Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
ІІ. Жағымды психологиялық
ахуал
- Мен мақсатыма
жетемін!
- Мен қиялдай
аламын!
- Менің қиялым
ұшқыр!
Оқушыларды топқа
бөлу.
Қиял
Арман
Шындық.
Қызығушылықты
ояту
Оқушыларға берілген
мақал-мәтелдің мағынасын ашқызу, мақал-мәтелдер арқылы тыңдалым
тақырыбына болжам жасату.

Сабақтың
мақсаттары мен бағалау критетийлерімен
танысу.
|
Оқушылар жағымды психологиялық
ахуал жүргізеді.
Оқушыларға берілген
мақал-мәтелдің мағынасын ашқызу, мақал-мәтелдер арқылы тыңдалым
тақырыбына болжам жасату.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Мәтінді
оқыңдар.

А. Мәтінді бөліктерге бөліңдер. Кестені
толтырыңдар.

ІІ. ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
«6
НЕЛІКТЕН?» әдісі. Оқушылар оқылым мәтіні мазмұны
негізінде топ болып «6 неліктен?» әдісімен сұрақтар
құрастырады.
Сұрақтар құрастырып, сағат
тілімен топтар бір-біріне сұрақтар
қояды.
НЕЛІКТЕН?____________________________________________________
НЕЛІКТЕН?____________________________________________________
НЕЛІКТЕН?____________________________________________________
НЕЛІКТЕН?____________________________________________________
НЕЛІКТЕН?____________________________________________________
НЕЛІКТЕН?____________________________________________________
Дескриптор:
ҚБ
ІІІ.ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.
ӘТН.

Топтық
жұмыс.
1-топ. 2-тапсырма. Туынды
сөздердің астын
сызыңдар.

Дескриптор:
ҚБ
2-топ. 4-тапсырма. Сызбада
көрсетілген сөздерді тіркестіріп, пайда болған тіркестердің
мағынасын түсіндіріңдер.

Дескриптор:
ҚБ
3-топ. 5-тапсырма. Берілген
сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратып, мағынасын
түсіндіріңдер.

Дескриптор:
ҚБ
Әр топ өз
жұмыстарын «Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып
қорғайды.
|
Мәтінді
оқиды.
Мәтін мазмұны бойынша
бқліктерге бөліп, кестені
толтырады.
Оқушылар оқыған мәтін мазмұны
негізінде топ болып «6 Неліктен?» әдісімен сұрақтар
құрастырады.
Сұрақтар құрастырып, сағат
тілімен топтар бір-біріне сұрақтар
қояды.
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді.
Грамматикалық тапсырманы
топпен орындайды.
Әр топ өз жұмыстарын
«Ортадағы қаламсап» әдісімен ортаға шығып
қорғайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
Қалыптастырушы
бағалау
«5» - 9-10
ұпай;
«4» - 7-8
ұпай;
«3» - 5-6
ұпай.
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы.
Б.
Соқпақпаев
|
|