Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Ағылшын тілі пәні мен қазақ тілін кіріктіре оқытудағы тиімді әдіс-тәсілдер»
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Ағылшын тілі пәні мен қазақ тілін кіріктіре оқытудағы тиімді әдіс-тәсілдер»
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Алматы қаласы, Алатау ауданы,№169 мектеп-лицейініңағылшын тілі пәнінің мұғаліміШадибекова Куттигыз Макамбетовна
Коучинг тақырыбы:
«Ағылшын тілі пәні мен қазақ тілін кіріктіре оқытудағы тиімді әдіс-тәсілдер»
Мақсаты:
Көп тілде білім беру аясында тіл мен пәнді кіріктіре оқытудың тиімді (CLIL) әдіс-тәсілдерін қолдану жолдарын ұсыну. Қазақ тілі мен ағылшын тілін кіріктіре оқытуда оқушылардың қызығушылығын арттырудағы тәжірибені қолдануларына ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже:
Ағылшын тілі мен қазақ тілін кіріктіре оқыту әдістерімен танысу арқылы оқыту мен оқудағы жаңа көзқарастарды түсінеді және тиімді әдіс-тәсілдерді тәжірибесінде қолданады.
Түйінді идеялар:
Білім жүйесіндегі қарқынды даму кезеңіндегі мұғалімдерге қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру
«Құпия сандар» ойыны арқылы топ атын анықтату. 3 топқа бөлу
«Құпия сандардың» шешімін табу арқылы топқа бөліну.Топ атын алдын ала дайындалған сөздік арқылы ағылшын тіліне аудару
Қима қағаздарСөздік
Жағымды психологиялық орта орнату. (2 мин)
Жағымды психологиялық орта қалыптастыру.Топ аттарын қайта еске түсіріп, қазақша, ағылшынша қайталату.
І топ: Стакандағы суды жіппен көтеру.ІІ топ: Сол қолдарымен А4 қағаздан ұшақ жасау.ІІІ топ: Оң қолдарымен қайшы, А4, желім қолдану арқылы гүл жасау. Осы әрекеттер арқылы топтық жұмыстың маңыздылығын түсінеді.
Презентация
«ЗЕЙІНДІ ЗЕРТТЕП-ЗЕРДЕЛЕ» әдісіЖұмыс уақыты - 2 минут.
ФОНЕТИКА НЕНІ ЗЕРТТЕЙДІ? «МЮНСТЕРБЕРГ» ӘДІСТЕМЕСІ Бұл әдістемені зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағыттайды.
Кластер жасайдыНұсқау: 1. Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздерді тез оқып отырып, сол сөздердің ішінен қажеттісін тауып, астын сызып және ағылшын тіліндегі аудармасын реті бойынша табулары керек. Қай топ жылдам орындаса, сол топ жеңеді.2. «Полиглот» кестесін толтыру
ФлипчартСмайликтер
А4КестелерСмайликтер
ҚорытындылауҚазақ тілі мен ағылшын тілін кіріктіре оқыту әдістерінің тиімділігін»талдайды.Жұппен жұмыс
«Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісіСұрақ-жауап жүргізіледі.Сұрақтар бүгінгі өтілген тақырып төңірегінде қойылады.
Ішкі шеңбердегілер өзіне қандай сұрақ қойылатынын білмейді. Сұрақтар маңдайларына тағылады? Сұрақтар:-Қалай ойлайсыз?-Неге?-Қашан?-Кімдер?-Не себепті?
А4
Рефлексия (5мин)
Не жақсы болды?
Нені жақсарту керек?
Қалай жақсарту керек?
Стикерге 3 сұраққа жауап ретінде коучингті бағалайтын сөздер жазады.
Стикерлер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз