Материалдар / Ағаштар неге ашуланды? Бердібек Соқпақбаев

Ағаштар неге ашуланды? Бердібек Соқпақбаев

Материал туралы қысқаша түсінік
. Мұғалімнің көмегімен мәтінге ат қояды және негізгі ойын анықтайды. 2. Мәтінді түсініп оқиды,сұрақтарға жауап береді. 3.Мәтіннің бастапқы бөліміне сүйене отырып,оқиғаның соңын болжайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
2381
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысыОрал қаласыМектеп:Х.Доспанова атындағы №30 жалпы орта білім беретінМұғалімнің аты-жөні: Амантаева Данагул Сарсенбаевна
Пәні: әдебиеттік оқуҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Бөлімше:

Қоршаған ортаАғашқа күтім жасаймын.

Күні:

Сынып: 2

Қатысқандарсаны:Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Ағаштар неге ашуланды? Бердібек Соқпақбаев

Оқытумақсаттары

2.2.3.1. мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау.2.1.3.1шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне сүйеніп,оқиғаның соңын болжау.
Сабақмақсаттары

1. Мұғалімнің көмегімен мәтінге ат қояды және негізгі ойын анықтайды.2. Мәтінді түсініп оқиды,сұрақтарға жауап береді.3.Мәтіннің бастапқы бөліміне сүйене отырып,оқиғаның соңын болжайды.



ТілдікмақсаттарТерминология: қауырт,әурелену,шөжіп,шала-жансар,қапаланып,мүшкіл.Диалог құрастыруға арналған сұрақтар:-Мына сурет бойынша не айтуға болады? -Мынау қандай ағаш деп ойлайсыңдар?-Ағаштар қай кезде ашуланады?
Құндылықтарды дарытуЫнтымақтастық (топтық жұмыста),ашықтық (ҚБ арналған тапсырма аясында )
Пәнаралық байланысДүниетану(ағаштар туралы әңгімелегенде)дене шынықтыру (сергіту сәті кезінде қолдарын қимылдатады.)
Бастапқы білімМұғалім көмегімен қарапайым және нақтылаусұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан табабілу.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы1 мин







2мин











2мин



















  • мин
  • I.Ширату.Армысың алтын күн,Қызуын аямаған.Армысың Жерна,Адамзатты асыраған.

    Топқа бөлу. (Оқушылардың аттары жапырақ,гүл, жемістерде жазылып тұрады.)Оқушылар шеңберге шығып, Жер –Анамыздың берген сыйларын алып,өз иелеріне бір ауыз жылы сөз айту арқылы ұсынады.Ұжымдық жұмыс«Сұрақ- жауап»әдісіII. Өткен сабақты пысықтау1.Жер-Ананы құрметтеу дегенді қалай түсінесің?2.Жер-Анаға ризашылығыңды қалай білдіресің?3.Жер -Анаға сен тағы нелерді теңер едің?4.Ұлы ата-анамыз Жер деген мекенді кімдерге арнаған?5.Жерді неліктен анаға теңейді?

    «Бағдаршам» әдісі арқылы өзара бағалау.

    «Болжау» әдісі.1.Мына сурет бойынша не айтуға болады?2.Мынау қандай ағаш деп ойлайсыңдар?3.Ағаштар қай кезде ашуланады?

    Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Ағаштар неге ашуланды?»

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.Бүгінгі сабағымызда мәтіндегі негізгі ойды анықтап,оқиға желісін, соңын болжаймыз.
























    Жапырақ,гүл,жеміс(алма)























    «Бағдаршам»



    Интербелсенді тақтадан көрсетіледі.
    Сабақтың ортасы



    5мин























    2мин











    5 мин













    3 мин













    5 мин
    III.Жаңа сабақ.Тыңдалым дағдысын қалыптастыру. «Ағаштар неге ашуланды?»мәтінін тыңдайды.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі Мәтін бойынша сұрақтар жазылады.Жазылған сұрақтарды алып, оқушылар жауап береді.1.Қай мезгілде болған оқиға?2.Мектепте қандай апталық басталды?3.Бұл бастама кімге ұнамады?4.Алмабектің ағаштары қандай күйде болды?

    Өзара бағалау.«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.IY. Оқулықпен жұмыс74 бет

    Оқылым. 1. Мәтінді түсініп оқиды.Бағытталған оқылым. (Оқу дағдысын қалыптастыру) Топтық жұмысСаралау тапсырмалары

    1.топ. Мәтінді оқып,сұраққа жауап береді.а ) мұғалімнің жетекшілігімен жұмыстанады.2.топ. Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтайды.3.топ. Мәтінді оқи отырып, мәтіннің соңын болжайды.Топты бағалау. «Үш шапалақ» әдісі



    Өз бетімен жұмыс «Дәптермен жұмыс»36 бет2-жаттығу Сен Алмабектің орнында болсаң не істер едің? Ойыңды екі сөйлеммен жеткіз.

    Жұптық бағалау. «Мен саған ризамын» әдісі



    Топтық жұмыс.Саралау тапсырмалары

    «Үш те, үш» әдісі арқылы 3 топқа тапсырма беріледі.А) Қима қағаздардан жұмбақ құрастыру.1. Бұл ағаш өссе далада,Жаңбырда болар сая да.(емен)2іңі жұмсақ болса да,Тіп-тік шырқап өседі.Осы ағашпен ауланы,Көгалдандырар көшені.(терек)

    В)Мәтіннің бөлімдері бойынша жоспарқұрастыру.Жоспар1.Ағаш отырғызу апталығы.2.Күтім көрмеген ағаштар.3.Қайғылы халді орманға жеткізуі.

    С) Мәтінге сай мақалдарды таңдап,мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.1ғаш жапырағымен,Жер топырағымен мықты.2.Білекті бірді жығады,Білімді мыңды жығады.3дам көркі шүберек,Ағаш көркі жапырақ.4ілетінің бір тоғыз,Білмейтінің тоқсан тоғыз.

    5.Жемісті ағашқа тас атпа.

    Қалыптастырушы бағалау. «Театрдағы әрекет»арқылы әр топбірін- бірі бағалайды.
    «Аудио»тыңдату арқылы























    74 бет





























    36 бет
    2 минОрманда ағаш,Ағашта дін.Дінде ін,Інде тиін.Тиінді ұстау, Өте қиын.Сергіту сәті жинағынан


    5 мин















    ҚБ арналған тапсырма 43 бетБағалау критерийі • Мәтінге ат қояды және негізгі ойын анықтайды.

  • Мәтінді түсініп оқы.
  • Тыным таппай сөйлей бергендіктен сауысқанның тілі аузына сыймай, ісіп кетіпті.Ас-су ішуден қалған ол ешбір амалын таба алмапты. Ақырытырнағажалыныпты:- Тырна, тырна! Шөптендәріжасайдыекенсің. Меніңтілімдіемдепберші,- дейді.- Саған шипа боларлықтайшөбімжоқ! Көмектесеалмаймын, - дейдітырна.Сауысқанкездескенжан-жануарлардыңбәріненкөмексұрапты. «Сауысқанныңтілінетүйнемешығыпты» дегенсөзбүкілорманғатарапты. Ақыраяғындасауысқанмүлдемсөйлейалмайқалыпты.Шарасытаусылғансауысқанорманемшісітоқылдаққакеліпті. Сауысқанныңтамағынәрі-беріқарағантоқылдақ:- Ендісағанешкімкөмектесеалмайды. Өзіңдіөзіңғанаемдейаласың - дейді.- Неге? –дейдісауысқанмұңаяқырылдап.- Әубастан-ақ, тіліңеиеболуыңкерекеді, - дептітоқылдақ.Сауысқанештеңетүсінбейаңырыпқалыпты. Соданберісауысқанмағынасызшықылықтайбередіекен.

    2).Мәтіннентірексөздердібелгіле.3)Мәтінгеатқой.4)Мәтінгесәйкесмақалдытаңдап, негізгіойдыанықта

    Дескриптор -тірек сөздерді анықтайды;- негізгі ойды анықтайтын мақалды табады;- мәтінге тақырып қояды.Мұғалімнің бағалауы.(Плюс, минус)



    43 бет
    Сабақтың соңы 3 минIY. Қорытынды «Сиқырлы қалпақ» әдісіарқылы сабақты бекіту. Оқушылар қалпақты кигізе отырып,бір-біріне сұрақ қояды.

    1.Алмабектің қылығыңа өз көзқарасыңды білдір.2.Сен Алмабектің орнында болсаң,не істер едің?3.Ағаштар неге ашуланды? деген сұраққа жауап таптың ба?



    Сиқырлы қалпақ

    2 минY.Рефлексия. «Білім ағашы» Жапырақүсінбедім, гүл- түсіндім, сұрағым бар,жеміс -түсіндім.



    –Өз жұмысын бағалау ұсынылады.
    Жапырақ,гүл,жеміс(алма)
    Дифференциация –оқуыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
    Топтық жұмыс.

    «Саралау» әдісінің тапсырма тәсілі.А) Мәтінді оқып,сұраққа жауап береді.

    С). Мәтінді оқи отырып, мәтіннің соңын болжайды.

    «Бағдаршам» әдісі арқылыөткен сабақты пысықтау барысында бағалады.

    «Бас бармақ » әдісіарқылы мәтін бойынша қойылған сұраққа жауап беру кезінде бағалады.

    Топтық жұмысты«Үш шапалақ әдісі»арқылы бағалады.

    Дәптермен жұмыс кезінде«Мен саған ризамын»әдісі арқылы бағаланды.«Үш те, үш» әдісінде «Театрдағы әрекеті»арқылы бағаланды.

    ҚБ арналған тапсырмада «Мұғалімнің бағалауы»болды.

    1.Сергіту сәті кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау.

    2.Интербелсенді тақтаны қолдану кезінде уақытты шектеу.
    Жалпы баға

    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1.Интербелсенді тақтадан сабақ тақырыбын ашу үшін «Болжау» әдісі сәтті шықты.2.Топтық жұмыста саралау тапсырмаларын орындау оқушыларға қызықты болды.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да оқу туралы да)?1.Сабақта бейнебаяндарды көрсету тиімді деп есептеймін.2. Сабағымда дереккөздерді көбірек берсем,кейбір оқушыларға пайдалы болуы мүмкін.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік /қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақта неге көңіл бөлу қажет?/1.Деңгейлері өте жоғары оқушыларға тапсырмаларды бұдан да күрделендіруге болатынын түсіндім.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