Материалдар / Ағылшын тілінен бірлестіктің жылдық жұмыс жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағылшын тілінен бірлестіктің жылдық жұмыс жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілі пәні мұғалімдеріне арналған әдістемелік көмек. Бірлестік жетекшілеріне арналған құжат.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
14824
106 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бекітемін

Мектеп директоры ׃ Р.З.Дюсекенов















«С. Ғаббасов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп » Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің

Ағылшын тілі пәні бірлестігінің

2017 2018 оқу жылына

іс-шаралар жоспары

























3. Пән бірлестік ережесі.

Әдістемелік бірлестік туралы ереже

І. Жалпы ережелер

Әдістемелік бірлестік білім мекемесіндегі (БМ) әдістемелік қызметтің негізгі құрылымдық бөлігі болып табылады. Әдістемелік бірлестік бір немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізеді.

Әдістемелік бірлестік бір пән немесе бірнеше бағыттас пәндер бойынша құрамында кемінде 5 мұғалім болған жағдайда құрылады. Әдістемелік бірлестіктерді құру, олардың санына, құрамына өзгерістер енгізу мектеп директорының бұйрығымен жүзеге асырылады.

Әдістемелік бірлестіктер тікелей директордың әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасарына бағынады.

ІІ. Әдістемелік бірлестіктің міндеттері мен қызмет бағыттары

Әдістемелік бірлестік төмендегідей міндеттерді шешу үшін құрылады:

пән бойынша оқу-тәрбие, әдістемелік, эксперименттік жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде ұйымдастыру және жүргізу;

сабақ беру әдістемесін жетілдіру;

мұғалімдердің педагогикалық біліктілігін көтеру;

педагогикалық эксперименттерді жүргізу.


І. Әдістемелік бірлестіктің негізгі жұмыс түрлері:


оқушыларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесінің проблемалары бойынша педагогикалық эксперименттерді өткізу және олардың нәтижесін білім процесіне енгізу;

  • оқу-әдістемелік мәселелер бойынша мұғалімдердің шығармашылық есептері, дөңгелек үстел, кеңестер, семинарлар т.б;

  • оқушыларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесінің мәселелері бойынша әдістемелік бірлестіктердің отырыстары;

  • пән бойынша ашық сабақтар және сыныптан тыс іс-шаралар;

  • оқыту және тәрбиелеу әдістемесі, жалпы педагогика және психология мәселелері бойынша лекциялар, баяндамалар және дискуссиялар;

  • озат педагогикалық тәжірибені және басқару құжаттарының талаптарын зерттеп, оқу-тәрбие процесіне енгізу;

  • пән және әдістемелік апталықтарды өткізу;

  • өзара сабаққа ену;

  • оқу сабақтарының өткізу сапасын бақылау


ІІ. Әдістемелік бірлестік қызметінің негізгі бағыттары:


  • пәндер бойынша білім деңгейінің қорытындыларын талдау;

  • оқу жоспарының вариативтік бөлімдерін жасауға қатысу;

  • оқу бағдарламаларындағы минимал көлем мен мазмұнға қойылатын талаптарға өзгерістер енгізу;

  • оқу әдістемелік және дидактикалық материалдарды талдау;

  • пәндер бойынша ашық сабақтар және ашық сыныптан тыс іс-шаралар өткізу;

  • пәндерді оқыту әдістемесі бойынша баяндамалар дайындау және талқылау:

  • оқушылардың зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жетекшілік жасау және бақылау мәселелерін қарастыру;

  • оқытудың жаңа технологияларын іздеу және енгізу бойынша педагогикалық эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу;

  • оқу пәндерін өту әдістемесін жетілдіру және тәжірибе алмасу мақсатында әдістемелік бірлестік ішінде және әдістемелік бірлестіктер арасында өзара сабаққа енуді ұйымдастыру;

  • пәндер бойынша сайыстар, олимпиадалар, жарыстар өткізу туралы ережелер жасау.


ІІІ. Әдістемелік бірлестіктің жұмысы.

Әдістемелік бірлестікті бірлестік мүшелерінің келісімімен тәжірибелі ұстаздар тарапынан таңдалған төраға басқарады. Төрағаны БМ директоры тағайындайды.

Әдістемелік бірлестіктің жұмысы жылдық жоспар негізінде іске асырылады. Жоспар әдістемелік бірлестіктің төрағасы тарапынан құрылады, әдістемелік бірлестіктің отырысында қарастырылады, директордың әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасарымен келісіліп, мектеп директорымен бекітіледі.

Әдістемелік бірлестіктің отырысы тоқсанда кемінде бір рет өткізіледі. Отырыстың мерзімі, өтілу орны туралы төраға дер кезінде директордың әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасарына хабарлау керек. Қаралып отырған әр мәселе бойынша ұсыныс қабылданып, ол хаттама журналына жазылады. Ұсыныстар әдістемелік бірлестік төрағасының қолымен бекітіледі.

ІV. Әдістемелік бірлестіктің құжаттары

    • ӘБ төрағасын тағайындау туралы бұйрық.

    • Әдістемелік бірлестік туралы ереже .

    • Өткен оқу жылының жұмысын талдау.

    • Әдістемелік жұмыстың тақырыбы, оның мақсаты, негізгі бағыттары және жаңа оқу жылының міндеттері.

    • ӘБ жаңа оқу жылына арналған жұмыс жоспары.

    • ӘБ мұғалімдері туралы мәліметтер.

    • ӘБ мұғалімдерінің өз білімін жетілдіру тақырыптары туралы мәліметтер.

    • ӘБ мұғалімдерінің біліктілін көтеру кестесі.

    • ӘБ мұғалімдерін аттестациялаудың перспективті жоспары

    • Пән бойынша ашық сабақтар және сыныптан тыс іс-шаралар өткізу кестесі

    • Оқу бағдараламалары .

    • Пән апталықтарының жоспары.

    • Жас маманмен жұмыс жоспары.

    • Пән бойынша алынған бақылау жұмыстарының қорытындылары.

    • Мектепішілік бақылау (анықтамалар, диагностика).

    • ӘБ отырыстарының хаттамалары.

V. Әдістемелік бірлестіктің құқықтары

Әдістемелік бірлестіктің құқығы бар:


  • мұғалімдердің біліктілік разрядтарын көтеру туралы ұсыныс дайындауға;

  • мектепте оқу процесін жақсарту бойынша ұсыныс беруге;

  • ӘБ-те жиналған озат педагогикалық тәжірибе материалдарын жариялау туралы мәселені қоюға;

  • оқушыларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша директор орынбасарларынан кеңес сұрауға;

  • мұғалімдердің аттестациясын ұйымдастыру және мазмұны бойынша ұсыныстар беруге;

  • ӘБ тарапынан «Жыл мұғалімі» сайысына мұғалімдерді ұсынуға.

VІ. Әдістемелік бірлестік қызметін бақылау.

Әдістемелік бірлестіктің қызметі мектеп директоры және оның орынбасарлары тарапынан бақыланады. Бақылау мектептің әдістемелік жұмысы және мектепішілік бақылау жоспарларына сәйкес жүргізіледі.

VII. Әдістемелік жұмысының негізгі міндеттері


  • Ұстаздардың педагогикалық шеберлігін жетілдіру.

  • Сабақтар өтілуінің жоғары әдістемелік деңгейін қамтамасыз ету.

  • Жас мамандарды кәсіби шыңдау.

  • Жаңа ақпараттық технологияларды ендіру негізінде оқу сабақтардың өтілу сапасын жоғарылату.

  • Оқытудың жаңашыл әдіс-тәсілдерін, жаңа технолгияларды іздеу бойынша педагогикалық эксперименттерін жалғастыру.

  • Шығармашыл мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесін анықтау, жинақтау және тарқату. Білім беру процесінің жаңа әдістемелік жасақтауын талдау және апробациялау, озат педагогикалық тәжірибені, оқытудың жаңа формаларын, әдістерін ендіру.

  • Барлық құжаттарды жүргізу сапасын жоғарылату бойынша жұмысты ұйымдастыру және өткізу.

  • Оқу, ғылыми-әдістемелік және дидактикалық материалды жасау





4. Пән бірлестігіндегі мұғалімдердің міндеттері.


  • пән бірлестігінің отырысын өткізу

  • Пән бірлестігінің шешімі және ұсынысының орындалуы, құжаттардың жүргізілуі.

  • Пән бірлестігіндегі мұғалімдердің озық іс-тәжірибелерімен танысып, тәжірибелерінде қолдану.

  • Пән апталығын өткізу және оған дайындық жүргізу.

  • Конференция , семинар, дөнгелек стол, іскерлік ойын өткізу, дайындық жұмыстарын жүргізу.

  • Оқушылардың пәндік олимпиадасын, интеллект ,білім сайыстарын өткізу.

  • Пән бойынша сабақтан тыс іс-шаралар өткізу.

  • Сабақтар, факултатив сабақтар, үйірме сабақтарына ену.


  1. Өткен оқу жылына талдау.


































  1. Пән бірлестіктің тақырыбы, мақсаты, міндеттері.

Бірлестіктің эпиграфы:

Сөз өнерін меңгеру барлық

адамға суреткер болу үшін

емес,еш нәрсеге тәуелді

болмау үшін керек.

Д. Родари

Ағылшын тілі пән бірлестігінің шығармашылық тақырыбы:


"Білімнің, біліктілік пен дағдылардың барлық жүйесін оқушылардың терең де сапалы меңгеруін қамтамасыз ету”


Ағылшын тілі бірлестігінің мақсаты:

Оқушыларға коммуникативтік –танымдық қызығушылығына сай білім беру, практикалық түрде меңгерту.


Бірлестіктің міндеті:

Ағылшын тілін оқытудың мазмұнын анықтау,оқушыларға ағылшын тілін меңгерту барысында ана-тілі мен орыс тілінің игі ықпалын ескере отырып, оқыту ерекшеліктерін көрсету.

















Әдістемелік тақырыбы (тақырыптың маңыздылығы және өзектілігі, оның теориялық негіздемесі, әдістемелік жұмыстың мақсаты мен міндеттері



Ағылшын тілі пән бірлестігінің шығармашылық тақырыбы:


"Білімнің, біліктілік пен дағдылардың барлық жүйесін оқушылардың терең де сапалы меңгеруін қамтамасыз ету”


Ағылшын тілі бірлестігінің мақсаты:

Оқушыларға коммуникативтік –танымдық қызығушылығына сай білім беру, практикалық түрде меңгерту.


Бірлестіктің міндеті:

Ағылшын тілін оқытудың мазмұнын анықтау,оқушыларға ағылшын тілін меңгерту барысында ана-тілі мен орыс тілінің игі ықпалын ескере отырып, оқыту ерекшеліктерін көрсету.































Бекітемін:

Мектеп директоры: Р.З. Дюсекенов



Бұйрық №

Ағлшын тілі пән әдістемелік бірлестік жетекшісі: Альжекеева Б.Ж.


  1. Оқушылардың білім, біліктілік сапасы

  2. Оқу бағдарламасының (стандарттың) орындалуы

  3. Пән бойынша әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру

  • мұғалімдердің кәсіби, мәдени деңгейін арттыру

  • республика, облыс аудан көлеміндегі озық педагогикалық тәжірибені оқып үйрену

  • өзара сабаққа қатысу

  • кабинетті жабдықтау

  • пән бойынша үйірме

факультатив, апталық, декада, кеш, олимпиада, көрме т.б

  1. Нормативтік құжаттарды оқу, жүзеге асыру

  2. Оқушылар дәптерінің талапқа сай болуы

  3. Тәлімгерлік

  4. ӘБ отырысы және басқа жиналыстар шешімінің орындалуы бекітілсін.



Таныстым: 2017жыл.


ӘБ жетекшісі: Альжекеева Б.Ж.






















Әдістемелік бірлестігінің

апталық жоспар кестесі


Апта күні

Қыркүйек

Жауапты

Дүйсенбі

Оқу кабинеттерінің сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушыларды тілдер мейрамына дайындау

5-11 сынып оқушыларының сабаққа дайындығын тексеру

Бітіруші сынып оқушыларын ЖОО дайындау







Пән мұғалімдері

Асылханова Б.З.

Альжекеева Б.Ж.

Сейсенбі

Мұғалімдердің күнтізбелік жоспарын тексеру.

9-10 сынып оқушыларының дәптерін тексеру

11-сынып оқушыларының шығармаларын тексеру

Сәрсенбі

Оқушылардың дәптерлерінің тексерілуін қадағалау

11-сынып оқушыларынан тест алу

Жас мамандарға көмек көрсету

Дарынды оқушылармен жұмыс

Бейсенбі

Мұғалімдердің күнделікті жоспарын тексеру

Әдістемелік журналдарға талдау жасау

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену

Жұма

Оқу кабинеттерінің тазалығын тексеру

Тәлімгерлік жұмыстарын жүргізу

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау


Апта күні

Қазан

Жауапты

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Үйірме жұмыстарын ұйымдастыру.

Оқушылардың үлгерімін бақылау

Бітіруші сынып оқушыларын ЖОО дайындау





Сарыбаева А.Т.

Амренова Т.К.

Жунусова Г.А.



Дүйсенбі

Сейсенбі

Мұғалімдердің сабақтарына ену.

9 сынып оқушыларынан тест алу

Бастауыш сынып оқушыларының қызығушылығын арттыру

Сәрсенбі

Оқушылардың дәптерлерінің тексерілуін қадағалау

11-сынып оқушыларынан тест алу

Жас мамандарға көмек көрсету

Дарынды оқушылармен жұмыс

Бейсенбі

Оқушыларды мектепішілік олимпиадаға дайындау.

Жұма

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау


Апта күні

Қараша

Жауапты

Дүйсенбі

Оқу кабинеттерінің сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушылардың дәптерлерін,оқулықтарын,

Күнделігін тексеру

Тәлімгерлік жұмыс

Бітіруші сынып оқушыларын ЖОО дайындау











Пән мұғалімдері,

Бірлестік жетекшісі

Сейсенбі

Мектепішілік олимпиада өткізу

Мұғалімнің күнделікті, күнтізбелік

Жоспарын тексеру.

Тәлімгерлік жасау.

9 сынып оқушыларының дәптерін тексеру

Бастауыш сынып оқушыларының қызығушылығын арттыру

Сәрсенбі

Тоқсан қорытындыларын

дайындау

11-сынып оқушыларынан тест алу

Жас мамандарға көмек көрсету

Дарынды оқушылармен жұмыс

Бейсенбі

Журналдарды тексеру

Әдістемелік журналдарға талдау жасау

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену

Жұма

Оқу кабинеттерінің тазалығын тексеру

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау


Апта күні

Желтоқсан

Жауапты

Дүйсенбі

Оқу кабинеттерінің сабаққа дайындығын тексеру.

5- сынып оқушыларының оқу тездігін тексеру

11-сынып оқушыларын емтіханға дайындығын тексеру






Пән мұғалімдері










Сейсенбі

Мұғалімдердің сабақтарына ену.

Тәлімгерлік жасау.

9 сынып оқушыларынан тест алу

9-10 сынып оқушыларының дәптерін тексеру

11-сынып оқушыларының шығармаларын тексеру

Сәрсенбі

Оқушылардың дәптерлерінің тексерілуін қадағалау

11-сынып оқушыларынан тест алу

Дарынды оқушылармен жұмыс

Бейсенбі

Әдістемелік жұмыс талдау жасау

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену

Тәлімгерлік жасау.

Жұма

Оқу кабинеттерінің тазалығын тексеру

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау


Апта күні

Қаңтар


Жауапты

Дүйсенбі

Оқу кабинеттерінің сабаққа дайындығын тексеру.

5-8 сынып оқушыларынан тест алу.

Кәсіби қоғамдастық

Бітіруші сынып оқушыларын ЖОО дайындау




Пән мұғалімдері

Сейсенбі

Мұғалімдердің сабақтарына ену.

Тәлімгерлік жасау.

9-10 сынып оқушыларынан тест алу

9-10 сынып оқушыларының дәптерін тексеру

11-сынып оқушыларының шығармаларын тексеру

Сәрсенбі

Оқушылардың дәптерлерінің тексерілуін қадағалау

11-сынып оқушыларынан тест алу

Жас мамандарға көмек көрсету.

Тәлімгерлік жасау.

Дарынды оқушылармен жұмыс









Бейсенбі

Күнтізбелік, күнделікті жоспарларды тексеру.

Әдістемелік журналдарға талдау жасау

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену

Жұма

Оқу кабинеттерінің тазалығын тексеру

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау

5-11 сынып оқушыларынан алынған тест қорытындысын талқылау


Апта күні

Ақпан

Жауапты

Дүйсенбі

ҰБТ ға дайындық

5-8 сынып оқушыларынан тест алу.

11-сынып оқушыларын емтіханға дайындығын тексеру








Пән мұғалімдері

Амренова Т.К.

Асылханова Б.З.







Сейсенбі

Мұғалімдердің сабақтарына ену.

Тәлімгерлік жасау.

9-10 сынып оқушыларының дәптерін тексеру

11-сынып оқушыларының шығармаларын тексеру

Сәрсенбі

Оқушылардың дәптерлерінің тексерілуін қадағалау

11-сынып оқушыларынан тест алу

Жас мамандарға көмек көрсету.

Тәлімгерлік жасау.

Дарынды оқушылармен жұмыс

Бейсенбі

Мектепішілік оқу кабинеттерінің байқауын өткізу.

Әдістемелік журналдарға талдау жасау

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену

Жұма

Оқу кабинеттерінің тазалығын тексеру

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау


Апта күні

Наурыз

Жауапты

Дүйсенбі

МАБқа дайындық

5-8 сынып оқушыларынан тест алу.

5- сынып оқушыларының оқу тездігін тексеру

11-сынып оқушыларын емтіханға дайындығын тексеру






Пән мұғалімдері

Альжекеева Б.Ж.

Сарыбаева А.Т.




Сейсенбі

Мұғалімдердің сабақтарына ену.

Тәлімгерлік жасау.

9-10 сынып оқушыларынан тест алу

9-10 сынып оқушыларының дәптерін тексеру

11-сынып оқушыларының шығармаларын тексеру

Сәрсенбі

Оқушылардың дәптерлерінің тексерілуін қадағалау

11-сынып оқушыларынан тест алу

Жас мамандарға көмек көрсету.

Тәлімгерлік жасау.

Дарынды оқушылармен жұмыс

Бейсенбі

Мектепішілік оқу кабинеттерінің байқауын өткізу.

Әдістемелік журналдарға талдау жасау

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену





Жұма

Оқу кабинеттерінің тазалығын тексеру

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау


Апта күні

Сәуір

Жауапты

Дүйсенбі

Оқу кабинеттерінің сабаққа дайындығын тексеру.

5-8 сынып оқушыларынан тест алу.

5- сынып оқушыларының оқу тездігін тексеру

11-сынып оқушыларын емтіханға дайындығын тексеру









Пән мұғалімдері

Асылханова Б.З.

Амренова Т.К.

Сарыбаева А.Т.





Сейсенбі

Мұғалімдердің сабақтарына ену.

Тәлімгерлік жасау.

9-10 сынып оқушыларынан тест алу

9-10 сынып оқушыларының дәптерін тексеру

11-сынып оқушыларының шығармаларын тексеру

Сәрсенбі

Оқушылардың дәптерлерінің тексерілуін қадағалау

11-сынып оқушыларынан тест алу

Жас мамандарға көмек көрсету.

