2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Агротехнологияның дамуындағы ғылымның ролі

Агротехнологияның дамуындағы ғылымның ролі

Материал туралы қысқаша түсінік
көркем еңбек (ұлдар тобы) сабақ жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: 1.04.2024

Оқытушының аты-жөні: Хусанжанов У

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Сәндік-қолданбалы өнер

Сабақтың тақырыбы:

Агротехнологияның дамуындағы ғылымның ролі

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

8.3.1.1-Онлайн платформадағы ауқымды аудитория алдында дайын жұмыстарды қорғау және оны ұсыну (онлайн форумдар, әлеуметтік желілерде)

Сабақтың мақсаты:

Сыныпта жоғарғы деңгейде көрме ұйымдастыруды үйренеді

Дизаин технологиясын өнер түрлерін баяндайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

















Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Назарларын сабаққа аудару.Өткен сабақты пысықтау мақсатында «Сұрақ жауап » әдісін қолдандым.

1.Тақырып мазмұнын ашу мақсатында төмендегідей сұрақтар қойылады:

Үстел ойыны дегеніміз не ?

Үстел ойынына қандай ойын түрлерін жатқызуға болады

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.




Ойлан , бірік, бөліс әдісі арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді










Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен иллюстрациялық суреттер
















Ортасы






Сабақты түсіндіру .

Сабакта видео сабак корсетіледі.Көрмені ұйымдастыруға қатысты сұрақ жауаптарға жауап беру.

Жасалынған жұмыстарға көрме ұйымдастыру


Оқулық және қосымша ақпараттар



Алуан түрлі қағаздар мен картон қағаз т.б








Сергіту сәті











Достық шеңбері

Оқушылар достарының жақсы қасиеттерін айтып береді






















Аяқталуы











Кері байланыс

Бұрыштар арқылы


Shape 3

Түсінбедім



Shape 2

Сұрағым бар




Shape 4


Түсіндім



Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін бұрыштар арқылы біле аламыз.




Оқушылардың таңдаған түстеріне,бұрыштарынапікір қалдыру.



Қағаздан жасалған фигуралар

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:






29 Сәуір 2024
173
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі