«№ 13 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Әдістеме бірлестігінің жетекшісі: Г.Абдыкадырова
2024-2025 оқу жылындағы ағылшын тілі әдістемелік бірлестігінің жартыжылдық жұмысының талдауы
Ағылшын тілі бірлестігінің тақырыбы:
Талдау, бағалау және шығармашылық ойлауын дамытуға ықпал ететін түрлі тапсырмалар арқылы білім алушылардың тілдік дағдыларын дамыту
Ағылшын тілі бірлестігінің мақсаты:
Ағылшын тілі сабақтарында білім алушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытудың тиімді жолдарын пайдалану
Ағылшын тілі бірлестігінің міндеттері:
-
Ағылшын тілі пәндері сабақтарында білім алушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытудың тиімді әдістемелерін,әдіс-тәсілдерін зерттеу,жүйелеу,жинақтау
-
Ағылшын тілі пәндері сабақтарында білім алушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытатын тиімді әдіс-тәсілдеріне,технологияларына,әдістемелеріне,үйрететін шебер-сыныптар,коучингтер,семинарлар,тренингтер өткізу
-
Ағылшын тіл пәні сабақтарында білім алушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытатын үлгілі ашық сабақтар мен сабақтан тыс іс-шаралар ұйымдастыру
-
Ағылшын тілі пәнінен түрлі деңгейдегі интеллектуалдық байқауларға,пәндік олимпиадаларға қатыстыру
-
Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтардың орнын толықтыру
-
Білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттері мен патриоттық сезімдерін қалыптастыру,қазақстандық патриотизмді қалыптастыру
1.Ағылшын тілі пәні әдістеме бірлестігінің мүшелері:
|
№ |
Аты-жөні |
Еңбек өтілі |
Санаты |
Мұғалімдерінің лауазымдық міндеттері |
|
1 |
Абдыкадырова Г.И. |
21 |
Педагог-зерттеуші |
ӘБ жетекшісі |
|
2 |
Жукенова А.С. |
33 |
Педагог-сарапшы |
мектепішілік олимпиаданың өткізілуіне жауапты |
|
3 |
Данабаева Б.Т. |
38 |
Педагог-зерттеуші |
Қабілетті білім алушылардың ғылыми жобаларды қорғау сайыстарына қатысуын зерделеуге жауапты |
|
4 |
Токмангалиева А.Т. |
24 |
Педагог |
9-10 сынып білім алушыларының ағылшын тілі пәні дәптерлерін тексеруге жауапты |
|
5 |
Сатыбалдиева А.К. |
12 |
Педагог-сарапшы |
9-10 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
6 |
Мухамедиева П.А. |
22 |
Педагог-сарапшы |
8-10 сыныптар бойынша қабілетті білім алушылардың түрлі деңгейдегі сайысқа қатысуына жауапты |
|
7 |
Сеитова А.Е. |
15 |
Педагог-сарапшы |
5-7 сыныптар бойынша қабілетті білім алушылардың түрлі деңгейдегі сайысқа қатысуына жауапты |
|
8 |
Тұрғанбек Т.Е. |
6 |
педагог |
Бастауыш сыныптар бойынша қабілетті білім алушылардың түрлі деңгейдегі сайысқа қатысуына жауапты |
|
9 |
Саткулова Г.Б. |
7 |
Педагог-модератор |
БАЛА БАҒУ ДЕМАЛЫСЫНДА |
|
10 |
Жамбаева Н.А. |
14 |
Педагог-сарапшы |
8-9 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
11 |
Шарғынова А.А. |
9 |
Педагог-модератор |
5-6 сынып бойынша сыныптан тыс жұмыстарға жауапты |
|
12 |
Бауыржан Г.Б. |
9 |
педагог |
Бастауыш сыныптар бойынша қабілетті білім алушылардың түрлі деңгейдегі сайысқа қатысуына жауапты |
|
13 |
Даулет Айғаным |
4 |
Педагог-модератор |
7 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
14 |
Каскабаева Гаухар |
9 |
Педагог-модератор |
6 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
15 |
Масимова Айнара |
3 |
педагог |
4сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
16 |
Ташенова Гаухар |
15 |
Педагог-модератор |
5-6 сынып білім алушыларының ағылшын тілі пәні дәптерлерін тексеруге жауапты |
|
17 |
Төлқожа Аяжан |
3 |
педагог |
3сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
18 |
Мухатова Жанар |
5 |
Педагог-модератор |
5-6 сынып білім алушыларының ағылшын тілі пәні дәптерлерін тексеруге жауапты |
|
19 |
Камалова Асем |
15 |
педагог |
БАЛА БАҒУ ДЕМАЛЫСЫНДА |
|
20 |
Азатбек Қалыбек |
3 |
Педагог-модератор |
5сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
21 |
Асембаева Айдана |
1 |
Педагог |
5 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
22 |
Ғайрат Нават |
0,5 |
Педагог- тағылымдамашы |
Бастауыш сыныптар бойынша сыныптан тыс жұмыстарға жауапты |
|
№ |
Бірлестік ағылшын тілі |
Мұғалім саны |
Педагог-шебер |
Педагог-зерттеуші |
Педагог- сарапшы |
Педагог- модератор |
Педагог |
Педагог- тағылымдамашы |
|
1 |
|
22 |
- |
2 |
5 |
7 |
7 |
1 |
2.Оқушылардың пәндік, байқаулардың жетістіктері
(2024- 2025 оқу жылы )
|
р/с |
Аты-жөні |
Байқау тақырыбы |
Жетекшісі |
Деңгейі |
Марапаттау түрі |
|
1 |
Ержанұлы Әділет |
Ауыл мектептерінің оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиада |
Абдыкадырова Г.И. |
Аудандық |
І орын |
|
2 |
Оралқан Асель |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиада |
Даулет А.А. |
Аудандық |
IIІ орын |
|
3 |
Нұрлан Дәулет |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша 5-6 сынып оқушыларына арналған республикалық олимпиада |
Сеитова А.Е. |
Аудандық |
II орын |
|
4 |
Дәуренқызы Айару |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша 7-8 сынып оқушыларына арналған республикалық олимпиада |
Мухатова Ж.А. |
Аудандық |
ІIІ орын |
|
6 |
Бекен Алихан |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша 7-8 сынып оқушыларына арналған республикалық олимпиада |
Шарғынова А.А. |
Аудандық |
IІІ орын |
(2024 - 2025 оқу жылында өткендер):
|
р/с |
Аты-жөні |
Курс тақырыбы |
Қайда өтті |
Сертификат нөмірі, мерзімі |
|
1 |
Тұрғанбек Таңшолпан Ермұратқызы |
«Мектептегі ағылшын тілі сабағы: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары» 2024ж ПШО |
«НЗМ» ДББҰ ПШО |
№086840 20.09.2024ж 120 сағат |
|
2 |
Шаргынова Арайлым Амангельдыевна |
«Мектептегі ағылшын тілі сабағы: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары» 2024ж ПШО |
«НЗМ» ДББҰ ПШО |
№086842 20.09.2024ж 120 сағат |
|
3 |
Токмангалиева Айжан Тургазиновна |
«Мектептегі ағылшын тілі сабағы: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары» 2024ж ПШО |
«НЗМ» ДББҰ ПШО |
№086838 20.09.2024ж 120 сағат |
|
4 |
Сатыбалдиева Ажар Кушимхановна |
«Мектептегі ағылшын тілі сабағы: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары» 2024ж ПШО |
«НЗМ» ДББҰ ПШО |
№112849 01.11.2024ж 120 сағат |
2024-2025 оқу жылындағы пән мұғалімдерінің қатысқан сайыстарының мониторингісі
|
р/с |
Аты-жөні |
Байқау тақырыбы |
Мерзімі |
Деңгейі |
Марапаттау түрі |
|
1 |
Абдыкадырова Гульбаршин |
«Педагогикалық идеялар панорамасы» |
Қараша 2024ж |
Облыстық |
ІІ орын |
Пән мұғалімдерінің аудан,республика көлемінде іс-тәжірибе таратуы.
Баспа беттерінде мақала жариялауы
|
№ |
Аты жөні |
Тақырыбы |
Мерзімі |
|
1 |
Мұхамедиева Перизат Ақпаржанқызы |
«Ustaz enbegi» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Teen’s problem» |
қыркүйек 2024 №9 |
|
2 |
Абдыкадырова Гульбаршин Идеевна |
«Physical structure of the human brain» «Bilim baq» халықаралық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журналы |
қыркүйек 2024 №9 |
|
3 |
Сатыыбалдиева Ажар Кушимхановна |
«Stories and poems1» «Bilim baq» халықаралық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журналы |
қыркүйек 2024 №9 |
|
4 |
Масимова Айнара Баратжановна |
«Ustaz enbegi» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Teen’s problem» |
қыркүйек 2024 №9 |
|
|
Абдыкадырова Гүлбаршын Сатыбалдиева Ажар |
Сабақты жоспарлау және рефлексия жасау» атты аудан көлемінде шеберлік сынып |
31.10.2024ж |
|
5 |
Данабаева Баян Тулебаевна |
«Ustaz enbegi» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Animals» |
қараша 2024 №11 |
|
6 |
Төлқожа Аяжан Қайратқызы |
«Ustaz enbegi» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Aesop’s fables» |
қараша 2024 №11 |
5.Пән мұғалімдерінің білім сапасы:
|
Пән мұғалімінің аты-жөні |
«5» |
«4» |
«3» |
білім сапасы 2 тоқсан |
білім сапасы 1 тоқсан |
|
Сатыбалдиева А. |
25 |
39 |
40 |
62 |
59 |
|
Данабаева Б. |
28 |
44 |
37 |
66 |
62 |
|
Жукенова А. |
30 |
41 |
40 |
64 |
61 |
|
Мұхамедиева П. |
32 |
29 |
12 |
83 |
81 |
|
Сеитова А. |
33 |
40 |
38 |
66 |
62 |
|
Абдыкадырова Г. |
34 |
52 |
29 |
74 |
74 |
|
Шарғынова А. |
20 |
43 |
33 |
65 |
68 |
|
Токмангалиева А. |
23 |
50 |
29 |
71 |
71 |
|
Бауыржан Г. |
25 |
30 |
32 |
63 |
67 |
|
Азатбек Қ |
48 |
46 |
38 |
71 |
72 |
|
Ғайрат Н. |
27 |
18 |
17 |
72 |
67 |
|
Мухатова Ж. |
25 |
43 |
27 |
71 |
73 |
|
Ташенова Г. |
29 |
32 |
36 |
70 |
73 |
|
Каскабаева Г. |
29 |
54 |
42 |
66 |
57 |
|
Жамбаева Н. |
9 |
56 |
35 |
64 |
64 |
|
Даулет А. |
43 |
37 |
23 |
77 |
74 |
|
Төлқожа А. |
27 |
44 |
38 |
65 |
65 |
|
Асенбаева А |
7 |
34 |
31 |
69 |
73 |
|
Масимова А |
15 |
34 |
33 |
61 |
66 |
|
Тұрғанбек Т. |
55 |
37 |
39 |
70 |
66 |
|
5 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
5А-55% |
5Ә-60% |
5Б-77% |
5В-71% |
5Г-52% |
5Д-64% |
5З-62% |
5 Е-62% |
5 Ж-66% |
5 З-81% |
5 И-66% |
||||||||||||||||
|
6 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
6А-67% |
6Ә-69% |
6Б-68% |
6В-63% |
6Г-66% |
6Д-71% |
6E-68% |
6З-65% |
6Ж-61%
|
||||||||||||||||||
|
7 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
7А-64% |
7Ә-71% |
7Б-54% |
7В-47% |
7Г-62% |
7Д-62% |
7 Е -64% |
7З-62% |
7Ж-52% |
7 И-56% |
|||||||||||||||||
|
8 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
8А-60% |
8Ә-73% |
8Б-70% |
8В-65% |
8Г-69% |
8Д-63% |
8 Е -63% |
8З-52% |
8 Ж -59% |
||||||||||||||||||
|
9 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
9А-70% |
9Ә-85% |
9Б-79% |
9В-59% |
9Г-56% |
9Д-70% |
9Е -73% |
9З-65% |
9 И-52% |
||||||||||||||||||
|
10 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
10А-68% |
10Ә-73% |
10Б-69% |
10Г-60% |
10В-71% |
10Д-76% |
|
||||||||||||||||||||
|
11 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
11А-84% |
11Ә-92% |
11Б-80% |
11В-86% |
11Г-86% |
11Д-69% |
|
||||||||||||||||||||
Мұғалімдердің кәсіби деңгейін жетілдіру барысындағы атқарылған жұмыстарға толық сараптама
Бірлестік мұғалімдері 2024- 2025 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатқа сүйене отырып жасалған тақырыптық күнтізбе жоспары бойынша сабақтарын жүргізді және жарты жылға жоспарланған іс – шараларға да белсене қатысты..
2024 жылдың 9 қарашасында 8-11 сыныптар арасындағы дарынды білім алушыларды анықтауға ықпал ететін жалпы білім беретін пәндер бойынша мектепшілік олимпиада өткізілді. Ағылшын тілі пәні бойынша олимпиадаға 8-11 сыныптар арасынан 28 білім алушы бақ сынасты.
Аталған олимпиада 4 тапсырмалар жиынтығынан құрылды:
1.Грамматикалық тапсырмалар (use of English)
2. Оқылым дағдысын тексеруге батытталған тапсырмалар (reading)
3. Жазылым дағдысын тексеруге батытталған тапсырмалар (writing)
4. Айтылым дағдысын тексеруге батытталған тапсырмалар (speaking)
8-11сыныптарға арналған тапсырмалар тілдің үш аспектісін (writing,speaking,reading) жан – жақты қамтыды. 8-11 сынып оқушыларының ойлау қабілеттерін дамытуға арналған, күрделендірілген тапсырмаларды жоғары санатты пән мұғалімдері дайындады.
Барлық қатысқан 28 білім алушылардың ішінен 12 білім алушы жүлделі орындарға ие болды. Оның ішінде І орынды 4 білім алушы , ІІ орынды 4білім алушы оқушы ,ІІІ орынды 4 білім алушы иеленді.
Мектепішілік олимпиада қорытындысы бойынша 1 орынға ие болған білім алушылар Аршабекова Айлун (11 Ә сыныбы),Ерназар Әділ ( 10А сыныбы), Оралқан Асель ( 9 Ә сыныбы) аудандық олимпиадаға қатысуға ұсынылды.
Оралқан Асель аудан бойынша жүлделі 3 орынға ие болды (пән мұғалімі Даулет А.А.).
Мектептің оқу – тәрбие үрдісінде дарынды балалардың шығармашылық қабілеттерін, іскерлігін дамыта отырып тәрбиелеу бағытында жұмыс жасауда.
Мектепте дарынды балалармен жұмыс үзіліссіз жүргізілуде. Жыл басында әр дарынды балаға жетекші бекітіліп, олимпиадаға дайындық жеке дара жүргізіледі. Бірлестік ішінде дарынды балалармен жұмыс қанағаттанарлық деңгейде атқарылды. Барлық пән мұғалімдерінің дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспарлары бар. Әр оқушыға мониторинг жасалынып, жұмыс папкалары толықтырылған.
31 қазан күні өткен «Каникулдық мектеп» аудандық іс-шарасында Абдыкадырова Гүлбаршын мен Сатыбалдиева Ажар «Сабақты тиімді оспарлау тәсілдері» атты шеберлік сынып көрсетті.
Ауыл мектептерінің 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңіне 9 сыныптан 8 оқушы,10 сыныптан 12 оқушы,11 сыныптан 11 оқушы қатысып, облыстық кезеңге 1 оқушы Ержанұлы Әділет жолдама алды.
Ағылшын тілі пән бірлестігінің онкүндігі 04.11-15.11 аралығында өткізілді. Онкүндік аясында пән мұғалімдері бекітілген жоспар бойынша өзінің ашық сабақтары мен сыныптан тыс іс-шараларын өткізді.Онкүндіктің мақсаты оқушылармен тығыз байланыста бола тұра, олардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, тілдік дағдыларын жетілдіру, ағылшын тілін жақсы меңгерген оқушылардың өнерлерін, деңгейін көрсетуге мүмкіндік беру болды. Сонымен қатар жас мамандарға үлгі көрсете отырып, сабақ барысында жаңа әдіс-тәсіл, жаңа платформалармен бөлісуге, танысуға мүмкіндік берілді. Ашылу салтанаты креативті видеороликпен мұғалімдерді жоспар бойынша ашық сабақтар мен іс-шараларына шақырылды. Откүндік барысында, қызықты роликтер, викториналық сұрақтар, интервьюлер, тренингтер, оқушылардың ағылшын тілін меңгеру процессін жетілдіру мақсатында өздерінің сөйлеу, түсіну дағдыларын жетілдіруде өлең, әндер, өз өнерлерін көрсете білді.
Бірлестік ішінде жас мамандармен жұмыс та бір жүйеге келтірілген.Жаңа оқу жылының басында жас мамандардың тізімі алынып, олардың әрқайсысына жеке тәлімгерлер тағайындалып, жұмыс жоспары бекітілген. Онда оқыту технологиялары, педагог мәдениеті, кәсіби шеберлік,сабақты, топтан тыс шараларды, топ жетекшісінің жұмыстарын жоспарлау, талдау, топ ұжымының тәрбиелік деңгейін есепке алу және т.с.с. мәселелердің шешімін табу қарастырылған.
Әдістеме бірлестігінің жетекшісі Абдыкадырова Г.И.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ағылшын тілі пәнінен жарты жылдық талдау есебі
ағылшын тілі пәнінен жарты жылдық талдау есебі
«№ 13 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Әдістеме бірлестігінің жетекшісі: Г.Абдыкадырова
2024-2025 оқу жылындағы ағылшын тілі әдістемелік бірлестігінің жартыжылдық жұмысының талдауы
Ағылшын тілі бірлестігінің тақырыбы:
Талдау, бағалау және шығармашылық ойлауын дамытуға ықпал ететін түрлі тапсырмалар арқылы білім алушылардың тілдік дағдыларын дамыту
Ағылшын тілі бірлестігінің мақсаты:
Ағылшын тілі сабақтарында білім алушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытудың тиімді жолдарын пайдалану
Ағылшын тілі бірлестігінің міндеттері:
-
Ағылшын тілі пәндері сабақтарында білім алушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытудың тиімді әдістемелерін,әдіс-тәсілдерін зерттеу,жүйелеу,жинақтау
-
Ағылшын тілі пәндері сабақтарында білім алушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытатын тиімді әдіс-тәсілдеріне,технологияларына,әдістемелеріне,үйрететін шебер-сыныптар,коучингтер,семинарлар,тренингтер өткізу
-
Ағылшын тіл пәні сабақтарында білім алушылардың коммуникативтік қабілеттерін дамытатын үлгілі ашық сабақтар мен сабақтан тыс іс-шаралар ұйымдастыру
-
Ағылшын тілі пәнінен түрлі деңгейдегі интеллектуалдық байқауларға,пәндік олимпиадаларға қатыстыру
-
Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтардың орнын толықтыру
-
Білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттері мен патриоттық сезімдерін қалыптастыру,қазақстандық патриотизмді қалыптастыру
1.Ағылшын тілі пәні әдістеме бірлестігінің мүшелері:
|
№ |
Аты-жөні |
Еңбек өтілі |
Санаты |
Мұғалімдерінің лауазымдық міндеттері |
|
1 |
Абдыкадырова Г.И. |
21 |
Педагог-зерттеуші |
ӘБ жетекшісі |
|
2 |
Жукенова А.С. |
33 |
Педагог-сарапшы |
мектепішілік олимпиаданың өткізілуіне жауапты |
|
3 |
Данабаева Б.Т. |
38 |
Педагог-зерттеуші |
Қабілетті білім алушылардың ғылыми жобаларды қорғау сайыстарына қатысуын зерделеуге жауапты |
|
4 |
Токмангалиева А.Т. |
24 |
Педагог |
9-10 сынып білім алушыларының ағылшын тілі пәні дәптерлерін тексеруге жауапты |
|
5 |
Сатыбалдиева А.К. |
12 |
Педагог-сарапшы |
9-10 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
6 |
Мухамедиева П.А. |
22 |
Педагог-сарапшы |
8-10 сыныптар бойынша қабілетті білім алушылардың түрлі деңгейдегі сайысқа қатысуына жауапты |
|
7 |
Сеитова А.Е. |
15 |
Педагог-сарапшы |
5-7 сыныптар бойынша қабілетті білім алушылардың түрлі деңгейдегі сайысқа қатысуына жауапты |
|
8 |
Тұрғанбек Т.Е. |
6 |
педагог |
Бастауыш сыныптар бойынша қабілетті білім алушылардың түрлі деңгейдегі сайысқа қатысуына жауапты |
|
9 |
Саткулова Г.Б. |
7 |
Педагог-модератор |
БАЛА БАҒУ ДЕМАЛЫСЫНДА |
|
10 |
Жамбаева Н.А. |
14 |
Педагог-сарапшы |
8-9 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
11 |
Шарғынова А.А. |
9 |
Педагог-модератор |
5-6 сынып бойынша сыныптан тыс жұмыстарға жауапты |
|
12 |
Бауыржан Г.Б. |
9 |
педагог |
Бастауыш сыныптар бойынша қабілетті білім алушылардың түрлі деңгейдегі сайысқа қатысуына жауапты |
|
13 |
Даулет Айғаным |
4 |
Педагог-модератор |
7 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
