Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.2.1.1 алгебралық өрнек ұғымын
меңгеру;
6.2.1.2 айнымалылардың берілген рационал мәндері үшін
алгебралық өрнектердің мәндерін
есептеу.
|
Басы
5
минут
|
Мақсат: сабақтың басын
ұйымдастыру.
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Топқа бөлу «Шарлар арқылы
топқа бөлу»
І топ
«Қызыл»
ІІ топ
«Сары»
ІІІ топ
«Көк»
Үй тапсырмасын
тексеру: №336
«Жұбыңды тексер» әдісі арқылы
үй жұмысы тексеріледі.
|
Оқушылар шаңырақтың уықтарында
жазылған сандар арқылы топқа
бөлінеді.
Оқушылар жұп жұбымен
дәптерлерін алмасып серігінің үй тапсырмасын
тексереді.
|
Дұрыс шығарған оқушыларға 2
балл
Асықтар арқы лы баға
лау
|
Презентация
|
Негізгі
бөлім
Тақырыпты
ашу
10
минут
Жеке
тапсырма
Оқулық пен
жұмыс
5
минут
Жұптық
тапсырма
5
мин
Сергіту
сәті
3
минут
Топтық
тапсырма
Кахут
әдісі
8
минут
Оқулықпен
жұмыс:
6
минут
|
Жаңа
сабақ:
АЙНЫМАЛЫСЫ БАР
ӨРНЕКТЕР
Айнымалысы бар өрнектердің
жазылуында әріптер, сандар, арифметикалық амалдар таңбалары және
жақшалар болуы мүмкін.
Айнымалысы бар өрнектерді
жазуда, әріпті өрнектердің жазылу шарттары
сақталады.
Мысалы,
-
а * 9 көбейтіндісінің 9а
(мұндағы 9 – коэффициент)
түрінде;
-
а, в және с көбейтіндісінің
авс түрінде;
3) 8 және (х+6)
көбейтіндісінің 8(х+6) түрінде
жазылуы.

Жеке
жұмыс
Оқулық пен
жұмыс
№628
Сәйкестендіру
тест:
-13+28
|
-41
|
-45:15
|
70
|
7*(-10)
|
-41
|
13+28
|
3
|
-7*(-10)
|
15
|
-13-28
|
41
|
-45:(-15)
|
-3
|
13+(-28)
|
-70
|
Сергіту сәті: «Көңілді
үзіліс»
Сандарды ретімен
қою
Топтық
тапсырма:

Оқулықпен
жұмыс:
№629
|
Оқушылар жеке тапсырма ретінде
оқулықтан есептер шығарады
|
Дұрыс шығарған оқушылар ға 2
балл
Асықтар арқы лы баға
лау
Дұрыс шығарған оқушылар ға 2
балл
Асықтар арқы лы баға
лау
Дұрыс шығарған оқушылар ға 2
балл
Асық тар арқы лы баға
лау
|
Оқу
лық, тарат -па мате
–риалдары
Презен
тация
Оқу
лық, тарат -па мате
–риалдары Презен
тация
Презен
тация
|