Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Студент:Сембай А. А.

    Оқытушы: Болтаева А.М.

    Әл - Фараби атындағы ҚазҰУ

    АГРЕССИВТІЛІК САУАЛНАМАСЫ (А. Басс және М. Перри).

    Бұл әдіс А.Басс - А. Даркидің (BDHI - Buss - Durkee Hostility Inventory, 1957) дұшпандық сауалнамасы негізінде жасалған, ол мамандардың психометриялық дәрменсіздігі туралы кейбір ескертулерін тудырды. BPAQ сауалнамасы әлемнің көптеген елдерінде (АҚШ, Англия, Канада, Голландия, Словакия, Жапония, Италия, Испания) бірнеше рет сынақтан өткен. BPAQ сауалнамасын агрессияға бейімділікті диагностикалау үшін А. Басс пен М. Перри әзірлеген. Бөлінген үш факторлы құрылым А. Басс пен М. Перри тұжырымдамасындағы агрессияның үш компоненті туралы теориялық ережелерге сәйкес келеді:

    • аспаптық (физикалық агрессия),

    • аффективті (физиологиялық қозу мен агрессияға дайындықты қамтиды-ашу),

    • когнитивті (әділетсіздік пен қысымшылық сезімін сезінуге негізделген, тілектерге қанағаттанбау – дұшпандық).

    BPAQ-24 сауалнамасы субъект өзіне қатысты бес балдық шкала бойынша бағалайтын 24 мәлімдемеден тұрады (1 - ден - "келіспеймін" - 5-ке дейін - "келісемін"). Содан кейін нәтижелер кілт бойынша өңделеді және шкала бойынша жауап ұпайларының қосындысы бойынша агрессияның үш факторының ауырлығы туралы қорытынды жасалады: физикалық агрессия, ашу, дұшпандық.

    Нұсқаулық: ұсынылған мәлімдемелерді оқып шығыңыз және оларды 5 балдық шкала бойынша 1-ден ("келіспеймін ") 5-ке дейін ("келісемін") бағалаңыз. Таңдалған жауап опциясына сәйкес келетін санды сызыңыз. Мұнда адал немесе опасыз, жақсы немесе жаман нұсқалар жоқ. Сіздің ойыңызға бірінші келетін жауап нұсқасын көрсетіңіз. Мәлімдемені жіберіп алмастан жауап беріңіз!

    ЖАУАП ПАРАҒЫ

    Т. А. Ә. _____________________________________________________________

    Жасы _________________Жынысы____________________


    № п\п

    Мәлімдеме


    келіспеймін

    Барынша келіспеймін

    Анықтайалмаймын

    Барынша келісемін

    келісемін

    1.

    Кейде мен басқа адамға соққы беруге деген құштарлығымды ұстай алмаймын

    1

    2

    3

    4

    5

    2.

    Егер мені шамдандырса, мен басқа адамға соққы бере аламын

    1

    2

    3

    4

    5

    3.

    Егер біреу мені ұрса, мен қайтарымын беремін

    1

    2

    3

    4

    5

    4.

    Мен басқаларға қарағанда жиі төбелесемін

    1

    2

    3

    4

    5

    5.

    Егер менің құқықтарымды қорғау үшін физикалық күш қолдану керек болса, мен солай істеймін

    1

    2

    3

    4

    5

    6.

    Кейбір адамдар маған өздері соқтығысып, мені төбелеске дейін жеткізуі мүмкін

    1

    2

    3

    4

    5

    7.

    Мен басқа адамға соққы беру үшін жеткілікті себептерді елестете алмаймын

    1

    2

    3

    4

    5

    8.

    Мен өз таныстарыма қауіп төндірген кезім болды

    1

    2

    3

    4

    5

    9.

    Кейде менің қатты ашуланғаным соншалық, заттарды сындырамын

    1

    2

    3

    4

    5

    10.

    Мен тез көтеріліп, бірақ тез басыламын

    1

    2

    3

    4

    5

    11.

    Менде бірдеңе болмай жатса, мен ашуланамын

    1

    2

    3

    4

    5

    12.

    Кейде мен өзімді жарылып кетуге шаққалардай сезінемін

    1

    2

    3

    4

    5

    13.

    Менің мінезім сабырлы

    1

    2

    3

    4

    5

    14.

    Кейбір достарым мені тез ашуланшақ деп санайды

    1

    2

    3

    4

    5

    15.

    Кейде мен себепсіз шамданамын

    1

    2

    3

    4

    5

    16.

    Маған ашуымды тоқтату қиын

    1

    2

    3

    4

    5

    17.

    Менде жай қызғаныштың өзінен есім ауып кететін кез болады.

    1

    2

    3

    4

    5

    18.

    Кейде менің ойымша, өмір маған бірнәрсені жеткілікті бермеді

    1

    2

    3

    4

    5

    19.

    Басқалардың үнемі жолы болғыш

    1

    2

    3

    4

    5

    20.

    Мен кейде неге соншалықты қайғыратынымды түсінбеймін

    1

    2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сембай Анеля Асетқызы
    06 Желтоқсан 2022
    964
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    АГРЕССИВТІЛІК САУАЛНАМАСЫ (А. Басс және М. Перри).

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    АГРЕССИВТІЛІК САУАЛНАМАСЫ (А. Басс және М. Перри).

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл әдіс А.Басс - А. Даркидің (BDHI - Buss - Durkee Hostility Inventory, 1957) дұшпандық сауалнамасы негізінде жасалған, ол мамандардың психометриялық дәрменсіздігі туралы кейбір ескертулерін тудырды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Студент:Сембай А. А.

    Оқытушы: Болтаева А.М.

    Әл - Фараби атындағы ҚазҰУ

    АГРЕССИВТІЛІК САУАЛНАМАСЫ (А. Басс және М. Перри).

    Бұл әдіс А.Басс - А. Даркидің (BDHI - Buss - Durkee Hostility Inventory, 1957) дұшпандық сауалнамасы негізінде жасалған, ол мамандардың психометриялық дәрменсіздігі туралы кейбір ескертулерін тудырды. BPAQ сауалнамасы әлемнің көптеген елдерінде (АҚШ, Англия, Канада, Голландия, Словакия, Жапония, Италия, Испания) бірнеше рет сынақтан өткен. BPAQ сауалнамасын агрессияға бейімділікті диагностикалау үшін А. Басс пен М. Перри әзірлеген. Бөлінген үш факторлы құрылым А. Басс пен М. Перри тұжырымдамасындағы агрессияның үш компоненті туралы теориялық ережелерге сәйкес келеді:

    • аспаптық (физикалық агрессия),

    • аффективті (физиологиялық қозу мен агрессияға дайындықты қамтиды-ашу),

    • когнитивті (әділетсіздік пен қысымшылық сезімін сезінуге негізделген, тілектерге қанағаттанбау – дұшпандық).

    BPAQ-24 сауалнамасы субъект өзіне қатысты бес балдық шкала бойынша бағалайтын 24 мәлімдемеден тұрады (1 - ден - "келіспеймін" - 5-ке дейін - "келісемін"). Содан кейін нәтижелер кілт бойынша өңделеді және шкала бойынша жауап ұпайларының қосындысы бойынша агрессияның үш факторының ауырлығы туралы қорытынды жасалады: физикалық агрессия, ашу, дұшпандық.

    Нұсқаулық: ұсынылған мәлімдемелерді оқып шығыңыз және оларды 5 балдық шкала бойынша 1-ден ("келіспеймін ") 5-ке дейін ("келісемін") бағалаңыз. Таңдалған жауап опциясына сәйкес келетін санды сызыңыз. Мұнда адал немесе опасыз, жақсы немесе жаман нұсқалар жоқ. Сіздің ойыңызға бірінші келетін жауап нұсқасын көрсетіңіз. Мәлімдемені жіберіп алмастан жауап беріңіз!

    ЖАУАП ПАРАҒЫ

    Т. А. Ә. _____________________________________________________________

    Жасы _________________Жынысы____________________


    № п\п

    Мәлімдеме


    келіспеймін

    Барынша келіспеймін

    Анықтайалмаймын

    Барынша келісемін

    келісемін

    1.

    Кейде мен басқа адамға соққы беруге деген құштарлығымды ұстай алмаймын

    1

    2

    3

    4

    5

    2.

    Егер мені шамдандырса, мен басқа адамға соққы бере аламын

    1

    2

    3

    4

    5

    3.

    Егер біреу мені ұрса, мен қайтарымын беремін

    1

    2

    3

    4

    5

    4.

    Мен басқаларға қарағанда жиі төбелесемін

    1

    2

    3

    4

    5

    5.

    Егер менің құқықтарымды қорғау үшін физикалық күш қолдану керек болса, мен солай істеймін

    1

    2

    3

    4

    5

    6.

    Кейбір адамдар маған өздері соқтығысып, мені төбелеске дейін жеткізуі мүмкін

    1

    2

    3

    4

    5

    7.

    Мен басқа адамға соққы беру үшін жеткілікті себептерді елестете алмаймын

    1

    2

    3

    4

    5

    8.

    Мен өз таныстарыма қауіп төндірген кезім болды

    1

    2

    3

    4

    5

    9.

    Кейде менің қатты ашуланғаным соншалық, заттарды сындырамын

    1

    2

    3

    4

    5

    10.

    Мен тез көтеріліп, бірақ тез басыламын

    1

    2

    3

    4

    5

    11.

    Менде бірдеңе болмай жатса, мен ашуланамын

    1

    2

    3

    4

    5

    12.

    Кейде мен өзімді жарылып кетуге шаққалардай сезінемін

    1

    2

    3

    4

    5

    13.

    Менің мінезім сабырлы

    1

    2

    3

    4

    5

    14.

    Кейбір достарым мені тез ашуланшақ деп санайды

    1

    2

    3

    4

    5

    15.

    Кейде мен себепсіз шамданамын

    1

    2

    3

    4

    5

    16.

    Маған ашуымды тоқтату қиын

    1

    2

    3

    4

    5

    17.

    Менде жай қызғаныштың өзінен есім ауып кететін кез болады.

    1

    2

    3

    4

    5

    18.

    Кейде менің ойымша, өмір маған бірнәрсені жеткілікті бермеді

    1

    2

    3

    4

    5

    19.

    Басқалардың үнемі жолы болғыш

    1

    2

    3

    4

    5

    20.

    Мен кейде неге соншалықты қайғыратынымды түсінбеймін

    1

    2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Психология Ғылыми жұмыстар Басқа
    06.12.2022
    964
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сембай Анеля Асетқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации