Бөлім:
|
12- бөлім. Қазақстанның
айтыс өнері мен сөз мәдениеті. Ринат Зайытов пени Аманғали
Кәріпжановтың айтысы
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Айтыс - қазақтың төл
өнері
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.1.2.1-тыңдалған
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты
анықтау;
8.1.5.1-тірек сөздер,автордың
көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды
анықтау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсінеді, детальді ақпаратты анықтай
алады;
тірек сөздер,автордың
көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтай
алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық
идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар
сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
Мұғалім оқушыларға
бағыт- бағдар береді.
|
Жазылым
Көркемсөз-
выразительная речь
Суырыпсалма-импровизация
Бейнелі-образный
Ұйқас-рифма
Қарсылас-противник
Ұтқыр-содержательный
Жеңіліс-поражение
|
|
8-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
№2-тапсырма
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
1-
тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға
қосымша ақпарат көздерінен тың мәліметтер айтады. Түсінбеген
тұстарына көмек береді.
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Оқылым
Айтылым
Мәтінді түсініп
оқып, негізгі ойды анықтайды. Тақырыпқа қатысты мақал-мәтелдерді
оқып, түсіндіріп айтады.
«Сөз өнері дертпен
тең»
Айтылым
Сұрақтарға
жауапберіп, көршісімен 14-16 үнқатымнан тұратын сұхбат
құрады.
«Тыңдайтын
үшбұрыштар» тәсілі арқылы «Айтыс өнерін» жан-жақты
сипаттайды.
Айтылым
Айтыс тақырыбына
асссоциаграмма құрады. «Акроним» тәсілі арқылы сөз
құрайды.
А Й Т Ы
С
Пікірін білдіріп, ойын
жеткізеді,.
|
Дескриптор
3
балл
-Мақалды
талдайды
-Өз ойын
айтады
«Шапалақ
ұру»
Дескриптор
4
балл
-Сұхбаттасады
-Сипаттайды
«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы кері абйланыс
жасалап, бағалау жүргізіледі.
|
8-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
|
5-тапсырма.
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Тілдік
бағдар
Жеке
жұмыс
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқиды, топқа
бөлініп жұмыс жасайды.
1-топ: Мәтінге
тақырып қояды, жоспар құрады. Постер
қорғайды.
2- топ: «Т кестесін»
пайдаланып
Айтыс өнерінің
қыр,сырын, қиындығы мен қызығын қатар қоя отырып суреттеп,кестеге
салады.
3-топ: «5 W» әдісін
қолданып, мәтінді жан- жақты
талдайды.
Айтылым
Кезектес салалас
құрмалас сөйлем туралы ережені талқылап, жалғаулықтарын қолданып,
мысал жазады. Жалғаулықтары: бірде, біресе, кейде,
т.б.
Біз біресе ойын
ойнап, ән салдық, біресе қайтамыз деп жинала
бердік.
Айтылым
Кезектес салалас
құрмалас сөйлемді аяқтайды.
Жазылым
«ББҮ» кестесін пайдаланып,
сабақ бойынша қорытынды ойын
айтады.
|
Дескриптор:
Жалпы – 5 балл.
-Мәтінмен жұмыс
жасайды
-Анықтама
береді
-Талдайды
«Бағдаршам» тәсілі арқылы кері
байланыс жасалады.
Дескриптор
3
балл
-Пікірін
айтады
Смайликтерді
қолданып көңіл-күйімен
бөліседі.
Дескриптор
-
|
Кесте
Суреттер
топтамасы
Ақ
парақтар
Плакат
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім оқушылардың
рефлексиясын тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- ......қиындық
тудырды.
6-
тапсырма
|
Мұғалім
оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
|
|