Сабақ басында оқушылардың назарын назарын
жинақтау:
Айтысты жүргізу үшін сыныпты рәсімдеу алаңы
ретінде әйгілі ақындардың фото бабын ілу.
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сіздерді көргеніме
қуаныштымын! Бір-бірімізге жақсы көңіл күй сыйлайық. Мен сіздерге
күлімдеймін, сіздер маған күлімдеңдер. Менің сіздерге тілерім
бүгінгі сабағымыз жаңа біліммен сусындырып, бір-біріңнің
жұмыстарыңнан жақсы әсер алып,бір-бірімізге мейірімді болайық.
Оқушыларды топтарға бөледі
Тапсырма;
1. Тақпақтардың фонограммасын
пайдаланып,домбыраның әуенімен топтарда сеіз жол шығармасын
орындаңыз;
2.Сынып алдында өз
жұмыстарыңды көрсетініздер;
3.Басқа оқушылардың
орындауларын бағалаңыз.
1 топ: "Қайырымдылық жаса"атты сегізжол өлең
құрастырады,интернет желісінен таңдайды,содан кейін минус өңдеуін
,мәтінін табады, 1 шумағын және қайырмасының сөздерін өзгертеді.Бір
оқушы мәтінін өзгертеді,ал қалғандары өзгертілген мәтін бойынша
әндерді орындайды.
2 топ: : "Мақсатыңа жет"атты сегізжол өлең
құрастырады,интернет желісінен таңдайды,содан кейін минус өңдеуін
және мәтінін , 1 шумағымен қайырмасының сөздерін табады. Бір оқушы
мәтінін өзгертеді,ал қалғандары өзгертілген мәтін бойынша әндерді
орындайды .
3топ: "Менің Қазақстаным" атты сегізжол өлең
құрастырады,интернет желісінен таңдайды,содан кейін минус өңдеуін
,мәтінін және, 1 шумағымен қайырмасының сөздерін табады. Бір оқушы
мәтінін өзгертеді,ал қалғандары өзгертілген мәтін бойынша әндерді
орындайды .
Регламент: 15
мин.
Мұғалім өзі домбыраның сүйемелдеумен оқушыларға
көрсетеді.
Оқушылар өз жұмыстарын сынып
алдына көрсетілім жасайды;
Басқалардың жұмысын бағалайды.
Критерий бойынша оқушылардың өзара
бағалаулары:
Қорытынды
нәтижелері: сабақтың мақсаты мен критериін
талқылау.
|