"Ахмет Байтұрсынұлы - ұлт ұстазы"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Ахмет Байтұрсынұлы - ұлт ұстазы"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім

8.3В Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым

Педагогтің Т.А.Ә


Күні


Пәні:Қазақстан тарихы

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сынып:8


Сабақтың тақырыбы

Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»

Зерттеу сұрағы:Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.2 – Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалау


Сабақтың мақсаты:

Ахмет Байтұрсыновтың өмір жолын,ұлт үшін жасаған еңбегін анықтайды,қоғамдық-саяси қызметін баға береді;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1.Ұйымдастыру:

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

«Біліміңді таныт»

https://wordwall.net/ru/resource/67027329

серсисі бойынша өткен сабақты қайталау арқылы «1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар» атты тақырыбында үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап ала отырып,тақырыппен жаңа сабақтың тікелей байланысты екенін түсіндіреді.

«Минуттық шешім» айдары бойынша сыныпта суреттер топтамасы мен тірек-сөздер ұсынып, оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

«қазақ тілі»

«қоғам қайраткері»

«Алаш»

  • Тұлға мен тірек-сөздердің қандай мағынасы бар?

  • Бүгінгі тақырып қандай тақырыпта болуы мүмкін?

Болжамдарын негіздейді Оқушылар жауаптары тыңдалып болған соң, осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады, сабақ мақсаты таныстырылады.

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша сұрақтар

сұрақтарға жауап береді

Оқушылар суреттер топтамасын бойынша берілген сұрақтарға жауап береді, оқушылар бір-бірінің жауаптарын тыңдап, толықтырады.

Дескриптор:

-cұрақтaрға оқыған деректері бойынша жауап айтады.


Мұғaлімнің мадақтау сөздері

Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы












https://wordwall.net/ru/resource/67027329

сервисі

Тақырыптық суреттер

Қазақ

стан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра»,

2010 ж

Сабақтың ортасы


Зерттеу және талдау

Зерттеу сұрағы: Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми мұрасы қандай?

Анықта. (жеке жұмыс) Ахмет Байтұрсынов туралы бейнематериалмен танысып болған соң, ұсынылған шағын мәтіннің мазмұнына қарай сюжеттік кестені толтырады.

Кім?

Не?

Қашан?

Қалай?

Неліктен?






Оқушыларға сюжеттік кестені толтыру кезінде түсінікті болуы үшін төмендегі сұрақтарды ұсынуға болады.

1 Ахмет Байтұрсынов кім?

2. Ахмет Байтұрсынов қазақ әдебиетін зерттеуде қандай қызмет істеді?

3. Ахмет Байтұрсынов саяси қызметін қашан бастады?

4. Ахмет Байтұрсынов өзін саясаткер ретінде қалай көрсетті?

5.Неліктен Ахмет Байтұрсынов Кеңес тарапына өтті?

Бейне көрініс бейне түсіндіруді көрсету. Орындап болғаннан кейін сынып ішінде бірнеше оқушы өз жазғандарын оқып шығып, талқылау ұйымдастырады.

«Ортадағы қаламсап» әдісі

1-топ:«Кинолента» әдісі Суреттерді қолдана отырып, Ахмет Байтұрсынов туралы мәліметтер анықтайды;

2-топ:Тірек-сызба бойынша Ахмет Байтұрсыновтың саяси қызметі,тағдыры туралы ақпараттартарды жинақтайды;

Shape1



1-топ: «Мәтін пирамидасы» Ахмет Байтұрсыновтың ғылыми-ағартушылық қызметіне талдау жасайды:

Shape2

«SCORE» әдісі –жұптық жұмыс

Ахмет Байтұрсыновтың қоғамдық-саяси қызметіне талдау жасайды


Symptom (симптомдар)

1 оқушы

Сұрақтарға жауап беріңіз:Мәтінде қандай жағдай баяндалады. Болып жатқанын маңызды оқиғаны сипаттаңыз.

Cause (себептері)

2 оқушы

Неліктен Ахмет Байтұрсыновты-ұлттық жазудың реформаторы деп атаған?Дәлелдеме келтіре аласыз ба?


Outcome (нәтижелер)

3 оқушы

Ахмет Байтұрсынов газет шығаруда қандай қызметтер атқарды?

Resource

(ресурстар)

4 оқушы

Қалың көпшілікті сауаттанлыру ісіне Ахмет Байтұрсыновтың үлесі қандай?



Effect

(әсер)

5 оқушы

Ахмет Байтұрсыновтың атқарған қызметі қазақ қоғамына қалай әсер етті?

Жұптық жұмыс

«Көпіршелер» әдісі Ахмет Байтұрсыновтың тұлғалық роліне баға беруді ұсыныңыз.

Shape3



«Екі жақты түсіндірме күнделігі»-Жеке жұмыс

А.Байтұрсыновтың қазақ жазуы мен қоғамдық-саяси өмірге сіңірген еңбегіне 3 дәлел келтіріңіздер. Өзіндік ой-қорытынды жасаңыздар.

Қазақ жазуы мен тіл саласына сіңірген еңбегі

Қоғамдық- саяси өмірдігі белсенділігі


1.

2.

3.


1.

2.

3.

Өзіндік ой-қорытынды:


Бейнема

териал бойынша оқушылар есте қалған есімдер мен тарихи оқиғалар

мен сыныптық талқылау жүргізеді



Ахмет Байтұрсынов тұлғасының қалыптасуы, әдеби мұрасы, саяси,ғылыми-ағартушылық қызметін, қазақ тілінің құрылысы туралы деректерін сипаттайды;

Оқушылар Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде анықтайды:



Суреттерді қолдана отырып,лагерьлер жүйесі орын алған аймақтарды анықтайды



















Жұптар «SCORE» әдісі бойынша қоғамдық-саяси қызметіне талдау жасайды



















Оқушылар А.Байтұрсыновтың

қазақ жазуы мен қоғамдық-саяси өмірге сіңірген еңбектерін сипаттайды;


Бағалау критерииі -Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде бағалайды.













Дескриптор

А.Байтұрсынов тұлғасының қалыптасуы анықтайды;

- А.Байтұрсыновтың әдеби мұрасы, саяси,ғы

лыми-ағартушы

лық қызметін сипаттайды

А.Байтұрсыновтың қоғамдық-саяси өмірге, қазақ жазуы мен тіл саласына сіңірген еңбегін анықтайды;

Дескриптор

А.Байтұрсыновтыңқазақ тіл білімінің негізін салушы екендігін анықтайды

-А.Байтұрсыновты қоғам қайраткері ретінде бағалайды




















































Дескриптор

А.Байтұрсыновтың қоғамдық-саяси өмірге, қазақ жазуы мен тіл ғылымы саласына сіңірген еңбегін анықтайды;

-Қазақ жазуы мен тіл саласына сіңірген еңбегіне 3 дәлел келтіреді;

- Қоғамдық- саяси өмірдігі белсенділігіне 3 дәлел келтіреді;


Тақырыптық бейнематериал

https://www.youtube.com/watch?v=I6WAWEVFfvs


Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 8 -сыныбына арналған оқулық

З.Е. Қабылдинов, Ж.Н. Қалиев, А.Т. Бейсембаева

Алматы «Атамұра» 2018

-117-119 беттер













Тірек-сыз

балар
















Тақырыптық кесте




Қб парағы


Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау

https://wordwall.net/ru/resource/67528148

сервисі бойынша сұрақтар ұсынылады

Кері байланыс.

«Мұғалімге хат»

Мен білдім.....

Мені таң қалдырғаны........

Менің тағы да білгім келетіні.............

Үйге тапсырма

«ПТМС» әдісі .А. Байтұрсынов – «ұлт ұстазы» екендігін дәлелдейді.

  • Позиция (Мен солай санаймын,....)

  • Түсіндіру (....себебі...)

  • Мысал (Мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)

  • Салдар (Айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)


Оқушы тақырып бойынша не білдім?, не қызықты болды? не білгім келеді?-деп жазады.


Дескриптор арқылы мұғалім бағалайды.



https://wordwall.net/ru/resource/67528148


А4 парағы








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
216
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі