ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Калиахметова М.Н. |
|||||
|
Пән/Сынып: |
қазақ әдебиеті, 5-сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3-тоқсан ,1- апта, №1 сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
1-бөлім: Адамгершілік- асыл қасиет |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» |
|||||
|
Оқу мақсаттары: |
5Т/Ж2 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
|||||
|
Сабақ мақсаты: |
Әдеби шығарманы түсініп оқу арқылы тақырыбы мен идеясын ашу |
|||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Ресурстар |
||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсің бе? 5-сыныптың қазақ әдебиетіне пәніне қош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: • «Адамдық диқаншысы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы Сенің меңгеретінің:
|
|
Видео-аудио жазбалар, диаграммалар, кестелер,суреттер. |
||
|
3-5 минут |
Жаңа сабақ |
Мұғалім жаңа сабақты әр түрлі тәсілмен түсіндіреді |
|
|
||
|
1-3 минут
|
Тапсырмалар |
1-тапсырма «Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша сұрақтар беру 1.Өлеңдегі адамдық диқаншысы ,адалдық нұрын себуші кім? 2.Ақын кімге қызмет етуді қалайды? 3. Адамның қандай қасиеттерін көрсетпек болған? 4. Мысал түйіні қай жолдарда берілген? Дескрипторы:
Ықтимал жауаптар: 1.А.Байтұрсынов (автор) 2.Халыққа,елге 3. Асыл,жасық 4. Соңғы шумақ 2-тапсырма «Жаңалық ашамыз» әдісі арқылы әр шумақтан идеясын ашарлық тірек сөздерді табу
Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ,көгалы жоқ құрға шықтым. Тұқымын адамдықтың шаштым,ектім, Көңілін көгертуге құл халықтың.
Қор болған босқа кетіп,еңбек,бейнет, Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет. Оттай бер, жануарым екі аяқты, Адамдық хайуанға қанша қажет?!
Жаратқан малды Құдай не керекке- Мінуге,сою,соғу,жүндемекке. Жорта бер ,қамыт киіп,қамшыңды жеп, Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.
Таяққа еті үйренген қойшы жайлап, Көк есек қозғала ма түрткенге айдап? Есептен алданғандай болғандар көп Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.
Дескрипторы:
3-тапсырма «Сәйкестендіру кестесі» Адам бойындағы асыл қасиеттер мен жасықтықты тауып ,сәйкестендіру.
Еңбекқор,адал,адамдық,жігерлі,қайырымды Адам бойындағы асыл қасиеттер
Жігерсіз,ынжық,былжыр.
Адам бойындағы жасықтық
|
|
|
||
|
1-3 минут
|
Тәжірибе |
Өзіңді тексер!
Жігерсіз,ынжық,былжыр Адам бойындағы асыл қасиеттер
Еңбекқор,адал,адамдық,жігерлі,қайырымды
Адам бойындағы жасықтық
|
|
|
||
|
2 минут |
Бекіту |
Бекіту сұрақтары: Өлең идеясы туралы ойларыңды «ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,...» Екінші сөйлем: «Себебі,мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен ,мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы»
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы»
ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Калиахметова М.Н. |
|||||
|
Пән/Сынып: |
қазақ әдебиеті, 5-сынып |
|||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
3-тоқсан ,1- апта, №1 сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
1-бөлім: Адамгершілік- асыл қасиет |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» |
|||||
|
Оқу мақсаттары: |
5Т/Ж2 Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
|||||
|
Сабақ мақсаты: |
Әдеби шығарманы түсініп оқу арқылы тақырыбы мен идеясын ашу |
|||||
|
Бағалау критериі: |
|
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
|||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Ресурстар |
||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсің бе? 5-сыныптың қазақ әдебиетіне пәніне қош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы: Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: • «Адамдық диқаншысы» өлеңінің тақырыбы мен идеясы Сенің меңгеретінің:
|
|
Видео-аудио жазбалар, диаграммалар, кестелер,суреттер. |
||
|
3-5 минут |
Жаңа сабақ |
Мұғалім жаңа сабақты әр түрлі тәсілмен түсіндіреді |
|
|
||
|
1-3 минут
|
Тапсырмалар |
1-тапсырма «Айналмалы бекеттер» әдісі бойынша сұрақтар беру 1.Өлеңдегі адамдық диқаншысы ,адалдық нұрын себуші кім? 2.Ақын кімге қызмет етуді қалайды? 3. Адамның қандай қасиеттерін көрсетпек болған? 4. Мысал түйіні қай жолдарда берілген? Дескрипторы:
Ықтимал жауаптар: 1.А.Байтұрсынов (автор) 2.Халыққа,елге 3. Асыл,жасық 4. Соңғы шумақ 2-тапсырма «Жаңалық ашамыз» әдісі арқылы әр шумақтан идеясын ашарлық тірек сөздерді табу
Адамдық диқаншысы қырға шықтым, Көлі жоқ,көгалы жоқ құрға шықтым. Тұқымын адамдықтың шаштым,ектім, Көңілін көгертуге құл халықтың.
Қор болған босқа кетіп,еңбек,бейнет, Құлдарға құлдықтан жоқ артық зейнет. Оттай бер, жануарым екі аяқты, Адамдық хайуанға қанша қажет?!
Жаратқан малды Құдай не керекке- Мінуге,сою,соғу,жүндемекке. Жорта бер ,қамыт киіп,қамшыңды жеп, Бұйрық жоқ ұрасың деп үндемекке.
Таяққа еті үйренген қойшы жайлап, Көк есек қозғала ма түрткенге айдап? Есептен алданғандай болғандар көп Жасықты асыл ма деп білмей қайрап.
Дескрипторы:
3-тапсырма «Сәйкестендіру кестесі» Адам бойындағы асыл қасиеттер мен жасықтықты тауып ,сәйкестендіру.
Еңбекқор,адал,адамдық,жігерлі,қайырымды Адам бойындағы асыл қасиеттер
Жігерсіз,ынжық,былжыр.
Адам бойындағы жасықтық
|
|
|
||
|
1-3 минут
|
Тәжірибе |
Өзіңді тексер!
Жігерсіз,ынжық,былжыр Адам бойындағы асыл қасиеттер
Еңбекқор,адал,адамдық,жігерлі,қайырымды
Адам бойындағы жасықтық
|
|
|
||
|
2 минут |
Бекіту |
Бекіту сұрақтары: Өлең идеясы туралы ойларыңды «ПОПС формуласы» арқылы білдіріңдер. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,...» Екінші сөйлем: «Себебі,мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен ,мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз















