Материалдар / Айналамдағы заттарды санаймын. 10-ға дейінгі реттік санау. ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Айналамдағы заттарды санаймын. 10-ға дейінгі реттік санау. ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
-10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды. -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1099
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Тақырыбы:

Айналамдағы

Мектеп/МҰ:


заттарды санаймын. 10-ға дейінгі реттік




санау.













Күні:



Педагогтің аты-жөні:






Мектепалды сынып/топ


Қатысушылардың саны:

Қатыспағандардың





саны:






Оқыту мақсаттары

0.2.1.1. 20

көлеміндегі сандарды тура жə

не кері санау.



0.2.1.2. Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік



нөмірін атау.


Күтілетін


Барлық тəрбиеленушілер:


нəтижелер





-10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды.








Көптеген тəрбиеленушілер:







-заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін



атайды.




Кейбір тəрбиеленушілер:















-заттарды саны бойынша салыстырып, ара-арасынан олардың



реттік нөмірін атайды.


Тілдік мақсаттар


Дағдыларын дамыту:




-өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің



сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен



терминологияны пайдалана алады.




Пəндік лексика жəне терминология:




-бірінші, екінші, ..., оныншы.




Пікір алмасуға арналған сұрақтар:




Кері тəртіппен қалай санау керек екенін түсіндір?




Қалай ойлайсың, реттік санау кезінде сандарды тастап кетуге бола



ма?




Сандарды жазудың қандай түрлерін білесің?




Жазу:




-түрлі түсті қарындаштармен бояу.


Алдыңғы білім


Заттардың сандық ұғымы туралы алғашқы білім, геометриялық



фигуралар мен денелердің атауы.




Жоспар







Жоспарланған


Жоспарланған іс-əрекет


Ресурстар

уақыт









Басталуы

Ынталандыру.



0–5 минут

Педагог балаларды «Мен велосипед тепкенді ұнатамын»




деген сұхбатқа тартады.


Əліппе-дəптер.


- Сендерде велосипед бар ма?




- Оны қай жерде тебесіңдер?




- Кіммен бірге?




Өзектендіру.




«Осыншама санды көрсет»


Жиынтық


Ойын үшін қималы материал - цифрлар, заттардың əртүрлі


полотно.


сандары бейнеленген карточкалар қолданылады.


Үлестірмелі


Педагог балаларға цифрлар бейнеленген карточкаларды


материалдар.


көрсетеді, ал балалар өздеріндегі осындай заттардың саны




бейнеленген карточкаларды тауып, санды атап, өз




таңдауын түсіндіреді.





Ортасы

Мақсат қою (проблемалық жағдай).

Əліппе-дəптер.

6–15

Əліппе-дəптердегі 1- тапсырманың суретіне қарауды



ұсынады.



Жарысқа қанша бала қатысқан?–деп сұрайды.



Əрі қарай жиынтық полотнода карточкаларды 1-ден 10-ға



дейін қатар қойып шығуды ұсынады. Хормен тура жəне



кері тəртіппен санайды. Сандарды сəйкестендіру бойынша



ойындар ұйымдастырады. Мысалы, жиынтық полотнодағы



немесе үлестірмелі материалдағы ойындар – сандық



домино, мұнда сандары жазылған карточкаларды тиісті



суретпен келтіреді.

Əліппе-дəптер.


(Ұ) Педагог 1- тапсырмадағы суретке қайтып оралуды



жəне кім бірінші, екінші жəне т.с.с. келе жатқанын айтуды



ұсынады.



Бірінші, екінші, үшінші деген сандық ұғымды білдіретін



сөздерге балалардың назарын аударады. Мұндай сөздерді



біз:



Саны бойынша нешінші? деген сұраққа жауап беру үшін



пайдаланамыз.



Бүгінгі ҰОҚ-де біз реттік сандар туралы үйренеміз.



Жаңалық ашу.



(Ұ ) Педагог балалардан реттік сандары бар қандай өлең



білетіндерін сұрайды. Педагог бейнежазбадағы əнге

Компакт-


қосылуларына болатынын айтады. Əрі қарай балаларға

дискідегі əндер


сұрақтар құруды ұсынады.

қосымшасы.


Сергіту сəті.



Педагогтің қалауы бойынша. (Əдістемелік нұсқаудың



соңын қараңыз.)





16–25

Жаңаны қолдану.

Жиынтық


(Т) Балалар реттік санауды үйрену үшін оларды қатарға (10

полотно.


адам) тұрғызып, санаудың қажетті бағытын көрсетіп,



ретімен санауды сұраңыз.



Содан кейін жиынтық полотнода осыған ұқсас жағдайды



орындайды. Заттарды немесе балаларды оңнан солға қарай



жəне кері бағытта санауды ұсынады.



Содан соң педагог 1-ден 10-ға дейінгі сандар жазылған



карточкаларды шығарып, тура жəне кері тəртіппен хормен

Əліппе-дəптер.


сандық санау жүргізеді.



Педагог балаларды кейінгі жəне алдыңғы санды анықтауға



жаттықтырады.



«Көрші сандар» ойыны əртүрлі ұйымдастырылуы мүмкін:



1-нұсқа: Бала көршілерін атайды, ал балалар санның өзін



көрсетеді.

Компакт-


2-нұсқа: Бала санды атайды, ал балалар көршілерін

дискідегі əндер


көрсетеді.

қосымшасы.


Алдыңғы білімді бекіту.



Педагог бейнежазбадағы əнге қосылып айтуларын



ұсынады.



) 3- тапсырманы орындауды ұсынады, онда фигурадағы



торкөздердің санын санап, қажетті түспен бояу керек.



Балалар торкөздерді санайды. Санына қарай фигураны








белгілі бір түспен бояйды.



(Ө) 4-тапсырманы өз бетінше орындауды ұсынады.



Осындай тапсырма үнемі кездеседі, балалар оны орындау



ережелерімен таныс.





Рефлексия

Рефлексия.

Əліппе-дəптер

26–30

Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.



Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы



бағалауды ұсынады.



Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі



сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады.



Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті



салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын



жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті



салуға болады.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!