Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ағылшын тілі сабағына арналған ойындар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ағылшын тілін ойын арқылы үйренеміз»
(мұғалімге көмекші құрал)
5-6 сыныптар үшін
Құрастырушы: Койшыгалиева В.Х.
Жоғары санатты ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
2014-2015 оқу жылы
Мазмұны:
І. Кіріспе
ІІ. Ойындар
1.«Choose your pair»ойыны.Form: 6
2.«Don’t say "Yes" or "No"» ойыны.Form: 5
3.«Find who…» ойыны.Form: 5
4.«Refresh 3 forms of the verb»ойыны.Form: 5
5.«Auction» ойыны.Form: 6
6.«Double or quits» ойыны.Form: 6
7.«Football» ойыны.Form: 5
8.«Animals» ойыны.Form: 5
9.«Memory games» ойыны.Form: 6
10.«Parts of the body» ойыны.Form: 5
11.«Let’s draw a Rainbow!» ойыны.Form: 5
12.«At the Zoo» ойыны.Form: 5
13.« Family» ойыны.Form: 6
14.«Don`t say “no” and “yes”» ойыны.Form: 5
15.« Invisible Words.» ойыны.Form: 5
16.«Good morning» ойыны.Form: 5
17.«Who is the cleverest?» ойыны.Form: 6
18.« Whose birthday is today?» ойыны.Form: 6
19.«To write» ойыны.Form: 5
20.«Colours» ойыны.Form: 5
21.«Lottery»ойыны.Form: 6
22.«Think and write»ойыны.Form: 5
23.«Who is the last to finish the phrase?»ойыны.Form: 5
24.«True and false chair» ойыны.Form: 5
25.«Correcting mistakes» ойыны.Form: 6
26.«Fulfill the order » ойыны.Form: 5
27.«Have you ever…? When did you…? » ойыны.Form: 6
28.«Find who» ойыны.Form: 5
29.«Roll the ball» ойыны.Form: 5
30.«Noughts and crosses» ойыны.Form: 5
31.«Interpreter» ойыны.Form: 5
32.«Where is it ?»ойыны.Form: 5
34.«Super secretary»ойыны.Form: 6
35.«Who reads a lot?» ойыны.Form: 6
ІІІ. Пайдаланғанәдебиеттер
Кіріспе
Ағылшынтіліноқытудыңмақсаты-оқушылардыңағылшынтіліндеқарым-қатынасжасайалунегіздерінмеңгеруіболыптабылады.
Тілдімеңгертудежетістіккежетужолы – оқушылардыңонықалаймеңгергеніндеркезіндеанықтапбілу.
Ағылшынтілісабағындаәроқушыныңсабаққабелсендіқатысуының, ауызекісөйлеугеқұлшындыратын, шетелтіліноқыпүйренугеталпынысыменқызығушылығынарттыратынәдіс-тәсілдертүріерекшеорыналады. Бұлміндеттердісабақтаойынәдістерініңкөмегіменшешугеболады.
Ойын-ақылкүшіменерекшеұйымдастырылғанэмоционалдысерпілістіталапететінсабақтүрі.
• Ойынқалайістеукерек, неайтукерек, қалайжеңукерексияқтышешімдердіқабылдауғакөмектеседі. Oсысұрақтардышешугеталпынуарқылыойыншылардыңақыл-ойәрекеттеріндамытады.
• Ойынтілдіжан-жақтыәлеуметтікқолданудамаңыздырөлатқарады.
• Ойыншеберлікмүмкіндіктерінашады, оқушылардыңтанымдықжәнекәсібиқызығушылығыныңқалыптасуынаәсеретеді.
• Ойыншынайықарым-қатынасжағдайынтуғызады.
Ағылшынтілісабағындаойынәдістерінқолданукезкелгенжастағыоқушылардыңпсихикалықдамуыүшінасамаңыздыекенідәлелденген. Жан-жақтыойластырылғанжәнежақсыжүргізілгенойынтілдікматериалдыенгізудіжәнебекітудіжеңілдетеді, дағдыларынқалыптастыруғакөмектеседі. Ойын-балалардыңнегізгііс-әрекеттерініңбіртүрі. Балаөміріойынғабайланысты. Сондықтандашетелтілісабағындаойынэлементтерінпайдаланудыңоқушылардыңойбелсенділігінарттырудамаңызызор.
1.«Choose your pair»ойыны. Form: 6
Мақсаты:бұрысетістіктіңформаларындұрысқолданабілу;
Қажеттінәрселер:бұрысетістіктіңекіншіжәнеүшіншіформасыменжазылғансөйлемдер;
Ойынбарысы:
Барлықкарточкалардыараластырып, әроқушығабір-бірсөйлемненалуұсынылады. Оқушыларалғанкарточкаларындағысөйлемдііштейоқыпқайформадаекенінтабады. Егерсөйлемдеетістіктіңекіншіформасыболса, оқушыүшіншіформасыбарсөйлемменоқушынытабукерекжәнекерсінше. Оқушыларғаорындарынантұрып, өзжұбынтабуғарұқсатетіледі. Екіформаныдатапқаноқушыларжұпқұрайды. Оларөзсөйлемдеріноқып, етістіктіңнегізгіформасынайтады.
Карточкаларүшінмынадайсөйлемдералуғаболады. Мысалы:
1.I went to school last year. |
a﴿ He has gone there by tram. |
2.We saw the film five days ago. |
b﴿ They have already seen this play. |
3.My mother did our flat yesterday. |
c﴿ I have done my homework. |
4.The birds flew to the south last month. |
d﴿ They have flown to Astana recently. |
5.A small boy drew his own house last Sunday. |
e﴿ Asan has drawn a wonderful picture. |
6.Asel rang me up yesterday. |
f﴿ Sveta has rang me three times this morning. |
7.The concert began at 7 o’clock. |
g﴿ The film has already begun. |
8.He took a bath two hours ago. |
h﴿ You have taken my pen. |
9.Berik wrote a letter last week. |
i﴿ Mr.Smith has written many short stories. |
10.The boy ate a ham sandwich. |
j﴿ I haven’t eaten yet. |
11.I knew him very well. |
k﴿ They have known each other since childhood. |
12.They rode in the park two days ago. |
l﴿ The pupils have ridden three miles and are tired. |
13.Marat swam much when he was in the country. |
m﴿ He has swum very far, I can’t see him. |
14.He fell suddenly and hurt his knee. |
n﴿ The leaves have fallen and the trees are bare. |
2.«Don’t say "Yes" or "No"» ойыны.Form: 5
Мақсаты:жалпысұраққатолықжауапберудіүйрету;
Қажеттінәрселер:Present Perfect жәнеPast Simple сұрақтарыбаркарточкалар;
Ойынбарысы:
Сынып 3 немесе 4 оқушыдантопқұрайды. Әртоптан 1 оқушыдантақтағашығады. МұғалімPresent Perfect жәнеPast Simple қолданып, сұраққояды. Оқушыларсұраққатолықжауапберулерікерек, бірақ «Иә» немесе «Жоқ» сөздерінқолданбауларыкерек. Немесеойындыжалпысыныппендеөткізугеболады, әроқушығакезек-кезексұраққоюарқылы.
Мысалдар:
1.Have you seen your friend today