Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ағылшын тілінен нөлдік кесінді талдау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі
Ағылшын тілі пәні бойынша нөлдік кесінді жүргізу нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып : 5 «А»
Оқушылар саны : 15
Педагог : Нуридін Ә.Ж.
Макс балл |
Баллдарының пайыздық мазмұны |
|
Үлгерім% |
|||
Өте төмен |
төмен |
Орта |
Жоғары |
Сапа% |
||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||
25 |
|
6 |
8 |
1 |
60% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
1. Нөлдік кесінді нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары : 85-100%: Темірбек Н.
Орта : 65-84%: Тұран К, Төленбек І, Мырзатай Н, Жамаубай К, Ғани Ә, Әзімхан Н, Ахат Т, Тамабек Р. Кеңесбай
Төмен: 40-64% Н, Әзімхан А, Қайсар А, Қасымхан А, Артықбай Н, Балтабек Ә
Төмен : 0-39%: төмен нәтиже көрсеткен білім алушы болған жоқ
2. Білім алушылардың тапсырмаларды орындау кезінде кездесетін қиындықтар тізімі
Жазылым барысында құрылымды дұрыс сақтамауы, ойын толық жеткізе алмау, кейбір оқушылардың тақырыптан ауытқулары кездесті.
3. Білім алушылардың тапсырмаларды орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың себептері : берілген тапсырмаға жете мән бермеуі, сөздік қордың аздығы және грамматикалық құрылымды сақтамауы, сабаққа зейінсіздігі.
4. Жоспарлы түзеу жұмыстары:Барлық ойлау қабілеттерін жан-жақты дамыту үшін барлық білім алушыларға төмендегі әрекеттерді анықтап алу, білім алушыларға тапсырманы орындау қиын болған тақырыптарды қайталау арқылы қателермен жұмыс жасау. Алдағы уақытта оқу үлгерімін бақылауды жалғастыру.
Пән мұғалімі: Нуридін Ә.Ж
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі
Ағылшын тілі пәні бойынша нөлдік кесінді жүргізу нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып : 6 «А»
Оқушылар саны : 16
Педагог : Нуридін Ә.Ж.
Макс балл |
Баллдарының пайыздық мазмұны |
|
Үлгерім% |
|||
Өте төмен |
төмен |
Орта |
Жоғары |
Сапа% |
||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||
30 |
|
6 |
8 |
2 |
62% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
1. 1. Нөлдік кесінді нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%: Әкебек З, Тауықбек Е
Жақсы (С): 40-84%: Әмірбек Н, Әуесхан І, Уызбай Т, Мұратбек М, Талғат М, Тазабек Б, Қайратқызы К, Жапақ Н.
Орта 40-64% Бердіш Е, Жарылқасын А, Жолдыбек С, Рахымбай Н, Мұхамбетжан Е, Қанатұлы Н.
төмен (Н): 0-39% балл алған оқушылар жоқ
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Сөйлем деңгейінде пікір айту және жазылым дағдысы бойынша грамматикалық құрылымдар дұрыс жазуда қиындықтар туындады
3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:сөздік қорының аздығы.сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтау керектігін қажет етеді.
4.Талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс: оқушылардың сөздік қорларын молайту бағытында жұмыс жүргізу және сөйлеу дағдыларын дамыту бойынша қосымша тапсырмалармен жұмыс жасау.
Пән мұғалімі: Нуридін Ә.Ж
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі
Ағылшын тілі пәні бойынша нөлдік кесінді жүргізу нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып : 6 «Ә»
Оқушылар саны : 16
Педагог : Нуридін Ә.Ж.
Макс балл |
Баллдарының пайыздық мазмұны |
|
Үлгерім% |
|||
Өте төмен |
төмен |
Орта |
Жоғары |
Сапа% |
||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||
30 |
|
6 |
7 |
3 |
62% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
1.Нөлдік кесінді нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%: Жаңбыр І, Жұманәлі А, Үшкемпір А.
Жақсы (С): 40-84%: Әлібек А, Әнуарбек Ұ, Жамаубай Ж, Жарасбек А, Қанабек Е, Қалау Н, Құрақбай Н.
Орта 40-64% Артықбай А, Әзімхан А, Есіркепбай Н, Жаңабек А, Тоқташ Н.
төмен (Н): 0-39% балл алған оқушылар жоқ
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:
Оқылым және жазылым дағдысы бойынша сұрақтарға жауап бергенде сөйлем құрауда сөздерді байланыстыру.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: мәтінді зейін қойып оқымағандықтан, сөздік қорының аздығы. Сөйлемдегі сөздердің байланысын сұрақ қою арқылы анықтау керектігін қажет етеді.
4.Талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс: оқушылардың сөздік қорларын молайту бағытында жұмыс жүргізу және сөйлеу дағдыларын дамыту бойынша тапсыпмалармен жұмыс жасау.
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі
Ағылшын тілі пәні бойынша нөлдік кесінді жүргізу нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып : 8 «Ә»
Оқушылар саны : 13
Педагог : Нуридін Ә.Ж.
Макс балл |
Баллдарының пайыздық мазмұны |
|
Үлгерім% |
|||
Өте төмен |
төмен |
Орта |
Жоғары |
Сапа% |
||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||
30 |
|
5 |
5 |
3 |
69% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
1. Нөлдік кесінді нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары : 85-100% Е.Қалым, К.Жәлел, Г. Мұхтар
Орта: 65-84% , Ә.Көрпебаева, А.Талғат, Ж.Ахат, С.Қалау, А.Әмірбек Е. Мұхамбетжан
Төмен : 40-64% К.Әубәкір, Б.Жәкіш, , Г.Тоқташ, Ә.Смайыл,
Өте төмен : 0-39% білім алушылар жоқ
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Оқушылардың кейбірі жазылым бойынша сөйлем құрастыру барысында сөйлемдегі сөздердің құрылымын дұрыс құра алмады.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: жазылым бойынша сөйлем құрастыру барысында сөйлемдегі сөздердің құрылымын құрастыруда қиналады
4. Жоспарланған түзету жұмысы: Жазылым дағдысын дамыту мақсатында және қиын болған тақырыптарды қайталау арқылы қателермен жұмыс жасау.
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі
Ағылшын тілі пәні бойынша нөлдік кесінді жүргізу нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып : 8 «А»
Оқушылар саны : 13
Педагог : Нуридін Ә.Ж.
Макс балл |
Баллдарының пайыздық мазмұны |
|
Үлгерім% |
|||
Өте төмен |
төмен |
Орта |
Жоғары |
Сапа% |
||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||
30 |
|
5 |
6 |
2 |
62% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
1.Нөлдік кесінді нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары: 85-100% С.Үшкемпір, А.Тапай.
Орта: 65-84% Г.Құрақбай, К.Тамабек, К.Есіркепбай, Н.Ошақбай, Б.Жарылқасын, Б.Далғар.
Төмен : 40-64% Ж.Меңдосұлы, Б.Меңдосұлы, Ә.Қасымхан, Б.Лесбек, Н.Әбілхан.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Оқушылардың кейбірі грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдана алмады, жазылым бойынша сөйлем құрастыру барысында сөйлемдегі сөздердің құрылымын дұрыс құра алмады. Сөйлеу барысында сөйлемдердің бір-бірімен байланысында алшақтық болды.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: жазылым бойынша сөйлем құрастыру барысында сөйлемдегі сөздердің құрылымын дұрыс құрастырудан және сөйлеу барысында сөйлемдердің бір-бірімен байланыстыруда қиналады
4. Жоспарланған түзету жұмысы: ауызша сөйлеу және жазу дағдысын дамыту мақсатында қосымша жұмыстар жүргізу
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі
Ағылшын тілі пәні бойынша нөлдік кесінді жүргізу нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып : 11 «А»
Оқушылар саны : 13
Педагог : Нуридін Ә.Ж.
Макс балл |
Баллдарының пайыздық мазмұны |
|
Үлгерім% |
|||
Өте төмен |
төмен |
Орта |
Жоғары |
Сапа% |
||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||
30 |
|
3 |
6 |
4 |
69% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
1. Нөлдік кесінді нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары 85-100% балл алған оқушылар: Ш.Керімбек, Ә.Қосалы, Тұрар А, Қосыбай А.
Орта 65-84% деңгей көрсеткен оқушылар: Жаңбыр Ж, Ш.Мұхамадияр, А.Жарман, Қанарбек Е, Шыңғыс А. Рахманберді Б,
Төмен 40-64% Боран Е, Қонысбек Ә, Шайкен Е,
Өте төмен: 0-39%, білім алушылар жоқ
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Өтілген тақырыптарға байланысты берілген сұрақтарға жауап беруде өз ойларын толық жеткізуден, дәлелдеуде біршама қиындықтар туындады
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Сөйлеу дағдысы бойынша берілген тапсырмаларды орындауда сөйлемдердің құрылымын дұрыс құрастыра алмауы, сөздерді дұрыс байланыстыра алмау.
4. Жоспарланған түзету жұмысы: сөздік қорларын молайту, сөйлеу дағдысын дамыту мақсатында жұптық жұмыстар жүргізу.
Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев атындағы Ойық ауылының орта мектебі
Ағылшын тілі пәні бойынша нөлдік кесінді жүргізу нәтижелері бойынша талдау туралы мәліметтер
Сынып : 11 «Ә»
Оқушылар саны : 11
Педагог : Нуридін Ә.Ж.
Макс балл |
Баллдарының пайыздық мазмұны |
|
Үлгерім% |
|||
Өте төмен |
төмен |
Орта |
Жоғары |
Сапа% |
||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
||
30 |
|
2 |
6 |
3 |
69% |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
1. Нөлдік кесінді нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары 85-100% деңгей көрсеткен оқушылар: Б.Нұрғали, Н.Әнуарбек, Құранбеков
Орта 65-84% деңгей көрсеткен білім алушылар: С.Жолдыбек, А.Тұрар, Е.Біртай, А.Қуанышбек, Айтқұл, Жақсылық Б
Төмен 40-64% , Б.Әбілхан. Оңғар
Өте төмен: 0-39%, білім алушылар жоқ
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: айтылым дағдысы бойынша білім алушылардың көпшілігі сұрақтарға нақты жауап беруден қиналады
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Оқушылардың тыңдалым кезінде зейін қойып, мұқият тыңдамауында, сондай ақ сұраққа жауап бергенде сөйлемнің лексикалық, грамматикалық құрылымына мән бермеу
4. Жоспарланған түзету жұмысы: тыңдалым тапсырмаларын жиі пайдалану,сөздік қорларын молайту мақсатында жұмыстар жүргізу.
Ағылшын тілі пәні бойынша алынған кіріспе бақылау жұмыстарының
ТАЛДАУЫ
Сыныптар |
5 |
6 а |
6 ә |
8а |
8 ә |
11а |
11ә |
Барлық оқушы саны |
15 |
16 |
16 |
13 |
13 |
13 |
11 |
Үлгерім сапасы |
66 % |
62% |
62% |
62% |
69% |
76% |
81% |
Білім сапасы |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |