Материалдар / Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Сәуір 2024
50
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Адамгершілік - асыл қасиет

Педагогтің аты-жөні:


Күні:11.01.2024


Сыныбы:5 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5. 1. 4. 1 көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту

5. 2. 2. 1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

«Сиқырлы қалам» әдісі бойынша топқа бөлу

1-топ Адамгершілік

2-топ Ізгілік

3-топ Мейірім

Үй тапсырмасын пысықтау

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Слайд

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Жаңа сабаққа кіріспе

Айтылым


(Ұ) «Ойтүрткі» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

1) Ахмет Байтұрсынұлы кім?

2) А.Байтұрсынұлының қандай еңбектері бар?

3) А.Байтұрсынұлының шығармаларының негізгі тақырыбы қандай?

Сұрақтарға жауап береді. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.






Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді (1балл)

  • Көркем шығарманы мәнерлеп жатқа айтады (2 балл)

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


1-тапсырма. Оқулықпен жұмыс Шығармадан автордың «МЕН» бейнесін көрсететін тармақтарды табыңыз.

Шығармадан автордың «мен» бейнесін ашатын тармақтарды тауып жазады.

Дескриптор:

-шығармадағы автордың «мен» бейнесін ашатын өлең тармақтарын табады; (2 балл)


Оқулық, жұмыс дәптері

26 мин.

2-тапсырма

1-топ «Адамдық диқаншысы» кім? Топтастыру

2-топ Өлең мазмұны бойынша автор бейнесін сын есімдер арқылы ашыңыз

3-топ

Өлеңнен кейіпкерлер бейнесін айқындайтын өлең тармақтарын анықтаңыз. Негізгі сөздерге өз сөзіңізбен анықтама беріңіз. Анықталған қасиеттердің қазіргі өмірде көрініс табуына қатысты көзқарас білдіріңіз.

1-топ Топтастыру жазады.

2-топ өлең мазмұны бойынша автор бейнесін сын есім бюойынша ашады.

3-топ өлеңнен кейіпкерлер бейнесін анықтайтын өлең тармақтарын анықтайды. Өз сөзімен анықтама береді. Қазіргі өмірдегі көрінісіне баға береді.

Дескриптор:

-Адамдықтың диқаншысын топтастырып жазады (3 балл)

- өлең мазмұны бойынша автор бейнесін сын есім бюойынша ашады. (3 балл)

-өлеңнен кейіпкерлер бейнесін анықтайтын өлең тармақтарын анықтайды. Өз сөзімен анықтама береді. Қазіргі өмірдегі көрінісіне баға береді. (3балл)

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері. А3 қағаз, түрлі түсті маркер

Слайд

Жазылым. Жұптық жұмыс

3-тапсырма.

Өлеңнен ауыспалы мағынадағы сөздер кездесетін тармақтарды табыңыз. Суреттеу құралының мағынасын түсіндіріңіз.


Өлеңнен ауыспалы мағынадағы сөздер кездесетін тармақтарды тауып жазады.


Дескриптор:

-шығармадағы ауыспалы мағынада қолданылған сөз кездесетін 3 тармақты анықтайды; (1 балл)

-әр тармақтың құрамындағы ауыспалы мағынадағы сөздің мағынасын өз сөзімен түсіндіреді. (1 балл)

5-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


Сабақтың соңы





Рефлексия

5 мин.




Үйге тапсырма

«Мен адамдық диқаншысымын» эссе



«Сиқырлы қалам» әдісі

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын жазып сабақты қорытындылайды


Берілген тапсырмалардың дескрипторы негізінде 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Shape1



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!