Ағаштар

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Ағаштар

Материал туралы қысқаша түсінік
керемет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: ОНР 3

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:Ағаштар

Білімділік-мақсаты: Лексикалық тақырып бойынша сөздік қорын дамыту.Ағаштардың түрлерін атай білуге үйрету.

Түзете -дамытушылық: Қойылған дыбыстарды ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру.Әңгімелердің мазмұнын айту дағдысын жетілдіру жұмысын жалғастыру.Ұ дыбысын әже шаршағанда «ұф» «ұф» деп айтадыдеген ойын шартын өткізу арқылы дыбысты дұрыс айтуға дағдыландыру.

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі суреттер.

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.


Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл,

-Ыстық шәйді суыту.



Қазір жылдың қай мезгілі екен?


Көктем мезгілінед қанша ай бар?


Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?


-Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық!

(Наурыз,Сәуір,Мамыр)

Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді.

Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады?

Балалардығ ойын пікірн тыңдау!

Жарайсыңдар балалар!

Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр.

Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ!

Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар.

Көрсетіңдерші.

Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі.

Ағаштың түрлерін атай білуді үйрету.Қойылған дыбысты ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру.

Әңгімелердің мазмұнын айтудағдысынжетілдіру жұмыстарын жалғастыру.

Ойын: «Тербеледі ағаштар»

Сергіту сәті:

Аяқ пенен топ-топ бас,

Қол менен хлоп-хлоп,

Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда.

Басымызды шайқаймыз,

Қолымызды бір сілтеп,

Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда.

Ағаштардың жапырағы жасыл,діңгегі жуан қоңыр түсті болады.

-Айтқандарымды ұмытпаңдар,шатастырып алмаңдар.

-Жарайма.

Д/о: «Мен атаған суретті көрсет»

«Екі қолмен сурет салайық»

-Қане балалар енді аппликация жасаймыз

Жемістерді аққағаз бетіне дәл ортасына дұрырыс жапсыруды қадағалау,көмектесу.

Ал балалар болған жемістен жасалған аппликатциямызды іліп жеміс-жидек көрінісін бейнелейміз.

Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау.

-Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

-Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық?


-Балаларды мақтау, мадақтау.

-Айна алдында отырып орындайды











-көктем мезгілі.


-үш ай бар.



-балалардың жауабын тыңдау





-тыңдайды












-қолдарымен көрсетіп атайды.

Бірге атау.








-балалар ойынға қызығушылық танатады



-сергіту сәтін бірге орындайды











-балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды.




-иә ұнады

- ағаштармен

Күтілетін нәтиже

Не алды:Аппликатция жасап жеміс бейнесін аққағаз бетіне түсіруді.

Не білді: Ағаштар туралы білді.












Күні: ОНР 2

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:Ағаштар

Білімділік-мақсаты: Ағаштардың түрлерін атай білуге үйрету.Лексикалық тақырып бойынша сөздік қорын дамыту.

Түзете -дамытушылық:Кеңістікті бағдарлауын дамыту.Саусақ қимылдарын дамыту.

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі суреттер.

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.


Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл,

-Ыстық шәйді суыту.



Қазір жылдың қай мезгілі екен?


Көктем мезгілінед қанша ай бар?


Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?


-Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық!

(Наурыз,Сәуір,Мамыр)

Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді.

Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады?

Балалардығ ойын пікірн тыңдау!

Жарайсыңдар балалар!

Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр.

Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ!

Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар.

Көрсетіңдерші.

Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі.

Ағаштың түрлерін атай білуді үйрету.Қойылған дыбысты ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру.

Әңгімелердің мазмұнын айтудағдысынжетілдіру жұмыстарын жалғастыру.

Ойын: «Тербеледі ағаштар»

Сергіту сәті:

Аяқ пенен топ-топ бас,

Қол менен хлоп-хлоп,

Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда.

Басымызды шайқаймыз,

Қолымызды бір сілтеп,

Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда.

Ағаштардың жапырағы жасыл,діңгегі жуан қоңыр түсті болады.

-Айтқандарымды ұмытпаңдар,шатастырып алмаңдар.

-Жарайма.

Д/о: «Мен атаған суретті көрсет»

«Екі қолмен сурет салайық»

-Қане балалар енді аппликация жасаймыз

Жемістерді аққағаз бетіне дәл ортасына дұрырыс жапсыруды қадағалау,көмектесу.

Ал балалар болған жемістен жасалған аппликатциямызды іліп жеміс-жидек көрінісін бейнелейміз.

Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау.

-Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

-Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық?


-Балаларды мақтау, мадақтау.

-Айна алдында отырып орындайды











-көктем мезгілі.


-үш ай бар.



-балалардың жауабын тыңдау





-тыңдайды












-қолдарымен көрсетіп атайды.

Бірге атау.








-балалар ойынға қызығушылық танатады



-сергіту сәтін бірге орындайды











-балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды.




-иә ұнады

- ағаштармен

Күтілетін нәтиже

Не алды:Аппликатция жасап жеміс бейнесін аққағаз бетіне түсіруді.

Не білді: Ағаштар туралы білді.















Күні: ОНР 1

Балалардың аты-жөні:

Тақырыбы:Ағаштар

Білімділік-мақсаты: Ағаштардың түрлерімен, маңызымен ерекшеліктерімен таныстыру.

Түзете -дамытушылық: Сөздік қорын молайту.

Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі суреттер.

Іс-әрекет қызметі

Логопедтің қызметі

Балалардың қызметі

Мотивациялық-қозғаушы

Жылулық шеңбері.

Күлімде, күн күлімде,

Жер жасарып көгерсін.

Кешегідей бүгін де ,

Қанат қақсын көгершін


Балалар шеңбер жасап тұрып

қайталайды.

ұйымдастыу-шылық

Артикуляциялық жаттығу:

-Қақпа

-Пілдің тұмсығы

-Сағат

-Әткеншек

-Саңырауқұлақ

-Ат шауып келеді.


Тыныс алу жаттығуы:

-Стақандағы дауыл,

-Ыстық шәйді суыту.



Қазір жылдың қай мезгілі екен?


Көктем мезгілінед қанша ай бар?


Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?


-Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық!

(Наурыз,Сәуір,Мамыр)

Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді.

Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады?

Балалардығ ойын пікірн тыңдау!

Жарайсыңдар балалар!

Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр.

Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ!

Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар.

Көрсетіңдерші.

Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі.

Ойын: «Ағаштардың атауын дұрыс ата»

Сергіту сәті:

Аяқ пенен топ-топ бас,

Қол менен хлоп-хлоп,

Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда.

Басымызды шайқаймыз,

Қолымызды бір сілтеп,

Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда.

Д/о: «Мен атаған суретті көрсет»

«Екі қолмен сурет салайық»

-Қане,балалар сурет саламыз

Саусақ ұшымен салады

Бастырмамен салады

Ағаш суретін аққағаз бетіне дәл ортасына сала білулерін қадағалау.

Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау.

-Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

-Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық?


-Балаларды мақтау, мадақтау.

-Айна алдында отырып орындайды











-көктем мезгілі.


-үш ай бар.



-балалардың жауабын тыңдау





-тыңдайды












-қолдарымен көрсетіп атайды.

Бірге атау.




-балалар ойынға қызығушылық танатады



-сергіту сәтін бірге орындайды






-балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды.




-иә ұнады

- ағаштармен

Күтілетін нәтиже

Не алды:Бояуларды бастырып,ағаш бейнесін аққағаз бетіне түсіру.

Не білді: Ағаштар туралы білді.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
46
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі