Материалдар / Ағылшын тілі пәні бойынша деңгейлік тапсырмалар жинағы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ағылшын тілі пәні бойынша деңгейлік тапсырмалар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа инновациялық технология білім беру саласын дамытуға,оқыту құралы ретінде пайдалануға төмендегідей мүмкіншіліктерді,яғни оқу үрдісін даралауда оқушыны жеке тұлға ретінде дамытуға бағыттау,оқушының өзіндік іс әрекетін қалыптастыруға бағыттау-білім беруде жекеше оқытуды дамыту және пәндердің бір-бірімен байланысын көздейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2020
7097
18 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ақмола облысы, Целиноград ауданы Р.Қошқарбаев атындағы
№1 Қосшы орта мектебі
Көгіл Феруза Исаханқызы – ағылшын тілі мұғалімі
Ағылшын тілі пәні бойынша деңгейлік тапсырмалар жинағы
Жаңа инновациялық технология білім беру саласын дамытуға,оқыту құралы ретінде пайдалануға
төмендегідей мүмкіншіліктерді,яғни оқу үрдісін даралауда оқушыны жеке тұлға ретінде дамытуға
бағыттау,оқушының өзіндік іс әрекетін қалыптастыруға бағыттау-білім беруде жекеше оқытуды
дамыту және пәндердің бір-бірімен байланысын көздейді.
Бүгінгі таңда жас ұрпаққа пәнді тиімді ұғындырудың бірі-жаңа технология негіздері болып
табылады.Ж.Қараев технологиясы әрбір оқушының өзінің даму деңгейінде оқу материалын
меңгеруіне қамтамасыз етеді.Деңгейлеп оқыту технологиясының өзіндік ықпалы зор.Оқушыларға өз
бетінше жұмыстануына мүмкіндік жасайды.Оқушылар жұмысты орындап,білімдерін мониторингтік
жүйе арқылы өздері бағалап,диагностикалауға қол жеткізеді.
№ 1
Level 1
Fill in the gaps.
Rain.
The rain is raining---------------
It----------------- field and tree,
It rains on the---------------,
And on the ships-------------
Level 2
Translate the words.
Advantage,to sit up late,to boss somebody around/about,to share,sense of humour,to confide,it is common,to
go mountain climbing.
Level 3
Advantage or disadvantage?
1.It’s enjoyable to travel by train.
I agree{disagree}.there are some advantages{disadvantages} of--------------------------
2.It’s great to study English.
I agree.{disagree}.There are some advantages{disadvantages} of----------------------
3.it’s O.K.To sit up late watching TV.
I agree.{disagree].There are some advantages{disadvantages}of----------------------
№ 2
Level1
Translate into English.
Go down,go in for,go round,go away,go on,go back,go off,go through,go out.
Level 2
Advantage or disadvantage?
1.It’s enjoyable to travel by train.
I agree.{disagree}.There are some advantages{disadvantages}of------------------------
2.It’s great to study English.
I agree.{disagree}.There are some advantages{disadvantages}of----------------------
3.It’s O.K.to sit up late watching TV.
I agree.{disagree}.There are some advantages{disadvantages} of-------------------------
Level 3
Make up the sentences in the Future Continuous.
Clean the flat,return home,do my home work,meet my friends,read a book.
Оқушылардың шығармашылығы мен ой-өрісін дамытушы фактор.
26
Шетел тілі біздің мемлекетіміздің халықаралық байланыстарын дамытуға мүмкіндік беретін
тұлғааралық және мәдениаралық қарым-қатынастардың аса маңызды құралы.Әр технология
әлементтері шынайы қарым-қатынас жағдайын туғызады,қарым-қатынас жасаушы адамдардың
негізгі назары әңгіменің мазмұны.Әлементтерін қолдану барысында оқушылардың бойында әңгімені
бастау,қолдау керек жерінде әңгімелесуші адамды бөліп жіберу немесе оның пікірімен келісу бар
назарын қоя отырып тыңдау.
Технология элементтерін ағылшын сабағында тиімді қолдану. Сто технологиясын сабақта әрбір
элементтерін әр сабақта пайдалануға болады
Баланың әр қырынан көрінуіне интеллектуалдық,шығармашылық,коммуникативтік жағынан және
әртүрлі қиындықтарды жеңуге жағдай жасайды.Осы орайда сабақта әр түрлі қолданып жүрген
коммуникативтік құзіреттілікке құрылған тапсырмалардың мынадай үлгілерін қолдануға болады
Task: 1 Turn these sentences into questions.
a} Aidar can play the chess
b}This is Ann’s mother
c}They can speak French
d}I am From.Japan
e} They are Friends
Task: 2 Make compound words
1.Play a.glasses
2.Pop b.teller
3.Eye c.ground
4.Story d.corn
5.Post e.card
Task: 3 Insert
мағынаны тану барысында
What do we know about the history of the USA!

