Күні: ОНР 3
Балалардың аты-жөні:
Тақырыбы:Ағаштар
Білімділік-мақсаты: Лексикалық тақырып бойынша сөздік қорын дамыту.Ағаштардың түрлерін атай білуге үйрету.
Түзете -дамытушылық: Қойылған дыбыстарды ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру.Әңгімелердің мазмұнын айту дағдысын жетілдіру жұмысын жалғастыру.Ұ дыбысын әже шаршағанда «ұф» «ұф» деп айтадыдеген ойын шартын өткізу арқылы дыбысты дұрыс айтуға дағдыландыру.
Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі
суреттер.
|
Іс-әрекет қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Жылулық шеңбері. Күлімде, күн күлімде, Жер жасарып көгерсін. Кешегідей бүгін де , Қанат қақсын көгершін
|
Балалар шеңбер жасап тұрып қайталайды. |
|
ұйымдастыу-шылық |
Артикуляциялық жаттығу: -Қақпа -Пілдің тұмсығы -Сағат -Әткеншек -Саңырауқұлақ -Ат шауып келеді. Тыныс алу жаттығуы: -Стақандағы дауыл, -Ыстық шәйді суыту. Қазір жылдың қай мезгілі екен? Көктем мезгілінед қанша ай бар? Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық! (Наурыз,Сәуір,Мамыр) Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді. Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады? Балалардығ ойын пікірн тыңдау! Жарайсыңдар балалар! Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр. Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ! Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар. Көрсетіңдерші. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Ағаштың түрлерін атай білуді үйрету.Қойылған дыбысты ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру. Әңгімелердің мазмұнын айтудағдысынжетілдіру жұмыстарын жалғастыру. Ойын: «Тербеледі ағаштар» Сергіту сәті: Аяқ пенен топ-топ бас, Қол менен хлоп-хлоп, Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда. Басымызды шайқаймыз, Қолымызды бір сілтеп, Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда. Ағаштардың жапырағы жасыл,діңгегі жуан қоңыр түсті болады. -Айтқандарымды ұмытпаңдар,шатастырып алмаңдар. -Жарайма. Д/о: «Мен атаған суретті көрсет» «Екі қолмен сурет салайық» -Қане балалар енді аппликация жасаймыз Жемістерді аққағаз бетіне дәл ортасына дұрырыс жапсыруды қадағалау,көмектесу. Ал балалар болған жемістен жасалған аппликатциямызды іліп жеміс-жидек көрінісін бейнелейміз. Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. -Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық? -Балаларды мақтау, мадақтау. |
-Айна алдында отырып орындайды -көктем мезгілі. -үш ай бар. -балалардың жауабын тыңдау -тыңдайды -қолдарымен көрсетіп атайды. Бірге атау. -балалар ойынға қызығушылық танатады -сергіту сәтін бірге орындайды -балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды. -иә ұнады - ағаштармен |
Күтілетін нәтиже
Не алды:Аппликатция жасап жеміс бейнесін аққағаз бетіне түсіруді.
Не білді: Ағаштар туралы білді.
Күні: ОНР 2
Балалардың аты-жөні:
Тақырыбы:Ағаштар
Білімділік-мақсаты: Ағаштардың түрлерін атай білуге үйрету.Лексикалық тақырып бойынша сөздік қорын дамыту.
Түзете -дамытушылық:Кеңістікті бағдарлауын дамыту.Саусақ қимылдарын дамыту.
Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі
суреттер.
