Оқушылардың сөйлеу қарқынын өсіру қажет
және әр оқушы сөйлегенде екі репликадан айтуы тиіс. Қазіргі кезеңде
пән мұғалімдерінің кеңінен қолданып жүрген тілдік жаттығуларының
біріне «Warming up» жаттығуы жатады
«Warming up» жаттығуы. «Do you
know?»
What's near the Capitol? What's near
the
Houses of Parliament? What would you like
to see in Washington D.C.? What would you like to see in
London?
Тілдік жаттығудың мақсаты – сабаққа деген
бетбұрыс туғызу. Тілдік жаттығу барысындағы мұғалімнің жылы дауысы,
сұрақтардың алдын ала ойластырылып тапсырмалардың дұрыс жоспарлануы
мұғалім мен оқушының арасындағы жақсы қарым-қатынас туғызып, алдағы
сабақтың нәтижесін жоғарлата түседі.Әдетте оқып болғаннан соң
түсінік айтылады және жаттығулар жасалады.Сөйлей алудың әдістерімен
қорытындыланады. Әңгімелесу балалардың логикалық ойлауын, тілдің
қалыптасуына, қорытынды жасауға көмектеседі. Оқушылардың ағылшынша
сөйлеу дағдысын қалыптастыру үшін сөйлеудің дұрыс үлгісін көрсету
керек. Оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастыру үшін: сөзді, сөз
тіркестерін дұрыс айтуға үйрету, мәтінді, өлең сөздерді айтқанда
дауыстың анық болуын қадағалау, сұрақтарға жауап беру, дұрыс
сөйлеуге үйрету, сұрақ қоя білу мен әңгімені бастау, жалғастыру,
аяқтай білу қабілетін қалыптастыру сияқты жұмыстар қатар
жүргізіледі. Сондай-ақ берілген мәтіннің мазмұнын айту мен сөйлеу
үлгілерін сауатты түрде құрастыра білуге, диалог арқылы сұхбаттасу
сияқты жұмыстар кеңінен жүргізіледі. Осындай жұмыс кең түрде жүрген
тұста оқушының сөйлеу ерекшелігі күннен күнге дамып,жан-жақты артып
отырады. Ал бұл оқушының сөйлеу дағдысын қалыптастыру үшін: оқушы
меңгерген лексикалық материалдар бойынша талқылауға қатысып, мәтін
бойынша түсінгенін еркін жеткізе білуге дағдыланады. Қойылған
сұрақтарға тез және нақты жауап беру және сурет бойынша әңгіме
құрастыру, әр түрлі жағдаяттарға байланысты сұрақ қоя білу мен
схема бойынша сөйлемдер құрастырып айту жұмыстары басты рөл
атқарады
Blackout әдісі
Мәтіндермен жұмыс жасаудың бұл әдісін
ақындар ХХ ғасырдың ортасында ойлап тапқан және қазіргі уақытта ол
желіде өте танымал болды. Әдістің мәні: кез-келген басылған мәтінді
алыңыз - мысалы, газет, ондағы қажет емес сөздердің бәрін бояңыз,
ал қалған бөлігінен өз өлеңіңізді аласыз. Қараңғы поэзия - бұл
мәтіндер емес, бейнелеу өнерінің туындылары.Дәл осы әдісті тыңдау
кезінде оны ойын-сауыққа және сол уақытта деп аталатын практикада
қолдану үшін қолдануға болады «Белсенді тыңдау» (жазбаны тыңдау
кезінде сіз тек дыбыстарға, сөздердің грамматикасына немесе
мағыналарына назар аударасыз).
Hanna: Hello! How are you?
John: Hi! I'm fine, thanks! What about
you?
Hanna: feel so bad, because I have much
homework and headache.
John: It's no problem! I can help you with
the homework, and I got some pills for that.
Hanna: Thank you very much! I need pills!
Do you have it with you?
John: Yes! How many pills do you
need?
Hanna: Two, please.
Келесі сұрақтардың жауабын таңдап,
сұрақтарға жауап беріңіз:
1.How is Hanna behaving?
• good
•fine
•bad
2. How is John behaving?
•good
•fine
•bad
3. What happened at Hanna?
• She has many jobs
•She has much homework and
headache
•Her cat is dead
4. Does John want to help Hanna?
•yes
•no
5. How many pills does Hanna
need?
•one
•two
•five
Бұл мәлімдемелердің шын немесе жалған
екенін анықтаңыз:
The fox was friends with the hedgehog.Every
day they walked, talked and dined together. But one day the
hedgehog fell in love, and the fox remained alone.Now the fox was
alone all day. Walked and ate alone. The hedgehog broke up with his
lover and decided to visit the fox. But the fox was nowhere to be
found. The house was empty.Hedgehog nowhere it did not
find.
1.Fox and hedgehog were enemies.
•true
•false
2. Fox and hedgehog spent a lot of time
together.....
•true
•false
3. Fox and the hedgehog stopped
communicating, as the hedgehog moved to another forest.
•true
•false
4. Hedgehog fell in love.
•true
•false
5. The hedgehog broke up with his lover and
visited the fox.
•true
•false