ЖОББ Арайлы орта
мектебінің
ағылшын тілі
мұғалімі
Сулейменова Гульнур
Омирбековна
Ағылшын тілі сабағында
қолданылатын әдіс-тәсілдердің
тиімділігі
Қазіргі таңда, орта
мектептерде ағылшын тілін үйретуде көптеген әдіс-тәсілдер қолданып
келеді. Мектептегі ең басты мәселе – оқушыларды пәнге деген
қызуғышылығын арттыру. Осы мақсатта пән мұғалімдері көптеген
әдіс-тәсілдерді қолданып келеді. Мұғалінің ең басты проблемасы-
оқушыны қалай сөйлетем, қалай қызықтырам деген оймен сабаққа аса
мұқиятпен дайындалады.
Бәрімізге белгілі ХХІ ғасырдың
тілі және халықаралық тіл болып есептеледі. Сол үшін ең бастысы
оқушыларды еркін сөйлеуге талпындыру мақсатында мұғалім әрқашан
ізденісте болады. Оқушының тілдерін жаттықтыру үшін ағылшын тілінде
жаңылтпаштар, ағылшын тілінде әндер айтуға, мәнерлеп өлең оқуға
бейімдеу қажет.
Қазіргі таңда, мұғалімге
көптеген цифрлық құралдар көмекке келуде. Солардың көмегімен сабақ
өтетін мұғалімнің бірі менмін .Ең бірінші, ол маған уақыт үнемдеуге
көмектеседі. Екіншіден, ол оқушыларға қызықты. Үшіншіден, осы
құралдар арқылы нәтижеге жетуге болады. Сонымен қоса, мен өз
сабағымда көптеген грамматикалық көрнекіліктер жасаймын. Бұл мен өз
дамуыма септігін тигізеді. Сол көрнекіліктерід өз сабағыма
қолданамын және бұл жұмысым өз жемісін
беруде.
Сабақта тағы қолданатын әдісім
– көне әдіс болса да, ағылшын тілінде сауатты жазу мақсатында
диктант жұмысын, өз ойын қағаз бетіне еркін түсіру мақсатында эссе
жазғызамын.
Мені атақты философ Луций
Сенканың «Басқаларды үйрете
жүріп біз өзіміз үйренеміз» деген қанатты сөзі
жігерлендіреді.
Сондықтан біз оқушыны оқытып жүріп, өзіміз де
біраз нәрсені
үйренеміз.