Материалдар / Айнымалылар.

Айнымалылар.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2024
169
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 4

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Айнымалылар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.1 айнымалыларды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Айнымалы ұғымына анықтама береді

Көптеген оқушылар:

Scratch программаны іске қосады

Кейбір оқушылар:

үш тілде айтатыңдай скрипт құрады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу.

Scratch программалау ортасы Лего тілінің және Лего конструкторының жалғасы ретінде жасалған.Бұл программалау ортасы өте қызық әрі жобалар жасауға, алгоритм командаларын тиімді пайдалануға, алгоритм құруға мүмкіндік береді.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.




Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Видеожазба

Scratch- анимациялық ертегілер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Scratch-те программалар графикалық блоктардан тұрады. Блоктар 10 түрлі топтамаға бөлінген. Әр блок әртүрлі команданы орындайды. Блоктар топтамасы суретші палитрасына үқсас болғандықтан, блоктар палитрасы деп аталады. Scratch программалау ортасы х (көлденең) және у (тігінен) осьтері бар координаталық жазықтықтан тұрады.

Көрсетілім.

Енді осы ортада айнымалылармен жұмыс жасауды қарастырайық.

Айнымалы- компьютердің уақытша жадында қандай да бір мәнді сақтайтын орын. Айнымалы – Scratch-те белгілі бір ақпаратты сақтайтын ұяшық.Ол математикада белгісіз санды білдіреді. Айнымалы мәні өзгеріп отырады.

Айнымалыларды ойын жобаларын жасағанда ұпай сандарын санау барысында, есептеулерде, дұрыс, бұрыс жауаптарды көрсету мақсатында қолдана аламыз. Айнымалыларды құрып, жұмыс жасау үшін Деректер блогын қолданамыз.


Көрсетілім.

Scratch-те регистр маңызды рөл атқарады: ол бас және кіші әріптерді ажыратады.


Жеке жұмыс. 1-тапсырма.

Оқулық 10-бет «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.


Дескриптор:

-Интернеттен Scratch программалау ортасын жүктейді;

-программаны іске қосады;

-жоба жасауға қажетті фон мен кейіпкерді таңдайды.


ҚБ: жұлдызша


Жеке жұмыс. 2-тапсырма.

Оқулық 10-бет «Компьютерде орындайық» тапсырмасы.


Дескирптор:

-жобаға керекті айнымалыны құрады;

-сағат тілімен қозғалатын кейіпкердің скрипт құрады;

-үш тілде айтатыңдай скрипт құрады.


ҚБ: жұлдызша

Мұғалімді тыңдайды







Видеожазбаны көреді

























1-тапсырманы орындайды












2-тапсырманы орындайды






































Жұлдызша

















Жұлдызша

Видеожазба



































Оқулық





Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Жасыл түс- Мен бұл тақырыпты толық түсіндім

Сары түс – Мен жартылай түсіндім

Қызыл түс- Мен мүлдем түсінбедім

Өзін-өзі бағалау.


Үй тапсырмасы

§ 1, жұмыс дәптері 6-8-бет












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