14 |
Каскабаева Гаухар |
9 |
Педагог-модератор |
6 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
15 |
Масимова Айнара |
3 |
педагог |
4сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
16 |
Ташенова Гаухар |
15 |
Педагог-модератор |
5-6 сынып білім алушыларының ағылшын тілі пәні дәптерлерін тексеруге жауапты |
|
17 |
Төлқожа Аяжан |
3 |
педагог |
3сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
18 |
Мухатова Жанар |
5 |
Педагог-модератор |
5-6 сынып білім алушыларының ағылшын тілі пәні дәптерлерін тексеруге жауапты |
|
19 |
Камалова Асем |
15 |
педагог |
БАЛА БАҒУ ДЕМАЛЫСЫНДА |
|
20 |
Азатбек Қалыбек |
3 |
Педагог-модератор |
5сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
21 |
Асембаева Айдана |
1 |
Педагог |
5 сыныптар бойынша үлгерімі төмен білім алушылармен жұмысқа жауапты |
|
22 |
Ғайрат Нават |
0,5 |
Педагог- тағылымдамашы |
Бастауыш сыныптар бойынша сыныптан тыс жұмыстарға жауапты |
|
№ |
Бірлестік ағылшын тілі |
Мұғалім саны |
Педагог-шебер |
Педагог-зерттеуші |
Педагог- сарапшы |
Педагог- модератор |
Педагог |
Педагог- тағылымдамашы |
|
1 |
|
22 |
- |
2 |
5 |
7 |
7 |
1 |
2.Оқушылардың пәндік, байқаулардың жетістіктері
(2024- 2025 оқу жылы )
|
р/с |
Аты-жөні |
Байқау тақырыбы |
Жетекшісі |
Деңгейі |
Марапаттау түрі |
|
1 |
Ержанұлы Әділет |
Ауыл мектептерінің оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиада |
Абдыкадырова Г.И. |
Аудандық |
І орын |
|
2 |
Оралқан Асель |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиада |
Даулет А.А. |
Аудандық |
IIІ орын |
|
3 |
Нұрлан Дәулет |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша 5-6 сынып оқушыларына арналған республикалық олимпиада |
Сеитова А.Е. |
Аудандық |
II орын |
|
4 |
Дәуренқызы Айару |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша 7-8 сынып оқушыларына арналған республикалық олимпиада |
Мухатова Ж.А. |
Аудандық |
ІIІ орын |
|
6 |
Бекен Алихан |
Жалпы білім беретін пәндер бойынша 7-8 сынып оқушыларына арналған республикалық олимпиада |
Шарғынова А.А. |
Аудандық |
IІІ орын |
(2024 - 2025 оқу жылында өткендер):
|
р/с |
Аты-жөні |
Курс тақырыбы |
Қайда өтті |
Сертификат нөмірі, мерзімі |
|
1 |
Тұрғанбек Таңшолпан Ермұратқызы |
«Мектептегі ағылшын тілі сабағы: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары» 2024ж ПШО |
«НЗМ» ДББҰ ПШО |
№086840 20.09.2024ж 120 сағат |
|
2 |
Шаргынова Арайлым Амангельдыевна |
«Мектептегі ағылшын тілі сабағы: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары» 2024ж ПШО |
«НЗМ» ДББҰ ПШО |
№086842 20.09.2024ж 120 сағат |
|
3 |
Токмангалиева Айжан Тургазиновна |
«Мектептегі ағылшын тілі сабағы: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары» 2024ж ПШО |
«НЗМ» ДББҰ ПШО |
№086838 20.09.2024ж 120 сағат |
|
4 |
Сатыбалдиева Ажар Кушимхановна |
«Мектептегі ағылшын тілі сабағы: басымдықтар мен жетілдіру стратегиялары» 2024ж ПШО |
«НЗМ» ДББҰ ПШО |
№112849 01.11.2024ж 120 сағат |
2024-2025 оқу жылындағы пән мұғалімдерінің қатысқан сайыстарының мониторингісі
|
р/с |
Аты-жөні |
Байқау тақырыбы |
Мерзімі |
Деңгейі |
Марапаттау түрі |
|
1 |
Абдыкадырова Гульбаршин |
«Педагогикалық идеялар панорамасы» |
Қараша 2024ж |
Облыстық |
ІІ орын |
Пән мұғалімдерінің аудан,республика көлемінде іс-тәжірибе таратуы.
Баспа беттерінде мақала жариялауы
|
№ |
Аты жөні |
Тақырыбы |
Мерзімі |
|
1 |
Мұхамедиева Перизат Ақпаржанқызы |
«Ustaz enbegi» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Teen’s problem» |
қыркүйек 2024 №9 |
|
2 |
Абдыкадырова Гульбаршин Идеевна |
«Physical structure of the human brain» «Bilim baq» халықаралық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журналы |
қыркүйек 2024 №9 |
|
3 |
Сатыыбалдиева Ажар Кушимхановна |
«Stories and poems1» «Bilim baq» халықаралық ғылыми-әдістемелік педагогикалық журналы |
қыркүйек 2024 №9 |
|
4 |
Масимова Айнара Баратжановна |
«Ustaz enbegi» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Teen’s problem» |
қыркүйек 2024 №9 |
|
|
Абдыкадырова Гүлбаршын Сатыбалдиева Ажар |
Сабақты жоспарлау және рефлексия жасау» атты аудан көлемінде шеберлік сынып |
31.10.2024ж |
|
5 |
Данабаева Баян Тулебаевна |
«Ustaz enbegi» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Animals» |
қараша 2024 №11 |
|
6 |
Төлқожа Аяжан Қайратқызы |
«Ustaz enbegi» республикалық ғылыми-әдістемелік журнал «Aesop’s fables» |
қараша 2024 №11 |
5.Пән мұғалімдерінің білім сапасы:
|
Пән мұғалімінің аты-жөні |
«5» |
«4» |
«3» |
білім сапасы 2 тоқсан |
білім сапасы 1 тоқсан |
|
Сатыбалдиева А. |
25 |
39 |
40 |
62 |
59 |
|
Данабаева Б. |
28 |
44 |
37 |
66 |
62 |
|
Жукенова А. |
30 |
41 |
40 |
64 |
61 |
|
Мұхамедиева П. |
32 |
29 |
12 |
83 |
81 |
|
Сеитова А. |
33 |
40 |
38 |
66 |
62 |
|
Абдыкадырова Г. |
34 |
52 |
29 |
74 |
74 |
|
Шарғынова А. |
20 |
43 |
33 |
65 |
68 |
|
Токмангалиева А. |
23 |
50 |
29 |
71 |
71 |
|
Бауыржан Г. |
25 |
30 |
32 |
63 |
67 |
|
Азатбек Қ |
48 |
46 |
38 |
71 |
72 |
|
Ғайрат Н. |
27 |
18 |
17 |
72 |
67 |
|
Мухатова Ж. |
25 |
43 |
27 |
71 |
73 |
|
Ташенова Г. |
29 |
32 |
36 |
70 |
73 |
|
Каскабаева Г. |
29 |
54 |
42 |
66 |
57 |
|
Жамбаева Н. |
9 |
56 |
35 |
64 |
64 |
|
Даулет А. |
43 |
37 |
23 |
77 |
74 |
|
Төлқожа А. |
27 |
44 |
38 |
65 |
65 |
|
Асенбаева А |
7 |
34 |
31 |
69 |
73 |
|
Масимова А |
15 |
34 |
33 |
61 |
66 |
|
Тұрғанбек Т. |
55 |
37 |
39 |
70 |
66 |
|
5 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
5А-55% |
5Ә-60% |
5Б-77% |
5В-71% |
5Г-52% |
5Д-64% |
5З-62% |
5 Е-62% |
5 Ж-66% |
5 З-81% |
5 И-66% |
||||||||||||||||
|
6 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
6А-67% |
6Ә-69% |
6Б-68% |
6В-63% |
6Г-66% |
6Д-71% |
6E-68% |
6З-65% |
6Ж-61%
|
||||||||||||||||||
|
7 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
7А-64% |
7Ә-71% |
7Б-54% |
7В-47% |
7Г-62% |
7Д-62% |
7 Е -64% |
7З-62% |
7Ж-52% |
7 И-56% |
|||||||||||||||||
|
8 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
8А-60% |
8Ә-73% |
8Б-70% |
8В-65% |
8Г-69% |
8Д-63% |
8 Е -63% |
8З-52% |
8 Ж -59% |
||||||||||||||||||
|
9 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
9А-70% |
9Ә-85% |
9Б-79% |
9В-59% |
9Г-56% |
9Д-70% |
9Е -73% |
9З-65% |
9 И-52% |
||||||||||||||||||
|
10 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
10А-68% |
10Ә-73% |
10Б-69% |
10Г-60% |
10В-71% |
10Д-76% |
|
||||||||||||||||||||
|
11 сыныптардың білім сапасы |
||||||||||||||||||||||||||
|
11А-84% |
11Ә-92% |
11Б-80% |
11В-86% |
11Г-86% |
11Д-69% |
|
||||||||||||||||||||
Мұғалімдердің кәсіби деңгейін жетілдіру барысындағы атқарылған жұмыстарға толық сараптама
Бірлестік мұғалімдері 2024- 2025 оқу жылындағы әдістемелік нұсқау хатқа сүйене отырып жасалған тақырыптық күнтізбе жоспары бойынша сабақтарын жүргізді және жарты жылға жоспарланған іс – шараларға да белсене қатысты..
2024 жылдың 9 қарашасында 8-11 сыныптар арасындағы дарынды білім алушыларды анықтауға ықпал ететін жалпы білім беретін пәндер бойынша мектепшілік олимпиада өткізілді. Ағылшын тілі пәні бойынша олимпиадаға 8-11 сыныптар арасынан 28 білім алушы бақ сынасты.
