«Ағылшын тілін ойын
арқылы үйренеміз»
(мұғалімге көмекші
құрал)
5-6 сыныптар
үшін
Құрастырушы: Койшыгалиева
В.Х.
Жоғары санатты ағылшын тілі
пәнінің мұғалімі
2014-2015 оқу
жылы
Мазмұны:
І.
Кіріспе
ІІ. Ойындар
1.«Choose your
pair»ойыны.Form:
6
2.«Don’t say "Yes" or
"No"» ойыны.Form:
5
3.«Find
who…» ойыны.Form:
5
4.«Refresh 3 forms of the
verb»ойыны.Form:
5
5.«Auction» ойыны.Form:
6
6.«Double or
quits» ойыны.Form:
6
7.«Football» ойыны.Form:
5
8.«Animals» ойыны.Form:
5
9.«Memory
games» ойыны.Form:
6
10.«Parts of the
body» ойыны.Form:
5
11.«Let’s
draw a Rainbow!» ойыны.Form:
5
12.«At
the Zoo» ойыны.Form:
5
13.« Family»
ойыны.Form:
6
14.«Don`t
say “no” and “yes”»
ойыны.Form:
5
15.« Invisible
Words.» ойыны.Form:
5
16.«Good
morning» ойыны.Form:
5
17.«Who is the
cleverest?» ойыны.Form:
6
18.« Whose
birthday is today?»
ойыны.Form:
6
19.«To
write»
ойыны.Form:
5
20.«Colours»
ойыны.Form:
5
21.«Lottery»ойыны.Form:
6
22.«Think and
write»ойыны.Form:
5
23.«Who is the last to finish
the phrase?»ойыны.Form:
5
24.«True and false
chair»
ойыны.Form:
5
25.«Correcting
mistakes»
ойыны.Form:
6
26.«Fulfill the
order »
ойыны.Form:
5
27.«Have you ever…? When did
you…? » ойыны.Form:
6
28.«Find
who»
ойыны.Form:
5
29.«Roll the
ball»
ойыны.Form:
5
30.«Noughts and
crosses»
ойыны.Form:
5
31.«Interpreter» ойыны.Form:
5
32.«Where is it
?»ойыны.Form:
5
34.«Super
secretary»ойыны.Form:
6
35.«Who reads a
lot?» ойыны.Form:
6
ІІІ.
Пайдаланғанәдебиеттер
Кіріспе
Ағылшынтіліноқытудыңмақсаты-оқушылардыңағылшынтіліндеқарым-қатынасжасайалунегіздерінмеңгеруіболыптабылады.
Тілдімеңгертудежетістіккежетужолы
–
оқушылардыңонықалаймеңгергеніндеркезіндеанықтапбілу.
Ағылшынтілісабағындаәроқушыныңсабаққабелсендіқатысуының,
ауызекісөйлеугеқұлшындыратын,
шетелтіліноқыпүйренугеталпынысыменқызығушылығынарттыратынәдіс-тәсілдертүріерекшеорыналады.
Бұлміндеттердісабақтаойынәдістерініңкөмегіменшешугеболады.
Ойын-ақылкүшіменерекшеұйымдастырылғанэмоционалдысерпілістіталапететінсабақтүрі.
• Ойынқалайістеукерек,
неайтукерек,
қалайжеңукерексияқтышешімдердіқабылдауғакөмектеседі.
Oсысұрақтардышешугеталпынуарқылыойыншылардыңақыл-ойәрекеттеріндамытады.
• Ойынтілдіжан-жақтыәлеуметтікқолданудамаңыздырөлатқарады.
• Ойыншеберлікмүмкіндіктерінашады,
оқушылардыңтанымдықжәнекәсібиқызығушылығыныңқалыптасуынаәсеретеді.
• Ойыншынайықарым-қатынасжағдайынтуғызады.
Ағылшынтілісабағындаойынәдістерінқолданукезкелгенжастағыоқушылардыңпсихикалықдамуыүшінасамаңыздыекенідәлелденген.
Жан-жақтыойластырылғанжәнежақсыжүргізілгенойынтілдікматериалдыенгізудіжәнебекітудіжеңілдетеді,
дағдыларынқалыптастыруғакөмектеседі.
Ойын-балалардыңнегізгііс-әрекеттерініңбіртүрі.
Балаөміріойынғабайланысты.
Сондықтандашетелтілісабағындаойынэлементтерінпайдаланудыңоқушылардыңойбелсенділігінарттырудамаңызызор.
1.«Choose your
pair»ойыны. Form:
6
Мақсаты:бұрысетістіктіңформаларындұрысқолданабілу;
Қажеттінәрселер:бұрысетістіктіңекіншіжәнеүшіншіформасыменжазылғансөйлемдер;
Ойынбарысы:
Барлықкарточкалардыараластырып,
әроқушығабір-бірсөйлемненалуұсынылады.
Оқушыларалғанкарточкаларындағысөйлемдііштейоқыпқайформадаекенінтабады.
Егерсөйлемдеетістіктіңекіншіформасыболса,
оқушыүшіншіформасыбарсөйлемменоқушынытабукерекжәнекерсінше.
Оқушыларғаорындарынантұрып,
өзжұбынтабуғарұқсатетіледі.
Екіформаныдатапқаноқушыларжұпқұрайды.
Оларөзсөйлемдеріноқып,
етістіктіңнегізгіформасынайтады.
Карточкаларүшінмынадайсөйлемдералуғаболады.
Мысалы:
1.I went to school
last year.
|
a﴿ He has gone there by
tram.
|
2.We saw the film
five days ago.
|
b﴿ They have already seen this
play.
|
3.My mother did our
flat yesterday.
|
c﴿ I have done my
homework.
|
4.The birds flew to the south
last month.
|
d﴿ They have flown to Astana
recently.
|
5.A small boy drew his own
house last Sunday.
|
e﴿ Asan has drawn a wonderful
picture.
|
6.Asel rang me up
yesterday.
|
f﴿ Sveta has rang me three times
this morning.
|
7.The concert began
at 7 o’clock.
|
g﴿ The film has already
begun.
|
8.He took a bath two
hours ago.
|
h﴿ You have taken my
pen.
|
9.Berik wrote a letter last
week.
|
i﴿ Mr.Smith has written many
short stories.
|
10.The boy ate a ham
sandwich.
|
j﴿ I haven’t eaten
yet.
|
11.I knew him very
well.
|
k﴿ They have known each other
since childhood.
|
12.They rode in the park two
days ago.
|
l﴿ The pupils have ridden three
miles and are tired.
|
13.Marat swam much when he was
in the country.
|
m﴿ He has swum very far, I can’t
see him.
|
14.He fell suddenly
and hurt his knee.
|
n﴿ The leaves have fallen and the
trees are bare.
|
2.«Don’t say "Yes" or
"No"» ойыны.Form:
5
Мақсаты:жалпысұраққатолықжауапберудіүйрету;
Қажеттінәрселер:Present
Perfect жәнеPast
Simple сұрақтарыбаркарточкалар;
Ойынбарысы:
Сынып 3
немесе 4
оқушыдантопқұрайды.
Әртоптан 1
оқушыдантақтағашығады.
МұғалімPresent
Perfect
жәнеPast
Simple
қолданып, сұраққояды.
Оқушыларсұраққатолықжауапберулерікерек, бірақ «Иә» немесе «Жоқ»
сөздерінқолданбауларыкерек.
Немесеойындыжалпысыныппендеөткізугеболады,
әроқушығакезек-кезексұраққоюарқылы.
Мысалдар:
1.Have
you
seen
your
friend
today