Ағылшын тілі сабағында оқушылардың білімін бақылау,бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ағылшын тілі сабағында оқушылардың білімін бақылау,бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушыларға оқушылардың білімін бақылау және бағалауы туралы ақпарт беру. Сабақты ұйымдастыру барысында білім алушылардың тақырыпқа деген ойларын нақтылау. Білім алушылардың білімі мен дағдыларын бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттерін анықтау.Білім алушыларға педагогикалық жалпы тұжырымдамаларын айта отырып мамандықтарына деген қызығушылықтарын қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Шетел тілін оқыту әдістемесі

Топ:

Оқытушы:Бегазова М.Ж.

Күні:


Сабақтың тақырыбы: Ағылшын тілі сабағында оқушылардың білімін бақылау,бағалау

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны::


Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

Білім алушыларға  оқушылардың білімін бақылау және бағалауы туралы ақпарт беру. Сабақты ұйымдастыру барысында білім алушылардың тақырыпқа деген ойларын нақтылау. Білім алушылардың білімі мен дағдыларын бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттерін анықтау.Білім алушыларға педагогикалық жалпы тұжырымдамаларын айта отырып мамандықтарына деген қызығушылықтарын қалыптастыру.

Сабақ мақсаттары

Барлық білім алушылар орындай алады:

  1. Оқушылардың іс-әрекетін тиімді басқаруды біледі.

  2. Бақылау және бағалауы туралы ойларын нақтылай алады.

Білім алушылардың көпшілігі орындай алады:

  1. Жалпы педагогиканың түйінін ұйымдастыра алады.

  2. Барлық сыныпты қызықтыру арқылы сабақты өткізе алады.

Кейбір білім алушылар орындай алады:

  1. Оқушылардың білімін бақылау және бағалауы туралы ақпараттарды жан-жақты қарастыра алады

Бағалау критерилері

  • оқушылардың білімін бақылау және бағалауы туралы өтілетін сабақтарды тиімді пайдалана алады;

  • Төмендегі терминдерді сабақта қолданып, талдай алады:

  • БShape2 ағалау түрлері туралы көптеген мысалдар айта білуі;


Сөздік қор


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Педагогика, бақылау.

Құндылықтарды дарыту

Жағымды қарым-қатынас орнатуға,өз еркімен ойын анық жеткізуге, өзінің әрекетін басқара алуға, түсінгенін практикалық түрде дәлелдей алуға, әр технологияны жетік меңгеруге, жетістікке жету жолын қадағалай алуға, , өзін-өзі бағалай алуға, өзінің іс-әрекеті мен оның қорытынды нәтижелерін бағалауды жүзеге асыруға іштей дайын болу.

Денсаулық және

техника қауіпсіздігінің

сақталуы

  • Білім алушылар қауіпсіздік ережелерімен танысқан;

  • Интербелсенді тақтамен жұмыс жасау ережелерін меңгерген;

Пәнаралық байланыстар

Тәрбие жұмысының әдістемесі, педагогика,шетел тілі

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Тақырыптық презентация, «PowerPoint2013»


Алдыңғы меңгерілген білім






Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

Білімалушыларды түгендеу

Сабаққа дайындығын анықтау


Түймедақ гүлі арқылы топқа бөлу

  • Ортаға түймедақ гүлі қойылады

  • Балалар, бүгінгі сабақта армандары орындалу үшін түймедақтың бір-бір гүлін жұлып алады

  • Артындағы сандар бойынша топтасады

  • Сабақ соңында пікірлерін жазып, қайтадан гүлді қалпына келтіріп кетеді.

«Ассоциативті қатар»

Тақтаға сабақтың тақырыбын жазады. Оқушылар бір бетке тақтаға жазылған сөзден пайда болған пікірлерін жазуды ұсынады. Сабақ тақырыбына қатысты ассоциация-сөздерді бір қатарға жазып шығу керек. Оқушылар сөздерді оқып,сабақ тақырыбын тұжырымдайды.

қалыптастырушы бағалау

Балл

Бақылау

Бағалау

Ағылшын тілі сабағында оқушылардың білімін бақылау,бағалау

Тақырып ашылғаннан кейін әр топқа сабақ бойынша мәлімет таратылады.

Жаңа сабақты интербелсенді тақта бойынша слайд арқылы сабақты жүйелі әрі нақты түсіндіру.

Жоспар:

    1. Ағылшын тілі сабағында қалыптастырушы бағалауды

қолданудың тиімділігі

    1. Оқыту нәтижелерін бағалау.




Топқа бөлу


















Слайд






1-тапсырма:

Білім алушыларға не білгендігі туралы пікір алмасуды және топ бойынша үш сұрақтан дайындауын тапсырады. Содан кейін әрбір топ кезектесіп сұрақ қояды, ол сұраққа жауапты басқа топ білім алушылары береді. 





2-тапсырма:

«Бағалау түрлері» тақырыбына постер қорғауға беріледі. Постерге сурет салуға немесе кесте түрінде жазуға болатынын, және бүгінгі тақырыпқа қатысты болуын ескерту! Топ бойынша қорғалады.Топта Барлық оқушылар қатысу міндетті.



3-тапсырма

Жұптасып – ойлан– бөліс әдісі арқылы білім алушыларға сұрақ қойылады. Білім алушылар әр қайсы жеке жауап жазады. Жұптарға бөлініп өздерінің ең үздік деген сұрақтарын біріктіреді. Оқушылар өздерінің жаңа жақсартылған жауаптарымен сыныппен бөліседі




«Ой қозғау» әдісі арқылы білім алушылар сабақтан не түсінгендерін талқылап, қарама-қарсы топтарға сұрақтар қояды.





А3 түрлі түсті карандаш
















Сабақтың соңы

Сабақты қорыты. «Бес саусақ»әдісі арқылы













Үйге тапсырма

  1. Ағылшын тілі сабағында оқушылардың білімін бақылау,бағалау тақырыбына қосымша мәлімет жинау.

  2. Конспекті жасау.

Пайдаланылған әдебиеттер:

1    Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогика, СПб: Издательство «Питер», 2000. – 304 с.

2    Зязюн И.А. и др. Основы педагогического мастерства. – М.: Просвещение, 1989. – 303 с.

3    Морева Н.А. Основы педагогического мастерства: учеб. Пособие для вузов/ Н.А. Морева. – М.: Просвещение, 2006.

4    Практическая психология для преподавателей/ Под ред. Тутушкиной М.К. -М.: Информационно-издательский центр «Филинъ», 1997. – 325 с.

5    Основы педагогического мастерства. Упражнения. Тесты. Советы начинающему педагогу/ Сост. Смолькина Т.П. - Караганда: Болашак-Баспа, 2002

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Барлық тапсырма ортақ. Алайда, қабілеті жоғары оқушы тапсырманы жан-жақты жоғары деңгейде орындайды.

«Түймедақ гүлі»

  • Сабақ соңында пікірлерін жазып, қайтадан гүлді қалпына келтіріп кетеді.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2025
74
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі