Сабақ
кезеңі Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ)Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
«Сиқырлы қалам»
әдісі бойынша топқа бөлу
1-топ
Адамгершілік
2-топ
Ізгілік
3-топ
Мейірім
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Слайд
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Айтылым
|
(Ұ) «Ойтүрткі»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
1) Ахмет
Байтұрсынұлы кім?
2) А.Байтұрсынұлының
қандай еңбектері бар?
3) А.Байтұрсынұлының
шығармаларының негізгі тақырыбы
қандай?
|
Сұрақтарға жауап
береді. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Дескриптор:
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс
Шығармадан автордың «МЕН» бейнесін көрсететін тармақтарды
табыңыз.
|
Шығармадан автордың «мен»
бейнесін ашатын тармақтарды тауып
жазады.
|
Дескриптор:
-шығармадағы автордың «мен»
бейнесін ашатын өлең тармақтарын табады;
(2
балл)
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
|
26
мин.
|
2-тапсырма
1-топ «Адамдық
диқаншысы» кім? Топтастыру
2-топ
Өлең мазмұны бойынша автор бейнесін
сын есімдер арқылы ашыңыз
3-топ
Өлеңнен кейіпкерлер бейнесін
айқындайтын өлең тармақтарын анықтаңыз. Негізгі сөздерге өз
сөзіңізбен анықтама беріңіз. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде
көрініс табуына қатысты көзқарас
білдіріңіз.
|
1-топ Топтастыру
жазады.
2-топ өлең мазмұны
бойынша автор бейнесін сын есім бюойынша
ашады.
3-топ өлеңнен кейіпкерлер
бейнесін анықтайтын өлең тармақтарын анықтайды. Өз сөзімен анықтама
береді. Қазіргі өмірдегі көрінісіне баға
береді.
|
Дескриптор:
-Адамдықтың
диқаншысын топтастырып жазады (3
балл)
- өлең мазмұны
бойынша автор бейнесін сын есім бюойынша ашады. (3
балл)
-өлеңнен кейіпкерлер бейнесін
анықтайтын өлең тармақтарын анықтайды. Өз сөзімен анықтама береді.
Қазіргі өмірдегі көрінісіне баға береді.
(3балл)
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері. А3 қағаз, түрлі түсті
маркер
Слайд
|
Жазылым. Жұптық
жұмыс
|
№3-тапсырма.
Өлеңнен ауыспалы мағынадағы
сөздер кездесетін тармақтарды табыңыз. Суреттеу құралының мағынасын
түсіндіріңіз.
|
Өлеңнен ауыспалы мағынадағы
сөздер кездесетін тармақтарды тауып
жазады.
|
Дескриптор:
-шығармадағы ауыспалы мағынада
қолданылған сөз кездесетін 3 тармақты анықтайды; (1
балл)
-әр тармақтың құрамындағы
ауыспалы мағынадағы сөздің мағынасын өз сөзімен түсіндіреді. (1
балл)
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
5
мин.
|
Үйге
тапсырма
«Мен адамдық
диқаншысымын» эссе
«Сиқырлы
қалам» әдісі
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын жазып сабақты
қорытындылайды
|
Берілген тапсырмалардың
дескрипторы негізінде 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|