Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ағылшын-қазақ ақындарының поэзиясы арқылы мәнерлеп оқудың тиімділігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ақмола облысы, Целиноград
ауданы,Талапкер ауылы ЖОББМ
Искендирова Жанар Сериковна ағылшын тілі мұғалімі
Ағылшын-қазақ ақындарының поэзиясы арқылы мәнерлеп оқудың тиімділігі
Қай ұстаз болмасын өз шәкіртінің дұрыс сөйлеп, ойын шебер жеткізе білгенін қалайды. Бұл орайда қазақ, ағылышын тілі пәні мұғалімдерінің рөлі ерекше деп ойлаймын. Баланың сөз мағынасын, сөйлем мәнін ұғынуында мәнерлеп оқудың да маңызы зор. «Оқуға құштар мектеп» жобасы аясында оқушылардың бойынада оқыту түрлерін, яғни түсініп, шапшаң, мәнерлеп оқыуды дамыту өзекті мәселелердің бірі.
Поэзия арқылы оқытудағы ең басты жұмыстардың бірі оқушылардың поэзиялық шығарманы қабылдауы , одан әсер алуы, көркем туындыны бүкіл болмысымен түсіне білуі жатады. Яғни мұғалімдер осы мақсатпен іздену керек, осы мақсатта оны жүзеге асырудың ең тиімді деген әдіс-тәсілдерін сұрыптай отырып, пайдалану керек. Оқушының поэзиялық шығарманы қабылдау белсенділігін, әсерлі сезімін дамытудың жолдарын қарастыру керек.
Ағылшын тілі сабағында қысқа өлең жолдарын қолдану бұл оқушының тіл үйренудегі бірден бір мотивациясын жоғарлату да болып келеді. Поэзия, өлең тілі жарқын бейнелер тудырушы және ерекше сөздердің жиынтығымен қызықты болып келеді. Өлең көркем прозаға қарағанда тез есте қалады. Кішкентай бір шумақ өлеңде терең бір ой жатуы мүмкін. Менімше, әрқашан оқушының деңгейіне сәйкес, оны қызықтыратын тақырыптағы өлең жолдарын табуға болады деп ойлаймын. Осы орайда сабақ барысында мен түрлі әдіс-тәсілдерді қолданамын, соның ішінде blackout poetry, комикс, мнеоминка, қуыршақ әдістері тиімді деп ойлаймын.
Өлең жолдарын қолдану арқылы жұмыс түрлері
Өлең жолдарын қайта құру. Қысқа жеңіл өлең жолдарын таңдап алып,оны дискге жазып, кей қалдырып кетіп отырамыз, яғни оқщылар жұптық жұмыс жасайды, сөздерді мүмкіндігінше сәйкестендіреді. Содан кейін өз жауабын басқа оқушылармен салыстырады. Дұрыс жауабын мұғаліммен талқылайды.
I’ve got a dog.
His name is Jack.
His head is white,
His nose is black.
I take him out
Every day.
Such fun we have!
Комикс әдісі бойынша оқыту тапсырмалар
Комикс әдісінің тиімділігі – баланың ойлауын, шығармашылық дағдысын, сурет салу қабілетін, қабылдауын, сондай-ақ кітаптағы кейіпкерді елестету арқылы оның қиялы дамиды. Кейіпкерлердің мәлімдемелерімен жұмыс:- кейіпкердің мәлімдемесін сәйкесінше оқыңыз, интонация; оларды тікелей сөйлеу түрінде көбейту; оларды жанама сөйлеу түрінде көбейту.
Blackout poetry әдісі бойынша оқыту тапсырмалары
Blackout poetry әдісі бұл жаңа өнер туындыларын жасау үшін кітаптар, газеттер немесе журналдар сияқты бар жазбаша шығармалар қолданылатын поэзияның ерекше түрі. Қараңғы поэзияда автор түпнұсқа мәтіннен сөздер мен сөз тіркестерін таңдап, қалғанын қараңғыландырады, жаңа өлең немесе проза жасайды, нәтижесінде жиі ойландыратын шығарма пайда болады.
Self
health expired
Heart aches still
beating tired
I want you to see
that love didn't change a thing
Causality
caused in baron skin
Not seen in the
world I'm
in
Saturate the cure I can't feel
anymore
A prisoner of
this self war
Over
thinking killing the
feeling
Keep it
in
Will I make it through
tonight?
Blacked out
but alive
Don't live in your own
hell
Keep it
in
Will I make
it through
tonight?
Blacked out but
alive
Q&A Қорыта келгенде, « Сөйлеудің екі түрі болады: бірі – жалаң, екіншіс
Қорыта келгенде, « Сөйлеудің екі түрі болады: бірі – жалаң, екіншісі - көрнекі. Көрнекі сөйлеуді жырлау – толғау дейміз. Жырлау – толғауда айтылатын әсерлі сөзді дарынды сөз деп айту қолайлы. Сөздің асыл болуы – адамға ұнауымен. Сөз мағына жағынан күштілігімен, көркемділігімен, ұнайды», - деп, А. Байтұрсынов айтқандай, мәнерлеп оқу жолдарын толық меңгерген оқушы «сөз асылын» табатын, «сөз мағынасын» ұғатын, «дарынды сөзді» тани білетін тұлға болып қалыптасады. Поэзия арқылы мәнерлеп оқу – қандай мәтінді болмасын дұрыс оқып, сөздерді бұзбай, қалдырмай, сөз аяғын жұтып қоймай, әрбір сөзді, ондағы дыбыстардың анық етіп оқу болып табылады.
Пайн. Сөз мағына жағынан күштілігімен, көркемділігімен, ұнайды», - деп, А. БайтұрсыновПаПаПа айтқандай, мәнерлепПа оқу жолдарын меңгерген оқушы «сөз асылын» табатын, «сөз мағынасын» ұғатын, «дарынды сөз Қорыта келгендПа лвтмюлыяювьамыжв№мьожыде, « Сөйлеудің екі түрі болады: бірі – жалаң, екіншісі - көрнекі. Көрнекі сөйлеуді жырлау – толғау дейміз. Жырлау – толғауда айтылатын әсерлі сөзді дарынды сөз деп айту қолайлы. Сөздің асыл болуы – адамға ұнауымен. Сөз мағына жағынан күштілігімен, көркемділігімен, ұнайды», - деп, А. Байтұрсынов айтқандай, мәнерлеп оқу жолдарын толық меңгерген оқушы «сөз асылын» табатын, «сөз мағынасын» ұғатын, «дарынды сөзді» тани білетін тұлға болып қалыптасады.
Мәнерлеп оқу – қандай мәтінді болмасын дұрыс оқып, сөздерді бұзбай, қалдырмай, сөз аяғын жұтып қоймай, әрбір сөзді, ондағы дыбыстардың анық етіп оқу. ді» тани білетін тұлға болып қалыптасады.
Мәнерлеп оқу – қандай мәтінді болмасын дұрыс оқып, сөздерді бұзбай, қалдырмай, сөз аяғын жұтып қоймай, әрбір сөзді, ондағы дыбыстардың анық етіп оқу.
Find answers to frequently asked questions about the song and explore its deeper