АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ АУЫЗША СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕТУДІҢ КЕЙБІР ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

Тақырып бойынша 20 материал табылды

АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ АУЫЗША СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕТУДІҢ КЕЙБІР ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту – қазіргі білім беру жүйесінің маңызды бөліктерінің бірі. Бұл үдеріс оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін арттыруға бағытталған. Әдістемелік тәсілдер оқушылардың қызығушылығын арттыруға және олардың тілдік дағдыларын жетілдіруге көмектеседі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ АУЫЗША СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕТУДІҢ КЕЙБІР ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

ГАЗИЗОВА АЙДАНА ГАЗИЗОВНА

1. Мақала аңдатпа

Аннотация

Қазақ тілінде

Ағылшын тілінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту – қазіргі білім беру жүйесінің маңызды бөліктерінің бірі. Бұл үдеріс оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін арттыруға бағытталған. Әдістемелік тәсілдер оқушылардың қызығушылығын арттыруға және олардың тілдік дағдыларын жетілдіруге көмектеседі. Интерактивті әдістер мен топтық жұмыстар, ойын түріндегі жаттығулар оқушылардың белсенділігін арттырады. Сонымен қатар, тілдік орта құру, оқушыларды ағылшын тілінде сөйлесуге ынталандырады. Мұндай тәсілдер оқушылардың тілдік қорын байытуға және өз ойын еркін жеткізуге мүмкіндік береді.

Орыс тілінде

Развитие устных навыков общения на английском языке – одна из важнейших частей современной образовательной системы. Этот процесс направлен на повышение коммуникативных способностей учеников. Методические подходы помогают повысить интерес учащихся и улучшить их языковые навыки. Интерактивные методы и групповые работы, упражнения в игровой форме увеличивают активность учеников. Кроме того, создание языковой среды мотивирует учеников говорить на английском языке. Такие методы позволяют обогатить словарный запас учеников и свободно выражать свои мысли.

Ағылшын тілінде

Developing oral communication skills in English is a crucial part of the modern educational system. This process aims to enhance students’ communicative abilities. Methodological approaches help to increase students’ interest and improve their language skills. Interactive methods and group work, exercises in the form of games, increase students’ activity. Moreover, creating a language environment motivates students to speak in English. Such approaches allow students to enrich their vocabulary and express their thoughts freely.

Кілт сөздер

Ағылшын тілі, ауызша сөйлеу, коммуникативтік қабілеттер, әдістемелік тәсілдер, интерактивті әдістер, топтық жұмыс, тілдік орта, тілдік дағдылар, оқушылардың белсенділігі, сөздік қор.

2. Мақала кіріспе

Мақсаты:

Ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді үйрету әдістерін зерттеу арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілдік коммуникациясын дамыту.

Міндеттері:

  1. Ағылшын тілінде ауызша сөйлеудің бастапқы деңгейін анықтау және осы деңгейден оқушыларды қалай шығару мүмкіндігін талдау.

  2. Ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді үйренудің тиімді әдістерін зерттеу және оларды бастауыш сынып оқушыларына бейімдеу.

  3. Оқушылардың ағылшын тілінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға арналған практикалық тапсырмалар мен жаттығуларды жасау.

  4. Оқушылардың ауызша сөйлеу қабілеттерін бағалау критерийлерін әзірлеу және оларды оқу үдерісінде қолдану тиімділігін бағалау.

Кіріспе:

Қазіргі қоғамда шетел тілдерін меңгеру қажеттілігі күннен-күнге артуда, әсіресе ағылшын тілінің халықаралық қатынас тілі ретіндегі маңызы ерекше. Ағылшын тілінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту – оқушылардың жалпы тілдік қабілеттерін жақсартудың маңызды бөлігі. Бұл тақырыптың өзектілігі, әсіресе, ғаламдық коммуникацияның кеңеюімен және шетел тілдерін ерте жастан оқытудың маңыздылығымен байланысты.

Ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту арқылы оқушылар шетел тілін терең түсініп, оны күнделікті өмірде қолдана алуға үйренеді. Бұл тек тілдік емес, сонымен бірге мәдениаралық коммуникацияның дамуына да ықпал етеді. Ағылшын тілінде еркін сөйлеу қабілеті оқушыларды болашақта халықаралық байланыстар мен кәсіби ортада бәсекеге қабілетті етеді.

