Жоланова Дәрия Бақтыбайқызы
Педагог-модератор
"Жаңа Ғасыр"№175 гимназия
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Алматы қаласы
Әуезов ауданы
Ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру стратегиялары
Бүгінгі таңда ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру – басты міндеттердің бірі. Қызығушылықты ояту арқылы оқыту тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу үрдісіне белсенді қатысуын қамтамасыз етуге болады. Бұл мақалада оқушылардың қызығушылығын арттыруға бағытталған негізгі стратегиялар қарастырылады, зерттеу әдістері мен олардың нәтижелері талданады.
Зерттеу әдістері
1. Сауалнама әдісі
Мақсат – оқушылардың ағылшын тілі сабағынан алатын әсерлерін, қызығушылық деңгейін және олардың сабақ барысында қолданғысы келетін әдістерді анықтау.
• Қатысушылар: 4-8 сынып оқушылары (50-60 оқушы).
• Сауалнама сұрақтары:
• “Сізге ағылшын тілі сабағында қандай тапсырмалар ұнайды?”
• “Қандай әдістер сіздің тіл үйренуге деген қызығушылығыңызды арттырады?”
• “Сабақта ойын түріндегі тапсырмалар қажет пе?”
Нәтиже:
Оқушылардың 75%-ы ойындар мен топтық жұмыстар қызығушылықтарын арттыратынын көрсетті. Ал 60%-ы визуалдық материалдардың (бейне, сурет) мотивацияны күшейтетіні туралы айтты.
2. Эксперименттік әдіс
Мақсат – сабақта жаңа стратегияларды қолдану арқылы оқушылардың қызығушылық деңгейін бақылау.
• Тәжірибенің барысы:
• Бір топта (эксперименттік топ) интерактивті әдістер (ойындар, видеоматериалдар, топтық жұмыс) қолданылды.
• Екінші топта (бақылау тобы) дәстүрлі әдістер қолданылды.
• Уақыт: 1 ай (аптасына 2 рет).
• Бақылау көрсеткіштері: сабаққа қатысу белсенділігі, тапсырмаларды орындау сапасы, тіл үйренуге қызығушылық деңгейі.
Нәтиже:
Эксперименттік топтың оқушыларының белсенділігі бақылау тобымен салыстырғанда 40%-ға жоғары болды. Сонымен қатар, эксперименттік топтағы оқушылардың орташа бағасы 15%-ға артты.
3. Бақылау әдісі
Мұғалім сабақ кезінде оқушылардың белсенділігі мен қызығушылықтарын бақылап, олардың қандай тапсырмаларға ерекше ынтамен қатысатынын жазып отырды.
• Мысалы:
• Ойын тапсырмалары кезінде оқушылардың 90%-ы белсенді болды.
• Видеоматериалдарды талдау кезінде сұрақтарға жауап беру деңгейі 80%-ға жетті.
Нәтиже:
Сабақта қолданылатын ойын және визуалдық әдістер оқушылардың ынтасын едәуір арттыратыны анықталды.
Негізгі стратегиялар
1. Ойын әдістері:
• Тапсырмаларды ойын түрінде ұйымдастыру (мысалы, сөздерді табу, викториналар).
• “Kahoot” платформасын қолдану арқылы тестілер өткізу.
2. Визуалдық материалдарды қолдану:
• Сабақта анимациялық видеолар, интерактивті презентациялар мен суреттерді пайдалану.
• Мысалы, “BBC Learning English” платформасындағы бейнематериалдарды көрсету.
3. Топтық жұмыс:
• Оқушыларды топтарға бөліп, диалог құрастыру немесе жобалық жұмыстарды орындау.
• Мысалы, “Менің арманымдағы саяхат” тақырыбында шағын презентация дайындау.
4. Шынайы өмірге негізделген тапсырмалар:
• “Дүкенде сатып алу” немесе “Досыңмен киноға бару” тақырыптарында рөлдік ойындар өткізу.
• Оқушылар өздерін нақты жағдайда сезінеді және қызығушылық танытады.
5. Цифрлық технологияларды қолдану:
• “Quizlet” арқылы сөздік жаттау.
• “Duolingo” немесе “Lingualeo” қосымшаларын үй тапсырмасына қосу.
Қорытынды
Зерттеу нәтижелері оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыруда келесі стратегиялардың тиімді екенін көрсетті:
• Ойын түріндегі әдістер;
• Визуалдық материалдарды қолдану;
• Топтық және шынайы өмірлік тапсырмалар;
• Цифрлық құралдар.
Ұсынымдар:
• Мұғалімдер оқыту барысында оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, сабақтарды интерактивті әрі қызықты етіп ұйымдастыруы тиіс.
• Цифрлық ресурстар мен жаңа әдістерді жүйелі түрде енгізу арқылы оқыту тиімділігін арттыруға болады.
Практикалық нәтиже:
Бұл стратегиялар тек оқушылардың қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың тілдік дағдыларын дамытуға да ықпал етеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру стратегиялары
Ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру стратегиялары
Жоланова Дәрия Бақтыбайқызы
Педагог-модератор
"Жаңа Ғасыр"№175 гимназия
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Алматы қаласы
Әуезов ауданы
Ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру стратегиялары
Бүгінгі таңда ағылшын тілін үйретуде оқушылардың қызығушылығын арттыру – басты міндеттердің бірі. Қызығушылықты ояту арқылы оқыту тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу үрдісіне белсенді қатысуын қамтамасыз етуге болады. Бұл мақалада оқушылардың қызығушылығын арттыруға бағытталған негізгі стратегиялар қарастырылады, зерттеу әдістері мен олардың нәтижелері талданады.
Зерттеу әдістері
1. Сауалнама әдісі
Мақсат – оқушылардың ағылшын тілі сабағынан алатын әсерлерін, қызығушылық деңгейін және олардың сабақ барысында қолданғысы келетін әдістерді анықтау.
• Қатысушылар: 4-8 сынып оқушылары (50-60 оқушы).
• Сауалнама сұрақтары:
• “Сізге ағылшын тілі сабағында қандай тапсырмалар ұнайды?”
• “Қандай әдістер сіздің тіл үйренуге деген қызығушылығыңызды арттырады?”
• “Сабақта ойын түріндегі тапсырмалар қажет пе?”
Нәтиже:
Оқушылардың 75%-ы ойындар мен топтық жұмыстар қызығушылықтарын арттыратынын көрсетті. Ал 60%-ы визуалдық материалдардың (бейне, сурет) мотивацияны күшейтетіні туралы айтты.
2. Эксперименттік әдіс
Мақсат – сабақта жаңа стратегияларды қолдану арқылы оқушылардың қызығушылық деңгейін бақылау.
• Тәжірибенің барысы:
• Бір топта (эксперименттік топ) интерактивті әдістер (ойындар, видеоматериалдар, топтық жұмыс) қолданылды.
• Екінші топта (бақылау тобы) дәстүрлі әдістер қолданылды.
• Уақыт: 1 ай (аптасына 2 рет).
• Бақылау көрсеткіштері: сабаққа қатысу белсенділігі, тапсырмаларды орындау сапасы, тіл үйренуге қызығушылық деңгейі.
Нәтиже:
Эксперименттік топтың оқушыларының белсенділігі бақылау тобымен салыстырғанда 40%-ға жоғары болды. Сонымен қатар, эксперименттік топтағы оқушылардың орташа бағасы 15%-ға артты.
3. Бақылау әдісі
Мұғалім сабақ кезінде оқушылардың белсенділігі мен қызығушылықтарын бақылап, олардың қандай тапсырмаларға ерекше ынтамен қатысатынын жазып отырды.
• Мысалы:
• Ойын тапсырмалары кезінде оқушылардың 90%-ы белсенді болды.
• Видеоматериалдарды талдау кезінде сұрақтарға жауап беру деңгейі 80%-ға жетті.
Нәтиже:
Сабақта қолданылатын ойын және визуалдық әдістер оқушылардың ынтасын едәуір арттыратыны анықталды.
Негізгі стратегиялар
1. Ойын әдістері:
• Тапсырмаларды ойын түрінде ұйымдастыру (мысалы, сөздерді табу, викториналар).
• “Kahoot” платформасын қолдану арқылы тестілер өткізу.
2. Визуалдық материалдарды қолдану:
• Сабақта анимациялық видеолар, интерактивті презентациялар мен суреттерді пайдалану.
• Мысалы, “BBC Learning English” платформасындағы бейнематериалдарды көрсету.
3. Топтық жұмыс:
• Оқушыларды топтарға бөліп, диалог құрастыру немесе жобалық жұмыстарды орындау.
• Мысалы, “Менің арманымдағы саяхат” тақырыбында шағын презентация дайындау.
4. Шынайы өмірге негізделген тапсырмалар:
• “Дүкенде сатып алу” немесе “Досыңмен киноға бару” тақырыптарында рөлдік ойындар өткізу.
• Оқушылар өздерін нақты жағдайда сезінеді және қызығушылық танытады.
5. Цифрлық технологияларды қолдану:
• “Quizlet” арқылы сөздік жаттау.
• “Duolingo” немесе “Lingualeo” қосымшаларын үй тапсырмасына қосу.
Қорытынды
Зерттеу нәтижелері оқушылардың ағылшын тіліне деген қызығушылығын арттыруда келесі стратегиялардың тиімді екенін көрсетті:
• Ойын түріндегі әдістер;
• Визуалдық материалдарды қолдану;
• Топтық және шынайы өмірлік тапсырмалар;
• Цифрлық құралдар.
Ұсынымдар:
• Мұғалімдер оқыту барысында оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, сабақтарды интерактивті әрі қызықты етіп ұйымдастыруы тиіс.
• Цифрлық ресурстар мен жаңа әдістерді жүйелі түрде енгізу арқылы оқыту тиімділігін арттыруға болады.
Практикалық нәтиже:
Бұл стратегиялар тек оқушылардың қызығушылығын арттырып қана қоймай, олардың тілдік дағдыларын дамытуға да ықпал етеді.
шағым қалдыра аласыз













