Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Айналадағы әлем КТП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсіндірме жазба
-
Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы «51» ақпандағы № 51 бұйрығына 8-қосымшасына сәйкес және жеңіл ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып әзірленген.
-
Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 0-4 сыныптары үшін «Айналадағы әлем» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – Бағдарлама) «Білім туралы» 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5- бабы 6) тармақшасына сәйкес әзірленген.
-
Бағдарлама мақсаты – білім алушылардың табиғат туралы қарапайым түсініктерді игеруі, олардың қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстары туралы түсініктерін жүйелеу; қоршаған ортадағы құбылыстары мен заттарымен таныстыру негізінде ауызша сөйлеуді дамыту.
-
Бағдарлама міндеттері:
1) жалпы мен сөйлеу тілінің дамуына ықпал ету;
2) қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту және байыту;
3) өзге оқу пәндерін игеруге қажетті қарапайым түсініктер мен ұғымдарды қалыптастыру;
4) көріп қабыдау, салыстыру, жалпылау, нақтылау, қарапайым тұжырымдар жасай алу, қарапайым себеп-салдарлық байланысты орната алу қабілетін дамыту.
-
Түзете-дамыту міндеттері:
-
білім алушылардың сөздік қорын байыту;
-
әлеуметік дағдыларды қалыптастыру;
-
өзінің және өзге халықтың мәдениеті мен дәстүрін, ұлттық және жалпы адами құндылықтарды сыйлау сезіміне тәрбиелеу;
-
білім алушыларға табиғи, әлеуметтік және технологиялық ортадағы қауіпсіздік ережелері мен мінез-құлық нормаларын үйрету.
-
«Айналадағы әлем» пәні бойынша оқу процесін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері арнайы білім беру қағидаларына негізделіп, білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруға негізделген.
-
Оқытудың компенсаторлық-дамытушылық бағыты оқу және оқыту іс-әрекетінің арнайы әдістерімен және тәсілдерімен қамтамасыз етіледі, ескеріледі: ойлау процестерінің инерттілігі, танымдық белсенділігінің төмендігі, жалпылама және абстракты ойлау функциясының әлсіздігі, сөйлеу дамуының кешеуілдеулігі.
Айналадағы әлем 3-сынып
Аптасынa 1 сағат. Жыл бойы 34 сағат
Бөлімдер |
№ |
Тақырыптар |
Сағат саны |
Мерзімі |
Оқу мақсаттары |
|
|
1-тоқсан |
|
|
|
Өзім турал |
1 |
Мен және менің отбасым |
1 |
|
3.1.1.1 отбасылық фото негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін құрау; |
2 |
Оқушының күн тәртібі |
1 |
|
3.1.2.2 бір күннің күн тәртібін құру; 3.1.2.3 сабақтардың күн тәрітбін білу; |
|
3 |
Далада және үйде киетін киім |
1 |
|
3.1.1.3 киімдерді атау: бас киім, шляпа, берет, қолғап, нәски, гольфы, олардың қызметтері; 3.1.1.4 күздік-көктемдік (маусымаралық) аяқ киімді атау; |
|
4 |
Киім және аяқ киім күтімі |
1 |
|
3.1.1.3 киімдерді атау: бас киім, шляпа, берет, қолғап, нәски, гольфы, олардың қызметтері; 3.1.1.4 күздік-көктемдік (маусымаралық) аяқ киімді атау; 3.1.1.5 аяқ киімге күтім жасау; |
|
Менің мектебім |
5 |
Менің мектебім |
1 |
|
3.1.2.1 білім алушының өзін-өзі ұстау ережелерін ұстануы; 3.1.2.6 мектептің мекен-жайын білу; |
6 |
Мектеп бөлмелері |
1 |
|
3.1.2.4 күнделік жүргізу, сыныпты ретке келтіру; |
|
7 |
Оқушының үзіліс кезіндегі тәртіп ережесі |
1 |
|
3.1.2.1 білім алушының өзін-өзі ұстау ережелерін ұстануы; |
|
8 |
Бөлме өсімдіктерінің күтімі |
1 |
|
3.2.1.5 мектеп жанындағы аумақта күздік жұмыстарды жасау, және өсімдіктерге күтім жасау; |
|
|
|
2-тоқсан |
|
|
|
Менің отбасым және достарым |
9 |
Отбасы мүшелерінің міндеттері |
1 |
|
3.1.1.2 отбасы мүшелері арасындағы міндеттемелерді бөлу туралы айту; |
10 |
Отбасы демалысы |
1 |
|
3.1.1.1 отбасылық фото негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін құрау; 3.1.1.2 отбасы мүшелері арасындағы міндеттемелерді бөлу туралы айту; |
|
11 |
Менің достарым |
1 |
|
1.4.1.7 суреттік жоспар (суреттер сериясы), сұрақтар түріндегі өзара байланысты сөйлемдер құрау; 1.4.1.8 мұғалімнің жетекшілігімен таб |
|
12 |
Жиһаз |
1 |
|
3.1.1.6 жиһаз заттарын атау: орындық, үстел, диван, төсек, кресло, шкаф, олардың қызметтері; 3.1.1.7 жиһазға күтім жасау (құрғақ және дымқыл шүберекпен сүрту, шаңсорғышпен тазалау, төсекті қағу, тазалау) |
|
Бізді қоршаған әлем |
13 |
Жабайы жануарлар: аю, кірпі |
1 |
|
3.2.2.14 жабайы жануарларды және олардың төлдерін білу және атау; |
14 |
Жәндіктер |
1 |
|
3.2.2.16 таңдау бойынша жәндіктердің 3-4 түрін, сыртқы түрін білу және атау; |
|
15 |
Күз, табиғат пен адамдар өміріндегі өзгерістер |
1 |
|
3.2.1.3 күздің ерте және кеш белгілерін атау; 3.2.1.4 күздегі өсімдіктер мен жануарлар өміріндегі өзгерістер туралы айту; |
|
16 |
Қыс, табиғат пен адамдар өміріндегі өзгерістер |
1 |
|
3.2.1.4 қыстағы өсімдіктер мен жануарлар өміріндегі өзгерістер туралы айту; |
|
|
|
3-тоқсан |
|
|
|
Саяхат |
17 |
Тірі және өлі табиғат |
1 |
|
3.2.3.1 адам, жануар, өсімдіктер өміріндегі ауаның маңыздылығын түсіндіру; |
18 |
Жапырақтар ағаштар |
1 |
|
3.2.2.2 ағаштарды білу және атау – аққайың, жөке ағашы, үйеңкі, емен, терек; 3.2.2.3 ағаштың бөліктерін атау – тамыры, діңгегі, бұтақтары, жапырақтары; |
|
19 |
Көлік |
1 |
|
3.1.2.7 көлік құралдарын атау: автобус, троллейбус, трамвай, жеңіл, жүк көліктері, арнайы көліктер; 3.1.2.5 көше қозғалысының ережелерін сақтау; |
|
20 |
Жол қозғалысы ережелері |
1 |
|
3.1.2.5 көше қозғалысының ережелерін сақтау; |
|
Салт-дәстүр. |
21 |
Менің Отаным - Қазақстан |
1 |
|
3.3.1.1 мемлекеттік рәміздерді білу және атау – елтаңба, ту, әнұран; 3.3.1.2 Қазақстан Республикасының әнұраны орындалған кезде оң қолды жүрек тұсына қойып тыңдау; |
22 |
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері |
1 |
|
3.3.1.1 мемлекеттік рәміздерді білу және атау – елтаңба, ту, әнұран; 3.3.1.2 Қазақстан Республикасының әнұраны орындалған кезде оң қолды жүрек тұсына қойып тыңдау; |
|
23 |
Біздің Отанымыздың астанасы |
1 |
|
3.3.1.1 мемлекеттік рәміздерді білу және атау – елтаңба, ту, әнұран; 3.3.1.2 Қазақстан Республикасының әнұраны орындалған кезде оң қолды жүрек тұсына қойып тыңдау; |
|
24 |
Кіші Отан. Қазақстанның елді мекендері. |
1 |
|
3.3.1.4 тұратын жерден алыс емес жақын елді мекен атау; |
|
25 |
Қазақтардың ұлттық киімі |
1 |
|
3.3.1.6 қазақтың ұлттық киімдерінің заттарын атау; |
|
26 |
Қазақстанның мерекелері |
1 |
|
3.3.1.3 Қазақстан Республикасының мемлекеттік мерекелерін атау; |
|
|
|
4-тоқсан |
|
|
|
Тағам және сусын |
27 |
Пайдалы және зиянды тағамдар |
1 |
|
3.4.1.2 екі затты салыстыру: ұқсас және айырмашылық белгілерін табу; 3.4.1.3 заттарды жіктеу, жалпылама сөздермен топтарды анықтау; |
28 |
Қазақтың ұлттық тағамдары |
1 |
|
1500 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |