Материалдар / Ағылшын тілінен ашық сабақ талдауы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағылшын тілінен ашық сабақ талдауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілінен ашық сабақ талдауы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2024
1030
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Module 4: Space and Earth

School:Gymnasium named after Y.Altynsarin

Date: 08.12.2023

Teacher name:

Grade: 7 в

Number present:

Number absent:

Theme of the lesson:

Monuments in danger (Present Continuous)

Learning objectives

7..4.1.1 understand the main points in texts on a limited range of unfamiliar general and curricular topics;

7.4.5.1 read a limited range of extended fiction and non-fiction texts on familiar and some unfamiliar general and curricular topics;

7.6.10.1 use present continuous forms for present and future meaning and past continuous on a range of familiar general and curricular topics;

Lesson objectives

learn a new words:

choose the right words;

write your own ideas and write a sentence grammatically correct;


Criteria

Students learn more about the world and learn new and interesting facts.

Previous lesson

Environmental problems

Plan

Planned timings



Planned activities


Learners’ activities

Evaluation

Resources

Beginning

3 min










5 min














Organization moment

  • Good morning, dear students! I am very glad to see you!

  • How is your mood today?

  • Who is absent?

  • What date is it today?

  • What day of the week is it today?

Checking home work

I have a ball on my hand, I will give you this ball randomly and you answer my question. That's how we check the homework.

Middle

Today we are studying a very interesting topic.







Learners respond greeting and take their places.






Students answer the question.









You are right!



for the correctness of the task – 2 points
























Method “ball”


5 min

















8 min





11 min













10 min









3 min




Check these words

First of all, let's write the words that you need to understand the meaning in order to read the text.

Read the text

So now we will read this text and try to understand the general meaning. Then we will watch the video and clarify our topic

Exercises

P

resentation



Exercises

-Very good, ok. And in this moment we will play the interesting game. Main rule of game- if you answer the questions right, that means you have points.

-
Right now let's do exercise in students book. Open your books and look at the page number 45, ex 7



-
Very well, so now you should do the exercises from this card.



Hometask: page 43, exercise 7,8

Saying goodbye








Students listen to teacher and write this words on their notebooks









Student should watch the video and listen carefully then answer the questions.



Students should find words and cross them off the list.















Students record a homework



Good job!











Super!





Great job!

for the correctness of the answer – 5 points





Excellent!



You are right!

for a complete answer -3 points







Individual evolution



presentation











Video material (https://youtu.be/Z-02l14muzo?si=tQMZv_RFOvZjWPG3)





Worksheet 2 and 3








Word search and puzzle








Notebook











Мұғалімнің өзі өткізген сабағын талдау кестесі

Сабақ өткізуші: Ағылшын тілі пәні мұғалімі – Турлугулова Б.К.

Күні: 08.12.2023ж. Сыныбы: 7 В - сынып Пәні: Ағылшын тілі

Сабақтың тақырыбы: «Monuments in danger».

Сабақтың мақсаты:

7..4.1.1 understand the main points in texts on a limited range of unfamiliar general and curricular topics;

7.4.5.1 read a limited range of extended fiction and non-fiction texts on familiar and some unfamiliar general and curricular topics;

7.6.10.1 use present continuous forms for present and future meaning and past continuous on a range of familiar general and curricular topics;

Көрнекілігі: түрлі мамандық иелері туралы суреттер,

кеспе дидактикалық материалдар, сөздік, А4 форматтағы қағаз, фломастер.

Мұғалім пікірі

1. Сабақты жоспарлағанда оқушылардың қандай ерекшеліктері ескерілді? Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері ескеріліп, сабақтың әр кезеңінде қызығушылығын ояту, байланыстыра сөйлеу, сөздік қорын молайту көзделді.

2. Сабақтың түрі қандай? Өткен сабақпен байланысы бар ма? Аралас сабақ. Сабақта оқушыларға білім дайын түрде ұсынылмады, оны мұғалімнің басшылығымен өз беттерінше алу қажет болды. Ішінара іздену арқылы берілген суреттер бойынша сабақтың тақырыбын анықтап, өздері білген ақпаратпен байланыстыра отырып, жұппен, ұжыммен жұмыс (белсенділіктерін арттыру үшін), ойын элементтері (қызығушылығын, ойлау, есте сақтауын дамыту үшін) жүргізілді.

3 Сабақта қандай міндеттер алға қойылды? А) білімділік Ә) дамытушылық Б) тәрбиелік; бұлардың арасында байланыс болды ма? Бұл міндеттерде сыныптың, жеке оқушылардың А)Ғимараттар туралы алған теориялық білімдерін бекітіп, ауызша, жазбаша талдау жұмысын жүргізу; Ә) Сауатты, таза, көркем жазуға, мәдениетті сөйлей білуге үйрете отырып, ойлау қабіліттерін, қиялдарын дамыту; Б) тәрбиелік- бағалау «бәйге» әдісі бойынша өткізілді, туған жерін сүюге ұлттық құндылықтарды құрметтеуге тәрбиелеу. Бұл алған міндеттер байланысып бірін - бірі толықтыры тұрды.

4 Аталған міндеттерді шешуде сабақтың бұл түрі неге тиімді болды? Мамандықтарды өмірмен байланыстыра отырып оқушылардың қызығушылығын арттыру барысында сабақтың әр кезеңінде әр түрлі - әдіс тәсілдермен, ойындар өткіздім.

5 Сабақ кезеңдерінің арасында байланыс болды ма? Уақыт тиімді пайдаланылды ма? Алға қойған мақсат біреу болғандықтан сабақтың әр кезеңдері, бір – бірімен байланысып, жүйелі қорытындыланып өз уақытында өтті.

6 Жаңа тақырыпты ашуда оқытудың әдіс – тәсілдерінде қандай үйлесім болды? Әдіс – тәсілдерді таңдау себептерін түсіндіру. Қолданылған платформалар: Joyteka, Jeopardy. Үй жұмысы попкорн әдісі бойынша сұралды. «Оқу мен жазуды сын тұрғысынан ойлау технологияларының элементтері ізгілендіру педагогикасымен ұштастыра өткізе отырып оқушылардың ойын, қиялын, есте сақтау дағдысын қалыптастыру қарастырылды».

7 Оқушымен жеке жұмыс болды ма? Ол қалай ұйымдастырылды? Неліктен? Өз ойын жетік жеткізе алатын оқушылармен жекелеген жұмыс жүргіздім, себебі ол оқушылар білімдік танымы жоғары деңгейдегі оқушыларым еді. Ал білімділік дағдысы төмен, ойын жеткізуге қиналатын оқушыларға өз тарапымнан қолдау көрсетілді.

8 Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары байқалды ма? (себебін түсіндіру) Сабақтың әрбір кезеңдерінен өткен сайын оқушылар мен берген тапсырмаларға тез, дұрыс жауап беруге тырысып ұйымшылдыққа тәрбиеленді, белсенділіктері, қызығушылықтары артты.

9 Сынып бөлмесінде қандай оқу құрал - жабдықтары пайдаланылды? Оқулық, жұмыс дәптерлері, суреттер топтамасы, сөздік, интерактивті тақта.

10 Сабақ барысында оқушылардың арасындағы дұрыс психологиялық қарым – қатынас жасауына мұғалімнің тәрбиелік әсері қалай жүзеге асты. Сабақ барысында тапсырмаларды орындау кезінде оқушылардың бір бірімен ақылдаса жұмыс жасауы, ұйымшылдыққа, бір біріне сенім білдірулеріне, бір бірінің жауабын сыйластықпен тыңдауы басшылыққа алынды.

11 Үй тапсырмасын беру:Students book page 36, exercises 4,5. Learn new vocabulary.

13.Мұғалім көздеген мақсатына жетті ме? Сабақ бойы оқушылар берілген тапсырманы орындауда белсенділік көрсетті. Жоспарлап келген жұмыс түрлері толығымен іске асты, ендеше мақсатыма жеттім деп ойлаймын. Оқушылар «Бәйге» әдісімен бағаланды.



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!