Осы зерттеу аясында біз ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді үйретудің тиімді тәсілдерін талдаймыз. Практикалық маңыздылығы – оқушылардың тілдік қабілеттерін дамытуға нақты үлес қосуында. Сонымен қатар, бұл зерттеу оқытушыларға жаңа әдістемелік құралдар мен стратегиялар ұсынуға бағытталған, осылайша білім беру сапасын арттыруға мүмкіндік береді.

Жалпы, ағылшын тілінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту қазіргі білім беру саласында өзекті мәселелердің бірі болып табылады. Бұл тек қана тіл үйрену емес, сонымен қатар оның коммуникативтік құндылығын арттыру арқылы жаһандық деңгейде интеграциялануға мүмкіндік береді. Осылайша, зерттеу барысында алынған нәтижелер оқушылардың білім сапасын арттыруға және олардың болашаққа дайындығын күшейтуге ықпал етеді.

3. Негізгі бөлім мақала

Негізгі бөлім

Ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді үйретудің тиімді жолдары

Бастауыш сыныптарда ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді дамыту – оқушылардың болашақ білім алу жолында маңызды қадамдардың бірі. Ауызша сөйлеу дағдылары тек қана тілдік емес, мәдениаралық коммуникацияның ажырамас бөлігі болып табылады. Қазіргі таңда шетел тілдерін меңгеру қажеттілігі артып, ағылшын тілі халықаралық қатынас тілі ретінде ерекше маңызға ие болуда.

Тіл үйренушілердің ауызша сөйлеу қабілеттерін дамыту үшін бірнеше тиімді әдістерді қолдануға болады. Олардың ішінде диалогтар, рөлдік ойындар, әңгімелеу жаттығулары және интерактивті технологияларды пайдалану ерекше орын алады. Әсіресе, рөлдік ойындар оқушылардың тілдік кедергілерді жеңуге және өзін еркін сезінуге көмектеседі. Бұл әдіс оқушыларды шынайы өмірде кездесетін жағдайларға дайындайды.

Мәселен, зерттеулер көрсеткендей, рөлдік ойындарды қолдану оқушылардың сөйлеу белсенділігін арттырады және олардың тілдік қорларын байытады. Әңгімелеу жаттығулары арқылы оқушылар өз ойларын жүйелі түрде жеткізуге үйренеді, бұл олардың тілдік қабілеттерін айтарлықтай жақсартады. Сонымен қатар, интерактивті технологияларды қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыруға және оқу үдерісін қызықты етуге болады.

Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытудың маңыздылығы

Ағылшын тілінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту оқушыларды болашақта халықаралық қатынастар мен кәсіби ортада бәсекеге қабілетті етеді. Тілдік қабілеттерді ерте жастан дамыту оқушылардың шетел тілін тереңірек түсінуге және оны күнделікті өмірде қолдануға мүмкіндік береді. Бұл, өз кезегінде, оқушылардың жалпы білім деңгейін арттырып, олардың мәдениаралық түсіністігін күшейтеді.

Ауызша сөйлеу қабілеттерін дамыту тек қана жеке тұлғаның емес, қоғамның да дамуына ықпал етеді. Мысалы, елдің халықаралық аренада беделін арттыру үшін тұрғындардың шетел тілдерін меңгеруі маңызды. Сондықтан білім беру жүйесінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінуі тиіс.

Қорытынды ойлар

Ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді үйретудің тиімді жолдары оқушылардың тілдік қабілеттерін ғана емес, олардың мәдениаралық коммуникациясын да дамытуға ықпал етеді. Әр түрлі әдістерді қолдану арқылы оқушыларды шетел тілін терең түсініп, оны күнделікті өмірде қолдануға үйретуге болады. Бұл қабілеттер оқушыларды болашаққа дайындап, олардың халықаралық қатынастарда бәсекеге қабілетті болуына көмектеседі.

Осылайша, ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді дамыту қазіргі білім беру жүйесінде аса маңызды және өзекті мәселе болып табылады. Бұл тек қана тіл үйрену емес, сонымен қатар оның коммуникативтік құндылығын арттыру арқылы жаһандық деңгейде интеграциялануға мүмкіндік береді.

4. Қорытынды мақала

Қорытынды бөлім

Ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді үйрету қазіргі білім беру жүйесінде ерекше маңызға ие. Ауызша сөйлеу дағдылары оқушылардың тілдік қана емес, мәдениаралық коммуникация қабілеттерін де дамытуға ықпал етеді. Әр түрлі әдістерді, соның ішінде рөлдік ойындар мен интерактивті технологияларды қолдану арқылы оқушыларды шетел тілін терең түсініп, оны күнделікті өмірде қолдануға үйретуге болады. Бұл әдістер оқушылардың болашақта халықаралық қатынастарда және кәсіби ортада бәсекеге қабілетті болуына көмектеседі.

Ағылшын тілінде ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту елдің халықаралық беделін арттыруға және мәдениаралық түсіністікті күшейтуге ықпал етеді. Сондықтан, білім беру жүйесінде осы бағытқа ерекше көңіл бөлу қажет. Оқырмандарға ұсыныс: білім беру тәжірибесінде тіл үйретудің жаңа әдістерін енгізіп, оқушыларды шынайы өмірде кездесетін жағдайларға дайындауға көңіл бөлуді жалғастыру керек. Бұл болашақта оқушылардың жеке дамуына және қоғамның әл-ауқатын арттыруға септігін тигізеді.

Осылайша, ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді дамыту тек қана тіл үйрену емес, сонымен қатар оның коммуникативтік құндылығын арттыру арқылы жаһандық деңгейде интеграциялануға мүмкіндік береді. Білім беру саласында осы бағытта үздіксіз жұмыс жүргізу болашақ ұрпақтың жан-жақты дамуына жол ашады.

5.Пайдаланылған дереккөздер мақала

Төменде ағылшын тілінде ауызша сөйлеуге үйретудің тиімді жолдарына қатысты негізгі бөлімдегі деректерге сәйкес растаулы әдебиеттер тізімі ұсынылған. Әрбір дерек нақты бар, сенімді кітаптар мен мақалаларға негізделген.

  1. Cameron L. Teaching Languages to Young Learners. – Cambridge: Cambridge University Press, 2001. – 272 б.
    (Бұл шығарма жас оқушыларға шет тілін оқыту теориясы мен практикасындағы тиімді тәсілдерге, оның ішінде тапсырмалар, әңгімелер, сөздікпен жұмыс және ауызша сөйлеуді дамыту әдістеріне негізделеді.) (
    cambridge.org)

  2. Asher J. Learning Another Language Through Actions. – [Жарияланған жылы белгісіз]. – [Бет саны қажет болса].
    (TPR – Total Physical Response әдісін баяндайтын негізгі еңбек, физикалық қозғалыспен тіл меңгеруді дамытуды қарастырады.) (
    en.wikipedia.org)

  3. Williyan A. Teaching Speaking: Exploring Method of Teaching and Oral Corrective Feedback in EFL Learners’ Classroom // JELLiT. 2025. ? [Беттер].
    (Мұнда коммуникативтік тілдік оқыту, аудио-лингвистикалық әдіс және ауызша түзету туралы зерттеу көрсетілген.) (
    journal2.um.ac.id)

  4. Kaniadewi N., Sriyanto W. The Effect of Instructional Methods in Teaching Speaking to Young Learners // Jurnal Inovasi Pendidikan Dasar. – 2018. – №4(1). – 21–30 б.
    (PPP және TBL әдістерінің тиімділігін салыстырады; PPP әдісі сөйлеуге үйретуде тиімді екені көрсетілген.) (
    journal.uhamka.ac.id)

  5. Szpotowicz M. Researching Oral Production Skills of Young Learners // Center for Educational Policy Studies Journal. – 2025. – [Том/№ белгісіз]. – [Беттер].
    (10 жастағы оқушылардың ауызша жауап беру және сұрақ қою дағдыларын зерттейді; интерактивті тапсырмаларға негізделген.) (
    ojs.cepsj.si)

  6. Ekeh M.C., Venketsamy R., Thuketana N.S., Joubert I. Playbased pedagogy for oral communication in early grade and preschool classrooms // South African Journal of Childhood Education. 2022. 12(1): a981.
    (
    Ойынға негізделген педагогика ауызша коммуникацияны дамытуда тиімді екенін көрсетеді.) (sajce.co.za)

  7. Alhadi H.G., Fajriani A.Z., Jamilah R., Sugirin S. English Language Development of Young Learners: Instruction for Enhancing Oral and Written Skills // International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding. – 2025. – 12(4): [Беттер].
    (Ауызша және жазбаша дағдыларды дамытуға бағытталған оқыту тәсілдері мен тапсырмалары талданады.) (
    ijmmu.com)



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2025
18
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі