Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ағылшын тілі «SPEAKING CLUB» атты элективті курс бағдарламасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Батыс Қазақстан облысы білім басқармасы
Білім беруді дамыту орталығы
Ағылшын тілі
«SPEAKING CLUB»
атты элективті курс бағдарламасы
(Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
З. Н. Хайруллинаның іс-тәжірибесінен)
2023 жыл
Құрастырған: Хайруллина Зульфия Нурболатовна
Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ағылшын тілі пәні мұғалімі, педагог-сарапшы.
Рецензенттер: М.Өтемісұлы атындағы Батыс Қазақстан университеті доценті шетел тілдері кафедрасының аға оқытушысы, Phd докторы - Зубков В. С.
Батыс Қазақстан облысы әкімдігі білім басқармасының «Дінмұхамед Қонаев атындағы №44 мектеп -гимназиясы» КММ, жоғары санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші - Тасанова Р. Т.
Бұл курс бағдарламасында ағылшын тілін оқытуда сөйлеу біліктілігін арттыру мақсатында ұйымдастырудың формалары мен тәсілдері берілген. Оқушылардың жас ерекшелігіне сай жазылып, психологиясын дамытуға лайықталып жазылған. Айтылым, оқылым тапсырмалары арқылы ағылшын тілін оқуға деген қызығушылығын арттырады. Сол арқылы оқушылар сабақты жеңіл меңгеріп, тілді ары қарай үйренуіне ынтасы артып, оқушының сол пәнге деген қызығушылығы пайда болады.
Түсінік хат
Халықаралық қатынастардың кеңеюі, біздің мемлекетіміздің әлемдік қауымдастыққа кіруі шет тілі шынымен де талап етілетін мемлекетке айналдырды. Шет тілдерін оқытудың негізгі мақсаты - коммуникативтік , яғни сөйлеу дағдыларды қалыптастыру. Бұл бағдарлама ағылшын тілін үйренудегі міндетті талаптарды қанағаттандырады, қосымша оқу материалын ұсынады, ол мектептің оқу бағдарламасының материалын жақсы түсінуге және сабаққа жақсы дайындалуға мүмкіндік береді. Бағдарламаның мазмұны түрлі жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсіну дағдыларын меңгеруге, әдеттегі қарым-қатынас жағдайында диалог жүргізуге, қарапайым түп нұсқа мәтіндердің негізгі мазмұнын тыңдауға және өзіңіз үшін маңызды ақпаратты білуге көмектеседі. Ағылшын тілінің курсы сізге ағылшын тілінің қажетті лексикалық минимумын меңгеруге мүмкіндік береді.
Элективті курс 9 сынып оқушыларына арналған. Курста оқушының танымдық қабілетін дамытатын, оқу материалының дидактикалық мақсаты мен оның меңгерілу сатыларына қарай мазмұны мен құрылымына сәйкес келетін тапсырмалар таңдап алынды. Оқушылардың ауызекі сөйлеу қабілетін арттыру, сөздік қорын дамытуға тапсырмалар негізделген.
- оқушының сөздік қорын дамыту арқылы байланыстыра сөйлеуге үйрету.
- тілдерін дамыту арқылы көркем шығармаларды оқып, талдай білуге үйрету.
- таным көкжиегін кеңейту арқылы сапалы білімге қол жеткізу.
- ауызша және жазбаша сөйлеу тілдерін, сөйлеу мәдениеттерін қалыптастыру.
- ізденімпаздыққа, еңбексүйгіштікке, шығармашылыққа баулу.
- баланың шығармашылық қабілетін дамыту, интеллектуалдық деңгейін көтеру.
Курс міндеттері:
-
Дүниеге дұрыс көзқарас қалыптастыру.
-
Оқушының оқу дағдысын қалыптастыру және жетілдіру.
-
Ағылшын елінің шығармаларын оқуға деген қызығушылықтарын ояту.
-
Ауызекі және жазбаша тілді байланыстыра отырып,сөйлеуін ( ойын еркін жеткізу,сауатты да мағыналы, түсінікті жаза білу) дамыту.
-
Шығармашылық белсенділік пен суреткерлік қиялын жетілдіру.
Элективті курстың пәнаралық байланыс негізінде: қазақ тілі және орыс тілі пәндерімен байланыстырылады.
Курсты жүзеге асыру ұзақтығы: 36 сағатқа, аптасына 1сағаттан есептелінді.
Курс өзектілігі:Оқушыларды тіл заңдылықтарын қолдана білуге, ауызекі және жазбаша сөйлеу біліктіліктерін тиімді меңгеруге үйретеді. Ағылшын тілінде сөйлеу өнерін игеруге талпындырады, оқушының ойлау қабілеті мен дүниетанымын
кеңейтіп, шет елдермен
қарым-қатынас кезінде өздерін еркін ұстауға
үйретеді.Оқушыны жан-жақты жетілген,өз бетімен әрекет
ете алатын,
шығармашыл-ізденімпаз тұлға болып
қалыптасуына жағдай
жасайды.
Бағдарлама жаңалығы:
«Speaking club» элективті курс бағдарламасы негізінде оқушылар ұғымдарды, жаңа тіркестерді, сөздерді дұрыс қолдану арқылы өмірде өзі үшін пайдалануды үйренеді.
Тіл дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы баланың өзін қоршаған ортасы, басынан өтіп жатқан оқиғалар, өз бетімен бақылау арқылы жинаған білімін оқу материалымен ұштастыруға, тіл мәдениетінің сөлеу мәдениетінің дұрыс қалыптасуына,ойлау үрдісін дамуына да септігін тигізеді.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушы өз ойын айтуға диалогтық және монологтық қабілеттерін дамытуға
2. Сұрақ-диалог, монологтық баяндай білуге: өзім туралы, отбасы, достық, жұсым, орындар мен мекемелер, ауа райы, үстелде отыру әдебі туралы сипаттама беруге және күнделікті күн тәртібіндегі іс-әрекеттерді айта отырып, толық ақпарат беруге .
3.Шет тіліндегі мәтінге бағыт беру: оның мазмұнын тақырып бойынша алдын ала болжай білуге;
4. Қарапайым мәтіндерді негізгі мазмұнын түсіне білуге және мәтін тақырыбын анықтай білуге
5.Мәтінді тыңдау арқылы мағынасын түсініп,мәтінге сай тпсырмалар орындай білуге дағдыланады.
Lesson plan:
№ |
The theme of the lesson |
Learning Objectives |
Hours |
Date |
Note |
I term |
|||||
1 |
All about me |
9.2.5.1 - recognize the opinion of the speaker(s) in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.1.1.1- use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups; 9.6.8.1 - use a variety of future forms, including some passives, on a range of familiar general and curricular topics;
|
1 |
|
|
2 |
Morning routine |
9.4.6.1- recognise the attitude or opinion of the writer in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.4.9.1- recognise inconsistencies in argument in extended texts on a range of general and curricular topics 9.4.3.1- understand the detail of an argument in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
3 |
Public transport |
9.2.6.1- deduce meaning from context in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.4.5.1- deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.4.3.1- understand the detail of an argument in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
4 |
At a supermarket |
9.1.3.1- respect differing points of view; 9.3.2.1- ask complex questions to get information on a range of general and curricular topics; 9.4.5.1- deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.2.7.1- recognize typical features at word, sentence and text level of a wide range of spoken genres; |
1 |
|
|
5 |
Accidents at home |
9.2.5.1 - recognize the opinion of the speaker(s) in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.1.1.1- use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups; 9.6.8.1 - use a variety of future forms, including some passives, on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
6 |
At the department store |
9.2.6.1- deduce meaning from context in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.4.5.1- deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.4.3.1- understand the detail of an argument in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
7 |
Beauty Salon |
|
1 |
|
|
8 |
Work |
9.2.6.1- deduce meaning from context in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.4.5.1- deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.4.3.1- understand the detail of an argument in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
9 |
Work |
9.3.2.1- ask complex questions to get information on a range of general and curricular topics; 9.4.5.1- deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.2.7.1- recognize typical features at word, sentence and text level of a wide range of spoken genres; |
1 |
|
|
II term |
|||||
10 |
At the University |
9.2.6.1- deduce meaning from context in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.4.5.1- deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.4.3.1- understand the detail of an argument in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
11 |
At a hotel |
9.1.3.1- respect differing points of view; 9.3.2.1- ask complex questions to get information on a range of general and curricular topics; 9.4.5.1- deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.2.7.1- recognize typical features at word, sentence and text level of a wide range of spoken genres; |
1 |
|
|
12 |
At a hotel |
9.2.5.1 - recognize the opinion of the speaker(s) in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.1.1.1- use speaking and listening skills to solve problems creatively and cooperatively in groups; 9.6.8.1 - use a variety of future forms, including some passives, on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
13 |
Bad habits |
9.4.9.1- recognise inconsistencies in argument in extended texts on a range of general and curricular topics 9.4.3.1- understand the detail of an argument in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.5.2.1- write independently about factual and imaginary past events, activities and experiences on a range of familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
14 |
At a hospital |
|
1 |
|
|
15 |
At the airport |
9.2.3.1- understand most of the detail of an argument in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.3.2.1- ask complex questions to get information on a range of general and curricular topics; 9.5.1.1- plan, write, edit and proofread work at text level with little or no support on a range of general and curricular topics; 9.5.5.1- develop with support coherent arguments supported when necessary by examples and reasons for a range of written genres in familiar general and curricular topics; |
1 |
|
|
16 |
Friends |
9.1.3.1- respect differing points of view; 9.3.2.1- ask complex questions to get information on a range of general and curricular topics; 9.4.5.1- deduce meaning from context in extended texts on a range of familiar general and curricular topics; 9.2.7.1- recognize typical features at word, sentence and text level of a wide range of spoken genres; |
1 |
|
|
17 |
House Cleaning |
9.2.3.1- understand most of the detail of an argument in unsupported extended talk on a wide range of general and curricular topics; 9.3.2.1- ask complex questions to get information on a range of general and curricular topics; 9.5.1.1- plan, write, edit and proofread work at text level with little or no support on a range of general and curricular topics; |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |