Сабақтың
басы
20 мин
Сабақтың
ортасы
15 мин
5 мин
|
Амандасу.
Ұйымдастыру кезеңі. 1-тапсырма.
Қәзір
туған жерімізде су мәселесі жылдан –жылға қиындап келе жатыр. Су
табиғаттың керемет байлығы. Ол жанды табиғатқа, адамның өміріне,
оның барлық тіршілігіне ауадай
қажет.
Бағалау.Дескриптор
Оқушылар
бейнетаспадағы су мәселесіне қатысты материалдарды көріп, пікірімен
бөліседі.Сұрақтарға жауап береді.
2-тапсырма. Талдау және
талдау
«Арал»
тағдыры шығармасынан үзінді тыңдау.Шығарма атауына көңіл бөл.
Композитор қандай мәселені көтеріп
отыр.
-Музыканың орындалу нақышы қандай?Қандай көңіл күйді
білдіреді?
-Күйді
тыңдау барысында көз алдыңа қандай кһріністер
елестейді?
-Күйді
бағдарламалық музыкаға жатқызуға болама? Түсінігіңді айтып
бер.
3-тапсырма. Ән тыңдау және талдау,
орындау.
«Аралдан
ұшқан аққулар» әнін орындау.
«Аралым»
әніне жазылған бейнетаспаны көріп, әннің орындауына көңіл бөледі.
Әнді мәнерлеп орындайды.
4-тапсырма.Өз жүмысын таныстыру және
бағалау. Музыка шығару. Ұрмалы, музыкалық шулы аспаптар мен дауысты
қолдана отырып, судың түрлі күйін бейнелейтін әуен
құрастыр
Рефлексия:
Мен не
білдім?
Бүгін мен не
үйрендім?
Мен үшін
қандай тапсырма қиын болды?
Ал қай тапсырманы
мен оңай орындадым?
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Оқушылар
бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап
береді
Оқулықта көрсетілген
«Аралдан ұшқан аққулар» әнін біргелікте
орындайды.
Музыка шығару.
Ұрмалы музыкалық шулы дауыстарды қолдана отырып өз ойларын ортаға
салып, сабақты қортындылайды
|
Оқушылар бір бірін
бағалайды
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Бір бірін
«Басбармақ» әдісімен
бағалады.
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба
сілтемесі
Смайлик
Бейнежазба,оқулық
Сұрақтарға жауап
береді
Ән орындау,
аудиожазбалар,бейнежазбалар
Кері байланыс
ағашы
|