзу
тұр.
Артқа қарай бір
адым.
Алдыға қарай бір
адым.
Жоғары,төмен
қарайық.
Орнымызды
табайық.
Жарайсыңдар
балалар!
Бүгінгі сабағымызды
қортындылай үшін мына сұрақтарға жауап беріп
көрейікші
1.Жапырақтардан әр түрлі
пішіндерді жапсырмалау үшін қандай құрал-жабдықтар
қажет?
2.Жапырақтардан қандай
пішіндер жасауға
болады?
3.Қандай ағаш түрлерін
білесің?
|
.
|
|
.
|
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия
«Кемпірқосақ»
Бүгінгі сабақты қаншалықты
түсінгендеріңді білу үшін «Кемпірқосақ» әдісін пайдалана отырып
сабағымызды қортындылаймыз. Оқушылар қолдарыңдағы стикерлерді
тақтадағы кемпірқосақта жазылған тамаша, көңілді,орташа,
көңілсіз,мұңды, нашар деген сөздерге
жабыстырады.
Бүгінгі сабақта екі топта
белсене қатысып, өз үлестерін қосып еңбектерін көрсете
білді.Сондықтанда барлығыңды жарайсыңдар деп,смайлинг-чупа
чупстермен бағалағым келіп
отыр.
Үйге
тапсырма: Жапырақтарды іріктеп алып, басқа пішіндер
құрастыру
|
Оқушылар бүгінгі
сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін
айтады
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына
пікір қалдыру.
|
«Кемпірқосақ»
кері байланыс
парағы
|
|