Ағаштар неге ашуланды ҚМЖ

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Ағаштар неге ашуланды ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Ағаштар неге ашуланды
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім атауы: Қиял әлемі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ағаштар неге ашуланды? Туынды сөздер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану .

Сабақтың мақсаттары

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

ІІ. Жағымды психологиялық ахуал

- Мен мақсатыма жетемін!

- Мен қиялдай аламын!

- Менің қиялым ұшқыр!

Оқушыларды топқа бөлу.

Қиял

Арман

Шындық.

Қызығушылықты ояту

Оқушыларға берілген мақал-мәтелдің мағынасын ашқызу, мақал-мәтелдер арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.



Оқушыларға берілген мақал-мәтелдің мағынасын ашқызу, мақал-мәтелдер арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату.



Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.



5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


Сабақтың ортасы














Мағынаны тану

І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Мәтінді оқыңдар.

А. Мәтінді бөліктерге бөліңдер. Кестені толтырыңдар.

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

«6 НЕЛІКТЕН?» әдісі. Оқушылар оқылым мәтіні мазмұны негізінде топ болып «6 неліктен?» әдісімен сұрақтар құрастырады.

Сұрақтар құрастырып, сағат тілімен топтар бір-біріне сұрақтар қояды.

НЕЛІКТЕН?____________________________________________________

НЕЛІКТЕН?____________________________________________________

НЕЛІКТЕН?____________________________________________________

НЕЛІКТЕН?____________________________________________________

НЕЛІКТЕН?____________________________________________________

НЕЛІКТЕН?____________________________________________________

Дескриптор:

  • Мәтінді мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;

  • Қойылған сұрақтарға жауап береді.

ҚБ

ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Топтық жұмыс.

1-топ. 2-тапсырма. Туынды сөздердің астын сызыңдар.

Дескриптор:

  • Берілген сөздерді сауатты дәптерге көшіріп жазады;

  • Сөздердің ішінен туынды сөздердің астын сызады.

ҚБ

2-топ. 4-тапсырма. Сызбада көрсетілген сөздерді тіркестіріп, пайда болған тіркестердің мағынасын түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Сызбада көрсетілген сөздерді тіркестіреді;

  • пайда болған тіркестердің мағынасын түсіндіреді.

ҚБ

3-топ. 5-тапсырма. Берілген сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратып, мағынасын түсіндіріңдер.

Дескриптор:

  • Берілген сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратады;

  • Мағынасын түсіндіреді.;

ҚБ

Әр топ өз жұмыстарын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып қорғайды.

Мәтінді оқиды.






















Мәтін мазмұны бойынша бқліктерге бөліп, кестені толтырады.







Оқушылар оқыған мәтін мазмұны негізінде топ болып «6 Неліктен?» әдісімен сұрақтар құрастырады.

Сұрақтар құрастырып, сағат тілімен топтар бір-біріне сұрақтар қояды.









Грамматикалық тақырыпты меңгереді.




Грамматикалық тапсырманы топпен орындайды.





















Әр топ өз жұмыстарын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып қорғайды.


Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.














Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.













































Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.






5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы.






Б. Соқпақпаев








































Сабақтың соңы


Кері байланыс

Не ұнады? Не ұнамады? Менің көңіл күйім

Үйге тапсырма: 3-тапсырма.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.01.2025
255
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі