Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Дені саудың жаны сау") |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Турсынбаева Рахат Нурахметовна |
|
|
Күні: |
9.01.2025 |
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Айналамыздағы дыбыстар/Дыбыс жазу және ойнату құрылғылары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Дыбыс жазатын және ойнататын программамен танысады |
|
|
Құрал-саймандарымен танысады. |
||
|
Дыбыстық файлдарды өңдейді. |
||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
(5мин) Басы |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгелдеу. «Көңіл-күйіңді көрсет» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал туғызамын.
|
Оқушылар тақтадағы суреттерге қарай отырып, көңіл-күйлерін табиғат көріністері арқылы көрсетіп, олар қандай дыбыстар беретінін талқылау арқылы назарларын сабаққа аударады. |
|
1слайд
2слайд
|
|
Ортасы (10мин) (3мин) (8мин)
(8мин) |
Жаңа сабақты түсіндіру «Пікірлесу» әдісі арқылы слайдтағы материалдарды талқылап, түсінеді.
ҚБ тапсырмасы 1тапсырма Проигрыватель Windows Media программасын іске қосыңыз.
Дескриптор: -Проигрыватель программасын ашу қадамдарын орындайды -Дыбыстарды ашады 2тапсырма. Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырма.
Дескриптор: -Дыбыстың зиянды жағын анықтайды - Дыбыстың пайдалы жағын анықтайды -Суреттегі дыбыстардың адам денсаулығына зиянын анықтайды. ЕББҚ ететін оқушыға арналған тапсырма Проигрыватель Windows Media программасын іске қосыңыз.
Дескриптор: -Проигрыватель программасын ашу қадамдарын орындайды -Дыбыстарды ашады |
Жаңа сабақты сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында слайдтағы материалдарға өз пікірлерін білдіріп, тақырыпты түсінеді. Оқушылар компьютерге отырып, практикалық тапсырма орындайды. Берілген папкадан барлық дыбыстарды ашып, олардың ненің дыбысы екенін анықтайды. Оқушылардың креативті ойлауын дамыту мақсатында пайдалы және зиянды дыбыстарға мысал келтіріп, қиялын дамытады. ЕББҚ ететін оқушы берілген тапсырманы компьютерде қажетті программаны ашып, бастапқы 5дыбысты тыңдап, оларды анықтайды. |
Дескриптор негізінде бағаланады
Дескриптор негізінде бағаланады Дескриптор негізінде бағаланады
|
3слайд
4-5-6слайд
7слайд
8слайд
9-слайд
|
|
Соңы (4мин) (1мин) (2мин) |
Сөйлеу қабілетін дамыту мақсатында «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақты бекітемін.
Үй тапсырмасы Берілген ребусты шешіп келу
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Үйге берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып алады. Оқушылар сабақ басында тақырыпты қаншалықты түсінгендерін Ойнатқыш батырмалары арқылы көрсетеді. |
Стикерлер негізінде бағаланады. |
10слайд
11слайд
12слайд
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айналамыздағы дыбыстар
Айналамыздағы дыбыстар
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
Мультимедиа (ортақ тақырыптары: "Дені саудың жаны сау") |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Турсынбаева Рахат Нурахметовна |
|
|
Күні: |
9.01.2025 |
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Айналамыздағы дыбыстар/Дыбыс жазу және ойнату құрылғылары |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Дыбыс жазатын және ойнататын программамен танысады |
|
|
Құрал-саймандарымен танысады. |
||
|
Дыбыстық файлдарды өңдейді. |
||
|
Сабақтың барысы |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
(5мин) Басы |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен сәлемдесу. 2.Оқушыларды түгелдеу. «Көңіл-күйіңді көрсет» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал туғызамын.
|
Оқушылар тақтадағы суреттерге қарай отырып, көңіл-күйлерін табиғат көріністері арқылы көрсетіп, олар қандай дыбыстар беретінін талқылау арқылы назарларын сабаққа аударады. |
|
1слайд
2слайд
|
|
Ортасы (10мин) (3мин) (8мин)
(8мин) |
Жаңа сабақты түсіндіру «Пікірлесу» әдісі арқылы слайдтағы материалдарды талқылап, түсінеді.
ҚБ тапсырмасы 1тапсырма Проигрыватель Windows Media программасын іске қосыңыз.
Дескриптор: -Проигрыватель программасын ашу қадамдарын орындайды -Дыбыстарды ашады 2тапсырма. Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырма.
Дескриптор: -Дыбыстың зиянды жағын анықтайды - Дыбыстың пайдалы жағын анықтайды -Суреттегі дыбыстардың адам денсаулығына зиянын анықтайды. ЕББҚ ететін оқушыға арналған тапсырма Проигрыватель Windows Media программасын іске қосыңыз.
Дескриптор: -Проигрыватель программасын ашу қадамдарын орындайды -Дыбыстарды ашады |
Жаңа сабақты сөйлеу дағдыларын дамыту мақсатында слайдтағы материалдарға өз пікірлерін білдіріп, тақырыпты түсінеді. Оқушылар компьютерге отырып, практикалық тапсырма орындайды. Берілген папкадан барлық дыбыстарды ашып, олардың ненің дыбысы екенін анықтайды. Оқушылардың креативті ойлауын дамыту мақсатында пайдалы және зиянды дыбыстарға мысал келтіріп, қиялын дамытады. ЕББҚ ететін оқушы берілген тапсырманы компьютерде қажетті программаны ашып, бастапқы 5дыбысты тыңдап, оларды анықтайды. |
Дескриптор негізінде бағаланады
Дескриптор негізінде бағаланады Дескриптор негізінде бағаланады
|
3слайд
4-5-6слайд
7слайд
8слайд
9-слайд
|
|
Соңы (4мин) (1мин) (2мин) |
Сөйлеу қабілетін дамыту мақсатында «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақты бекітемін.
Үй тапсырмасы Берілген ребусты шешіп келу
|
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Үйге берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып алады. Оқушылар сабақ басында тақырыпты қаншалықты түсінгендерін Ойнатқыш батырмалары арқылы көрсетеді. |
Стикерлер негізінде бағаланады. |
10слайд
11слайд
12слайд
|
шағым қалдыра аласыз


























