Ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру стратегиялары

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру стратегиялары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қызығушылықты арттыратын платформалар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жоланова Дәрия Бақтыбайқызы

Педагог-модератор

"Жаңа Ғасыр"№175 гимназия

Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі

Алматы қаласы

Әуезов ауданы

Ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру стратегиялары

Бүгінгі таңда ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру – басты міндеттердің бірі. Қызығушылықты ояту арқылы оқыту тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу үрдісіне белсенді қатысуын қамтамасыз етуге болады. Бұл мақалада оқушылардың қызығушылығын арттыруға бағытталған негізгі стратегиялар қарастырылады, зерттеу әдістері мен олардың нәтижелері талданады.

Зерттеу әдістері

1. Сауалнама әдісі

Мақсат – оқушылардың ағылшын тілі сабағынан алатын әсерлерін, қызығушылық деңгейін және олардың сабақ барысында қолданғысы келетін әдістерді анықтау.

• Қатысушылар: 4-8 сынып оқушылары (50-60 оқушы).

• Сауалнама сұрақтары:

• “Сізге ағылшын тілі сабағында қандай тапсырмалар ұнайды?”

• “Қандай әдістер сіздің тіл үйренуге деген қызығушылығыңызды арттырады?”

• “Сабақта ойын түріндегі тапсырмалар қажет пе?”

Нәтиже:

Оқушылардың 75%-ы ойындар мен топтық жұмыстар қызығушылықтарын арттыратынын көрсетті. Ал 60%-ы визуалдық материалдардың (бейне, сурет) мотивацияны күшейтетіні туралы айтты.

2. Эксперименттік әдіс

Мақсат – сабақта жаңа стратегияларды қолдану арқылы оқушылардың қызығушылық деңгейін бақылау.

• Тәжірибенің барысы:

• Бір топта (эксперименттік топ) интерактивті әдістер (ойындар, видеоматериалдар, топтық жұмыс) қолданылды.

• Екінші топта (бақылау тобы) дәстүрлі әдістер қолданылды.

• Уақыт: 1 ай (аптасына 2 рет).

• Бақылау көрсеткіштері: сабаққа қатысу белсенділігі, тапсырмаларды орындау сапасы, тіл үйренуге қызығушылық деңгейі.


Нәтиже:

Эксперименттік топтың оқушыларының белсенділігі бақылау тобымен салыстырғанда 40%-ға жоғары болды. Сонымен қатар, эксперименттік топтағы оқушылардың орташа бағасы 15%-ға артты.

3. Бақылау әдісі

Мұғалім сабақ кезінде оқушылардың белсенділігі мен қызығушылықтарын бақылап, олардың қандай тапсырмаларға ерекше ынтамен қатысатынын жазып отырды.

• Мысалы:

• Ойын тапсырмалары кезінде оқушылардың 90%-ы белсенді болды.

• Видеоматериалдарды талдау кезінде сұрақтарға жауап беру деңгейі 80%-ға жетті.

Нәтиже:

Сабақта қолданылатын ойын және визуалдық әдістер оқушылардың ынтасын едәуір арттыратыны анықталды.

Негізгі стратегиялар

1. Ойын әдістері:

• Тапсырмаларды ойын түрінде ұйымдастыру (мысалы, сөздерді табу, викториналар).

• “Kahoot” платформасын қолдану арқылы тестілер өткізу.

2. Визуалдық материалдарды қолдану:

• Сабақта анимациялық видеолар, интерактивті презентациялар мен суреттерді пайдалану.

• Мысалы, “BBC Learning English” платформасындағы бейнематериалдарды көрсету.

3. Топтық жұмыс:

• Оқушыларды топтарға бөліп, диалог құрастыру немесе жобалық жұмыстарды орындау.

• Мысалы, “Менің арманымдағы саяхат” тақырыбында шағын презентация дайындау.

4. Шынайы өмірге негізделген тапсырмалар:

• “Дүкенде сатып алу” немесе “Досыңмен киноға бару” тақырыптарында рөлдік ойындар өткізу.

• Оқушылар өздерін нақты жағдайда сезінеді және қызығушылық танытады.

5. Цифрлық технологияларды қолдану:

• “Quizlet” арқылы сөздік жаттау.

• “Duolingo” немесе “Lingualeo” қосымшаларын үй тапсырмасына қосу.

Қорытынды

Зерттеу нәтижелері оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыруда келесі стратегиялардың тиімді екенін көрсетті:

• Ойын түріндегі әдістер;

• Визуалдық материалдарды қолдану;

• Топтық және шынайы өмірлік тапсырмалар;

• Цифрлық құралдар.

Ұсынымдар:

• Мұғалімдер оқыту барысында оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, сабақтарды интерактивті әрі қызықты етіп ұйымдастыруы тиіс.

Цифрлық ресурстар мен жаңа әдістерді жүйелі түрде енгізу арқылы оқыту тиімділігін арттыруға болады.

Практикалық нәтиже:

Бұл стратегиялар тек оқушылардың қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың тілдік дағдыларын дамытуға да ықпал етеді.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2025
153
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі