|
Көркем еңбек |
Мектеп: №111 |
|||||
|
Күні: 17.01.2025 24.01.2025 |
Оқытушының аты-жөні: Х.Эралиев |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 2-3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ағашты механикалық өңдеу барысындағы жұмысты ұйымдастыру |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.6.2 -Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру 7.1.6.1-Жобаланатын нысанды дайындау барысында конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық және механикалық қасиеттерін анықтау және салыстыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Ұ = ұжымдық жұмыс Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады. |
Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы
|
Ұ = ұжымдық жұмыс: Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі Жаңа ақпарат. Ағаш
өңдейтін токарь технологиялық машина. Ол ағашты жонып,егеу арқылы
әр түрлі формаға келтіреді., айналатын денелер түріндегі бөлшектер
жасалады. - Бұйымның негізін талаптарға сай
тазалау. Сарамандық жұмыс.Ас үй тақтайшасын жасау
Ұ = ұжымдық жұмыс: Оқушылар ағашты механикалық өңдеу құрал-саймандарын, қол және электр станоктарын пайдаланып топқа бөлініп ас үй тақтайшасын жасайды. Жұмыс кезеңдермен жүргізіледі. Ең алдымен оқушылар ағаш тақтайша бетіне бейне түсіреді,аралайды,кеседі,өңдейді, Техника қауіпсіздігін сақтау міндетті түрде естеріне салынады.
Т= топтық жұмыс: Топта еркін батик техникасында кішігірім тәжірибелік тапсырма орындауға болады.
Тәжірибелік тапсырма. Тапсырманы орындаудың критерийлері: А4 форматындағы матаны рамкаға бекіт. Гүл сал(көшірме жасауға болады). Гүлдің бейнесін жасау үшін қандай түстерді қолданасың? Түстерді қалай үйлестіруге болады? Жұмысыңды таныстыр. Ө=өздік жұмыс:
Эскизді орындаудың критерийлері:
Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сәндік-қолданбалы өнердің түрлі техникаларын меңгеру арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуеті артады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор 1 Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы
жұмысымен таныстыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=thMtPbqmSno Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б) |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағашты механикалық өңдеу барысындағы жұмысты ұйымдастыру
Ағашты механикалық өңдеу барысындағы жұмысты ұйымдастыру
|
Көркем еңбек |
Мектеп: №111 |
|||||
|
Күні: 17.01.2025 24.01.2025 |
Оқытушының аты-жөні: Х.Эралиев |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 2-3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ағашты механикалық өңдеу барысындағы жұмысты ұйымдастыру |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.6.2 -Заманауи технологиялық машиналармен қауіпсіз жұмыс жасау жолдарын білу және түсіндіру 7.1.6.1-Жобаланатын нысанды дайындау барысында конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық және механикалық қасиеттерін анықтау және салыстыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басталуы
|
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Ұ = ұжымдық жұмыс Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады. |
Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы
|
Ұ = ұжымдық жұмыс: Жаңа материалды зерттеу. Видеосабақ көрсетіледі Жаңа ақпарат. Ағаш
өңдейтін токарь технологиялық машина. Ол ағашты жонып,егеу арқылы
әр түрлі формаға келтіреді., айналатын денелер түріндегі бөлшектер
жасалады. - Бұйымның негізін талаптарға сай
тазалау. Сарамандық жұмыс.Ас үй тақтайшасын жасау
Ұ = ұжымдық жұмыс: Оқушылар ағашты механикалық өңдеу құрал-саймандарын, қол және электр станоктарын пайдаланып топқа бөлініп ас үй тақтайшасын жасайды. Жұмыс кезеңдермен жүргізіледі. Ең алдымен оқушылар ағаш тақтайша бетіне бейне түсіреді,аралайды,кеседі,өңдейді, Техника қауіпсіздігін сақтау міндетті түрде естеріне салынады.
Т= топтық жұмыс: Топта еркін батик техникасында кішігірім тәжірибелік тапсырма орындауға болады.
Тәжірибелік тапсырма. Тапсырманы орындаудың критерийлері: А4 форматындағы матаны рамкаға бекіт. Гүл сал(көшірме жасауға болады). Гүлдің бейнесін жасау үшін қандай түстерді қолданасың? Түстерді қалай үйлестіруге болады? Жұмысыңды таныстыр. Ө=өздік жұмыс:
Эскизді орындаудың критерийлері:
Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сәндік-қолданбалы өнердің түрлі техникаларын меңгеру арқылы оқушылардың шығармашылық әлеуеті артады. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор 1 Ағаш өңдейтін токарь станогының құрылысы
жұмысымен таныстыру. |
https://www.youtube.com/watch?v=thMtPbqmSno Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б) |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
шағым қалдыра аласыз