Аталған олимпиада 4 тапсырмалар жиынтығынан құрылды:
1.Грамматикалық тапсырмалар (use of English)
2. Оқылым дағдысын тексеруге батытталған тапсырмалар (reading)
3. Жазылым дағдысын тексеруге батытталған тапсырмалар (writing)
4. Айтылым дағдысын тексеруге батытталған тапсырмалар (speaking)
8-11сыныптарға арналған тапсырмалар тілдің үш аспектісін (writing,speaking,reading) жан – жақты қамтыды. 8-11 сынып оқушыларының ойлау қабілеттерін дамытуға арналған, күрделендірілген тапсырмаларды жоғары санатты пән мұғалімдері дайындады.
Барлық қатысқан 28 білім алушылардың ішінен 12 білім алушы жүлделі орындарға ие болды. Оның ішінде І орынды 4 білім алушы , ІІ орынды 4білім алушы оқушы ,ІІІ орынды 4 білім алушы иеленді.
Мектепішілік олимпиада қорытындысы бойынша 1 орынға ие болған білім алушылар Аршабекова Айлун (11 Ә сыныбы),Ерназар Әділ ( 10А сыныбы), Оралқан Асель ( 9 Ә сыныбы) аудандық олимпиадаға қатысуға ұсынылды.
Оралқан Асель аудан бойынша жүлделі 3 орынға ие болды (пән мұғалімі Даулет А.А.).
Мектептің оқу – тәрбие үрдісінде дарынды балалардың шығармашылық қабілеттерін, іскерлігін дамыта отырып тәрбиелеу бағытында жұмыс жасауда.
Мектепте дарынды балалармен жұмыс үзіліссіз жүргізілуде. Жыл басында әр дарынды балаға жетекші бекітіліп, олимпиадаға дайындық жеке дара жүргізіледі. Бірлестік ішінде дарынды балалармен жұмыс қанағаттанарлық деңгейде атқарылды. Барлық пән мұғалімдерінің дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспарлары бар. Әр оқушыға мониторинг жасалынып, жұмыс папкалары толықтырылған.
31 қазан күні өткен «Каникулдық мектеп» аудандық іс-шарасында Абдыкадырова Гүлбаршын мен Сатыбалдиева Ажар «Сабақты тиімді оспарлау тәсілдері» атты шеберлік сынып көрсетті.
Ауыл мектептерінің 9-11 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың аудандық кезеңіне 9 сыныптан 8 оқушы,10 сыныптан 12 оқушы,11 сыныптан 11 оқушы қатысып, облыстық кезеңге 1 оқушы Ержанұлы Әділет жолдама алды.
Ағылшын тілі пән бірлестігінің онкүндігі 04.11-15.11 аралығында өткізілді. Онкүндік аясында пән мұғалімдері бекітілген жоспар бойынша өзінің ашық сабақтары мен сыныптан тыс іс-шараларын өткізді.Онкүндіктің мақсаты оқушылармен тығыз байланыста бола тұра, олардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, тілдік дағдыларын жетілдіру, ағылшын тілін жақсы меңгерген оқушылардың өнерлерін, деңгейін көрсетуге мүмкіндік беру болды. Сонымен қатар жас мамандарға үлгі көрсете отырып, сабақ барысында жаңа әдіс-тәсіл, жаңа платформалармен бөлісуге, танысуға мүмкіндік берілді. Ашылу салтанаты креативті видеороликпен мұғалімдерді жоспар бойынша ашық сабақтар мен іс-шараларына шақырылды. Откүндік барысында, қызықты роликтер, викториналық сұрақтар, интервьюлер, тренингтер, оқушылардың ағылшын тілін меңгеру процессін жетілдіру мақсатында өздерінің сөйлеу, түсіну дағдыларын жетілдіруде өлең, әндер, өз өнерлерін көрсете білді.
Бірлестік ішінде жас мамандармен жұмыс та бір жүйеге келтірілген.Жаңа оқу жылының басында жас мамандардың тізімі алынып, олардың әрқайсысына жеке тәлімгерлер тағайындалып, жұмыс жоспары бекітілген. Онда оқыту технологиялары, педагог мәдениеті, кәсіби шеберлік,сабақты, топтан тыс шараларды, топ жетекшісінің жұмыстарын жоспарлау, талдау, топ ұжымының тәрбиелік деңгейін есепке алу және т.с.с. мәселелердің шешімін табу қарастырылған.
Әдістеме бірлестігінің жетекшісі Абдыкадырова Г.И.
шағым қалдыра аласыз













