Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ағылшын тілі пәнінен үйірме жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
|
Бекітемін: |
|
|
ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің |
|
|
«№5 орта мектебі» КММ |
|
|
|
|
|
«02» қыркүйек 2022 ж. |
|
|
____________________ |
Ағылшын тілі пәнінен 6-7 сыныптарға арналған
үйірме жоспары
Пән мұғалімі:
Өскемен қаласы
2022-2023 оқу жылы
Түсінікхат
Соңғы жылдары қоғамымызда өмірдің барлық салаларындағы әлеуметтік-саяси және экономикалық қайта құруларға байланысты мектеп пәні ретінде шет тілінің мәртебесі өзгерді. Халықаралық қатынастардың кеңеюі және мемлекетіміздің әлемдік қауымдастыққа енуі шет тілін мемлекет, қоғам және жеке тұлғаның шын мәнінде сұранысқа ие болуына әкелді. Шетел тілі қарым-қатынас құралы, адамдар арасындағы өзара түсіністік пен қарым-қатынас құралы, басқа ұлттық мәдениетпен таныстыру құралы және оқушының интеллектуалдық қабілетін дамытудың маңызды құралы ретінде толығымен танылды. Үйірме сабақтарында студенттер білім, білік, дағдыларын жетілдіреді, қарым-қатынасты ұйымдастыруда, қосымша ақпарат алуда шет тілінің практикалық маңыздылығына көз жеткізеді, бос уақытын тиімді өткізеді. Үйірме оларды оқытылатын тілде мектепішілік іс- шараларға қатысуға дайындайды, олардың өзін-өзі тануына, өзін-өзібекітуіне және өзін-өзі көрсетуіне ықпал етеді. Үйірме жұмысының тақырыптары сабақ материалдарын толықтырады және тереңдетеді, олардың тереңірек игерілуіне ықпал етеді, оқушылардың өмірімен байланысын қамтамасыз етеді және олардың қарым-қатынасқа деген қажеттілігін оятады.
Бұл бағдарламаның мақсаты: оқушылар күнделікті қарым-қатынас жағдайында ағылшын тілінде сөйлейтін адамдармен сөйлесу, қарапайым мәтіндерді оқу және оқығандарының мазмұнын сөздіктің көмегінсіз көрсету дағдыларын меңгеру.
Бағдарламаның міндеттері: оқушылардың қарым-қатынастыңауызша (сөйлеу және тыңдау) және жазбаша (оқу және жазу) түрлерінде коммуникативтік дағдыларын кеңейту, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ету, балалардың өз білімін жетілдіру қажеттілігін үнемі дамыту, тілмен өзбетінше жұмыс жасау, балалардың тілді меңгеру қабілеттерін барынша пайдалану.
Ағылшын тілін үйрену барысында келесі мақсаттарға қол жеткізіледі:
-
Коммуникациялықдағдылардыжетілдіру(сөйлеу,оқу,жазу,тыңдау)
-
дағдылардың әлеуметтік-мәдени дамуы – алтыншы сыныпта бастауыш сынып оқушыларының тәжірибесіне, қызығушылықтарына, психологиялық ерекшеліктеріне сәйкес келетін тақырыптар аясында оқушыларды оқытылатын шет тілі елінің мәдениеті мен дәстүрлерімен таныстыру; шет тіліндегі қарым-қатынас жағдайында өз елін және оның мәдениетін көрсету қабілетін дамыту;
-Тілдік дағдылар – бұрын оқытылған материалды қайталау және жүйелеу, оқытылатын тілдің таңдалған тақырыптарына сәйкес жаңа тілдік байланыстарды меңгеру, өз ана тілінде және үйренетін тілдерде өз ойын әр түрлі тәсілдермен жеткізе білу.
-
компенсаторлық дағдылар – тілдік ресурстардың жетіспеушілігі жағдайында, оқылатын тілде ақпаратты беру немесе алу кезіндегі жағдайларды жеңу қабілеті
-
білімдік-танымдық дағдылар – жалпы және арнайы білім беру дағдыларын кейіннен дамыту, студенттерге қолжетімді тілді өз бетінше меңгерудің жолдары мен әдістерімен, оның ішінде жаңа ақпараттық технологияларды қолданумен таныстыру.
Бағдарламаныңмақсаттары:
-
ағылшын тілін меңгерудің жалпы деңгейін арттыру, студенттердің ауызша (сөйлеу және тыңдау) және жазбаша (оқу және жазу) қарым-қатынас түрлерінде коммуникативті дағдыларын кеңейту,
-
ойын арқылы оқушылардың пәнді меңгеруге деген қызығушылығын арттыру,
-
жекетұлғаныңжан-жақтыдамуынаықпалету,
-
балаларда үнемі өз білімін жетілдіру қажеттілігін тудыру, тілмен өз бетінше жұмыс жасау,
-
балалардыңтілдімеңгеруқабілеттерінбарыншапайдалану.
-
әроқушыныңдаралығындамыту
-
әроқушыныңқарым-қатынасмүмкіндіктерінкеңейту
Қойылған мақсаттарға жету үшін бағдарлама келесі метапәндік және жеке міндеттерді шешеді:
Жекетапсырмалар:
-
Тілүйренугеөзбетіншеараласуқабілетіндамыту.
-
Өзін-өзі дамытуға және өзгертуге қабілетті, дайын тұлғаны қалыптастыру
саналытаңдау,өзбетіншешешімқабылдау.
-
Өмірдің, мәдениеттің және жағымды қасиеттерін құрметтеуге тәрбиелеу
басқаелдердегідәстүрлержәнеоларғабейімделуқабілеті.
-
Ағылшын тілді елдердің мәдениетіне деген толерантты көзқарасты тәрбиелеу және т.б
төлмәдениетінтереңбілу.
-
Рухани дәстүрге негізделген оқушылардың адамгершілік қасиеттерін нығайту.
-
Студенттіңәлеуметтікжәнемәдениөзін-өзіанықтауынажағдай жасау.
-
Оқушылардыруханидамуғадайындығыменқабілетінтәрбиелеу.
-
Оқушылардың белгілібір уақытаралығында өз дамуын зерттеу дағдысын қалыптастыру
Үйірменіңжұмысжоспары.
№ п/п |
Тақырып |
Сағат саны |
Мерзімі |
1 |
Makingconversation |
3 |
|
2 |
Wherethingsare |
3 |
|
3 |
Routineandfreetime |
4 |
|
4 |
Everydayactivities |
4 |
|
5 |
Describingpeople |
4 |
|
6 |
Dailyroutines |
4 |
|
7 |
Describingyour week |
4 |
|
8 |
Comparingplaces |
4 |
|
9 |
Likesanddislikes |
4 |
|
10 |
Earlyyears |
4 |
|
«Ағылшнтілі»пәніүйірмесіне қатысатын оқушылар тізімі.
№ |
Оқушыныңаты–жөні: |
Сыныбы |
Уақыты |
1 |
7 сынып |
|
|
2 |
7 сынып |
|
|
3 |
7 сынып |
|
|
4 |
7 сынып |
|
|
5 |
7 сынып |
|
|
6 |
БарзановСабыр |
7 сынып |
|
7 |
АйтанАдель |
7 сынып |
|
8 |
МұхтарханНұралы |
7 сынып |
|
9 |
ОразбековНұрасыл |
7 сынып |
|
10 |
РайханбекНұрәли |
7 сынып |
|
Үйірмежетекшісі: