Материалдар / Айдынды шалқар -Аралым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Айдынды шалқар -Аралым

Материал туралы қысқаша түсінік
Айдынды шалқар Аралым әні
Авторы:
17 Сәуір 2024
60
5 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі


Музыка

Мектептің атауы

Бұлақты ауылындағы бастауыш мектебі

Педагогтің аты жөні:

Сланбек Ельнара

Күні:


Сынып:

3

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Айдынды шалқар -Аралым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1-тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтау және салыстыру.


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:музыкалық шығармаларды талдайды.

Кейбір оқушылар: негізгі музыкалық ұғымдарды анықтайды және ажыратады

Көптеген оқушылар: бір бірін бағалайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


20 мин
























Сабақтың ортасы


15 мин













5 мин









Амандасу.

Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма.

Қәзір туған жерімізде су мәселесі жылдан –жылға қиындап келе жатыр. Су табиғаттың керемет байлығы. Ол жанды табиғатқа, адамның өміріне, оның барлық тіршілігіне ауадай қажет.


Бағалау.Дескриптор

Оқушылар бейнетаспадағы су мәселесіне қатысты материалдарды көріп, пікірімен бөліседі.Сұрақтарға жауап береді.

2-тапсырма. Талдау және талдау

  «Арал» тағдыры шығармасынан үзінді тыңдау.Шығарма атауына көңіл бөл. Композитор қандай мәселені көтеріп отыр.

-Музыканың орындалу нақышы қандай?Қандай көңіл күйді білдіреді?

-Күйді тыңдау барысында көз алдыңа қандай кһріністер елестейді?

-Күйді бағдарламалық музыкаға жатқызуға болама? Түсінігіңді айтып бер.

3-тапсырма. Ән тыңдау және талдау, орындау.

«Аралдан ұшқан аққулар» әнін орындау.

«Аралым» әніне жазылған бейнетаспаны көріп, әннің орындауына көңіл бөледі. Әнді мәнерлеп орындайды.

4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және бағалау. Музыка шығару. Ұрмалы, музыкалық шулы аспаптар мен дауысты қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен құрастыр

Рефлексия:

Мен не білдім?

Бүгін мен не үйрендім?

Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?

Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.



















Оқушылар бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап береді

















Оқулықта көрсетілген «Аралдан ұшқан аққулар» әнін біргелікте орындайды.












Музыка шығару. Ұрмалы музыкалық шулы дауыстарды қолдана отырып өз ойларын ортаға салып, сабақты қортындылайды


Оқушылар бір бірін бағалайды













Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі







Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі









Бір бірін «Басбармақ» әдісімен бағалады.













Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



hhtp/mpp.aytis/youtube.com


Бейнежазба сілтемесі

















Смайлик











Бейнежазба,оқулық


Сұрақтарға жауап береді









Ән орындау, аудиожазбалар,бейнежазбалар















Кері байланыс ағашы

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!