Білім саласы:Қатынас. Таным.
Бөлімі: Айналаны қоршаған орта
Тақырыбы: Жайлауда.
Мақсаты: Жайлау және оның орналасқан жері, ерекшелігі, ағаш үйдің құрылысы, жабдықтары, үй жануарларына түсінік беру.Туған өлкеге деген мақтаныш, сүйіспеншілік сезіміне тәрбиелеу. Табиғатқа қамқорлыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекілік: суреттер
Сөздік жұмыс: жайлау, киіз үй, төрт түлік.
|
Әрекеттің Кезеңдері. |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалар әрекеті |
|
Әрекетті туындату, түрткі болу |
1.Балалардың назарын оқу әрекетіне аудару. 2.Тақпақ оқу. |
Назарларын оқу әрекетіне аударып, тәр-биешімен бірге тақпақты қайталайды. Жайлау. Ұзамайды мал шалғай, Жатыр жақын қойнауда. Қаймақ, қатық мол қандай, Құт, береке жайлауда. |
|
Ұйымдастыру, ізденіс жүргізу |
3.Суреттермен жұмыс. Сұрақ – жауап.
4.Б.Тәжімбетовтың «Жайлау көркі» деген өлеңін оқып беру. -Жайлауда қандай үйде тұрады? -Жайлауға не мақсатпен көшеді? 5.Сергіту сәті. 6.Киіз үй оның құрылысы, жабдықтары туралы айту. 7.Әліппе дәптерімен жұмыс.
8.Дид. ойын. «Үй жануар-лары мен жабайы жану-арларды ата». |
Суреттер бойынша әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді
Тәрбиеші оқыған өлеңді тыңдап, талдау жасайды. Сұрақтарға жауап береді.
Сергіту сәтін орындайды. Кйіз жабдықтары туралы мағлұмат алады.
Әліппе дәптеріндегі тапсырманы орындайды. Қолды қағаздан алмай, берілген сызықтардың ортасымен түйе мен жантақтың арасын қосады. Ойынға қатысады. |
|
Рефлексия- түзеу жұмыстары (коррекция) |
9.Жылулық шеңбері. Балалармен бірге өлең жолдарын қайталау. |
Жылулық шеңберіне тұрады. Атам мені «құлыным»-дейді, Әжем мені «боташым»-дейді, Әкем мені «шырағым»-дейді. Шешем мені «қозым»-дейді, «Айналайын,жаным!»-дейді. Алшынында мен кіммін? Мен кәдімгі баламын. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: жайлудың не екенін, онда не мақсатпен көшетінін, киіз үй құрылысын, үй жануарларын, олардың төлдерін.
Болу керек: Оқу іс-әрекеті барысында бала бойында жақсы қасиеттер болу керек.
Үйрену керек: Табиғатты қорғауды, аялауды, жануарларға қамқорлықпен қарауды үйренуі керек.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айналары қоршаған орта "Жайлауда"
Айналары қоршаған орта "Жайлауда"
Білім саласы:Қатынас. Таным.
Бөлімі: Айналаны қоршаған орта
Тақырыбы: Жайлауда.
Мақсаты: Жайлау және оның орналасқан жері, ерекшелігі, ағаш үйдің құрылысы, жабдықтары, үй жануарларына түсінік беру.Туған өлкеге деген мақтаныш, сүйіспеншілік сезіміне тәрбиелеу. Табиғатқа қамқорлыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекілік: суреттер
Сөздік жұмыс: жайлау, киіз үй, төрт түлік.
|
Әрекеттің Кезеңдері. |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалар әрекеті |
|
Әрекетті туындату, түрткі болу |
1.Балалардың назарын оқу әрекетіне аудару. 2.Тақпақ оқу. |
Назарларын оқу әрекетіне аударып, тәр-биешімен бірге тақпақты қайталайды. Жайлау. Ұзамайды мал шалғай, Жатыр жақын қойнауда. Қаймақ, қатық мол қандай, Құт, береке жайлауда. |
|
Ұйымдастыру, ізденіс жүргізу |
3.Суреттермен жұмыс. Сұрақ – жауап.
4.Б.Тәжімбетовтың «Жайлау көркі» деген өлеңін оқып беру. -Жайлауда қандай үйде тұрады? -Жайлауға не мақсатпен көшеді? 5.Сергіту сәті. 6.Киіз үй оның құрылысы, жабдықтары туралы айту. 7.Әліппе дәптерімен жұмыс.
8.Дид. ойын. «Үй жануар-лары мен жабайы жану-арларды ата». |
Суреттер бойынша әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді
Тәрбиеші оқыған өлеңді тыңдап, талдау жасайды. Сұрақтарға жауап береді.
Сергіту сәтін орындайды. Кйіз жабдықтары туралы мағлұмат алады.
Әліппе дәптеріндегі тапсырманы орындайды. Қолды қағаздан алмай, берілген сызықтардың ортасымен түйе мен жантақтың арасын қосады. Ойынға қатысады. |
|
Рефлексия- түзеу жұмыстары (коррекция) |
9.Жылулық шеңбері. Балалармен бірге өлең жолдарын қайталау. |
Жылулық шеңберіне тұрады. Атам мені «құлыным»-дейді, Әжем мені «боташым»-дейді, Әкем мені «шырағым»-дейді. Шешем мені «қозым»-дейді, «Айналайын,жаным!»-дейді. Алшынында мен кіммін? Мен кәдімгі баламын. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: жайлудың не екенін, онда не мақсатпен көшетінін, киіз үй құрылысын, үй жануарларын, олардың төлдерін.
Болу керек: Оқу іс-әрекеті барысында бала бойында жақсы қасиеттер болу керек.
Үйрену керек: Табиғатты қорғауды, аялауды, жануарларға қамқорлықпен қарауды үйренуі керек.
шағым қалдыра аласыз