Тәлімгерлік жасау.

Дарынды оқушылармен жұмыс

Бейсенбі

Мектепішілік оқу кабинеттерінің байқауын өткізу.

Әдістемелік журналдарға талдау жасау

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену

Жұма

Оқу кабинеттерінің тазалығын тексеру

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау


Апта күні

Мамыр

Жауапты

Дүйсенбі

Оқу кабинеттерінің сабаққа дайындығын тексеру.

5- сынып оқушыларының оқу тездігін тексеру

11-сынып оқушыларын емтіханға дайындығын тексеру







Пән мұғалімдері

Бірлестік жетекшісі

Сейсенбі

Мұғалімдердің сабақтарына ену.

Тәлімгерлік жасау.

9-10 сынып оқушыларынан тест алу

9-10 сынып оқушыларының дәптерін тексеру

11-сынып оқушыларының шығармаларын тексеру

Сәрсенбі

Оқушылардың дәптерлерінің тексерілуін қадағалау

Тоқсан қорытындысын дайындау

Дарынды оқушылармен жұмыс

Бейсенбі

Әдістемелік журналдарға талдау жасау

Оқулықтағы қиын тақырыптарды талқылау

Мұғалімдердің сабақтарына ену.

Тәлімгерлік жасау.

Жұма

Оқу кабинеттерінің тазалығын тексеру

Сенбі

Апта бойы атқарылған жұмыстарды қорытындылау













Пән мұғалімдердің аттестация өтудің перспективалық жоспары.





Мұғалімнің

аты жөні

Соңғы аттес-тацияның жылы

Берілген

категория

2016-2017

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

1

Асылханова Б.З.

2015

Жоғары

растау




+


2

Амренова Т.К.

2016

І

+



+


3

Альжекеева Б.Ж.

2017

жоғары


+



+

4

Сарыбаева А.Т.


санатсыз






5

Жунусова Г.А.

2015

Жоғары растау
















Пән мұғалімдердің білім жетілдіру курсынан өтудің перспективалық жоспары.



Біліктілікті көтеру курстарынан

өтуді жоспарлау.



8

Мұғалімнің

аты жөні

Білімі

Курсты аяқтаған жылы

2016-2017

2017-

2018

2018-2019

2019-2020

20202021

2021-

2022

2016

2017

2017

2018

1

Асылханова Бахтигуль

жоғары

Орлеу

2017

шілде

+




+




2

Амренова Турсунгуль

жоғары

ТКТ

2017

+




+




3

Альжекеева Баян

жоғары

Орлеу

2016

+




+




4

Сарыбаева Асем


ТКТ

2017

Орлеу

+




+




5

Жунусова Гульбану

жоғары

ТКТ

2017

+




+







22. Жас мамандармен жұмыстың жоспары.


Атқаратын іс- шаралар

Уақыт

Атқарушы

1

Жас мамандарға тәлімгер бекіту

қыркүйек

Бірлестік төрайымы

2

Жас мамандарға кунтізбелік жоспарлардың қалай жасалуын үйрету , ОМЖ жасауды үйрету

қыркүйек

Тәлімгер

3

Жас мамандарға кунделікті жоспарлардың қалай жасалуын үйрету. ҚМЖ жасауды үйрету

қыркүйек

Тәлімгер

4

Нарматив құжаттар мен таныстыру

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

5

Озат тәжірибелі мұғалімдердің сабақтарына кіріп, сабақ ауысуды қамтамасыз ету

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

6

Lesson Study бойынша сабақтарды жоспарлау

Жыл көлемінде

Оқу ісі меңгерушісі

7

Методик әдебиеттермен ,көрнекі құралдардан қалай пайдалануды үйрету.

Жыл көлемінде

Оқу ісі меңгерушісі

8

Ашық сабақтарға,сыныптан тыс жұмыстарға белсенді қатысуды қамтамасыз ету және қатыстыру.

Жыл көлемінде

Оқу ісі меңгерушісі

9

Сынып жұрналын толдыруға көмектесу.

Жыл көлемінде

Оқу ісі меңгерушісі

10

Сабақтарға көрнекі құралдар жасауды үйрету.

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

11

Қала көлемінде болатын интеллектуалды ойындарға,конференция,семинарларға қатыстыру.

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

12

Жас мамандарға білім стандарты туралы мәлімет беру.

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

13

Жас мамандың жыл көлемінде атқарған жұмысы туралы бірлестікте талқылау.

Мамыр

Бірлестік төрайымы

14

7 Модул идеясын түсіндіру. Сындарлы оқыту теориясы бойынша түсінік қалыптастыру.

Қыркуйек

Бірлестік жетекші

15

Мектептің іс-шараларымен таныстыру.

Коучинг Уокшоп сессияларына қатыстыру.

Желтоқсан

Қаңтар

ақпан

Оқу ісі меңгерушісі

16

Сабақты талқылауды үйрету

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

17

Пән кабинетін жабдықтауды уйрету

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

18

Ашық сабақтарда психологик ойындарды қолдануды үйрету

Жыл көлемінде

психолог

19

Сабақты басқа пәндермен байланыстыруды уйрету

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

20

Нашар мен дарынды оқушылармен жұмыс алып баруды уйрету

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

21

Өзіндік құжаттар дайындауды, рефлексия жазуды үйрету

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

22

Сабақты өмірмен байланыстыруды уйрету.

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

23

Тест дайындауды уйрету.

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

24

Сабақ кезінде өзін қалай ұстауды үйрету.

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы

25

Жас мамандардың өз үстінде көп істеуді үйрету.

Жыл көлемінде

Бірлестік төрайымы


Бірлестік төрайымы:


Хаттама №

күні ағылшын тілі пән бірлестігінде «__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________» тақырыбында жиналыс болып өтті . Жиналысқа мына мұғалімдер қатысты:

1 _______________________________________________

2_______________________________________________

3_______________________________________________

4_______________________________________________

5_______________________________________________

6_______________________________________________

Жиналыста төмендегі сұрақтар талқылынды:

1___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бірінші мәселе бойыншы_____________________мырза/ханымсөйледі.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Екінші мәселе бойынша ____________________мырза/ханым сөйледі._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Үшінші мәселе бойынша _____________________ мырза/ханым сөйледі________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Төртінші мәселе бойынша______________________мырза/ханым сөйледі._______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Қаулы:

1_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Бірлестік төрайымы : Альжекеева Баян

DrawObject1

2017 -2018 оқу жылының қорытындысы бойынша

Р Е Й Т И Н Г Т І К КАРТАСЫ

І. Оқушылардың шығармашылық белсенділігі

  • Пән олимпиадаларының қорытындылары


 

Пәні

Оқушылар саны

Жеңімпаздар(орны, аты-жөні, сыныбы)

Жеңімпаз жетекшінің аты- жөні

Қала (аймақ)


1


Садырбекова Зауреш

Асылханова Б.З.









Облыс



 

 

Респуб-лика


 

 








  • Шығармашылық байқаулар қорытындылары (жеке оқушы есебі)



 

Байқау аталуы

Оқушылар саны

Жеңімпаздар(орны, аты-жөні, сыныбы)

Жеңімпаз жетекшінің аты- жөні

Қала (аймақ)

Ғылыми жоба байқауы 

 

 

 

2



1 



Аудан

 

 

 

Облыс

 

 

 

Респуб-лика

 

 

 


Шығармашылық байқаулар қорытындылары (топтық есеп)


 

Байқау аталуы

Оқушылар саны

Жеңімпаздар(орны, аты-жөні, сыныбы)

Жеңімпаз жетекшінің аты- жөні

Қала (аймақ)

Ғылыми жоба байқауы 







Аудан

 


 


Облыс

Ғылыми жоба байқауы 




Респуб-лика

 

 

 

 



  • Интеллектуалдық ойын-конкурстардың жеңімпаздары



Ойын-конкурстың аталуы

Дәрежесі

Қатысушылар саны

Сыныптар

Мұғалімнің аты-жөні

Жеңімпаздардың

аты-жөні




 

 

 

 

 




 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

4. ... ... ...


 


 

 

 

 



5.Оқушылардың Кіші ғылыми Академиясына қатысуы







 

Секция

Оқушылардың аты-жөні

Сыныбы

Тақырыбы

Жетекшінің аты- жөні

Жеңімпаздардың аты-жөні (орны, сыныбы)

Қала (аймақ)

Ағылшын тілі 




 






 




 















Аудан

 




 

 

 

 

Облыс

 



 

 

 

 

Респуб-лика

 

 

 

 

 







DrawObject2


 

Байқау немесе жобаның аталуы

Қатысушының аты- жөні

Қала (аймақ)





Аудан

 

 

Облыс

 

 

Респуб-лика

 

 



DrawObject3


Автордың аты-жөні

Мақаланың, кітаптың аталуы

Баспасы

1






«»


2




3




4




5




6




7




8











3. Педагогтардың кәсіби конкурстарға қатысуы


DrawObject4

 

Конкурстың аталуы

Қатысушының аты-жөні

Жеңімпаздардардың аты-жөні, алған орны

Қала (аймақ)




Аудан

 

 

 

Облыс




Республика

 


 

 




DrawObject5




Іс-шараның аталуы

Қатысушының аты-жөні

Қала (аймақ)


 

 

Аудан



 

 

Облыс






Республика

 

 










з









5. Педагогтардың аттестациядан өтуі



DrawObject6


Педагогтардың аты-жөні

Алдыңғы санаты

Жаңадан алынған санаты

1

Асылханова Б

жоғары

Жоғары растау

2

Амренова Т

І

І растау

3

Альжекеева Б

І

жоғары

4

Сарыбаева А

санатсыз


5

Жунусова Г

жоғары

Жоғары растау


DrawObject7


Педагогтардың аты-жөні

Курс аталуы

Өту мерзімі

1




2




3




4




5




DrawObject8


 

Педагогтың аты-жөні

Марапаттаталуы

Мектеп







Қала (аймақ)






Аудан

 



 

Облыс



Республика

 


 

DrawObject9

 

Іс-шара аталуы

Ұйымдастырушының аты-жөні

Мектеп


ӘБ мүшелері 


Қала (аймақ)



Аудан



Облыс



Республика


 





9. Қосымша білім беру










Үйірме жетекшісінің аты-жөні

Үйірме атауы

Сыныбы

Қатысушылар саны

1


«English is the World Language»

5-11

20

2





3





4





5






DrawObject10
































«С. Ғаббасов атындағы жалпы білім беретін орта мектептің » ағылшын тілі бірлестігінің жылдық сағат саны.


сыныбы

І жарты жылдық

ІІ жарты жылдық

Жалпы



І тоқсан

ІІ тоқсан

ІІІ тоқсан

ІҮ тоқсан

1

5 «а»

19

14

20

15

68

2

5 «б»

19

14

20

15

68

3

5 «в»

19

14

20

15

68

4

5 «г»

19

14

20

15

68

5

5 «д»

19

14

20

15

68

6

6 «а»

19

14

20

15

68

7

6 «б»

19

14

20

15

68

8

6 «в»

19

14

20

15

68

9

7 «а»

19

14

20

15

68

10

7 «б»

19

14

20

15

68

11

7 «в»

19

14

20

15

68

12

8 «а»

19

14

20

15

68

13

8 «б»

19

14

20

15

68

14

8 «в»

19

14

20

15

68

15

9 «а»

19

14

20

15

68

16

9 «б»

19

14

20

15

68

17

9 «в»

19

14

20

15

68

18

10 «а»

19

14

20

15

68

19

10 «б»

19

14

20

15

68

20

11 «а»

19

14

20

15

68

21

11 «б»

19

14

20

15

68



Бірлестік жетекшісі : Д. Азимова


















11


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!