|
Бөлім |
Уақыт |
||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
||||
|
Күні: |
05.11.2025 |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айнашова К.А. |
||||
|
Сынып: 3 «Ғ» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
отбасы мүшелері арасындағы сыйластықтың маңызын талқылау |
||||
|
Құндылық |
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. Қуанамын менде Қуанасың сен де Қуанайық достарым Арайлап атқан таңға |
Өзін көрсетеді Көршісін көрсетеді Қолдарынан ұстайды Қолдарын көтереді |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
|
Сабақ тың ортасы (5 мин) 10 мин |
«Ой қозғау» әдісі 1.Кімдерді туысқандар деп атайды? 2.«Туыс» деген ұғымды қалай түсінесің? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Жұптық жұмыс «Құрастыр» әдісі Суреттерге қара. Бұл адамдардың арасындағы туысқандық байланыс туралы өз болжамыңды айт. Суреттегі отбасы жайлы әңгіме құра. «Серпілген сауал» әдісі 1. Тағы қандай туысқандық байланысты анықтайтын атауларды білесің? Талқылау сұрақтары: 1. Үйдегі ең құрметті орынға кім отырады? Неліктен? |
Сұрақтарға жауап береді
1. суреттегі адамдардың арасындағы туысқандық байланыстарын айтады 2.сурет бойынша әңгіме құрастыр
Сұраққа жауап береді |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Құмсағат «Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -суреттегі адамдардың арасындағы туысқандық байланыстарын айтады(1б) -сурет бойынша әңгіме құрастыр.(1б)
Дескриптор: -тапсырманы орындайды |
Оқулық 26-бет |
|
|
10 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Әкең мен анаң кімді қызым дейді? Ал кімді ұлым дейді? Кім кімге аға мен іні немесе әпкесі мен қарындасы, сіңлісі болады? Кімдерді ата мен әже дейді? Кім кімге немере болады? Талқылау сұрақтары: 1. Тағы қандай туысқандық байланысты анықтайтын атауларды білесің ? «Бұзылған телефон» ойыны |
1. бірінші сұраққа жауап жазады 2.екінші сұраққа жауап жазады 3.үшінші сұраққа жауап жазады 4.төртінші сұраққа жауап жазады 5.бесінші сұраққа жауап жазады Сұраққа жауап береді Бастаушы келесі оқушының құлағына бір сөз сыбырлайды. Ол келесі оқушыға сыбырлайды.Соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек.Кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: -бірінші сұраққа жауап жазады(1б) -екінші сұраққа жауап жазады(1б) -үшінші сұраққа жауап жазады(1б) -төртінші сұраққа жауап жазады(1б) -бесінші сұраққа жауап жазады(1б) Дескриптор: -тапсырманы орындайды Жарайсыңдар! Керемет! |
Оқулық 49-бет |
|
|
8 мин |
3 –тапсырма Жұптық жұмыс «Анықта» әдісі Адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы не білесіңдер? Суретті пайдаланып, жауап беріңдер. Талқылау сұрақтары: 1.Тапсырмада саған не оңай, не қиын болды? |
1. адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы әңгімелейді 2. сурет бойынша әңгімелейді 3.қорытынды жасайды Сұраққа жауап береді |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: -адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы әңгімелейді(1б) -сурет бойынша әңгімелейді(1б) -қорытынды жасайды(1б) Дескриптор: -тапсырманы орындайды |
Оқулық 27-бет |
|
|
Сабақтың соңы 7 мин |
Рефлексия «Құмсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 теңге) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 теңге ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 теңге ) Үйге тапсырма Сұрақтарға жауап жаз. |
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай құмсағаттың құм таяқшасын жылжыту арқылы анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Құмсағат жылжы малы құм таяқшасы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Айнашова Кундызай Алжанбаевна
Айнашова Кундызай Алжанбаевна
|
Бөлім |
Уақыт |
||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
||||
|
Күні: |
05.11.2025 |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айнашова К.А. |
||||
|
Сынып: 3 «Ғ» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мен, сен, ол, олар – барлығымыз бір отбасымыз |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.1.1.1 отбасы мүшелерінің арасындағы туыстық қатынастарды түсіндіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
отбасы мүшелері арасындағы сыйластықтың маңызын талқылау |
||||
|
Құндылық |
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет көрсетеді, ар-ұятты жоғары бағалайды |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. Қуанамын менде Қуанасың сен де Қуанайық достарым Арайлап атқан таңға |
Өзін көрсетеді Көршісін көрсетеді Қолдарынан ұстайды Қолдарын көтереді |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
|
|
|
Сабақ тың ортасы (5 мин) 10 мин |
«Ой қозғау» әдісі 1.Кімдерді туысқандар деп атайды? 2.«Туыс» деген ұғымды қалай түсінесің? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Жұптық жұмыс «Құрастыр» әдісі Суреттерге қара. Бұл адамдардың арасындағы туысқандық байланыс туралы өз болжамыңды айт. Суреттегі отбасы жайлы әңгіме құра. «Серпілген сауал» әдісі 1. Тағы қандай туысқандық байланысты анықтайтын атауларды білесің? Талқылау сұрақтары: 1. Үйдегі ең құрметті орынға кім отырады? Неліктен? |
Сұрақтарға жауап береді
1. суреттегі адамдардың арасындағы туысқандық байланыстарын айтады 2.сурет бойынша әңгіме құрастыр
Сұраққа жауап береді |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Құмсағат «Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -суреттегі адамдардың арасындағы туысқандық байланыстарын айтады(1б) -сурет бойынша әңгіме құрастыр.(1б)
Дескриптор: -тапсырманы орындайды |
Оқулық 26-бет |
|
|
10 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жеке жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Әкең мен анаң кімді қызым дейді? Ал кімді ұлым дейді? Кім кімге аға мен іні немесе әпкесі мен қарындасы, сіңлісі болады? Кімдерді ата мен әже дейді? Кім кімге немере болады? Талқылау сұрақтары: 1. Тағы қандай туысқандық байланысты анықтайтын атауларды білесің ? «Бұзылған телефон» ойыны |
1. бірінші сұраққа жауап жазады 2.екінші сұраққа жауап жазады 3.үшінші сұраққа жауап жазады 4.төртінші сұраққа жауап жазады 5.бесінші сұраққа жауап жазады Сұраққа жауап береді Бастаушы келесі оқушының құлағына бір сөз сыбырлайды. Ол келесі оқушыға сыбырлайды.Соңында бастаушыға қайта келгенде сол сөз жету керек.Кейін сөзді ауыстырып жіберген адам анықталады. |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: -бірінші сұраққа жауап жазады(1б) -екінші сұраққа жауап жазады(1б) -үшінші сұраққа жауап жазады(1б) -төртінші сұраққа жауап жазады(1б) -бесінші сұраққа жауап жазады(1б) Дескриптор: -тапсырманы орындайды Жарайсыңдар! Керемет! |
Оқулық 49-бет |
|
|
8 мин |
3 –тапсырма Жұптық жұмыс «Анықта» әдісі Адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы не білесіңдер? Суретті пайдаланып, жауап беріңдер. Талқылау сұрақтары: 1.Тапсырмада саған не оңай, не қиын болды? |
1. адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы әңгімелейді 2. сурет бойынша әңгімелейді 3.қорытынды жасайды Сұраққа жауап береді |
«Комментарий» арқылы Жұлдызшалар Дескриптор: -адамдардың бір-бірімен туысқандық байланысы туралы әңгімелейді(1б) -сурет бойынша әңгімелейді(1б) -қорытынды жасайды(1б) Дескриптор: -тапсырманы орындайды |
Оқулық 27-бет |
|
|
Сабақтың соңы 7 мин |
Рефлексия «Құмсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 теңге) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 теңге ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 теңге ) Үйге тапсырма Сұрақтарға жауап жаз. |
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай құмсағаттың құм таяқшасын жылжыту арқылы анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Құмсағат жылжы малы құм таяқшасы |
|
шағым қалдыра аласыз













