Материалдар / Ағылшын тілінен БЖБ/ТЖБ талдауы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ағылшын тілінен БЖБ/ТЖБ талдауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын тілінен БЖБ/ТЖБ талдауы 3-9 сыныптарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2024
193
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім

бөлімі Новоселовка ауылының орта білім беретін мектебі» КММ


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан ағылшын тілі пәні бойынша

Сынып: 3

Оқушылар саны: 9

Педагог: Ермекова Данагуль Жалеловна

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау




Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

3.1.4.1. 3.2.2.1.

-

БЖБ 2

3.3.2.1. 3.4.2.2.

-

ТЖБ

3.1.2.1. 3.3.2.1. 3.4.2.2. 3.2.2.1.

-


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

  2. жоғары (В): 85-100%;


    Айдаубай Інкар

    Болатқызы Айтұмар

    Ботажан Жансұлу

    Неру Тогжан

    Зеинелхан Аяла

    Қанафияқызы Каусар

    Қасымхан Ернұр

    Сәрсенби Бақдаулет

    орта (С): 40-84%;


    Есенбай Нұрасыл

    Семейхан Айару

    төмен (Н): 0-39%.


    -

    Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:-

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: __жоқ____________________________________


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен -




Күні 24.10.2024


Педагогтің аты–жөні, қолы Ермекова Данагуль Жалеловна ________

«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім

бөлімі Новоселовка ауылының орта білім беретін мектебі» КММ

Сынып: 4

Оқушылар саны: 13

Педагог: Ермекова Данагуль Жалеловна

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:



Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

 4.1.4.1 Understand an increasing range of short supported questions on general and some curricular topics

4.2.4.1 Respond to questions on an increasing range of general and some curricular topics

БЖБ 2

4.3.5.1 Understand the main points of short simple texts on a growing range of general and some curricular topics by using contextual clues

4.4.1.1 Plan, write and check sentences with support on a range of basic personal, general and some curricular topics

ТЖБ

4.1.8.1 Understand short, supported narratives on an increasing range of general and some curricular topics

4.3.3.1 Recognize basic opinions in short, simple texts on an increasing range of general range of general and some curricular topics

4.4.4.1 Write with support a sequence of short sentences in a paragraph to give basic personal information

4.2.8.1 Express basic likes and dislikes; recount short, basic stories and events on a limited range of general and some curricular topics

4.5.12.1 Use adverbs of time and frequency: sometimes, often, always, never to indicate when and how often begin to use simple adverbs of manner

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Минималды балл жинаған оқушылар бөлімдер үшін лексикалық қорға ие емес және грамматикалық тақырыптарды білмейді, алфавитті білмейді және оқи алмайды, сөйлем құра алмайды

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: алфавитті білмейді және оқи алмайды, сөйлем құра алмайды


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен):

1) сабақта оқытудың белсенді әдістерін толық көлемде пайдалануға құқылы.

2) алфавит пен грамматикалық тақырыптарды қайталаңыз.

3) оқушылардың оқуы мен сөздік қорына назар аудару, сөйлеу дағдыларын дамыту, тыңдау бойынша жұмыс істеу.

4)оқушыларды оқу бағдарламасын меңгерудегі бар олқылықтарды жоюға ынталандыру.

5) формативті бағалау арқылы сабақта алған білімдерін игеруді бақылау.


Күні 24.10.2024



Педагогтің аты–жөні, қолы Ермекова Данагуль Жалеловна ________





«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім

бөлімі Новоселовка ауылының орта білім беретін мектебі» КММ


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан ағылшын тілі пәні бойынша

Сынып: 5

Оқушылар саны: 12

Педагог: Ермекова Данагуль Жалеловна

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:



Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

5.4.2.1 understand some specific information and detail of short, supported information or talk on a limited range of general and some curricular topics;

5.4.1.1understand the main points of short, slow and carefully articulated talk on routine and familiar topics features such as colour and number.

5.5.2.1 Make basic statements which provide personal information on a limited range of general topics;

БЖБ 2

5.4.2.1 Understand the main points of short simple texts on a limited range of familiar general and some curricular topics by using contextual clues

5.5.2.1 write with support a sequence of short sentences in a paragraph on a limited range of familiar general topics;

ТЖБ

5.4.2.1understand the main points of short simple texts on a limited range of familiar general and some curricular topics by using contextual clues.

5.2.6.1 Deduce meaning from context in short, supported talk

on an increasing range of general and curricular topics.

5.5.2.1 Write with support a sequence of short sentences in a paragraph on a limited range of familiar general topics.

5.3.3.1 give short, basic description of people and objects on a limited range of general and some curricular topics.


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 1-БЖТ орындау кезінде оқушылар грамматикалық тапсырманы орындай алмады, дұрыс құрылымды енгізе алмады. БЖБ 2-де төмен балл жинаған оқушылар жазбаша тапсырманы орындауда қиындық туғызды. ТЖК орындау кезінде оқушылар жазбаша тапсырмада қателіктер жіберді, сондай-ақ сұрақтарға ауызша жауап бере алмады.

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Минималды балл жинаған оқушылар бөлімдер үшін лексикалық қорға ие емес және грамматикалық тақырыпты білмейді, сөйлем құра алмайды.


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен):

1) сабақта оқытудың белсенді әдістерін толық көлемде пайдалануға құқылы.

2) алфавит пен грамматикалық тақырыптарды қайталаңыз.

3) оқушылардың оқуы мен сөздік қорына назар аудару, сөйлеу дағдыларын дамыту, тыңдау бойынша жұмыс істеу.

4)оқушыларды оқу бағдарламасын меңгерудегі бар олқылықтарды жоюға ынталандыру.

5) формативті бағалау арқылы сабақта алған білімдерін игеруді бақылау.



Күні 24.10.2024 Педагогтің аты–жөні, қолы Ермекова Данагуль Жалеловна ________


«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім

бөлімі Новоселовка ауылының орта білім беретін мектебі» КММ


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан ағылшын тілі пәні бойынша

Сынып: 6

Оқушылар саны: 12

Педагог: Ермекова Данагуль Жалеловна

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:



Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

6.3.2.1 Ask simple questions to get information about a growing range of general topics

6.2.2.1 Understand more complex supported questions which ask for personal information

БЖБ 2

6.5.3.1 Write with some support about personal feelings and opinion on a limited range of familiar general and curricular topics

6.5.8.1 Spell most high-frequency vocabulary accurately for a limited range of familiar general topics and some curricular topics

6.4.6.1 Recognise the attitude or opinion of the writer in short texts on a growing range of general and curricular topics

ТЖБ

6.2.5.1

6.4.1.1

6.5.1.1

6.5.3.1


6.3.1.1 Provide basic information about themselves and others at discourse level on a range of general topics

6.3.3.1 Give an opinion at sentence and discourse level on an increasing range of general and curricular topics



  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 1-БЖТ орындау кезінде оқушылар грамматикалық тапсырманы орындай алмады, дұрыс құрылымды енгізе алмады. БЖБ 2-де төмен балл жинаған оқушылар жазбаша тапсырманы орындауда қиындық туғызды. ТЖК орындау кезінде оқушылар жазбаша тапсырмада қателіктер жіберді, сондай-ақ сұрақтарға ауызша жауап бере алмады.

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Минималды балл жинаған оқушылар бөлімдер үшін лексикалық қорға ие емес және грамматикалық тақырыпты білмейді, сөйлем құра алмайды.


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен):

1) сабақта оқытудың белсенді әдістерін толық көлемде пайдалануға құқылы.

2) алфавит пен грамматикалық тақырыптарды қайталаңыз.

3) оқушылардың оқуы мен сөздік қорына назар аудару, сөйлеу дағдыларын дамыту, тыңдау бойынша жұмыс істеу.

4)оқушыларды оқу бағдарламасын меңгерудегі бар олқылықтарды жоюға ынталандыру.

5) формативті бағалау арқылы сабақта алған білімдерін игеруді бақылау.


 Күні 24.10.2024 Педагогтің аты–жөні, қолы Ермекова Данагуль Жалеловна ______


«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім

бөлімі Новоселовка ауылының орта білім беретін мектебі» КММ


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан ағылшын тілі пәні бойынша

Сынып: 7

Оқушылар саны: 13

Педагог: Ермекова Данагуль Жалеловна

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау




Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

7.2.5.1 , 7.2.7.1, 7.3.8.1

-7.3.8.1

БЖБ 2

7.4.1.1 , 7.5.6.1

7.5.6.1

ТЖБ

7.2.1.1. 7.4.2.1.

7.4.2.1.


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

  2. жоғары (В): 85-100%;


    Заманбек Айару

    Озат Ердаулет

    Жолтай Нұртилеу

    Ермеков Алишер

    орта (С): 40-84%;


    Азат Аяулым

    Айгалым Әли

    Ботажан Біржан

    Бүркіт Аружан

    Дана Нурмухамет

    Құрметбек Динислам

    Муса Рамазан

    Хойшибай Айым

    Неру Ермурат

    төмен (Н): 0-39%.



    Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Shape1

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: ______________________________________

  2. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен):

1) сабақта оқытудың белсенді әдістерін толық көлемде пайдалануға құқылы.

2) алфавит пен грамматикалық тақырыптарды қайталаңыз.

3) оқушылардың оқуы мен сөздік қорына назар аудару, сөйлеу дағдыларын дамыту, тыңдау бойынша жұмыс істеу.

4)оқушыларды оқу бағдарламасын меңгерудегі бар олқылықтарды жоюға ынталандыру.

5) формативті бағалау арқылы сабақта алған білімдерін игеруді бақылау.


 Күні 24.10.2024

Педагогтің аты–жөні, қолы Ермекова Данагуль Жалеловна ________

«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім

бөлімі Новоселовка ауылының орта білім беретін мектебі» КММ


Сынып: 8

Оқушылар саны: 6

Педагог: Ермекова Данагуль Жалеловна

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау




Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.2.5.1 , 8.2.7.1, 8.3.8.1

-

БЖБ 2

8.4.1.1 , 8.5.6.1

-

ТЖБ

8.4.5.2, 8.3.5.1,8.2.7 , 8.4.7 ,

-


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

  2. жоғары (В): 85-100%;


    Асанху Нұрғали

    Қасымхан Нәрмин

    Сүндэтбай Әлия

    Хусан Айнұр

    Шолтай Ботагөз

    орта (С): 40-84%;


    Мұратхан Көзім

    төмен (Н): 0-39%.


    -

    Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:-

Shape2

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: _жоқ_____________________________________


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен):-




 Күні 24.10.2024


Педагогтің аты–жөні, қолы Ермекова Данагуль Жалеловна ________

















«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім

бөлімі Новоселовка ауылының орта білім беретін мектебі» КММ


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан ағылшын тілі пәні бойынша

Сынып: 9

Оқушылар саны: 7

Педагог: Ермекова Данагуль Жалеловна

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау




Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

9.4.2.1. 9.5.1.1.

-

БЖБ 2

9.4.2.1. 9.6.13.1

-

ТЖБ

9.4.2.1. 9.5.1.1. 9.5.3.1.

-


  1.    БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

  2. жоғары (В): 85-100%;


    Бауыржан Ботагоз

    Бахытхан Айтолқын

    Озат Надя

    Серикбол Айдар


    орта (С): 40-84%;


    Жумагулова Наргиз

    Есенкелди Серикбол

    төмен (Н): 0-39%.


    -

    Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

Shape3

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Speaking ауызша сұрақтарға жауап беру


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен):_ Есенкелди Серикбол




 Күні 24.10.2024


Педагогтің аты–жөні, қолы Ермекова Данагуль Жалеловна ________





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!