Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ағылшын тілі сабағында қолданылатын рефлексия түрлері
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Ағылшын тілі сабағында қолданылатын рефлексия түрлері
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның білім беру саласындағы өзгерістер ағылшын тілін үйретуде де жаңа әдістемелерді қажет етеді. Ең бастысы сабақ жүргізудің парадигмасы ( сабақтың өту құрылымы) өзгерді. Ең басты өзгеріс тілді үйрету ғана емес, ол тілді жетік меңгеріп, қарымө қатынас құралы ретінде пайдалана білу, оның коммуникативтік құзіреттілігінде. Ол үшін мұғалім жаңа әдістерді пайдаланып, өз іс- әрекетіне өзіндік талдау жасап, шығармашылық қабілетін жетілдіре отырып, өз білімін жетілдірумен айналысуы керек.
Рефлексия қазіргі заман мұғалімінің кәсіби біліктілігі мен педагогикалық құзіреттілігінің негізігі компоненттерінің бірі болып саналады. Рефлексия сөзі латын тілінде reflexio- артқа қарайлау деген сөз. Шет тілдер сөздігінде рефлексия ой електен өткізу, өзін өзі тану, өз өзіне есеп беру деген сөз. Бұл адамның өз іс әрекетінің заңды түрде жүзеге асуының теориялық формасы. Ал педагогика саласында рефлексия іс-әрекеттің өзіндік талдауы және оның нәтижесі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ағылшын тілі сабағында қолданылатын рефлексия түрлері
Ағылшын тілі сабағында қолданылатын рефлексия түрлері Қазақстанның білім беру саласындағы өзгерістер ағылшын тілін үйретуде де жаңа әдістемелерді қажет етеді. Ең бастысы сабақ жүргізудің парадигмасы ( сабақтың өту құрылымы) өзгерді. Ең басты өзгеріс тілді үйрету ғана емес, ол тілді жетік меңгеріп, қарымө қатынас құралы ретінде пайдалана білу, оның коммуникативтік құзіреттілігінде. Ол үшін мұғалім жаңа әдістерді пайдаланып, өз іс- әрекетіне өзіндік талдау жасап, шығармашылық қабілетін жетілдіре отырып, өз білімін жетілдірумен айналысуы керек. Рефлексия қазіргі заман мұғалімінің кәсіби біліктілігі мен педагогикалық құзіреттілігінің негізігі компоненттерінің бірі болып саналады. Рефлексия сөзі латын тілінде reflexio- артқа қарайлау деген сөз. Шет тілдер сөздігінде рефлексия ой електен өткізу, өзін өзі тану, өз өзіне есеп беру деген сөз. Бұл адамның өз іс әрекетінің заңды түрде жүзеге асуының теориялық формасы. Ал педагогика саласында рефлексия іс-әрекеттің өзіндік талдауы және оның нәтижесі. Оқушылардың ой-өрісінің дамуы оқу үрдісі кезінде болады, ол оқушының өз бетімен білімін толықтыруы мен өзін өзі дамытуды қамтиды, бұл екеуі де рефлексиясыз жүзеге асуы мүмкін емес. Білімді саналы түрде меңгеру және белсенді болу дамыта отырып оқытудың негізгі қағидаларының бірі. Оқушы лілім алудың мақсатын саналы түрде түсінсе ғана белсенді болады. Рефлексияны әр түрлі жүзеге асыруға болады, сабақтың соңындаң әр тақырыптың соңында, сабақ этаптарының арасынла, тарау соңында. Ол ақырындап оқушының ішкі рефлексисына ұласу керек. Рефлексияның төмендегідей түрлері бар: -оқу материалының мазмұнының рефлексиясы -көңіл-күй және эмоционалдық жағдайдың рефлексиясы - іс-әрекет рефлексиясы Рефлексияның бұл түрлерін жеке,топтық, жұптық түрде өткізуге болады. Төменде бірнеше мысалдар келтірейік: 1. Оқу материалдарының мазмұнының рефлексиясы. Оны мұғалім оқушылар өткен материалдың мазмұнын қалай түсінгенін анықтау үшін қолданады. 1 Ақталмағансөйлемтәсілі (тезис): got acquainted with…. During today’s lesson we have Found out…… Аяқталмағанфразаларсабақтақырыбынадабайланыстыболуымүмкін. - Alexander Bell was a man … - A dictionary is a book… 2.Сабақмақсатынажетурефлексиясы. Сабақмақсатытақтағажазылып, сабақсоңындаталқыланады. Understand the information… know how to give arguments… Now I < can say my opinion on… Etc. 3. Think wane (синквейн) 5 жолдық• Біріншіжол- тақырыпатауы; • Екіншіжол – тақырыптыекісөзбенсипаттау,–белгінемесесынесіммен; • Үшіншіжол - осытақырыптағыіс-әрекеттіүшсөзбенсипаттау, етістікпен; • Төртіншіжол – төртсөздентұратынфраза, тақырыпқақатысты; • Бесіншіжол– синоним, тақырыптыашатын. Бұлжұмыстүріндеәроқушыөзойын, алғанәсерінбілдіреді. Мысалы: Michael Jackson Handsome ,talentedSings, dances, loves King of pop music A famous star. 2. көңіл-күйжәнеэмоционалдықжағдайдыңрефлексиясы; Төмендебірнешетәсілдеркөрсетілген. 1Тәсіл <<Пейзаж–көңілкүйайнасы>> әроқушытабиғатпейзажыбарсуреттаратылады. Мұғалімоқушыларғасуреттеөзіқалағанжердікөрсетіп, ағылшыншабірнешесөйлемментүсіндірудіұсынады. 2. Оқушылардаекікарточка: синяякөкжәнеқызыл. Мұғалімсабақбасындажәнеаяғындақалағанкарточкасынкөрсетудісұрайды, бұданоқушыныңкөңілкүйініңөзгерген, өзгермегенінбілугеболады. 3. Іс-әрекетрефлексиясыЖекежазбажұмысрефлексиясы. Бұлжұмыссабақтыңсоңғыэтапы, қорытынды. Өткізутүрі – тестер, мини - шығарма, эссе, кесте, досымахат, тірексызба. Тәсілдергетоқтасақ: 1.Тәсіл<> Оқушыларғабіржағында(!)белгісібар, қандайсұрақтарғажауапалғанынжазады, , келесібетінде (?) белгісі, қандайсұрақтарғажауапалмағанынжазады. Оқушылардыңжауабыкелесісабақтыңміндеттерінқоюғасептігінтигізеді. 2.Тәсіл << Телеграмма>>. Сабақсоңында 10-15 сөздентұратынағылшынсабағытуралыата-аналарынателеграммажазуұсынылады. 2-3 минуттелеграммақұруғаберіледі, содансоңбарлығыөзтелеграммаларыноқыпжалпықорытындыжасалады.. 3. Тәсіл <<Өзімехат>> жазудағдысындамытуғасептігінтигізіп, оқушыныңөзіндікталдаужасауынаықпалетеді. Сабақтанеөткенітуралыөз-өзінехатжазутапсырылады, оқушыжазбашатүрдеталдаужасайды. 4. <<Рыбьякость>>. ПроблемалықмәселелердішешуA fish bone Problems Solution 5.<<Диаграмма>> Сабақтағыматериалдықалайтүсінгенінтексеругеарналған. 6. Тәсіл <<Уақытшкаласы>> мәтіндегіхронологиялықдаталардыестесақтауүшінқолданылады, УильямШекспиртуралымәтін. [ СатиноваВ.Ф.] 1564 1577 1582 1583/85 1616 was his father’s marriage daughter, twins was born fortune were born died 7. Бақылай-бағалаурефлексиясы. Оқушылардыңбірін-бірі, өзінөзібағалауғанегізделген, бұлтәсілдіңмақсатыөзінжәнеқұрбыларынәділ 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз