Мектеп:
|
№ 16
ЖОББМ
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Темиржанова
А.Н.
|
Күні/Сыныбы
|
9 «А»
|
Пән:
|
Қазақ тілі мен
әдебиеті
|
Қатысқаны/қатыспағаны:
|
15
|
Сабақ
№
|
7 -
сабақ
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
Заң - қоғамның тірегі.
Айбатыр Сейтақ «Азат елдің ар-намысы – Ата
заң»
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Айбатыр Сейтақ. «Азат елдің
ар-намысы –Ата заң»
|
Оқу
мақсаты:
|
9.1.4.1 - орта көлемді
прозалық, поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, көтерілген
(тұрмыстық, әлеуметтік, қоғамдық) мәселені анықтап, өз пікірін
білдіру;
9.2.2.1 - коммуникативтік
жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай
білу;
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар:
|
Поэзиялық шығарманың мазмұнын
түсінеді;
|
Көпшілік
оқушылар:
|
Көтерілген мәселені
анықтайды;
Сөйлеу этикеті формаларын
дұрыс таңдайды;
|
Жекелеген
оқушылар:
|
Көтерілген мәселеге өз пікірін
білдіреді;
|
Бағалау
критерийлері
|
Поэзиялық шығарманың мазмұнын
біледі, көтерілген мәселені анықтап, өз пікірін
білідіреді;
Сөйлеу этикет формаларын дұрыс
қолданады;
|
Тілдік
мақсат:
|
Ірге, өтініш, мақұлда,
себеп.
|
Сабақта қолданылатын
материалдар
|
Интерактивті тақта, слайдтар,
А4 парағы, маркерлер, плакат, тақырыпқа қатысты альбомдар,
буклеттер, қоржын, карточкалар, парақшалар,
желімқағаздар.
|
Сабақта
қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
«Шеңбер бойынша сөз тізбегі”
ойыны, . «Ойлан!Жұптас!Жауап бер!» әдісі,
мәнерлеп
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»: Зайырлы қоғам
және жоғары руханият
|
Тақырып бойынша
алдыңғы білім:
|
Баланың құқы туралы біледі,
тақырып бойынша жаңа сөздер мен сөз тіркестерін
меңгереді.
|
Сабақ
кезеңі
|
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
ресурс
|
Ұйымдастыру
|
4 мин
|
Психологиялық дайындық:
«Шеңбер бойынша сөз тізбегі” ойыны тренингке қатысушылардың сөздік
мағыналы ойлауын, топтық қатынасын, сөйлеу мәнерін дамытуға ықпал
етеді.
Ойынның ережесі: Қандай да бір
қарапайым сөйлем таңдап, оқушылар сол сөйлемді түрлі дауыс
ырғағымен жалғастырулары қажет. Мысалы “Біз білімді, зерек
оқушылармыз ”. Енді оң жақтағы ойыншыдан бастап осы сөйлемді
кезекпен айтамыз. Ойынның әр қатысушысы сөйлемді жаңа интонациямен
айтуы тиіс (сұраулы, қуанышты, таңқалушы, немқұрайлы және т.б).
Егер қатысушы жаңа дауысқа сала алмай айтылғанда қайталаса ойынан
шығарылады. Осылайша ойын бірнеше рет ойналады. Басқа адамның
интоннациясын қайталауға болмайды.
|
Қ/б
|
оқулық
|
Үй
тапсырмасы
|
5 мин
|
Жазылым. 11-тапсырма.
Суреттерді пайдалана отырып, топпен «Бала құқығын қорғау – басты
міндетіміз» деген тақырып аясында постер
дайындайды.
|
Дескриптор:
-эстетикалық талапқа сай
болады;
-ақпараттар қолжетімді түрде
беріледі;
-Күрделі атауларды
қысқартылып беріледі;
|
Оқулық,суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
5 мин
|
Айтылым. «Ойлан!Жұптас!Жауап
бер!» әдісі бойынша сұрақтарды талқылайды.
-
ҚР
Конституциясының «Ата заң» деп аталуына не себеп
болды?
-
Адам құқы
туралы қай заңда айтылады?
-
Ата заң –
ненің іргетасы?
-
Ата заңды кім
түзетеді? Оны кім мақұлдауы тиіс?
-
Ата заңды көпшіліктің өтінішімен өзгертуге
бола ма?
|
Қ/б
|
оқулық
|
6 мин
|
Тыңдалым. Айтылым. 2-тапсырма.
Мәтінді тыңдап, негізгі ақпаратты саралап
жазады.
«Сұхбат»
әдісі
Берілген кестеге сүйеніп,
сыныптасынан сұхбат алады. Жауаптарын жазып
алады.
Сұхбат берушінің
аты-жөні:
|
Жауаптары
|
Өз
пікірің.
|
Мәтінде қандай
қоғамдық мәселелер сөз болады?
|
|
|
Қоғамдық мәселені
анықтап, пікіріңізді білдіреді?
|
|
|
Заң бізге қандай мүмкіндіктер
береді?
|
Дескриптор:
-мәтін мазмұнын
біледі;
-негізгі ақпаратты табады;
-мәселені анықтайды;
-өз пікірін
білдіреді;
|
оқулық
|
6 мин
|
Жазылым.
Айтылым. 3-тапсырма. Тыңдалым мәтінінен тірек сөздер мен сөз
тіркестерін теріп жазады. Сол бойынша түсінгенін
айтады.
|
Дескриптор:
-мәтін мазмұнын
түсінеді;
-тірек сөздер мен сөз
тіркестерінің мағынасын анықтайды;
-мағынасын
анықтайды;
-түсінгенін
айтады;
|
оқулық
|
5 мин
|
Оқылым. 5-тапсырма. Өлеңді
мәнерлеп оқиды.
|
Дескриптор:
-өлең мәнерлеп
оқиды;
-мазмұнын
біледі;
-көтерілген мәселені
анықтайды;
|
оқулық
|
Сабақты
бекіту
|
6 мин
|
Жазылым. 4-тапсырма.
«Мемлекеттік тіл», «тұлға», «азамат», «міндетті», «себеп»,
«еркіндік», «тәуелсіздік», «Ата заң» сөздерін қатыстыра отырып,
Конституция мен мемлекеттік тілдің мәртебесі туралы өз ойын жазады.
Мемлекеттік тілдің болашағы үшін өз жауапкершіліктері қандай екенін
айтады?
|
Қ/б
|
оқулық
|
Үй тапсырмасын
беру
|
1 мин
|
Айтылым. 5-тапсырма. Өлеңді
жатқа айтады.
|
Қ/б
|
оқулық
|
Рефлексия
|
2 мин
|
Лотер Зомверттің «бес саусақ»
тәсілі
•Бас бармақ – неден
қиналдыңыз
•Балан үйрек - кімге
көмектестіңіз
•Ортан терек – көңіл
күйіңіз
•Шылдыр шүмек – не
үйрендіңіз
•Кішкене бөбек – қандай
жетістікке жеттіңіз.
|
Қ/б
|
Сурет «бес
саусақ»
|
Не сәтті
болды?
|
|
|
|
Не сәтті
болмады?
|
|
|
|
Нені жақсартуға
болады?
|
|
|
|
Келесі сабақта неге көңіл
бөлу керек?
|
|
|
|