Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
«Ағашты көркемдеп өңдеу түрлері»
Материал туралы қысқаша түсінік
«Ағашты көркемдеп өңдеу түрлері»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
357
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: АстанаСабақтың мақсаты:А)Оқушыларға Астана туралы терең түсінік беру.Оқушылардың оқу дағдыларын жетілдіру,саналы түсініп, жүйелі баяндай білуге үйрету.Ә) Елін, жерін, Отанын сүюге, қорғауға үйрету.Патриоттыққа тәрбиелеу.Б) Оқушылардың ой -өрісін дамыта отырып, өздіктерінен қорытынды шығаруға машықтандыру, тіл байлықтарымен сөздік қорларын толықтыру.
Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, парақшалар, плакат.
Сабақтың түрі : жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың әдісі: дамыта оқыту, сұрақ –жауап, ұжымдық.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі 1.Қызығушылығын ояту. (Психологиялық дайындық)
Мұғалім: - Екі көзің не үшін керек?Оқушылар: - Жақсыларды көру үшін.Мұғалім: - Екі құлақ не үшін керек?Оқушылар: - Ақыл-кеңес тыңдау үшін.Мұғалім: - Екі қолың не үшін керек?Оқушылар: - Елге көмек беру үшін.Мұғалім: - Екі аяғың не үшін керек?Оқушылар: - Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін!
Мұғалім:
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.
Мұғалім:
ІІІ. Жаңа сабақ.
- Жақсы балалар, ал сіздер өз туған жеріңіз, Отаныңыз туралы не айтар едіңіздер? ( Оқушылардың ойын тыңдау.)
Мұғалім:
(Интерактивті тақтада көрсетіп қою ребустарды, ал оқушылар жауабын жазып жоғарыға көрсетіп, топтан бір оқушы дауыстап айтады) (Екі топтың жауаптарын тыңдау)Мұғалім: - Өте жақсы балалар, ендеше сабағымызды №2 тапсырмамен жалғастырамыз. (1 оқушыға дауыстатып оқыту) (Оқушылардың ойларын тыңдау) ( Интерактивті тақтада Алматы, Астана қалаларының суреттерін көрсету. Сюжет)
Мұғалім: - Алматы – тарихи қала. Ол ІХ – ХІІ ғасырларда түркі заманында сауда саттығы, өнеркәсібі өркендеген қала болған. Оның сол кездегі аты – Алмалық. 1921 жылға дейін Верный деп аталып келген. Осы жылдан бастап Алматы атанған. Қаланың аумағы 286 шаршы шақырымға созылған. Алматы қаласы әлемге апорты мен танылған. Шыршалары шыңға өрлеген Алатау көздің жауын алып-ақ тұр. - Астана жас тәуелсіз мемлекеттің тарихына өз алтын бетін жазып үлгерді. 90-жылдың ортасында Елбасы Н.Назарбаев ешкім күтпеген жерден оңтүстікте орналасқан Алматы қаласынан республикамыздың қақ ортасына астананы ауыстыру туралы шешім қабылдады. Сөйтіп 1998 жылы 10-маусымда Қазақстан Республикасының орталығы Астана қаласының тұсаукесер тойы болды.Есілдің жағасында орналасқан Ару қала күннен-күнге келушілердің көз қуанышына айналды. Биіктігі 91 метрлік «Қазақ елі» монументі, Президент резиденциясы, Ақ Орда, Министрлер үйі, биіктігі 97 метрлік «Бәйтерек», пирамида, 2 мың орындық «Думан» ойын-сауық орталығы, 30 мың кісілік «Астана» жабық стадионы – осының бәрі Елорданың ажарын ашып, айбынын асқақтатуда.
- Енді балалар, осы екі қаланың аттары қатар аталатын белгілі ақын Күләш Ахметованың өлеңімен оқулықтарымыздағы №3 тапсырманы қарай отырып танысамыз. (Берілгенін, өлеңді бір оқушыға оқыту) (Жалғастырып оқыту)
- Жақсы енді сабағымызды әрі қарай оқулығымыздағы №4 тапсырмамен жалғастырамыз. (Интер-ті тақтада көрсетіп қою) (Оқушыларға жеке-жеке оқыту)
- Енді №5 тапсырмаға назар аударайық.Тапсырманы 1 оқушыға оқыту. (Жауап алу, ойларын тыңдау)
ІҮ. Сергіту сәті. (Достыққа байланысты алу)
Мұғалім: -Жақсы балалар, енді сабағымыз №6 тапсырмамен жалғасын табады. (Тапсырманы 1 оқушыға оқыту, ойларын тыңдау)Ү. Дәптермен жұмыс. - Енді балалар әр топтың өз атауы әсем қалаларға байланысты. Ендеше өз әсем қалаларыңыз туралы тақпақ, өлең жолдарын кім арнап айтады?(Айтылған тақпақ, өлеңді әр топ өзіне тиістісін жазып алады. 1 оқушы инт.тақтада, екінші оқушы жәй тақтада)
(Екі топқа плакатқа жазу тапсырылады, болғаннан соң әр топтан бір оқушы қорғайды)ҮІ. Шығармашылық тапсырма. Ұжымдық жұмыс.
