Басы
10мин
Жаңа сабақ
Сабақтың ортасы
30мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
– Балалар, жайғасып
отырып, еркін тыныс аламыз.
Ағаш жапырақтарының,
сайраған құстың, сылдырлап аққан судың дыбысы бар баяу музыка
қосу.
– Ғажайып бақ... Жасыл
желек жамылған ағаштар, құйқылжыта сайраған құстар, сылдырап аққан
өзен. Жайқалып шөптер, гүлдер өсіп тұр. Гүлдердің иісі аңқиды.
Жеміс-жидектер піскен. Жақсы піскендері жерге топ-топ етіп түсіп
жатыр... Көбелектер гүлден гүлге ұшып-қонып жүр. Гүлдерді иіскеп,
таза ауаны жұтып, беттеріңді желдің өтіне ұстап, бақтағы дыбыстарды
тыңдаймыз... Орман іші қандай тамаша,
керемет!
– Көз алдарыңа нені
елестеттіңдер? (Балалардың жауабын
тыңдау)
– Балалар, бірің күзгі
бақты елестетсеңдер, бірің орманды
елестетіпсіңдер.
- Қандай ағаш түрлерін
білесіңдер?
-Жан-жақтарыңда қандай ағаштар өсіп
тұр?
Сабақтың тақырыбымен
таныстыру. Сабақтың мақсатын
оқушылармен бірге қою.
– Бүгінгі сабақта нені
үйренеміз? Қандай іс-әрекеттер жасаймыз деп
ойлайсыңдар?
– Осы сөздер нені
білдіреді?
– Қимылды
білдіреді.
– Дұрыс. Бүгін заттың
қимылын білдіретін сөздерді тауып, сұрақ қоюды
үйренеміз.
ҰЖ Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу.
«Мозайка әдісі» арқылы
мәтінмен жұмыс жасалады.
Мәтінмен жүргізілетін
жұмыстар:
1. Мұғалім оқушылардың назарын өзіне
аударады.
2. Мәтінді мұғалім өзі
оқиды.
3. Оқушыларға мәтінді бөліп
оқытады.
4. Сөздік жұмысын жүргізеді.
Қиын сөздердің мағынасын түсіндіреді.
Мысалы: орманды алқап.
5. Мәтін мазмұны бойынша оқушылар
бір-біріне сұрақ қояды.
Кері байланыс:
–
Ағаштардың қандай пайдасы
бар?
–
Шырша қандай ағаш?
«Орнын тап»
ойыны
Мәтіннен қарамен жазылған сөзді тауып, сұрақ
қояды.
Осы сөздерді тасымалдау жолдарын
көрсетеді.
Қайың, емен, қарағай, шырша туралы
қысқаша мәлімет көрсету(2-слайд)
Жазылым Дәптермен
жұмыс.
2-жаттығу.
-Бірінші сөйлем
тақтаға жазылып, талданады.
Сөйлемді көшіріп
жазады.
-Заттың қимылын
білдіретін сөздерге сұрақ қояды.
-
Олардың байланысын
табады.
МТ ҰЖ
-«Қайың» сөзінде неше дауысты дыбыс
бар?
- Неше буын бар?
- Буынға бөліп көрейікші.
-Қайың сөзін қалай
тасымалдаймыз?
Мұғалім өзі көрсетіп, ережені
айтады.
Нейрогимнастикалық
жаттығу. «Сақина» Бас бармақ пен балаң үйректі бір-біріне
түйістіріп, сақина жасайды. Келесі саусақтарды да ретімен бас
бармаққа тигізеді.
Жеке жұмыс.
3-жаттығу.
Көп нүктенің орнына
тиісті әріптерді қойып жаз.Шыққан сөздерді тасымалдап
жаз.
Топпен жұмыс
1-топ «Керме жіп»
әдісі
Ит
пен лақ суреттері беріледі. Бірнеше сөздің ішінен осы жануарларға
тиісті қимыл сөзін анықтау
керек.
2-топ «Сәйкестендір»
ойыны
Доп, ұщақ суреттері
беріледі. Бірнеше сөздің ішінен осы заттарға тиісті қимыл сөзін
анықтау керек.
3-топ «Ойлан тап»
ойыны
Саңырауқұлақ пен жапырақ суреті беріледі. Бірнеше сөздің
ішінен өсімдікке қатысты іс-қимыл сөздерін себетке
салу.
|
.
Психологиялық ахуал арқылы жаңа сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
Әңгімені мұқият
тыңдайды.
– Ағаштар туралы көбірек
білеміз.
– Тыңдаймыз, жазамыз,
оқимыз, айтамыз.
Заттың қимылын
білдіретін сөздерді табады.
Сұрақ қояды. Сұрақтарға
жауап береді.
2-жаттығу.Сөйлемді көшіріп
жазады.
Дескриптор
- Сөйлемді көркем көшіріп жаза
алады.
Заттың атын
білдіретін сөздер мен заттың қимылын білдіретін сөздерді таба
алады.
Сөздердің байланысын
көрсетеді.
Жеке
жұмыс.
Көп нүктенің орнына
тиісті әріптерді қойып жазады.
Шыққан сөздерді
тасымалдап жазады.
Топтар өздеріне берілген тапсырманы
орындайды.
|
ҚБ.
«Бас бармақ»
арқылы
бағалайды.
Ауызша
мадақтау
Мадақтау
бағалау
Смайликтер» арқылы
бағалау
ҚБ.
«Бас бармақ»
арқылы
бағалайды.
ҚБ. «Бас
бармақ» арқылы
бағалайды
|
Суреттер
видео
Ағаштың суреттері
Оқулық
Дәптер
Слайд
Суреттер, сөздер
|