Ағылшын пәнінен БЖБ ТЖБ талдау

Тақырып бойынша 17 материал табылды

Ағылшын пәнінен БЖБ ТЖБ талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын пәнінен БЖБ ТЖБ талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

« №56 Т. Белгібаев атындағы жалпы орта мектебі»

2-тоқсан ағылшын тілі пәні бойынша



Сынып: 8«Ә»

Оқушылар саны: 19

Пән мұғалімі М Жайнар

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Оқушы

Жоғары балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орта

жоғары


0-39%

40-84%

85-100%






Оқушылар саны



БЖБ 1

19

10


13


6

68

100

БЖБ 2

19

12


13

6

57

100

ТЖБ

19

24


17

2

57

100




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

1. L2 Тыңдалым барысында оқушыларға арнайы сұрақтар қою отырып жауап жаза білу

2.S8 Басқаларға қарапайым нұсқаулар беру арқылы орындауы керек

БЖБ 2

2.UE13 Мүмкіндіктер туралы сөйлесу және сұраулар мен ұсыныстар жасау үшін can қолданыңыз; рұқсат туралы сөйлесу үшін can/can ' t қолданыңыз

R1 Басқаларға арналған сөздерді оқу және әріптеп айту

ТЖБ

2.L1 Сыныптағы негізгі қолдау көрсетілетін қысқа нұсқаулардың ауқымын түсіну

2.S2 Негізгі қажеттіліктерді қанағаттандыру және таныс тақырыптар мен сынып тәртібі туралы ақпаратты табу үшін сұрақтар қойыңыз

2.W5 Оқушыларға дауыстап немесе әріптермен оқыған кезде әріптер мен таныс жоғары жиілікті сөздерді жазыңыз

2.UE1 Қарапайым сипаттама беру кезінде жекеше зат есімдерді, көпше түрдегі зат есімдерді, соның ішінде кейбір жалпы тұрақты емес көпше түрлерін пайдаланыңыз.

1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100%-, орта (С): 40-84%, төмен (Н): 0-39%

БЖБ1

2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Берілген тақырып бойынша суретте көрсетілген іс-қимылды жазу. Кейбіріне сөздердің мағынасын түсінуде және қолдануда қиналды

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Арнайы сұрақтар қойылғанда айтылуын білседе, жазылуында қатемен жазады, сөздердің оқылуымен мен жазылуын ажырата алмайды.

4.БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) : Әріптермен дыбыстарды, әртүрлі фонетикалық өлеңдер мен тақпақтар жаттатып есте сақтау қабілеттерін, сөздік қорларын көбейту.



      Пән мұғалімі: М Жайнар

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі