Алматы
облысы
Еңбекшіқазақ
ауданы
Нұра
ауылы
О.Жандосов атындағы орта
мектеп - интернат КММ
Ағылшын тілі пән
мұғалімі Нұржауова Гүлмира Байқонысқызының бір жылғы жұмыс
сараптамасы
2016 – 2017 оқу
жылы
Ағылшын тілі пәні бойынша
2016-2017 оқу жылындағы оқу бағдарламасының орындалуына және пәннің
оқытылу сапасына қорытынды сараптама
Тәуелсiздiк алғаннан бергi уақытта елiмiзде
тiл саясаты мемлекет басшысы Н.Назарбаевтың тiкелей басшылығымен
салиқалы да сындарлы түрде жүзеге асырылуда. Елбасы жыл сайынғы
Қазақстан халқына Жолдауында тiл саясатына, оның iшiнде қоғамдағы
мемлекеттiк тiлдiң мәртебесiн көтеру мәселесiне тоқталмай өткен
емес. Мемлекет басшысы Қазақстан халқына Жолдауында: Қазақстан
халқы бүкiл әлемде үш тiлдi пайдаланатын жоғары бiлiмдi ел ретiнде
танылуға тиiс. Бұлар: қазақ тiлi - мемлекеттiк тiл, орыс тiлi - ұлт
аралық қатынас тiлi және ағылшын тiлi - жаһандық экономикаға
ойдағыдай кiрiгу тiлi» -деген болатын. Сол себепті ұстаз мақсаты
оқушыларды заман талабына сай, келешекке нық қадам баса алатындай
етіп дайындау.
2016-2017 оқу жылында маған
бөлініп берілген жүктеме – 22 сағат. Оның 20 сағаты 0 мен 9
сыныптар бойынша негізгі сағат, үйден оқитын 9Ә сынып оқушысы
Абдрей Дарханда - 1 сағат және 1 сағат - 5Ә сыныбындағы
факультативтік сабақ .
Мемлекеттік стандарттың
орындалуы
2016-2017 оқу жылында
Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқыту
Қазақстан Республикасының Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080
қаулысымен бекітілген ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру
стандарты негізінде және ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы
3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген оқу бағдарламаларын жүзеге
асыру аясында және 2016-2017 оқу жылына арналған «Әдістемелік
нұсқау хатты» басшылыққа алып құрылған күнтізбелік жоспардың
уақытында орындалуы өзімнің қадағалауымда жүзеге
асырылды.
Ағылшын тілі пәнінен бастауыш
сыныптар бойынша 0А, 0Ә, 1а, 1ә, 1б, 2а, 2ә, 3а, 3ә, 4ә, 4б
сыныптарына және 5-9 сыныптар бойынша 5ә, 8ә, 9ә сыныптарына сабақ
беремін.
Оқу бағдарламасының
орындалуы
Оқу бағдарламасының орындалуы
төмендегі кестеде көрсетілген.
№
|
Сыныбы
|
Аптасына неше
сағат
|
Жалпы сағат
саны
|
Орындалғаны
|
Жазба
жұмысы
/орындалғаны/
|
1
|
0А
|
1
|
32
|
32
|
-
|
2
|
0Ә
|
1
|
32
|
32
|
-
|
1
|
1А
|
2
|
66
|
66
|
6
|
2
|
1Ә
|
2
|
66
|
66
|
6
|
3
|
1Б
|
2
|
66
|
66
|
6
|
4
|
2А
|
1
|
34
|
34
|
-
|
5
|
2Ә
|
1
|
34
|
34
|
-
|
6
|
3А
|
1
|
34
|
34
|
-
|
7
|
3Ә
|
1
|
34
|
34
|
-
|
8
|
4Ә
|
1
|
34
|
34
|
-
|
9
|
4Б
|
1
|
34
|
34
|
-
|
10
|
5Ә
|
2
|
68
|
68
|
7
|
11
|
8Ә
|
2
|
68
|
68
|
7
|
12
|
9Ә
|
2
|
68
|
68
|
7
|
13
|
Үйден оқитын
оқушы
|
1
|
34
|
34
|
-
|
14
|
Факультативтік сабақ
/5Ә/
|
1
|
34
|
34
|
-
|
Ағылшын пәні бойынша оқу жылы
басында бекітілген күнтізбелік жоспардағы тақырыптар төрт тоқсанда
толығымен орындалды. Журналға тақырыптар уақытында жазылды.Тек 1-ші
сыныптарда 1-2 рет журнал уақтысында толтырылмый қалып, әкімшілік
тарапынан ескерту алдым. Мерекелік күндерге байланысты өтпей қалған
тақырыптарды қосымша сабақтар өткізіп, күнтізбелік жоспардың
«түзету» графасында көрсеттім.
Оқу жылы бойынща белгіленген
оқу бағдарламасы толық игерілді. Әр сынып бойынша мемлекеттік
бағдарламаның игерілуін және сынып журналымен сәйкестігін үнемі
тексеремін. Сыныптар бойынша мемлекеттік бағдарлама орындалды.
Жиынтық бағалау жұмыстарымен тест жұмыстары белгіленген кесте
бойынша алынды.
1-ші жарты жылдық бойынша
алынған жазба жұмыстарының қорытынды
сараптамасы
№
|
Сынып
|
Оқушы
саны
|
Тестқа қатысқан
оқушы саны
|
«5»
|
«4»
|
«3»
|
«2»
|
Үлгерім
|
Сапа
|
1
|
5Ә
|
17
|
16
|
-
|
3
|
11
|
2
|
87,5
|
18,7
|
2
|
8Ә
|
16
|
16
|
-
|
6
|
10
|
-
|
100
|
37
|
3
|
9Ә
|
17
|
17
|
-
|
4
|
12
|
1
|
94
|
23,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Жалпы
|
50
|
49
|
-
|
13
|
33
|
3
|
93,8
|
26,4
|
Бірінші жарты жылдық бойынша
алынған жазба жұмыстарының қорытындысында 93,8% үлгерім, 26,4% сапа
көрсеттім. Бұл әрине төменгі деңгей. Жекелеген сыныптарға
тоқталатын болсам:
Жалпы 5Ә сыныбында 17 оқушы
бар. Бірақ тестқа 16 оқушы қатысты. Барат Абылай тест жазған күні
сабаққа себепсіз келмеді. Сынып бойынша «5» алған оқушы жоқ. Екі
тоқсан бойынша үлгерімі жоғары болып келген оқушылар Жақан Гүлім,
Ардақ өз білімдерін көрсете алмады. Молдабаев Елнұр мен Нұрданәлі
Дариға «2»-лік баға алды.Жалпы оқушылардың жіберген қателіктері
Present Simple-да сұрақтарға толық жауап беру. Сынып бойынша
оқушылардың білім деңгейі орташа. Себебі ағылшын тілін биылғы
жылдан ғана бастап оқып отыр.
8Ә сыныбы тестқа толық
қатысты. Бұл сыныпта да «5» алған оқушы жоқ.Сынып бойынша үздік
оқушы Қонай Аружан грамматикадан қателескен. Оқушылардың көпшілігі
осы грамматикадан қате жіберген.Жалпы оқушылар пән бойынша өз білім
деңгейлерін көрсетті. Үлгерімі төмен оқушы Көшербайұлы Орынбасар да
тапсырманың жартысын орындап «3»-тік баға
алды.
9Ә сыныбы да жазба жұмысына
толық қатысты. Үлгерімі жоғары оқушылар Сламжан Б, Солтанбек Ж,
Әуелбек А, Бердібек Т, Тұмабек Ш және Төлебек С өз білім
деңгейлерін көрсете алмады, яғни «3»-тік баға алды. Бұл оқушылардың
жіберген қателіктері мәтінді оқып түсінуден және лексикадан болды.
Оқушылар мамандықтардың атауын шатастырып белгілеген. Бұл сыныпта
үлгерімі төмен оқушы Ануар Диана тапсырманы түсінбей, немқұрайлы
белгілей салған.
2-ші жарты жылдық бойынша
алынған жазба жұмыстарының қорытынды
сараптамасы
№
|
Сынып
|
Оқушы
саны
|
Тестқа қатысқан
оқушы саны
|
«5»
|
«4»
|
«3»
|
«2»
|
Үлгерім
|
Сапа
|
1
|
5Ә
|
17
|
17
|
-
|
3
|
12
|
2
|
88,3
|
17,6
|
2
|
8Ә
|
16
|
15
|
1
|
4
|
8
|
2
|
86,6
|
33,3
|
3
|
9Ә
|
18
|
18
|
1
|
5
|
11
|
1
|
94,4
|
33,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
Жалпы
|
51
|
50
|
2
|
12
|
31
|
5
|
89,8
|
28
|
2-ші жарты жылдық бойынша
алынған жазба жұмыстарының қорытындысында 89,8% үлгерім, 28% сапа
көрсеттім. Бірінші жарты жылдықпен салыстырғанда сапа 1,6%-ға
көтерілген. Бұл әрине төменгі деңгей. Жекелеген сыныптарға
тоқталатын болсам:
Жалпы 5Ә сыныбында 17 оқушы
бар. Тестқа 17 оқушы толық қатысты. Жыл бойы жоғары нәтиже көрсетіп
келген оқушылар өз білімдерін көрсете алмады. Олар Жақан Г, Асқар М
және Нұрданғали Г. Яғни, сынып бойынша «5»-тік алған оқушы жоқ.
Нұрданәлі Дариға мен Барат Абылай «2»-лік баға алды. Жалпы
оқушылардың жіберген қателіктері етістіктің Present Simple-да
жіктелуінен, much пен many-дің
қолданылуынан.