Ай-Жердің табиғи серігі ҚМЖ 2 сын жарат

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Ай-Жердің табиғи серігі ҚМЖ 2 сын жарат

Материал туралы қысқаша түсінік
Ай-Жердің табиғи серігі ҚМЖ 2 сын жарат
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

«Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті»

Пәні:

Жаратылыстану

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ай-Жердің табиғи серігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.1.2 Жердің табиғи серігін анықтау

Сабақтың мақсаты

Жердің табиғи серігін анықтау

Құндылық

Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Лабиринт» ойыны

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Оқушылар допты лабиринт арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді





Қатты қағаздан жасалған лабиринт, доп

Сабақтың ортасы

(5 мин)















10 мин

Үй тапсырмасын тексеру

Қосымша ақпарат көздерінен Күн туралы қызықты мәлімет іздеп тап.



«Серпілген сауал»

Жерді Күн айнала ма әлде Жер Күнді айнала ма?

Қалай ойлайсыңдар ғалымдар Күнді ненің көмегімен бақылайды?

Тәулік деп нені айтады?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Ай туралы білесің


1- тапсырма

Жұптық жұмыс

«Тәжірибе алаңы» әдісі

Тәжірибе жаса.

Ай бетіндегі дақтар қалай пайда болды?

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1. Ай бетіндегі дақтар қалай пайда болады?

Қосымша ақпарат көздерінен Күн туралы қызықты мәлімет іздеп табады



Допты қағып алып, сұраққа жауап береді










1. қажетті заттармен тәжірибе жасайды

2.Айдың бетінде пайда болғандарды атайды

3.қорытынды шығарадыы

Дескриптор:

- Күн туралы қызықты мәлімет іздеп табады (1б)



Мадақтау

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!





Қолсағаттың корпусын алға жылжыту

Дескриптор:

- қажетті заттармен тәжірибе жасайды(1б)

-Айдың бетінде пайда болғандарды атайды(1б)

-қорытынды шығарадыы(1б)








Доп








Қолсағат

Қажетті заттар:

Жайпақ пластмасса тәрелке, ұн ,құм,

Асбұр

шақ дәндері

10 мин









Сергіту сәті

2 минут

2-тапсырм

Ұжымдық жұмыс

«Саған сұрақ» әдісі

Сұрақтарға жауап жаз.

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1. Ай күнді айнала ма?


1. бірінші сұраққа жауап береді

2.екінші сұраққа жауап береді

3.үшінші сұраққа жауап береді

4.төртінші сұраққа жауап береді


«Комментарий» арқылы

Дескриптор:

- бірінші сұраққа жауап береді(1б)

-екінші сұраққа жауап береді(1б)

-үшінші сұраққа жауап береді(1б)

-төртінші сұраққа жауап береді(1б)



Таратпа

қаламсап








8 мин




3 – тапсырма

Жеке жұмыс

«Анықта» әдісі

Суреттерге қара, нысанды ата.

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1. Айда күндіз өте суық, түнде қатты ыстық па?

1. суреттегі нысанның атауын жазады

2. ерекшелігін суреттейді




«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау


Дескриптор:

-суреттегі нысанның атауын жазады(1б)

-ерекшелігін суреттейді (1б)

Таратпа

Қаламсап




Сабақтың соңы







Рефлексия

7 мин

«Сыныптан шығу билеті» әдісі

Жердің табиғи серігін аатаа.

Ай Күнді айналама ?

Айда күндіз өте суық, түнде қатты ыстық па?

«Қолсағат» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 )

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 )

Бүгінгі сабақты түсінбедім

(5,6 )

Үйге тапсырма

Қосымша ақпарат көздерінен Ай туралы қызықты мәлімет іздеп тап.


Сұрақ жауап беріп, сыныптан шығып кетеді(сұраққа жауап берген оқушы үшін сабақ аяқталды







Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай сағаттың корпусын қадамдарға жылжытумен анықтайды.

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!











Белдігінде цифр 10 –ға дейін цифр жазылған қолсағат

















Сұрақтар

Жауаптар

Ай жұлдыз ба әлде ғаламшар ма?





Не себепті Айды Жердің серігі деп атайды?





Айда тіршілік бар ма?





Неліктен?


























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2025
98
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі