Ұйымдастыру
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру «Тілек
іздері
Жаңа оқу материалын
жариялау
«Ой қозғау»
әдісі:
-Мерген деген кім? Өз
пікірлеріңді білдіріңдер.
- Олай болса, бүгінгі
сабақта Жануарлар туралы тағы не
білеміз? «Ахмет мерген» С.Кенжеғұлов
тақырыбындағы шығарманы оқып,
тапсырмалар орындайтын боламыз.
|
Аю іздері арқылы бүгінгі
сабаққа сәттілік айтады
Сұрақтар қояды, сұрақтарға
жауап береді.
|
Дескриптор:
-тілек айтады
1 балл
«Ауызша мадақтау» әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
Аю
іздері
Слайд
1,2,3,4
|
Жаңа білім
Бекіту
|
1-
тапсырма .Сипатта.
Ы.Алтынсариннің «Жаман жолдас» мысал
әңгімесімен «Маша мен аю» ертегісіндегі аюлардың мінез-құлқын
сипатта.
2-тапсырма.Салыстыр
Кинодағы аюмен өмірдегі аюды
салыстыр
Қызықты аю туралы
мағлұмат
3-тапсырма.Түсініп
оқы.
-Мәтінді түсініп, тізбектей
оқыңдар.
- Ахмет аюды неге
атқызбады?
-Ахметтің мергендігі оқиғаның
қай сәтінде көрінеді?
Сөздік
жұмысы
Әлет-жер
атауы
Дөңбек-кескен
ағаш
4-тапсырма.Білгенге
маржан
Балауыз-араның безінен бөлінетін
зат.Адамдар ежелден оны шырақ жасауға
қолданған.
Сергіту сәті –
Аю,аю,аю
5-тапсырма.Дәптермен
жұмыс жүзеге асырылады.
топтама
А) Бағалау,қателіктермен
жұмыс
6-тапсырма.
Анықта
- Аюға тән сипаттаманы
тап
-
Ақырды,қорбаңдады,талтаңдады;
Қимылмен
көрсету
7-тапсырма.Топтық
жұмыс.
Қорытындылау.
- «Лототрон
ойыны»сұрақ-жауап
|
-
Видео
көреді
Венн диаграмма
Пікірін
айтады
Мәтінді оқып сұраққа жауап
береді
Жаңа сөздермен танысады
.
Балауызды
көреді,иіскейді
Билеп
сергиді
Топтаманы
орындайды
А) жауабын
табады;
ЕББҚбала
Топтық жұмыста
ақылдасады,
ертегіге
айналдырады.
Шариктерді
алады
|
Дескриптор:
Мультфильмді
мысалды
көреді,сипаттайды. 2
балл
Дескриптор:
Салыстырады-1 балл
Дескриптор:
Мәтінді
оқиды-1
балл
Сұраққа
жауап-1
балл
Дескриптор:
Аюды
бояиды-1
балл,қатемен жазылған сөздерді
түзейді-1
балл
Дескриптор:
-Мәтінді ертегіге айналдырады-1 балл
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді-1
балл
|
«Әде-
биеттік оқу» оқулығы
Слайд
5-8
видео
Слайд-11
Балауыз
топтама
Слайд-14
лототрон
шариктер
|
Қорытын-ды
|
Кері
байланысты « Өзін өзі бағалау»
әдісі арқылы
береді.
Мұғалім оқушылар жауабын
талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.
Оқу
тапсырмасы: мәтінді мазмұндау, кестені
толтыру
Рефлексия «Аюға бал
бер»
|
Сабақтан түйген ой-пікірін
айтады.
Балдарын сабақты түсінген аюға
салады.
|
ҚБ
қойылады.
Мадақтау
Cty
13-16мада
|
Слайд-
17,18,19
Бал
сыйлау
Аю, бал
таяқшалары
|