«СӘРСЕН АМАНЖОЛОВ атындағы
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ» КЕАҚ
Гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебі
Шет тілдері және аударма ісі кафедрасы
«Mұғалім кәсібіне кіріспе»
іс-тәжірибе бойынша
Күнделік-есеп
«Шет тілдері (IP)» білім беру бағдарламасы бойынша күндізгі оқу түрі
1 курс білім алушысы
________________Серікбек Нұрила_________________________________
Іс-тәжірибеден өту орны:
Шет тілдері және аударма ісі кафедрасы
Іс-тәжірибе мерзімі:
2025 ж. «05» мамырынан бастап 2025 ж. «16» мамырына дейін
«Сарсен Аманжолов атындағы ШҚУ» КЕАҚ іс-тәжірибе жетекшісі:
Төлеусабыр Д.
Лектор, магистр _________________
(Қолы)
Қорытынды баға: _____________
Өскемен, 2025 ж.
1 Жеке жоспар-кестесі (кафедра жетекшісімен толтырылады)
|
Күні |
Тапсырмалар және олардың мазмұны (іс-әрекеттері) |
Орындалу мерзімі бойынша ұсыныстар |
|
1 апта |
||
|
05.05.2025 |
Тәжірибе бағдарламасымен танысу. «Мен және мұғалім мамандығы» тренингі |
2 сағат |
|
06.05.2025 |
Мұғалім тұлғасы: кәсіби құзыреттілік және педагогикалық этика |
2 сағат |
|
08.05.2025 |
Білім беру жүйесі: Қазақстандағы және шетелдегі салыстырмалы шолу |
2 сағат |
|
2 апта |
||
|
12.05.2025 |
Заманауи мұғалімге қойылатын талаптар (CLIL, digital skills, инклюзия т.б.) |
2 сағат |
|
13.05.2025 |
Сабақ құрылымы мен жоспарлау негіздері (теориялық шолу) |
2 сағат |
|
14.05.2025 |
Мұғалімнің рефлексиясы: кәсіби өсу құралы |
2 сағат |
|
15.05.2025 |
Тәжірибе бойынша жеке жоба дайындау (портфолио элементі) |
2 сағат |
|
16.05.2025 |
Тәжірибені қорытындылау, өзара пікір алмасу |
2 сағат |
Күнделік-есеп
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
05.05.2025 |
Ануарбеков Адиль өткізген «Мен және мұғалім мамандығы» атты тренинг біз үшін ерекше әрі пайдалы тәжірибе болды. Бұл шара мұғалім мамандығына деген көзқарасымызды өзгертіп, оның үлкен жауапкершілік пен рухани мәні бар кәсіп екенін ұғындырды. Тренинг барысында топтық жұмыс, шығармашылық тапсырмалар, рефлексия және жобалық әдістер қолданылды. Осындай формат бізді белсенді болуға, ой бөлісуге және өзімізді терең тануға мүмкіндік берді. Ең есте қалған сәт — ішкі мотивацияны ашуға бағытталған жаттығу. Бұл тапсырма не үшін мұғалім болуды қалағанымды қайта еске салды. Сондай-ақ тәжірибелі ұстаздардың шынайы әңгімелері бізге мұғалім мамандығының шынайы қырларын көрсетті. Олар өз тәжірибелерімен бөлісе отырып, тек жетістіктерін ғана емес, жолында кездескен қиындықтарын, оларды қалай еңсергенін де ашық айтты. Бұл бізге үлкен мотивация беріп, болашақта туындайтын қиын сәттерден қорықпай, сенімді әрекет етуге үйретті. Ұстаздардың әңгімелері арқылы біз теория мен тәжірибе арасындағы байланысты нақты түсіндік. Тренинг барысында алған білім мен дағдыларымызды іс жүзінде қолдануға мүмкіндік туды. Әр студент өз жобасын дайындап, жеке портфолиосына қажетті материалдар жинақтады. Жоба барысында зерттеу жасап, ақпаратты саралап, түрлі көзқарастарды талдадық. Қорытындылай келе, бұл тренинг кәсіби дамуға, сенім қалыптастыруға және болашаққа нақты мақсатпен қадам басуға үлкен әсер етті. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
06.05.2025 |
«Мұғалім тұлғасы: кәсіби құзыреттілік және педагогикалық этика» тақырыбындағы іс-шара барысында біз мұғалім мамандығына қойылатын негізгі талаптармен танысып, ұстаздың кәсіби болмысы мен этикалық ұстанымдарының маңызын түсіндік.Мұғалім үшін тек білім мен әдістемені меңгеру жеткіліксіз екені айтылды. Сонымен қатар, қарым-қатынас мәдениеті, әдеп нормалары, адамгершілік қасиеттері де өте маңызды екені ерекше аталып өтті. Кәсіби құзыреттілік – мұғалімнің терең білімінен бөлек, сабақ беру әдістерін шебер қолдана алуы, оқушылармен тиімді байланыс орнатуы және өзін-өзі үнемі дамытып отыруы арқылы көрінеді. Педагогикалық этика – ұстаздың әр әрекетіне жауапкершілікпен қарап, оқушының ар-намысы мен құқығын құрметтей білуі. Мұғалімнің сөзі мен ісі бір жерден шығуы – шәкіртке үлгі болудың басты шарты. Тақырыпты талқылай отырып, нақты мысалдар арқылы теория мен тәжірибені байланыстырып, мұғалім кәсібінің терең мәнін жақсырақ түсіндік. Бұл іс-шара бізге ұстаз болудың үлкен жауапкершілік екенін тағы бір мәрте дәлелдеді. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
08.05.2025 |
Аталған іс-шарада Қазақстан мен шетелдегі білім беру жүйелерінің құрылымы мен ерекшеліктеріне кеңінен тоқталдық. Бұл тақырып қазіргі замандағы білім беру саласының даму бағыттарын түсіну үшін өте маңызды болды. Әсіресе, болашақ педагог ретінде халықаралық тәжірибемен танысу бізге үлкен серпін берді.Қазақстандағы білім беру жүйесінің жаңартылған мазмұны, үштілді білім беру, критериалды бағалау және цифрлық технологияларды енгізу сынды маңызды аспектілері жан-жақты қарастырылды. Сонымен қатар Финляндия, Жапония және АҚШ сияқты дамыған елдердің жүйелерімен салыстыру арқылы олардың озық тәжірибелері мен артықшылықтарына талдау жүргіздік. Білім сапасына әсер ететін факторлар – мұғалім мәртебесі, оқыту әдістерінің тиімділігі, бағалау жүйесінің ашықтығы және оқушыға бағытталған тәсілдер нақты мысалдармен түсіндірілді. Осы талдау барысында біз өз еліміздегі білім беру саласының күшті және әлсіз жақтарын саралап, болашақта неге назар аудару қажет екенін жақсырақ ұғындық. Бұл іс-шара мазмұны жағынан өте пайдалы әрі танымдық болды. Тақырып студенттер арасында үлкен қызығушылық тудырып, білім саласындағы дүниежүзілік үрдістерге көзқарасымызды кеңейтті |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
12.05.2025 |
Бұл тақырып аясында біз қазіргі заман мұғаліміне қойылатын кәсіби талаптармен жан-жақты таныстық. Білім беру жүйесі үздіксіз дамып отырған заманда мұғалім тек сабақ беруші емес, сонымен қатар көшбасшы, жаңашыл ойлайтын, технологияны еркін меңгерген, әмбебап маман болуы қажет екені айтылды. CLIL әдістемесі – пән мен тілді қатар оқытуға мүмкіндік беретін тиімді тәсіл. Бұл оқушылардың тілдік дағдыларын пәндік біліммен қатар дамытуына жол ашады. Әлемдік тәжірибеде кең таралған бұл әдіс заманауи мұғалім үшін маңызды құралдардың бірі болып саналады. Сонымен қатар, цифрлық дағдылардың маңыздылығы ерекше атап өтілді. Мұғалім онлайн платформалар мен түрлі цифрлық ресурстарды қолдана отырып, білім беру процесін интерактивті әрі қызықты ете алады. Бұл оқушылардың белсенділігін арттырып, оқу мотивациясын күшейтеді.Инклюзивті білім беру мәселесі де кеңінен қарастырылды. Әр балаға тең мүмкіндік жасау, оның жеке қабілетін ескеру – мұғалімнің басты міндеттерінің бірі. Бұл бағыт мұғалімнің адамгершілігі мен кәсіби этикасын айқындайды. Жалпы, бұл тақырып заманауи мұғалім бейнесін нақты ашып берді. Қазіргі ұстаз – үздіксіз үйренетін, икемді, технологияны меңгерген және әр оқушыға жеке көзқараспен қарай алатын жан-жақты тұлға екені айтылды. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
13.05.2025 |
Бұл тақырып аясында біз тиімді сабақ ұйымдастырудың теориялық негіздерімен таныстық. Дұрыс жоспарланған және құрылымы нақты сабақ – сапалы білім берудің басты шарты екені ерекше атап өтілді. Сабақтың құрылымы бірнеше кезеңнен тұрады: кіріспе бөлім (motivation), негізгі кезең (presentation–practice–production) және қорытынды бөлік (reflection, feedback). Әр кезеңнің өзіндік мақсаттары мен тиімді әдістері бар. Мұғалім бұл кезеңдерді оқушылардың жас ерекшеліктері мен деңгейіне қарай дұрыс жоспарлай алса, оқу үдерісі нәтижелі өтетіні түсіндірілді. Сабақ жоспарын құруда SMART мақсаттар қою, Блум таксономиясы арқылы ойлау дағдыларын ескеру, уақытты тиімді пайдалану, бағалау өлшемшарттарын алдын ала дайындау секілді маңызды тәсілдер қарастырылды. Тақырыпты талдай отырып, біз нақты сабақ жоспарларымен жұмыс істеп, теорияны тәжірибеге қолдану жолдарын меңгердік. Бұл білім болашақта сабақ беру барысында кәсіби тұрғыдан сенімді қадам жасауымызға үлкен септігін тигізеді. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
14.05.2025 |
Бұл тақырып аясында біз мұғалімнің рефлексия жүргізе білуі кәсіби дамудың ажырамас бөлігі екенін жан-жақты ұғындық. Рефлексия – бұл өз іс-әрекетіне сыни көзбен қарап, жетістіктер мен қиындықтарды саралау арқылы болашақтағы жұмысын жақсартуға бағытталған ойлану үдерісі. Сабақ аяқталған соң мұғалім “Қай тұс сәтті өтті?”, “Қай әдіс тиімді болды?”, “Оқушылар қалай қабылдады?”, “Нені жақсарту керек?” деген сұрақтар төңірегінде талдау жүргізе отырып, өз тәжірибесін жетілдіреді. Бұл – мұғалімнің кәсіби өсу жолындағы басты құралдарының бірі. Іс-шара барысында бізге рефлексияның түрлері мен әдістері таныстырылды: жеке және ұжымдық талдау, жазбаша және ауызша тәсілдер, «Three stars and a wish», SWOT-талдау, күнделік жүргізу, Lesson Study секілді үлгілер. Сонымен қатар, мұғалімнің эмоциялық күйін ескеру де маңызды екені атап өтілді. Рефлексиялық мәдениет – мұғалімнің кәсіби адалдығы мен үздіксіз дамуға ұмтылысын көрсетеді. Бұл тақырып бізге жай ғана сабақ өткізу емес, әр сабақтан қорытынды шығару – нағыз педагог шеберлігінің белгісі екенін тереңірек түсіндірді. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
15.05.2025 |
Аталған іс-шара барысында біз тәжірибе негізінде жеке жоба дайындаудың маңызын және оны құрастыру жолдарын тереңірек түсіндік. Мұғалім портфолиосы – педагогтың кәсіби дамуын көрсететін маңызды құрал. Ол мұғалімнің тәжірибесін жүйелеуге, жетістіктерін дәлелдеуге және өзін-өзі бағалауға көмектеседі. Жеке жоба барысында біз өз тәжірибемізді саралап, алынған білімді нақты іс-әрекетпен байланыстыруды үйрендік. Жоба құрылымын жасауда мақсат пен міндеттерді нақты белгілеу, қолданылатын әдістерді таңдау, күтілетін нәтижелер мен бағалау өлшемдерін анықтау секілді маңызды кезеңдерге назар аудардық. Портфолио элементі ретінде біз өткізген сабақтарға талдау жасап, олардың әр кезеңін сипаттап жаздық. Сонымен қатар, қандай әдістер тиімді болғанын, қай тұстарда өзгеріс енгізу қажет екенін көрсетіп, өз жұмысымызды жетілдіру жолдарын анықтадық. Бұл жоба бізге мұғалімнің кәсіби өсу жолында өзіндік бағалау мен рефлексияның маңызын ұғынуға, сондай-ақ жеке тәжірибемізге сыни көзбен қарап, нақты қорытынды жасауға үйретті. Болашақта өз жұмысымызды үздіксіз жетілдіріп отыру үшін бұл үлкен тәжірибе болды. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
16.05.2025 |
Тәжірибе кезеңінің соңында біз алған білімдеріміз бен дағдыларымызды саралап, кәсіби дамудың негізгі бағыттарын айқындау үшін өзара пікір алмасу ұйымдастырдық. Бұл қорытынды кезең бізге өз тәжірибемізге сыни көзбен қарап, болашақтағы даму жолдарын нақтылауға үлкен мүмкіндік берді. Әр студент өзінің тәжірибе барысындағы жетістіктері мен кездескен қиындықтарын ортаға салып, болашақта қандай өзгерістер енгізу қажет екенін ой елегінен өткізді. Топпен жүргізілген пікірталас барысында біз түрлі әдіс-тәсілдердің тиімділігін талқылап, әріптестеріміздің тәжірибесінен пайдалы ойлар түйдік. Пікір алмасу – кәсіби өсуге ықпал ететін маңызды қадам. Өзара қолдау мен ұсыныстар бізге жаңа идеялар туындатып, педагогикалық көзқарасымызды кеңейтуге көмектесті. Бұл өз кезегінде мұғалім ретіндегі болашақ қызметімізге деген сенімді күшейтті. Қорыта айтқанда, тәжірибені талдау мен рефлексия жасау – тек білім жинақтау ғана емес, сонымен қатар үздіксіз даму мен кәсіби шеберлікті шыңдаудың маңызды құралы екенін түсіндік. |
|
Қысқаша аналитикалық есеп
Іс-тәжірибе базасы туралы мәліметтер
Шетел тілдері және аударма ісі кафедрасы
Кафедраның оқу-әдістемелік жұмысы оқылатын пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіруге, оқу үдерісін тікелей әдістемелік қамтамасыз етуге, ғылыми-әдістемелік зерттеулердің нәтижелерін, оқытудың жаңа ақпараттық технологияларын оқу үдерісіне енгізуге, педагогикалық жетілдіруге бағытталған оқытушылар құрамының біліктілігі және құрамына кіреді
-
жаңа оқу жоспарларының жұмыс жоспарларын жасау,
-
жаңадан енгізілген пәндер бойынша жұмыс бағдарламаларын құру;
-
пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу және қолданыстағы оқу материалдарына толықтырулар енгізу;
-
кафедраның ғылыми-әдістемелік семинарларын өткізу;
-
оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік құралдарды әзірлеу және басып шығару;
-
студенттердің оқу жетістіктерін бақылауға арналған әдістемелік материалдар әзірлеу;
-
педагогикалық тәжірибе алмасу мақсатында кафедра оқытушыларының сабақтарына өзара бару;
-
ашық сабақтар өткізу;
-
мұғалімдердің біліктілігін арттыру шеңберіндегі әдістемелік жұмыс;
-
түлектердің жұмыспен қамтылуын талдау және жұмыс берушілерді болашақ мамандарды даярлау үшін бірлесіп жұмыс істеуге тарту
• факультеттің ашық әдістемелік апталығын ұйымдастыруға және өткізуге қатысу.
Кафедраның БББ
|
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
Пайдаланылған әдістер мен жұмыс технологиялары- Тренинг барысында оқу үдерісін жандандыруға бағытталған бірқатар тиімді әдіс-тәсілдер қолданылды. Соның ішінде біз үшін ерекше әсер қалдырған — бірлесе жұмыс істеуге негізделген тапсырмалар, шығармашылық жобалармен жұмыс жасау, сондай-ақ цифрлық құралдарды пайдалану болды. Сонымен қатар, тәжірибелік зерттеу элементтері арқылы біз білімді тек теориялық емес, практикалық тұрғыдан да қолдануды үйрендік.
Орындалған жұмыс туралы мәліметтер- Тренинг аясында алған теориялық білімімізді нақты іспен ұштастырып, жеке жобалармен жұмыс жүргіздік. Әр қатысушы өз тақырыбын таңдап, соған байланысты мәліметтер жинап, талдау жасап, нақты қорытындылар шығарды.
Сонымен қатар, топтық пікірталастар мен талқылаулар арқылы түрлі көзқарастармен танысып, оқытуда қолдануға болатын тың әдістер мен тәсілдер ұсынылды. Бұл жұмыс бізге тәжірибемізді тереңірек түсініп, кәсіби тұрғыда шыңдалуға жол ашты.
Ғылыми-зерттеу жұмысы туралы мәліметтер- Жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмысы мұғалімнің кәсіби өсуіне әсер ететін факторларды анықтауға бағытталды. Зерттеу барысында нақты деректер жинақталып, олар сарапталып, тәжірибе барысында мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін арттыру жолдары қарастырылды. Алынған нәтижелер негізінде мұғалімнің кәсіби дамуын қолдауға бағытталған тиімді ұсыныстар жасалды.
Жұмыс туралы қорытындылар, ұсыныстар- Тренинг соңында біз кәсіби дамудың үздіксіз процесс екенін айқын түсіндік.Рефлексия мен өзара тәжірибе алмасу мұғалімдердің жаңашылдыққа ұмтылуына және тиімді әдістерді іздеуге үлкен серпін береді. Сонымен қатар, бұл тәжірибе педагогикалық қарым-қатынастың рөлін тереңірек ұғынуға және оқушылармен нәтижелі жұмыс жасауға мүмкіндік берді.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Әлімбекова, А. Ж. Ағылшын тілі сабағын оқытудың әдістемесі. – Алматы: Қазақ университеті, 2021.
2. Сатова, Б. Т. Ағылшын тілін оқытудағы инновациялық әдістер. – Астана: Фолиант, 2020.
3. Harmer, J. The Practice of English Language Teaching. – Pearson Education Limited, 2015.
4. Интернет-ресурс: https://www.teachingenglish.org.uk – British Council мұғалімдерге арналған платформасы.
Білім алушының қолы _______
20__ж. «_»____
Іс-тәжірибе қорытындылары бойынша бағалау парағы
|
Күні |
Сынып |
Сабақтың тақырыбы (сыныптан тыс / тәрбиелік іс-шара |
Балл |
Мұғалімнің / сынып жетекшісінің қолы |
|
13.05.2025 |
3 |
My house, rooms and objects |
|
|
|
14.05.2025 |
5 |
Family and friends |
|
|
|
15.05.2025 |
6 |
Our neighbourhood Shops |
|
|
|
16.05.2025 |
6 |
Wild animals |
|
|
|
Қорытынды баға |
|
|
||
Іс-тәжірибе жетекшісінің сипаттамасы
Шетел тілдері (IP) мамандығының 1 курс студенті Серікбек Нұрила 05.05.2025–16.05.2025 аралығында “Мұғалім кәсібіне кіріспе” іс-тәжірибесін Шет тілдері және аударма ісі кафедрасында өтті.
Іс-тәжірибе барысында студент өзін жауапкершілігі жоғары, белсенді және ынталы студент ретінде көрсете білді. Тренингтер кезінде тапсырмаларға белсене араласып, өз ойын еркін жеткізіп отырды. Мазмұнды пікірлер айтып, топтық жұмыстарда серіктестерімен тиімді қарым-қатынас орнатты.
Нұрила теориялық білімін тәжірибемен ұштастырып, педагогикалық бағыттағы тапсырмаларды орындауда белсенділік танытты. Жаңа білім мен тәжірибені меңгеруге ұмтылысы байқалып тұрды. Оқу процесіне қызығушылықпен қарап, мұғалім мамандығына деген оң көзқарасын көрсете білді.
«Мұғалім кәсібіне кіріспе» іс-тәжірибе жетекшісі
________________________________ Төлеусабыр Д.
ГҒЖМ деканы Оразалин С.К.
2025 ж. «16» мамыр М.О.
Есепке қосымшалар
4 ҚМЖ
Мақала
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ағылшын тілінде біліктілікті арттыру жолдары
Ағылшын тілінде біліктілікті арттыру жолдары
«СӘРСЕН АМАНЖОЛОВ атындағы
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН УНИВЕРСИТЕТІ» КЕАҚ
Гуманитарлық ғылымдар жоғары мектебі
Шет тілдері және аударма ісі кафедрасы
«Mұғалім кәсібіне кіріспе»
іс-тәжірибе бойынша
Күнделік-есеп
«Шет тілдері (IP)» білім беру бағдарламасы бойынша күндізгі оқу түрі
1 курс білім алушысы
________________Серікбек Нұрила_________________________________
Іс-тәжірибеден өту орны:
Шет тілдері және аударма ісі кафедрасы
Іс-тәжірибе мерзімі:
2025 ж. «05» мамырынан бастап 2025 ж. «16» мамырына дейін
«Сарсен Аманжолов атындағы ШҚУ» КЕАҚ іс-тәжірибе жетекшісі:
Төлеусабыр Д.
Лектор, магистр _________________
(Қолы)
Қорытынды баға: _____________
Өскемен, 2025 ж.
1 Жеке жоспар-кестесі (кафедра жетекшісімен толтырылады)
|
Күні |
Тапсырмалар және олардың мазмұны (іс-әрекеттері) |
Орындалу мерзімі бойынша ұсыныстар |
|
1 апта |
||
|
05.05.2025 |
Тәжірибе бағдарламасымен танысу. «Мен және мұғалім мамандығы» тренингі |
2 сағат |
|
06.05.2025 |
Мұғалім тұлғасы: кәсіби құзыреттілік және педагогикалық этика |
2 сағат |
|
08.05.2025 |
Білім беру жүйесі: Қазақстандағы және шетелдегі салыстырмалы шолу |
2 сағат |
|
2 апта |
||
|
12.05.2025 |
Заманауи мұғалімге қойылатын талаптар (CLIL, digital skills, инклюзия т.б.) |
2 сағат |
|
13.05.2025 |
Сабақ құрылымы мен жоспарлау негіздері (теориялық шолу) |
2 сағат |
|
14.05.2025 |
Мұғалімнің рефлексиясы: кәсіби өсу құралы |
2 сағат |
|
15.05.2025 |
Тәжірибе бойынша жеке жоба дайындау (портфолио элементі) |
2 сағат |
|
16.05.2025 |
Тәжірибені қорытындылау, өзара пікір алмасу |
2 сағат |
Күнделік-есеп
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
05.05.2025 |
Ануарбеков Адиль өткізген «Мен және мұғалім мамандығы» атты тренинг біз үшін ерекше әрі пайдалы тәжірибе болды. Бұл шара мұғалім мамандығына деген көзқарасымызды өзгертіп, оның үлкен жауапкершілік пен рухани мәні бар кәсіп екенін ұғындырды. Тренинг барысында топтық жұмыс, шығармашылық тапсырмалар, рефлексия және жобалық әдістер қолданылды. Осындай формат бізді белсенді болуға, ой бөлісуге және өзімізді терең тануға мүмкіндік берді. Ең есте қалған сәт — ішкі мотивацияны ашуға бағытталған жаттығу. Бұл тапсырма не үшін мұғалім болуды қалағанымды қайта еске салды. Сондай-ақ тәжірибелі ұстаздардың шынайы әңгімелері бізге мұғалім мамандығының шынайы қырларын көрсетті. Олар өз тәжірибелерімен бөлісе отырып, тек жетістіктерін ғана емес, жолында кездескен қиындықтарын, оларды қалай еңсергенін де ашық айтты. Бұл бізге үлкен мотивация беріп, болашақта туындайтын қиын сәттерден қорықпай, сенімді әрекет етуге үйретті. Ұстаздардың әңгімелері арқылы біз теория мен тәжірибе арасындағы байланысты нақты түсіндік. Тренинг барысында алған білім мен дағдыларымызды іс жүзінде қолдануға мүмкіндік туды. Әр студент өз жобасын дайындап, жеке портфолиосына қажетті материалдар жинақтады. Жоба барысында зерттеу жасап, ақпаратты саралап, түрлі көзқарастарды талдадық. Қорытындылай келе, бұл тренинг кәсіби дамуға, сенім қалыптастыруға және болашаққа нақты мақсатпен қадам басуға үлкен әсер етті. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
06.05.2025 |
«Мұғалім тұлғасы: кәсіби құзыреттілік және педагогикалық этика» тақырыбындағы іс-шара барысында біз мұғалім мамандығына қойылатын негізгі талаптармен танысып, ұстаздың кәсіби болмысы мен этикалық ұстанымдарының маңызын түсіндік.Мұғалім үшін тек білім мен әдістемені меңгеру жеткіліксіз екені айтылды. Сонымен қатар, қарым-қатынас мәдениеті, әдеп нормалары, адамгершілік қасиеттері де өте маңызды екені ерекше аталып өтті. Кәсіби құзыреттілік – мұғалімнің терең білімінен бөлек, сабақ беру әдістерін шебер қолдана алуы, оқушылармен тиімді байланыс орнатуы және өзін-өзі үнемі дамытып отыруы арқылы көрінеді. Педагогикалық этика – ұстаздың әр әрекетіне жауапкершілікпен қарап, оқушының ар-намысы мен құқығын құрметтей білуі. Мұғалімнің сөзі мен ісі бір жерден шығуы – шәкіртке үлгі болудың басты шарты. Тақырыпты талқылай отырып, нақты мысалдар арқылы теория мен тәжірибені байланыстырып, мұғалім кәсібінің терең мәнін жақсырақ түсіндік. Бұл іс-шара бізге ұстаз болудың үлкен жауапкершілік екенін тағы бір мәрте дәлелдеді. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
08.05.2025 |
Аталған іс-шарада Қазақстан мен шетелдегі білім беру жүйелерінің құрылымы мен ерекшеліктеріне кеңінен тоқталдық. Бұл тақырып қазіргі замандағы білім беру саласының даму бағыттарын түсіну үшін өте маңызды болды. Әсіресе, болашақ педагог ретінде халықаралық тәжірибемен танысу бізге үлкен серпін берді.Қазақстандағы білім беру жүйесінің жаңартылған мазмұны, үштілді білім беру, критериалды бағалау және цифрлық технологияларды енгізу сынды маңызды аспектілері жан-жақты қарастырылды. Сонымен қатар Финляндия, Жапония және АҚШ сияқты дамыған елдердің жүйелерімен салыстыру арқылы олардың озық тәжірибелері мен артықшылықтарына талдау жүргіздік. Білім сапасына әсер ететін факторлар – мұғалім мәртебесі, оқыту әдістерінің тиімділігі, бағалау жүйесінің ашықтығы және оқушыға бағытталған тәсілдер нақты мысалдармен түсіндірілді. Осы талдау барысында біз өз еліміздегі білім беру саласының күшті және әлсіз жақтарын саралап, болашақта неге назар аудару қажет екенін жақсырақ ұғындық. Бұл іс-шара мазмұны жағынан өте пайдалы әрі танымдық болды. Тақырып студенттер арасында үлкен қызығушылық тудырып, білім саласындағы дүниежүзілік үрдістерге көзқарасымызды кеңейтті |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
12.05.2025 |
Бұл тақырып аясында біз қазіргі заман мұғаліміне қойылатын кәсіби талаптармен жан-жақты таныстық. Білім беру жүйесі үздіксіз дамып отырған заманда мұғалім тек сабақ беруші емес, сонымен қатар көшбасшы, жаңашыл ойлайтын, технологияны еркін меңгерген, әмбебап маман болуы қажет екені айтылды. CLIL әдістемесі – пән мен тілді қатар оқытуға мүмкіндік беретін тиімді тәсіл. Бұл оқушылардың тілдік дағдыларын пәндік біліммен қатар дамытуына жол ашады. Әлемдік тәжірибеде кең таралған бұл әдіс заманауи мұғалім үшін маңызды құралдардың бірі болып саналады. Сонымен қатар, цифрлық дағдылардың маңыздылығы ерекше атап өтілді. Мұғалім онлайн платформалар мен түрлі цифрлық ресурстарды қолдана отырып, білім беру процесін интерактивті әрі қызықты ете алады. Бұл оқушылардың белсенділігін арттырып, оқу мотивациясын күшейтеді.Инклюзивті білім беру мәселесі де кеңінен қарастырылды. Әр балаға тең мүмкіндік жасау, оның жеке қабілетін ескеру – мұғалімнің басты міндеттерінің бірі. Бұл бағыт мұғалімнің адамгершілігі мен кәсіби этикасын айқындайды. Жалпы, бұл тақырып заманауи мұғалім бейнесін нақты ашып берді. Қазіргі ұстаз – үздіксіз үйренетін, икемді, технологияны меңгерген және әр оқушыға жеке көзқараспен қарай алатын жан-жақты тұлға екені айтылды. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
13.05.2025 |
Бұл тақырып аясында біз тиімді сабақ ұйымдастырудың теориялық негіздерімен таныстық. Дұрыс жоспарланған және құрылымы нақты сабақ – сапалы білім берудің басты шарты екені ерекше атап өтілді. Сабақтың құрылымы бірнеше кезеңнен тұрады: кіріспе бөлім (motivation), негізгі кезең (presentation–practice–production) және қорытынды бөлік (reflection, feedback). Әр кезеңнің өзіндік мақсаттары мен тиімді әдістері бар. Мұғалім бұл кезеңдерді оқушылардың жас ерекшеліктері мен деңгейіне қарай дұрыс жоспарлай алса, оқу үдерісі нәтижелі өтетіні түсіндірілді. Сабақ жоспарын құруда SMART мақсаттар қою, Блум таксономиясы арқылы ойлау дағдыларын ескеру, уақытты тиімді пайдалану, бағалау өлшемшарттарын алдын ала дайындау секілді маңызды тәсілдер қарастырылды. Тақырыпты талдай отырып, біз нақты сабақ жоспарларымен жұмыс істеп, теорияны тәжірибеге қолдану жолдарын меңгердік. Бұл білім болашақта сабақ беру барысында кәсіби тұрғыдан сенімді қадам жасауымызға үлкен септігін тигізеді. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
14.05.2025 |
Бұл тақырып аясында біз мұғалімнің рефлексия жүргізе білуі кәсіби дамудың ажырамас бөлігі екенін жан-жақты ұғындық. Рефлексия – бұл өз іс-әрекетіне сыни көзбен қарап, жетістіктер мен қиындықтарды саралау арқылы болашақтағы жұмысын жақсартуға бағытталған ойлану үдерісі. Сабақ аяқталған соң мұғалім “Қай тұс сәтті өтті?”, “Қай әдіс тиімді болды?”, “Оқушылар қалай қабылдады?”, “Нені жақсарту керек?” деген сұрақтар төңірегінде талдау жүргізе отырып, өз тәжірибесін жетілдіреді. Бұл – мұғалімнің кәсіби өсу жолындағы басты құралдарының бірі. Іс-шара барысында бізге рефлексияның түрлері мен әдістері таныстырылды: жеке және ұжымдық талдау, жазбаша және ауызша тәсілдер, «Three stars and a wish», SWOT-талдау, күнделік жүргізу, Lesson Study секілді үлгілер. Сонымен қатар, мұғалімнің эмоциялық күйін ескеру де маңызды екені атап өтілді. Рефлексиялық мәдениет – мұғалімнің кәсіби адалдығы мен үздіксіз дамуға ұмтылысын көрсетеді. Бұл тақырып бізге жай ғана сабақ өткізу емес, әр сабақтан қорытынды шығару – нағыз педагог шеберлігінің белгісі екенін тереңірек түсіндірді. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
15.05.2025 |
Аталған іс-шара барысында біз тәжірибе негізінде жеке жоба дайындаудың маңызын және оны құрастыру жолдарын тереңірек түсіндік. Мұғалім портфолиосы – педагогтың кәсіби дамуын көрсететін маңызды құрал. Ол мұғалімнің тәжірибесін жүйелеуге, жетістіктерін дәлелдеуге және өзін-өзі бағалауға көмектеседі. Жеке жоба барысында біз өз тәжірибемізді саралап, алынған білімді нақты іс-әрекетпен байланыстыруды үйрендік. Жоба құрылымын жасауда мақсат пен міндеттерді нақты белгілеу, қолданылатын әдістерді таңдау, күтілетін нәтижелер мен бағалау өлшемдерін анықтау секілді маңызды кезеңдерге назар аудардық. Портфолио элементі ретінде біз өткізген сабақтарға талдау жасап, олардың әр кезеңін сипаттап жаздық. Сонымен қатар, қандай әдістер тиімді болғанын, қай тұстарда өзгеріс енгізу қажет екенін көрсетіп, өз жұмысымызды жетілдіру жолдарын анықтадық. Бұл жоба бізге мұғалімнің кәсіби өсу жолында өзіндік бағалау мен рефлексияның маңызын ұғынуға, сондай-ақ жеке тәжірибемізге сыни көзбен қарап, нақты қорытынды жасауға үйретті. Болашақта өз жұмысымызды үздіксіз жетілдіріп отыру үшін бұл үлкен тәжірибе болды. |
|
|
Күні, айы |
Әрбір күн үшін іс-тәжірибенің бағдарламасы мен жоспар-кестесіне сәйкес орындалған (зерделенген) жұмыстардың атауы |
Жетекшінің белгісі |
|
16.05.2025 |
Тәжірибе кезеңінің соңында біз алған білімдеріміз бен дағдыларымызды саралап, кәсіби дамудың негізгі бағыттарын айқындау үшін өзара пікір алмасу ұйымдастырдық. Бұл қорытынды кезең бізге өз тәжірибемізге сыни көзбен қарап, болашақтағы даму жолдарын нақтылауға үлкен мүмкіндік берді. Әр студент өзінің тәжірибе барысындағы жетістіктері мен кездескен қиындықтарын ортаға салып, болашақта қандай өзгерістер енгізу қажет екенін ой елегінен өткізді. Топпен жүргізілген пікірталас барысында біз түрлі әдіс-тәсілдердің тиімділігін талқылап, әріптестеріміздің тәжірибесінен пайдалы ойлар түйдік. Пікір алмасу – кәсіби өсуге ықпал ететін маңызды қадам. Өзара қолдау мен ұсыныстар бізге жаңа идеялар туындатып, педагогикалық көзқарасымызды кеңейтуге көмектесті. Бұл өз кезегінде мұғалім ретіндегі болашақ қызметімізге деген сенімді күшейтті. Қорыта айтқанда, тәжірибені талдау мен рефлексия жасау – тек білім жинақтау ғана емес, сонымен қатар үздіксіз даму мен кәсіби шеберлікті шыңдаудың маңызды құралы екенін түсіндік. |
|
Қысқаша аналитикалық есеп
Іс-тәжірибе базасы туралы мәліметтер
Шетел тілдері және аударма ісі кафедрасы
Кафедраның оқу-әдістемелік жұмысы оқылатын пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіруге, оқу үдерісін тікелей әдістемелік қамтамасыз етуге, ғылыми-әдістемелік зерттеулердің нәтижелерін, оқытудың жаңа ақпараттық технологияларын оқу үдерісіне енгізуге, педагогикалық жетілдіруге бағытталған оқытушылар құрамының біліктілігі және құрамына кіреді
-
жаңа оқу жоспарларының жұмыс жоспарларын жасау,
-
жаңадан енгізілген пәндер бойынша жұмыс бағдарламаларын құру;
-
пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу және қолданыстағы оқу материалдарына толықтырулар енгізу;
-
кафедраның ғылыми-әдістемелік семинарларын өткізу;
-
оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік құралдарды әзірлеу және басып шығару;
-
студенттердің оқу жетістіктерін бақылауға арналған әдістемелік материалдар әзірлеу;
-
педагогикалық тәжірибе алмасу мақсатында кафедра оқытушыларының сабақтарына өзара бару;
-
ашық сабақтар өткізу;
-
мұғалімдердің біліктілігін арттыру шеңберіндегі әдістемелік жұмыс;
-
түлектердің жұмыспен қамтылуын талдау және жұмыс берушілерді болашақ мамандарды даярлау үшін бірлесіп жұмыс істеуге тарту
• факультеттің ашық әдістемелік апталығын ұйымдастыруға және өткізуге қатысу.
Кафедраның БББ
|
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
Пайдаланылған әдістер мен жұмыс технологиялары- Тренинг барысында оқу үдерісін жандандыруға бағытталған бірқатар тиімді әдіс-тәсілдер қолданылды. Соның ішінде біз үшін ерекше әсер қалдырған — бірлесе жұмыс істеуге негізделген тапсырмалар, шығармашылық жобалармен жұмыс жасау, сондай-ақ цифрлық құралдарды пайдалану болды. Сонымен қатар, тәжірибелік зерттеу элементтері арқылы біз білімді тек теориялық емес, практикалық тұрғыдан да қолдануды үйрендік.
Орындалған жұмыс туралы мәліметтер- Тренинг аясында алған теориялық білімімізді нақты іспен ұштастырып, жеке жобалармен жұмыс жүргіздік. Әр қатысушы өз тақырыбын таңдап, соған байланысты мәліметтер жинап, талдау жасап, нақты қорытындылар шығарды.
Сонымен қатар, топтық пікірталастар мен талқылаулар арқылы түрлі көзқарастармен танысып, оқытуда қолдануға болатын тың әдістер мен тәсілдер ұсынылды. Бұл жұмыс бізге тәжірибемізді тереңірек түсініп, кәсіби тұрғыда шыңдалуға жол ашты.
Ғылыми-зерттеу жұмысы туралы мәліметтер- Жүргізілген ғылыми-зерттеу жұмысы мұғалімнің кәсіби өсуіне әсер ететін факторларды анықтауға бағытталды. Зерттеу барысында нақты деректер жинақталып, олар сарапталып, тәжірибе барысында мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін арттыру жолдары қарастырылды. Алынған нәтижелер негізінде мұғалімнің кәсіби дамуын қолдауға бағытталған тиімді ұсыныстар жасалды.
Жұмыс туралы қорытындылар, ұсыныстар- Тренинг соңында біз кәсіби дамудың үздіксіз процесс екенін айқын түсіндік.Рефлексия мен өзара тәжірибе алмасу мұғалімдердің жаңашылдыққа ұмтылуына және тиімді әдістерді іздеуге үлкен серпін береді. Сонымен қатар, бұл тәжірибе педагогикалық қарым-қатынастың рөлін тереңірек ұғынуға және оқушылармен нәтижелі жұмыс жасауға мүмкіндік берді.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Әлімбекова, А. Ж. Ағылшын тілі сабағын оқытудың әдістемесі. – Алматы: Қазақ университеті, 2021.
2. Сатова, Б. Т. Ағылшын тілін оқытудағы инновациялық әдістер. – Астана: Фолиант, 2020.
3. Harmer, J. The Practice of English Language Teaching. – Pearson Education Limited, 2015.
4. Интернет-ресурс: https://www.teachingenglish.org.uk – British Council мұғалімдерге арналған платформасы.
Білім алушының қолы _______
20__ж. «_»____
Іс-тәжірибе қорытындылары бойынша бағалау парағы
|
Күні |
Сынып |
Сабақтың тақырыбы (сыныптан тыс / тәрбиелік іс-шара |
Балл |
Мұғалімнің / сынып жетекшісінің қолы |
|
13.05.2025 |
3 |
My house, rooms and objects |
|
|
|
14.05.2025 |
5 |
Family and friends |
|
|
|
15.05.2025 |
6 |
Our neighbourhood Shops |
|
|
|
16.05.2025 |
6 |
Wild animals |
|
|
|
Қорытынды баға |
|
|
||
Іс-тәжірибе жетекшісінің сипаттамасы
Шетел тілдері (IP) мамандығының 1 курс студенті Серікбек Нұрила 05.05.2025–16.05.2025 аралығында “Мұғалім кәсібіне кіріспе” іс-тәжірибесін Шет тілдері және аударма ісі кафедрасында өтті.
Іс-тәжірибе барысында студент өзін жауапкершілігі жоғары, белсенді және ынталы студент ретінде көрсете білді. Тренингтер кезінде тапсырмаларға белсене араласып, өз ойын еркін жеткізіп отырды. Мазмұнды пікірлер айтып, топтық жұмыстарда серіктестерімен тиімді қарым-қатынас орнатты.
Нұрила теориялық білімін тәжірибемен ұштастырып, педагогикалық бағыттағы тапсырмаларды орындауда белсенділік танытты. Жаңа білім мен тәжірибені меңгеруге ұмтылысы байқалып тұрды. Оқу процесіне қызығушылықпен қарап, мұғалім мамандығына деген оң көзқарасын көрсете білді.
«Мұғалім кәсібіне кіріспе» іс-тәжірибе жетекшісі
________________________________ Төлеусабыр Д.
ГҒЖМ деканы Оразалин С.К.
2025 ж. «16» мамыр М.О.
Есепке қосымшалар
4 ҚМЖ
Мақала
шағым қалдыра аласыз













