|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ағаштар неге ашуланды? Туынды сөздер. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану . |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал - Мен мақсатыма жетемін! - Мен қиялдай аламын! - Менің қиялым ұшқыр! Оқушыларды топқа бөлу. Қиял Арман Шындық. Қызығушылықты ояту Оқушыларға берілген мақал-мәтелдің мағынасын ашқызу, мақал-мәтелдер арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Оқушыларға берілген мақал-мәтелдің мағынасын ашқызу, мақал-мәтелдер арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
А. Мәтінді бөліктерге бөліңдер. Кестені толтырыңдар.
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ «6 НЕЛІКТЕН?» әдісі. Оқушылар оқылым мәтіні мазмұны негізінде топ болып «6 неліктен?» әдісімен сұрақтар құрастырады. Сұрақтар құрастырып, сағат тілімен топтар бір-біріне сұрақтар қояды. НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________
ҚБ
Топтық жұмыс. 1-топ. 2-тапсырма. Туынды сөздердің астын сызыңдар.
Дескриптор:
ҚБ 2-топ. 4-тапсырма. Сызбада көрсетілген сөздерді тіркестіріп, пайда болған тіркестердің мағынасын түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ 3-топ. 5-тапсырма. Берілген сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратып, мағынасын түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ Әр топ өз жұмыстарын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып қорғайды. |
Мәтінді оқиды. Мәтін мазмұны бойынша бқліктерге бөліп, кестені толтырады. Оқушылар оқыған мәтін мазмұны негізінде топ болып «6 Неліктен?» әдісімен сұрақтар құрастырады. Сұрақтар құрастырып, сағат тілімен топтар бір-біріне сұрақтар қояды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырманы топпен орындайды. Әр топ өз жұмыстарын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып қорғайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы. Б. Соқпақпаев |
|
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Не ұнады? Не ұнамады? Менің көңіл күйім Үйге тапсырма: 3-тапсырма. |
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағаштар неге ашуланды ҚМЖ
Ағаштар неге ашуланды ҚМЖ
|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ағаштар неге ашуланды? Туынды сөздер. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану . |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру, жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал - Мен мақсатыма жетемін! - Мен қиялдай аламын! - Менің қиялым ұшқыр! Оқушыларды топқа бөлу. Қиял Арман Шындық. Қызығушылықты ояту Оқушыларға берілген мақал-мәтелдің мағынасын ашқызу, мақал-мәтелдер арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Оқушыларға берілген мақал-мәтелдің мағынасын ашқызу, мақал-мәтелдер арқылы тыңдалым тақырыбына болжам жасату. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану
А. Мәтінді бөліктерге бөліңдер. Кестені толтырыңдар.
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ «6 НЕЛІКТЕН?» әдісі. Оқушылар оқылым мәтіні мазмұны негізінде топ болып «6 неліктен?» әдісімен сұрақтар құрастырады. Сұрақтар құрастырып, сағат тілімен топтар бір-біріне сұрақтар қояды. НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________ НЕЛІКТЕН?____________________________________________________
ҚБ
Топтық жұмыс. 1-топ. 2-тапсырма. Туынды сөздердің астын сызыңдар.
Дескриптор:
ҚБ 2-топ. 4-тапсырма. Сызбада көрсетілген сөздерді тіркестіріп, пайда болған тіркестердің мағынасын түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ 3-топ. 5-тапсырма. Берілген сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратып, мағынасын түсіндіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ Әр топ өз жұмыстарын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып қорғайды. |
Мәтінді оқиды. Мәтін мазмұны бойынша бқліктерге бөліп, кестені толтырады. Оқушылар оқыған мәтін мазмұны негізінде топ болып «6 Неліктен?» әдісімен сұрақтар құрастырады. Сұрақтар құрастырып, сағат тілімен топтар бір-біріне сұрақтар қояды. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырманы топпен орындайды. Әр топ өз жұмыстарын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып қорғайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы. Б. Соқпақпаев |
|
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Не ұнады? Не ұнамады? Менің көңіл күйім Үйге тапсырма: 3-тапсырма. |
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз


