|
Іс-әрекет қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Жылулық шеңбері. Күлімде, күн күлімде, Жер жасарып көгерсін. Кешегідей бүгін де , Қанат қақсын көгершін
|
Балалар шеңбер жасап тұрып қайталайды. |
|
ұйымдастыу-шылық |
Артикуляциялық жаттығу: -Қақпа -Пілдің тұмсығы -Сағат -Әткеншек -Саңырауқұлақ -Ат шауып келеді. Тыныс алу жаттығуы: -Стақандағы дауыл, -Ыстық шәйді суыту. Қазір жылдың қай мезгілі екен? Көктем мезгілінед қанша ай бар? Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық! (Наурыз,Сәуір,Мамыр) Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді. Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады? Балалардығ ойын пікірн тыңдау! Жарайсыңдар балалар! Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр. Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ! Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар. Көрсетіңдерші. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Ағаштың түрлерін атай білуді үйрету.Қойылған дыбысты ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру. Әңгімелердің мазмұнын айтудағдысынжетілдіру жұмыстарын жалғастыру. Ойын: «Тербеледі ағаштар» Сергіту сәті: Аяқ пенен топ-топ бас, Қол менен хлоп-хлоп, Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда. Басымызды шайқаймыз, Қолымызды бір сілтеп, Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда. Ағаштардың жапырағы жасыл,діңгегі жуан қоңыр түсті болады. -Айтқандарымды ұмытпаңдар,шатастырып алмаңдар. -Жарайма. Д/о: «Мен атаған суретті көрсет» «Екі қолмен сурет салайық» -Қане балалар енді аппликация жасаймыз Жемістерді аққағаз бетіне дәл ортасына дұрырыс жапсыруды қадағалау,көмектесу. Ал балалар болған жемістен жасалған аппликатциямызды іліп жеміс-жидек көрінісін бейнелейміз. Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. -Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық? -Балаларды мақтау, мадақтау. |
-Айна алдында отырып орындайды -көктем мезгілі. -үш ай бар. -балалардың жауабын тыңдау -тыңдайды -қолдарымен көрсетіп атайды. Бірге атау. -балалар ойынға қызығушылық танатады -сергіту сәтін бірге орындайды -балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды. -иә ұнады - ағаштармен |
Күтілетін нәтиже
Не алды:Аппликатция жасап жеміс бейнесін аққағаз бетіне түсіруді.
Не білді: Ағаштар туралы білді.
Күні: ОНР 1
Балалардың аты-жөні:
Тақырыбы:Ағаштар
Білімділік-мақсаты: Ағаштардың түрлерімен, маңызымен ерекшеліктерімен таныстыру.
Түзете -дамытушылық: Сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі
суреттер.
|
Іс-әрекет қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Жылулық шеңбері. Күлімде, күн күлімде, Жер жасарып көгерсін. Кешегідей бүгін де , Қанат қақсын көгершін
|
Балалар шеңбер жасап тұрып қайталайды. |
|
ұйымдастыу-шылық |
Артикуляциялық жаттығу: -Қақпа -Пілдің тұмсығы -Сағат -Әткеншек -Саңырауқұлақ -Ат шауып келеді. Тыныс алу жаттығуы: -Стақандағы дауыл, -Ыстық шәйді суыту. Қазір жылдың қай мезгілі екен? Көктем мезгілінед қанша ай бар? Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық! (Наурыз,Сәуір,Мамыр) Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді. Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады? Балалардығ ойын пікірн тыңдау! Жарайсыңдар балалар! Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр. Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ! Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар. Көрсетіңдерші. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Ойын: «Ағаштардың атауын дұрыс ата» Сергіту сәті: Аяқ пенен топ-топ бас, Қол менен хлоп-хлоп, Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда. Басымызды шайқаймыз, Қолымызды бір сілтеп, Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда. Д/о: «Мен атаған суретті көрсет» «Екі қолмен сурет салайық» -Қане,балалар сурет саламыз Саусақ ұшымен салады Бастырмамен салады Ағаш суретін аққағаз бетіне дәл ортасына сала білулерін қадағалау. Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. -Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық? -Балаларды мақтау, мадақтау. |
-Айна алдында отырып орындайды -көктем мезгілі. -үш ай бар. -балалардың жауабын тыңдау -тыңдайды -қолдарымен көрсетіп атайды. Бірге атау. -балалар ойынға қызығушылық танатады -сергіту сәтін бірге орындайды -балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды. -иә ұнады - ағаштармен |
Күтілетін нәтиже
Не алды:Бояуларды бастырып,ағаш бейнесін аққағаз бетіне түсіру.
Не білді: Ағаштар туралы білді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағаштар
Ағаштар
Күні: ОНР 3
Балалардың аты-жөні:
Тақырыбы:Ағаштар
Білімділік-мақсаты: Лексикалық тақырып бойынша сөздік қорын дамыту.Ағаштардың түрлерін атай білуге үйрету.
Түзете -дамытушылық: Қойылған дыбыстарды ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру.Әңгімелердің мазмұнын айту дағдысын жетілдіру жұмысын жалғастыру.Ұ дыбысын әже шаршағанда «ұф» «ұф» деп айтадыдеген ойын шартын өткізу арқылы дыбысты дұрыс айтуға дағдыландыру.
Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі
суреттер.
|
Іс-әрекет қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Жылулық шеңбері. Күлімде, күн күлімде, Жер жасарып көгерсін. Кешегідей бүгін де , Қанат қақсын көгершін
|
Балалар шеңбер жасап тұрып қайталайды. |
|
ұйымдастыу-шылық |
Артикуляциялық жаттығу: -Қақпа -Пілдің тұмсығы -Сағат -Әткеншек -Саңырауқұлақ -Ат шауып келеді. Тыныс алу жаттығуы: -Стақандағы дауыл, -Ыстық шәйді суыту. Қазір жылдың қай мезгілі екен? Көктем мезгілінед қанша ай бар? Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық! (Наурыз,Сәуір,Мамыр) Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді. Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады? Балалардығ ойын пікірн тыңдау! Жарайсыңдар балалар! Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр. Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ! Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар. Көрсетіңдерші. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Ағаштың түрлерін атай білуді үйрету.Қойылған дыбысты ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру. Әңгімелердің мазмұнын айтудағдысынжетілдіру жұмыстарын жалғастыру. Ойын: «Тербеледі ағаштар» Сергіту сәті: Аяқ пенен топ-топ бас, Қол менен хлоп-хлоп, Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда. Басымызды шайқаймыз, Қолымызды бір сілтеп, Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда. Ағаштардың жапырағы жасыл,діңгегі жуан қоңыр түсті болады. -Айтқандарымды ұмытпаңдар,шатастырып алмаңдар. -Жарайма. Д/о: «Мен атаған суретті көрсет» «Екі қолмен сурет салайық» -Қане балалар енді аппликация жасаймыз Жемістерді аққағаз бетіне дәл ортасына дұрырыс жапсыруды қадағалау,көмектесу. Ал балалар болған жемістен жасалған аппликатциямызды іліп жеміс-жидек көрінісін бейнелейміз. Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. -Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық? -Балаларды мақтау, мадақтау. |
-Айна алдында отырып орындайды -көктем мезгілі. -үш ай бар. -балалардың жауабын тыңдау -тыңдайды -қолдарымен көрсетіп атайды. Бірге атау. -балалар ойынға қызығушылық танатады -сергіту сәтін бірге орындайды -балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды. -иә ұнады - ағаштармен |
Күтілетін нәтиже
Не алды:Аппликатция жасап жеміс бейнесін аққағаз бетіне түсіруді.
Не білді: Ағаштар туралы білді.
Күні: ОНР 2
Балалардың аты-жөні:
Тақырыбы:Ағаштар
Білімділік-мақсаты: Ағаштардың түрлерін атай білуге үйрету.Лексикалық тақырып бойынша сөздік қорын дамыту.
Түзете -дамытушылық:Кеңістікті бағдарлауын дамыту.Саусақ қимылдарын дамыту.
Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі
суреттер.
|
Іс-әрекет қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Жылулық шеңбері. Күлімде, күн күлімде, Жер жасарып көгерсін. Кешегідей бүгін де , Қанат қақсын көгершін
|
Балалар шеңбер жасап тұрып қайталайды. |
|
ұйымдастыу-шылық |
Артикуляциялық жаттығу: -Қақпа -Пілдің тұмсығы -Сағат -Әткеншек -Саңырауқұлақ -Ат шауып келеді. Тыныс алу жаттығуы: -Стақандағы дауыл, -Ыстық шәйді суыту. Қазір жылдың қай мезгілі екен? Көктем мезгілінед қанша ай бар? Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық! (Наурыз,Сәуір,Мамыр) Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді. Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады? Балалардығ ойын пікірн тыңдау! Жарайсыңдар балалар! Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр. Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ! Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар. Көрсетіңдерші. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Ағаштың түрлерін атай білуді үйрету.Қойылған дыбысты ауызша сөйлеу тілінде бекітуін жалғастыру. Әңгімелердің мазмұнын айтудағдысынжетілдіру жұмыстарын жалғастыру. Ойын: «Тербеледі ағаштар» Сергіту сәті: Аяқ пенен топ-топ бас, Қол менен хлоп-хлоп, Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда. Басымызды шайқаймыз, Қолымызды бір сілтеп, Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда. Ағаштардың жапырағы жасыл,діңгегі жуан қоңыр түсті болады. -Айтқандарымды ұмытпаңдар,шатастырып алмаңдар. -Жарайма. Д/о: «Мен атаған суретті көрсет» «Екі қолмен сурет салайық» -Қане балалар енді аппликация жасаймыз Жемістерді аққағаз бетіне дәл ортасына дұрырыс жапсыруды қадағалау,көмектесу. Ал балалар болған жемістен жасалған аппликатциямызды іліп жеміс-жидек көрінісін бейнелейміз. Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. -Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық? -Балаларды мақтау, мадақтау. |
-Айна алдында отырып орындайды -көктем мезгілі. -үш ай бар. -балалардың жауабын тыңдау -тыңдайды -қолдарымен көрсетіп атайды. Бірге атау. -балалар ойынға қызығушылық танатады -сергіту сәтін бірге орындайды -балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды. -иә ұнады - ағаштармен |
Күтілетін нәтиже
Не алды:Аппликатция жасап жеміс бейнесін аққағаз бетіне түсіруді.
Не білді: Ағаштар туралы білді.
Күні: ОНР 1
Балалардың аты-жөні:
Тақырыбы:Ағаштар
Білімділік-мақсаты: Ағаштардың түрлерімен, маңызымен ерекшеліктерімен таныстыру.
Түзете -дамытушылық: Сөздік қорын молайту.
Тәрбиелік-мақсаты: Достыққа,қамқорлық жасай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап.
Көрнекіліктер: үлгі
суреттер.
|
Іс-әрекет қызметі |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушы |
Жылулық шеңбері. Күлімде, күн күлімде, Жер жасарып көгерсін. Кешегідей бүгін де , Қанат қақсын көгершін
|
Балалар шеңбер жасап тұрып қайталайды. |
|
ұйымдастыу-шылық |
Артикуляциялық жаттығу: -Қақпа -Пілдің тұмсығы -Сағат -Әткеншек -Саңырауқұлақ -Ат шауып келеді. Тыныс алу жаттығуы: -Стақандағы дауыл, -Ыстық шәйді суыту. Қазір жылдың қай мезгілі екен? Көктем мезгілінед қанша ай бар? Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады? -Балалар көктем мезгілінде үш ай бар қане аттарын атап шығайық! (Наурыз,Сәуір,Мамыр) Жарайсыңдар балалар көктем мезгілі келіп айналамыз ақ тонынан шешініп, айналамыз әдемі болып келеді. Балалар айналаға қараңдаршы қандай өзгерістер болғанын кім байқады? Балалардығ ойын пікірн тыңдау! Жарайсыңдар балалар! Көктем мезгілінде ағаштарда бүршік жарып айналамыз құлпырып келе жатыр. Балалар бүгін біздің тақырыбымыз осы ағаштар тураы болмақ! Қандай ағаш түрлерін білесіңдер, мына суретке қараймыз сендерді ағаш түрлерімен таныстырайын.Ағаш түрлерін атау.Енді көзімізді айналаға салайықшы сыртта қандай ағаш түрлерін көріп түрсыңдар. Көрсетіңдерші. Түсіндіру жұмыстары жүргізіледі. Ойын: «Ағаштардың атауын дұрыс ата» Сергіту сәті: Аяқ пенен топ-топ бас, Қол менен хлоп-хлоп, Бір онға, бір солға айналайық кел мұнда. Басымызды шайқаймыз, Қолымызды бір сілтеп, Бір онғағ бір солға айналайық кел мұнда. Д/о: «Мен атаған суретті көрсет» «Екі қолмен сурет салайық» -Қане,балалар сурет саламыз Саусақ ұшымен салады Бастырмамен салады Ағаш суретін аққағаз бетіне дәл ортасына сала білулерін қадағалау. Белсене қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. -Балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Балалар бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде нелермен таныстық? -Балаларды мақтау, мадақтау. |
-Айна алдында отырып орындайды -көктем мезгілі. -үш ай бар. -балалардың жауабын тыңдау -тыңдайды -қолдарымен көрсетіп атайды. Бірге атау. -балалар ойынға қызығушылық танатады -сергіту сәтін бірге орындайды -балалар тапсырманы қызығушылықпен орындайды. -иә ұнады - ағаштармен |
Күтілетін нәтиже
Не алды:Бояуларды бастырып,ағаш бейнесін аққағаз бетіне түсіру.
Не білді: Ағаштар туралы білді.
шағым қалдыра аласыз