ІІ топтың жұмысы Астанаға деген сүйіспеншілігіңізді және болашағым Астанада деген өз армандарыңызды сызбаға түсір.
ҮІІІ .Қорытындылау.Кең өлкеме терең жайып тамырын,Жайнай бергің, жаның нұрдай, Астана!Әлденеңе кәріп қылып Тәңірім, Енді бізді табындырма басқаға – деп ақын ағаларымыз жырлағандай, халқымыздың аялы алақаны, ыстық мейірімімен тұрғызылған әсем қаламызды қадірлеп, қастерлеп келер ұрпаққа аманат етіп жеткізетін бәйтеректей саялы азамат болады деген үмітпен мен сабағымды аяқтаймын.
ІХ. Бағалау.
Х. Үйге тапсырма. Өлеңді жаттау. «Ару қала - Астана» тақырыбына сурет салу.
№13 бастауыш мектеп
ҚАЛАЛЫҚ АШЫҚ САБАҚ Әдебиеттік оқу пәнінен Тақырыбы: « Астана »
2 «ә» гимназия сынып мұғалімі: Толепова Ж.С.
2009 / 2010 оқу жылы
Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, парақшалар, плакат.
Сабақтың түрі : жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың әдісі: дамыта оқыту, сұрақ –жауап, ұжымдық.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі 1.Қызығушылығын ояту. (Психологиялық дайындық)
Мұғалім: - Екі көзің не үшін керек?Оқушылар: - Жақсыларды көру үшін.Мұғалім: - Екі құлақ не үшін керек?Оқушылар: - Ақыл-кеңес тыңдау үшін.Мұғалім: - Екі қолың не үшін керек?Оқушылар: - Елге көмек беру үшін.Мұғалім: - Екі аяғың не үшін керек?Оқушылар: - Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін!
Мұғалім:
- Дұрыс балалар, отыра қойыңдар. Олай болса мен сендердің көздерің, құлақтарың, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін. Бүгін міне, сабағымызға көптеген ұстаздарымыз қатысып отыр.Бұл сабақ күндегіден ерекше болмақ. Бар білімдеріңізді көрсетіп, сабаққа түгел қатысуға шақырамын.
ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау.
- Мұғалім:
- Жақсы балалар, олай болса үйге қандай тапсырма берілді?
Мұғалім:
- Міне балалар, балық суында патша, бақа көлінде патша, жігіт елінде патша, туған жердей жер болмас, туған елдей ел болмас! Дүниедегі ең бір жақсы мекен, жайлы қоныс - әркімнің өз мекені, өз туған жері деп бекер айтпаған екен.
ІІІ. Жаңа сабақ.
- Жақсы балалар, ал сіздер өз туған жеріңіз, Отаныңыз туралы не айтар едіңіздер? ( Оқушылардың ойын тыңдау.)
Мұғалім:
- Жақсы балалар, ендеше бүгінгі біздің сабағымыз өзіміздің Отанымыз, туған жеріміздің әсем қалалары турасында болмақ.
(Интерактивті тақтада көрсетіп қою ребустарды, ал оқушылар жауабын жазып жоғарыға көрсетіп, топтан бір оқушы дауыстап айтады) (Екі топтың жауаптарын тыңдау)Мұғалім: - Өте жақсы балалар, ендеше сабағымызды №2 тапсырмамен жалғастырамыз. (1 оқушыға дауыстатып оқыту) (Оқушылардың ойларын тыңдау) ( Интерактивті тақтада Алматы, Астана қалаларының суреттерін көрсету. Сюжет)
Мұғалім: - Алматы – тарихи қала. Ол ІХ – ХІІ ғасырларда түркі заманында сауда саттығы, өнеркәсібі өркендеген қала болған. Оның сол кездегі аты – Алмалық. 1921 жылға дейін Верный деп аталып келген. Осы жылдан бастап Алматы атанған. Қаланың аумағы 286 шаршы шақырымға созылған. Алматы қаласы әлемге апорты мен танылған. Шыршалары шыңға өрлеген Алатау көздің жауын алып-ақ тұр. - Астана жас тәуелсіз мемлекеттің тарихына өз алтын бетін жазып үлгерді. 90-жылдың ортасында Елбасы Н.Назарбаев ешкім күтпеген жерден оңтүстікте орналасқан Алматы қаласынан республикамыздың қақ ортасына астананы ауыстыру туралы шешім қабылдады. Сөйтіп 1998 жылы 10-маусымда Қазақстан Республикасының орталығы Астана қаласының тұсаукесер тойы болды.Есілдің жағасында орналасқан Ару қала күннен-күнге келушілердің көз қуанышына айналды. Биіктігі 91 метрлік «Қазақ елі» монументі, Президент резиденциясы, Ақ Орда, Министрлер үйі, биіктігі 97 метрлік «Бәйтерек», пирамида, 2 мың орындық «Думан» ойын-сауық орталығы, 30 мың кісілік «Астана» жабық стадионы – осының бәрі Елорданың ажарын ашып, айбынын асқақтатуда.
- Енді балалар, осы екі қаланың аттары қатар аталатын белгілі ақын Күләш Ахметованың өлеңімен оқулықтарымыздағы №3 тапсырманы қарай отырып танысамыз. (Берілгенін, өлеңді бір оқушыға оқыту) (Жалғастырып оқыту)
- Жақсы енді сабағымызды әрі қарай оқулығымыздағы №4 тапсырмамен жалғастырамыз. (Интер-ті тақтада көрсетіп қою) (Оқушыларға жеке-жеке оқыту)
- Енді №5 тапсырмаға назар аударайық.Тапсырманы 1 оқушыға оқыту. (Жауап алу, ойларын тыңдау)
ІҮ. Сергіту сәті. (Достыққа байланысты алу)
Мұғалім: -Жақсы балалар, енді сабағымыз №6 тапсырмамен жалғасын табады. (Тапсырманы 1 оқушыға оқыту, ойларын тыңдау)Ү. Дәптермен жұмыс. - Енді балалар әр топтың өз атауы әсем қалаларға байланысты. Ендеше өз әсем қалаларыңыз туралы тақпақ, өлең жолдарын кім арнап айтады?(Айтылған тақпақ, өлеңді әр топ өзіне тиістісін жазып алады. 1 оқушы инт.тақтада, екінші оқушы жәй тақтада)
- Әр топ өзіне тиісті өлең жолдарын дәптерлеріне көшіреді.
- Енді барлығымыз №7 тапсырманы орындап көрейік. (1 оқушыға оқыту)
- Жақсы балалар, енді екі топ, өзара келісіп топтық жұмыс жасайсыздар. Тапсырма бірдей суретке қарап отырып, 1 шумақ өлең шығару.
(Екі топқа плакатқа жазу тапсырылады, болғаннан соң әр топтан бір оқушы қорғайды)ҮІ. Шығармашылық тапсырма. Ұжымдық жұмыс.
- Өте жақсы балалар өз еліңіздің жас астанасы ару қала – Астанаға деген қызығушылығыңызды, сүйіспеншілігіңізді өлең жолдарымен жеткіздіңіздер. Енді мен сіздердің Астана қаласын қаншалықты білетіңізді білу мақсатында мынадай шығармашылық – ұжымдық жұмыс бергім келіп тұр.
ІІ топтың жұмысы Астанаға деген сүйіспеншілігіңізді және болашағым Астанада деген өз армандарыңызды сызбаға түсір.
Менің Астанам | Астана-болашағым |
ҮІІІ .Қорытындылау.Кең өлкеме терең жайып тамырын,Жайнай бергің, жаның нұрдай, Астана!Әлденеңе кәріп қылып Тәңірім, Енді бізді табындырма басқаға – деп ақын ағаларымыз жырлағандай, халқымыздың аялы алақаны, ыстық мейірімімен тұрғызылған әсем қаламызды қадірлеп, қастерлеп келер ұрпаққа аманат етіп жеткізетін бәйтеректей саялы азамат болады деген үмітпен мен сабағымды аяқтаймын.
ІХ. Бағалау.
Х. Үйге тапсырма. Өлеңді жаттау. «Ару қала - Астана» тақырыбына сурет салу.
№13 бастауыш мектеп
ҚАЛАЛЫҚ АШЫҚ САБАҚ Әдебиеттік оқу пәнінен Тақырыбы: « Астана »
2 «ә» гимназия сынып мұғалімі: Толепова Ж.С.
2009 / 2010 оқу жылы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)