I know

I don’t know

It surprised

America is a big,in dependent
country.There are fifty states in
the USA.It is new for me .The
history of wild west and jeans

The history of
Thanksqiving
day,where came
term.Native
Americans

Why do people wear
jeans all over the
world now?
Today make
Americans.Still keep
a gun in their houses


Task: 4 Brainstorming {ой қозғау}
What do we know about his history of the USA?
Сабақта ой қозғау мақсатында өтілген сабақтар бойынша бәрі сұрақ жауап беріледі.
Тask: 5
Realization of the meaning
ой толғаныс кезеңінде эссе жазу,бес жолды өлең,Benn диаграмма қолдану.
5
жолды өлең
1.America
2.Independent,friendly,developed
3.To fight,to discover
4.America is a big country
5.The usa
Task:6
Compare schools in the USA and Kazakstan.Draw a table of this kind in your notebook and complete it

Primary Secondary Education in
the USA

Both

Primaty Secondary Education in
Kazakhstan


Task: 7
Write down what you know about {K} schools in England, what you want to know {w} and you learned
{L}. Draw a table of this kind in your notebook.
Шет тілі сабағының әр кезеңінде ойын элементтерін пайдалануға болады. Мысалы: сабақтың басында
ұйымдастыру бөлімі кезінде алынатын фонетикалық рифмовка алған кезде, ал кәне кім мына өлеңді
бірінші жаттап алып, маған айтып берер екен деп жарыс ойынын ұйымдастырса және эстафета
27
таяқшасын дайындап алып барып, оны алда отырған оқушыға берсе, ал оқушы өлеңді айтып болып,
келесі оқушыға берсе, балалар жарыса отырып өлеңді қалай жаттап алғандарын байқамай да
қалады. Сабақ процесінде ойын пайдаланылған кезде баланың миында Не істеймін? Қалай айтам?
Қалай жеңем? деген сұрақтар тұрады. Шет тілін нашар білетін бала ойын басқалармен бірдей
үйретіліп жатқан тілде сөйлеп, мен де басқалармен бірдей екенмін ғой, мен де біледі екем деген ойда
болады. Психологтардың айтуы бойынша бастауыш сыныптардың балалары ойын іс-әрекетінен оқу
іс-әрекетіне көшеді. Дегенмен, ойынның маңызы бұл жаста мол. 6-7 жастағы балалардың
қызығушылығы мол, жаңа тақырыпты қабылдағанда әдемі, қызықты заттарға назар аударады, бірақ
олардың назары тұрақсыз болып келеді. Балалар 2-3 минуттан астам әңгімесін тыңдай алмайды,
сондықтан сабақ түсіндіргенде сұрақ-жауап тәсілін қолданған жөн. Бастауыш сынып оқушылары ұзақ
отыра алмайды,тез шаршағыш болады, сондықтан 10-15 минут сайын ойындар, қимыл іс-әрекет
жаттығулар өткізген жөн. Белгілі бір сөйлеу үлгілерін бекіту үшін ойыншықтар, құрылыс
құралдарын қолдануға болады. Ойыннан оқу іс-әрекетіне көшу үшін ойыншықтардан суреттеуге
көшуге болады. Әдетте 6-7 жастағы балалар жалпы жасалған нұсқауларды қабылдамайды, сондықтан
тапсырма беру үшін әр балаға жеке ескерту жасаған жөн. Мектепке дейінгі балаларды және
бастауыш сынып оқушыларын ағылшын тіліне үйретуге арналған бағдарлама бар. Осы бағдарлама
бойынша шетел тіліне оқытудың мақсаттары: белгілі бір шетел тілі бойынша оңай біліктіліктерге
үйрету, яғни қарапайым әңгімені түсінуге үйрету және шет тілінде сөйлеуге үйрету болып табылады.
Бағдарламада Отан, отбасы, сандар, түстер, көкөністер, тағамдар, жануарлар тақырыбында
материалдар енгізілген. Қойылған мақсаттарға жету үшін мұғалім 6-7 жасар балалардың
психологиялық ерекшеліктерін білуі . Бұл жастағы балалар шет тілін үйренуге икемделген: олар
қысқа тіл материалын оңай жаттап алып, оны айтып бере алады, бірақ бала өскен сайын бұл
қабілеттерді жоғалта бастайды. Бастауыш сынып оқушыларына ағылшын тілін үйреткенде басты
төрт дағдыны үйретеміз. Олар: тыңдау, оқу, сөйлеу және жазу. Бірінші сыныпта осы төрт дағдыны
қалыптастыру сақталған, ал мектепке дейінгі сыныптарда жазу дағдысы болмайды, олар қайталап,
жаттап, ойыншықтарды бейнелеп, әртүрлі ойындар меңгереді. Оқытуда жаңа технологияларды
қолданып, мысалы әндерді бірге орындауға, тексттерді тыңдатуға т.б. қолданылса, көзбен көріп
үйренген есте көп сақталады. III.Бастауыш сынып барлық білімнің қалануының негізі. Бастауыш

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!